Verover de schildwapens feedbacktopic

Reactiescore
151
Thx inno je snapt nog steeds de ballen van balance.
 

DeletedUser75339

Guest
hey ik kan mijn 55% extra productie al niet meer krijgen :p

Het grootste abuse is niet meer mogelijk
Vanwaar zijn de looptijden nu eigenlijk want dat hebben ze ook veranderd ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
151
hey ik kan mijn 55% extra productie al niet meer krijgen :p

Het grootste abuse is niet meer mogelijk
Vanwaar zijn de looptijden nu eigenlijk want dat hebben ze ook veranderd ?

+200% buit, +50% gs is geen abuse?
 
Reactiescore
2.490
Aankondiging volgt, give me a sec );
 
Reactiescore
2.490
Beste spelers,

We willen jullie graag informeren over wijzigingen in het verzamel het schildwapens evenement maar bedanken jullie graag eerst voor al jullie gegeven feedback!

Omdat het event na de lancering niet voldeed aan onze kwaliteitseisen hebben we afgelopen donderdag (12.03) al enkele wijzigingen aangebracht aan het event. Dit omdat we merkten dat een aantal uitdagingen niet correct behandeld werden, soms hadden spelers meer geluk (of ongeluk) dan verwacht werd. Hierop hebben we eveneens alle spelers een 20% grondstoffenbonus gegeven en hebben we een portie van de gespendeerde Premium punten vergoed. (Dit is allemaal op vrijdag 13.03 gebeurd)

We hebben vandaag na het lezen van jullie feedback en onze eigen observaties nog enkele andere wijzigingen ingevoerd:

Looptijden van uitdagingen

Huidig systeem: De looptijd van een uitdaging wordt berekend op basis van de afstand tussen jou “centrum van je macht” (kortweg, de locatie waar je het meeste punten hebt) en de andere speler zijn dichtstbijzijnde dorp. Dit zal ongelijke tijden tussen 2 spelers met zich meebrengen. Over het algemeen zal een kleinere speler een veel kleinere tijd hebben dan een grote speler. In sommige gevallen hadden kleinere spelers hierdoor het relatief gemakkelijk om op doorlopende basis schildwapens van grote spelers af te nemen zonder dat de grotere spelers hierop effectief konden counteren.

Nieuw systeem: De looptijden worden berekend op de gemiddelde afstand tussen alle coördinaten van spelers hun dorpen. Dit zal gelijke looptijden produceren, hierdoor staan spelers van alle grootten op een gelijke voet in het uitdagingensysteem. Het is ook zo berekend dat looptijden niet herberekend worden bij een volgende cyclus. Let op dat hierdoor de dorpen in je buurt gewijzigd kunnen zijn.

Stapelende buffs

Vanaf deze ronde zijn er beperkingen van kracht over de hoogte van de bonussen van schildwapens. Sets van 1, 2 en 3 schildwapens kunnen stapelen tot een maximaal van 10 en sets van 4, 5 en 6 schildwapens tot een maximaal van 5.

Als je erg succesvol bent en deze limiet behaald zullen extra sets voor lagere sets gebruikt worden.

Voorbeeld:
Je hebt 11 raven, 11 draken en 11 panters.
- Voorheen kreeg je 11x een 3 set award: ‘Verzamel rond de vlag”.
- Nu is het 10 keer (Het maximum) “Verzamel rond de vlag”, 1 set van 2 schildwapens “Midnight oil” en 1 set van 1 schildwapen “Wie vindt die mag het houden”

Deze beperkingen worden opgelegd omdat we zagen dat de meest succesvolle spelers uit eerdere rondes hogere bonussen kregen dan we verwacht hadden. Dit had tot problemen kunnen zorgen in de wereldbalans.

We nodigen jullie graag uit om dit in het feedbacktopic te blijven geven. We blijven lezen wat er geschreven wordt en monitoren de resultaten van dit evenement.

We zien jullie op het tornooi!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Bij deze, feedback welkom!
 
Reactiescore
19
dank je wel voor deze wijziging

lijkt me nu een stuk eerlijker met gelijke looptijden
als je een meisje was had je een zoen van me gekregen
 

DeletedUser51467

Guest
Super dat het is aangepast. Nog 1 puntje misschien van kritiek: iemand kan dus wel nog altijd 200% verdedigingskracht met speer hebben?
 

DeletedUser

Guest
ik heb nog een vraag over het vast zetten van schilden. ik heb namelijk gisteren pp betaald om een schild vast te zetten. de verdediging zou nu met 80% moeten stijgen. echter ben ik hem met al mijn kampioenen thuis wel kwijtgeraakt. Hoe kan ik iets verliezen terwijl ik meer dan 100% kans had om te winnen?
 

DeletedUser75339

Guest
ik heb nog een vraag over het vast zetten van schilden. ik heb namelijk gisteren pp betaald om een schild vast te zetten. de verdediging zou nu met 80% moeten stijgen. echter ben ik hem met al mijn kampioenen thuis wel kwijtgeraakt. Hoe kan ik iets verliezen terwijl ik meer dan 100% kans had om te winnen?

Ik denk niet dat dat optelt maar eerder zo berekent wordt :

Neem je hebt 50% def van ridders
en 1 vastgezet schild : 80%
80% van 50% = 40%
40%+50% = 90 %

Dus de uitdager heeft dan nog altijd 10% kans om iets te stelen.
 

DeletedUser74358

Guest
Over die extra GS-bonus. Stel je voor je hebt die al aanstaan, wat gebeurt er dan?
 
Reactiescore
2.490
De 80% is NA het gevecht met je ridder, op dat punt is je ridder al verloren.

@grondstoffen bonussen blijven deze ronde nog doorlopen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1
Beste Duckje,

Complimenten voor jullie originele en grappiege veenementen !

Alle eerdere evenementen snapte ik. Hier snap ik alleen dat ik 5 kampioenen heb.
Ik snap niet wanneer ik een schild vast moet zetten voor een ronde, hoe ik een set wapens kan krijgen enz. enz.

:confused: and very sad,

PipaDirk.
 
Reactiescore
151
Beste Duckje,

Complimenten voor jullie originele en grappiege veenementen !

Alle eerdere evenementen snapte ik. Hier snap ik alleen dat ik 5 kampioenen heb.
Ik snap niet wanneer ik een schild vast moet zetten voor een ronde, hoe ik een set wapens kan krijgen enz. enz.

:confused: and very sad,

PipaDirk.

Vastzetten is een PP optie die een bepaald schild moeilijker maakt voor anderen om in te nemen.

Als je aan het eind van de ronden schilden hebt krijg je automatisch bonussen, daar hoef je niets voor te doen verder.
Dus probeer schilden te pakken als je kan, en ze dan te verdedigen, want hoe meer kampioenen je thuislaat, hoe beter de kansen dat anderen mislukken in hun pogingen die van jou af te pakken ;)
 

DeletedUser75339

Guest
Beste Duckje,

Complimenten voor jullie originele en grappiege veenementen !

Alle eerdere evenementen snapte ik. Hier snap ik alleen dat ik 5 kampioenen heb.
Ik snap niet wanneer ik een schild vast moet zetten voor een ronde, hoe ik een set wapens kan krijgen enz. enz.

:confused: and very sad,

PipaDirk.

Klik op de HULP-knop :rolleyes:
 
Bovenaan