DeletedUser71523
Guest
Is het niet ergens mogelijk de mensen zonder schildwapens te filteren uit je lijst? Soms moet ik echt meerdere pagina's langs voordat ik iemand die ik kan aanvallen zie
Nog een paar verbeterpuntjes in mijn ogen:
- Zoals hier al eerder aangegeven, zou het fijn zijn als de spelers zonder schildwapens uit de lijst worden gefilterd. Of dat je als speler de mogelijkheid krijgt om te filteren. Een andere filter zou dan zijn dat je je stamgenoten ook uit de lijst kan filteren. Die kan je nog steeds veel te makkelijk uitdagen. Wat niet de bedoeling is.
javascript:void(function() {$('#content_value').find('td:contains("Schildwapens nodig")').closest('tr').remove(); })();
javascript:void(function() { $('#content_value').find('a[href*="' + game_data.player.ally + '"]').closest('tr').remove(); })();
javascript:void(function() { $('#content_value').find('td:contains("Schildwapens nodig")').closest('tr').remove().end().end().find('a[href*="' + game_data.player.ally + '"]').closest('tr').remove(); })();
Snellijstscriptjes:
Filter spelers zonder schildwapens:
PHP:javascript:void(function() {$('#content_value').find('td:contains("Schildwapens nodig")').closest('tr').remove(); })();
Filter spelers uit dezelfde stam:
PHP:javascript:void(function() { $('#content_value').find('a[href*="' + game_data.player.ally + '"]').closest('tr').remove(); })();
Beide in 1 script:
PHP:javascript:void(function() { $('#content_value').find('td:contains("Schildwapens nodig")').closest('tr').remove().end().end().find('a[href*="' + game_data.player.ally + '"]').closest('tr').remove(); })();
Ik zet ze zelf apart, omdat ik er persoonlijk nogal weinig aan heb als ik geen stamgenoten hun schilden zou mogen stelen.
Heel erg bedankt
EDIT: Toch niet heel erg handig. Of gebruik ik het verkeerd? De spelers zonder schild verdwijnen, maar er komen niet spelers met schilden voor in de plaats. Ik moet dan nog steeds op zoek naar een pagina waar spelers staan met schildwapens.
javascript:void(function() { function getNew(e){return $.ajax({async:!1,url:e})}var $content=$("#content_value"),$empty=$content.find('td:contains("Schildwapens nodig")').closest("tr").find('a[href*="screen=info_ally"]').not('[href*="'+game_data.player.ally+'"]').closest("tr"),$sameTribe=$content.find('a[href*="'+game_data.player.ally+'"]').closest("tr"),$table=$empty.closest("table"),l=$empty.length+$sameTribe.length,$navItems=$(".paged-nav-item"),current=0,$newTr=$();if(0!==l)do getNew($navItems.eq(current).attr("href")).done(function(e){$newTr=$newTr.add($(e).find("#content_value").find('a[href*="action=challenge"]').closest("tr").find('a[href*="screen=info_ally"]').not('[href*="'+game_data.player.ally+'"]').closest("tr"))}),current++;while($newTr.length!==l&¤t<$navItems.length);$empty.remove(),$sameTribe.remove();for(var i=0;l>i;i++)$newTr.eq(i).insertBefore($navItems.closest("tr")); })();
Het idee was leuk maar ik denk dat er wat aanpassingen moeten komen bij de rewards.
Bijvoorbeeld op dit moment heb ik:
3 draken
3 varkens
3 paarden
7 eekhoorns
Dat is geloof ik redelijk veel maar als je nou kijkt naar de reward...
Ik heb 3x4 (kata boost) en 4x1 (buit boost)
Dit betekent dat ik als beginnende speler (100 punten) 75% kata boost krijg, hier heb ik natuurlijk niets aan. Ik had veel liever 3 keer de grondstoffenboost gehad. Daarom denk ik dat er iets moet veranderen bij het uitdelen van de rewards.
Bijvoorbeeld:
Elk los schildwapen is 1 punt waard
een set van 2 schildwapens is 3 punten waard
een set van 3 schildwapens is 5 punten waard
een set van 4 schildwapens is 7 punten waard
een set van 5 schildwapens is 9 punten waard
een set van 6 schildwapens is 11 punten waard
In dit geval had ik 3 keer een set van vier en 4 losse. Dit komt uit op: 7*3+4*1=25 punten
En dan kun je in een soort winkel verschillende boosts kopen. Want een speler die wil gaan aanvallen kan wel een bijl boost gebruiken, maar een speler die hevig aan het farmen is zal blijer zijn met een buit boost.
Mocht ik hier iets heel doms gezegd hebben corrigeer me dan aub, dan weet ik dat namelijk ook weer
Groetjes,
Elwin
Ik snap wat je wilt zeggen en ik ben het deels met je eens maar jouw idee lijkt me niet uitvoerbaar.
In bijvoorbeeld een trage wereld wilt iedereen wel graag een GS-bonus. Als je dan gewoon x aantal procent zelf kan cumuleren lijkt me dat heel onevenwichtig. Net zoals je dan plots een speler hebt die bijltjes heeft die een veelvoud hebben van de normale aanvalskracht.
Uiteraard kan dat nu ook al, maar slechts bij de enkelingen die héél veel schilden hebben weten te verzamelen, en dat is de minderheid. De kans dat je nu zo'n speler tegenover je krijgt is dus ook relatief klein. Dat zou ik liever ook zo houden, ik ben dan ook tevreden met de 2-5 schilden die ik tot nu toe steeds heb
Ik snap het probleem maar dat lijkt me gemakkelijk op te lossen door een maximum van 1-2 dezelfde boosts in te stellen.
Ik snap wat je wilt zeggen en ik ben het deels met je eens maar jouw idee lijkt me niet uitvoerbaar.
In bijvoorbeeld een trage wereld wilt iedereen wel graag een GS-bonus. Als je dan gewoon x aantal procent zelf kan cumuleren lijkt me dat heel onevenwichtig. Net zoals je dan plots een speler hebt die bijltjes heeft die een veelvoud hebben van de normale aanvalskracht.
Uiteraard kan dat nu ook al, maar slechts bij de enkelingen die héél veel schilden hebben weten te verzamelen, en dat is de minderheid. De kans dat je nu zo'n speler tegenover je krijgt is dus ook relatief klein. Dat zou ik liever ook zo houden, ik ben dan ook tevreden met de 2-5 schilden die ik tot nu toe steeds heb
Niet dat het veel uitmaakt
maar op een trage wereld wil je juist geen gs bonus maar een farm bonus
Het event is bijna afgelopen, zouden jullie het event in de toekomst graag terugzien? Welke wijzigingen zou je dan nog voorstellen ?