Verover de schildwapens feedbacktopic

DeletedUser71523

Guest
Is het niet ergens mogelijk de mensen zonder schildwapens te filteren uit je lijst? Soms moet ik echt meerdere pagina's langs voordat ik iemand die ik kan aanvallen zie
 

DeletedUser31132

Guest
Nog een paar verbeterpuntjes in mijn ogen:
- Zoals hier al eerder aangegeven, zou het fijn zijn als de spelers zonder schildwapens uit de lijst worden gefilterd. Of dat je als speler de mogelijkheid krijgt om te filteren. Een andere filter zou dan zijn dat je je stamgenoten ook uit de lijst kan filteren. Die kan je nog steeds veel te makkelijk uitdagen. Wat niet de bedoeling is.

- Een ander puntje: Waarom krijg je als winnende verdediger geen voortgangspunten? Je laat je kampioenen thuis om te verdedigen, maar behalve dat je kans maakt geen schildwapens te verliezen, krijg je geen voortgangspunten. Zou denk ik een leuke toevoeging zijn voor de mensen die ontzettend veel uitgedaagd worden, zoals ik :D

- Verder zitten er volgens mij nog wel grammaticacaal foutje in. Net zoals er in dit bericht van mij staan :D
Hier een screenshot waar in mijn ogen een fout staat:
set.jpg
Een set, kan toch nooit bestaan uit 1 ding? Die buff krijg je namelijk als je beschikt over 1 schildwapen. Dat is dus geen set.
 

DeletedUser72568

Guest
Nog een paar verbeterpuntjes in mijn ogen:
- Zoals hier al eerder aangegeven, zou het fijn zijn als de spelers zonder schildwapens uit de lijst worden gefilterd. Of dat je als speler de mogelijkheid krijgt om te filteren. Een andere filter zou dan zijn dat je je stamgenoten ook uit de lijst kan filteren. Die kan je nog steeds veel te makkelijk uitdagen. Wat niet de bedoeling is.

Snellijstscriptjes:

Filter spelers zonder schildwapens:
PHP:
javascript:void(function() {$('#content_value').find('td:contains("Schildwapens nodig")').closest('tr').remove(); })();

Filter spelers uit dezelfde stam:
PHP:
javascript:void(function() { $('#content_value').find('a[href*="' + game_data.player.ally + '"]').closest('tr').remove(); })();

Beide in 1 script:
PHP:
javascript:void(function() { $('#content_value').find('td:contains("Schildwapens nodig")').closest('tr').remove().end().end().find('a[href*="' + game_data.player.ally + '"]').closest('tr').remove(); })();

Ik zet ze zelf apart, omdat ik er persoonlijk nogal weinig aan heb als ik geen stamgenoten hun schilden zou mogen stelen. :D
 

DeletedUser75339

Guest
Snellijstscriptjes:

Filter spelers zonder schildwapens:
PHP:
javascript:void(function() {$('#content_value').find('td:contains("Schildwapens nodig")').closest('tr').remove(); })();

Filter spelers uit dezelfde stam:
PHP:
javascript:void(function() { $('#content_value').find('a[href*="' + game_data.player.ally + '"]').closest('tr').remove(); })();

Beide in 1 script:
PHP:
javascript:void(function() { $('#content_value').find('td:contains("Schildwapens nodig")').closest('tr').remove().end().end().find('a[href*="' + game_data.player.ally + '"]').closest('tr').remove(); })();

Ik zet ze zelf apart, omdat ik er persoonlijk nogal weinig aan heb als ik geen stamgenoten hun schilden zou mogen stelen. :D

Dank je wel , dit gaat nog handig zijn :)
 

DeletedUser31132

Guest
Heel erg bedankt :)

EDIT: Toch niet heel erg handig. Of gebruik ik het verkeerd? De spelers zonder schild verdwijnen, maar er komen niet spelers met schilden voor in de plaats. Ik moet dan nog steeds op zoek naar een pagina waar spelers staan met schildwapens.
 

DeletedUser72568

Guest
EDIT: Toch niet heel erg handig. Of gebruik ik het verkeerd? De spelers zonder schild verdwijnen, maar er komen niet spelers met schilden voor in de plaats. Ik moet dan nog steeds op zoek naar een pagina waar spelers staan met schildwapens.

Daar heb je een goed punt, ik heb dan ook even een script gemaakt wat exact doet wat jij wil (geen schildwapens EN stamgenoten eruit).

PHP:
javascript:void(function() { function getNew(e){return $.ajax({async:!1,url:e})}var $content=$("#content_value"),$empty=$content.find('td:contains("Schildwapens nodig")').closest("tr").find('a[href*="screen=info_ally"]').not('[href*="'+game_data.player.ally+'"]').closest("tr"),$sameTribe=$content.find('a[href*="'+game_data.player.ally+'"]').closest("tr"),$table=$empty.closest("table"),l=$empty.length+$sameTribe.length,$navItems=$(".paged-nav-item"),current=0,$newTr=$();if(0!==l)do getNew($navItems.eq(current).attr("href")).done(function(e){$newTr=$newTr.add($(e).find("#content_value").find('a[href*="action=challenge"]').closest("tr").find('a[href*="screen=info_ally"]').not('[href*="'+game_data.player.ally+'"]').closest("tr"))}),current++;while($newTr.length!==l&&current<$navItems.length);$empty.remove(),$sameTribe.remove();for(var i=0;l>i;i++)$newTr.eq(i).insertBefore($navItems.closest("tr")); })();

Dit filtert alle spelers zonder schildwapens, alsook je stamgenoot eruit. Deze worden dan vervangen door spelers die wel schildwapens hebben. :)
 

DeletedUser74574

Guest
Ik vond dit event niet echt supergoed...
Ik snapte er helemaal niks van namelijk..
 

DeletedUser

Guest
Het idee was leuk maar ik denk dat er wat aanpassingen moeten komen bij de rewards.

Bijvoorbeeld op dit moment heb ik:
3 draken
3 varkens
3 paarden
7 eekhoorns
Dat is geloof ik redelijk veel maar als je nou kijkt naar de reward...
Ik heb 3x4 (kata boost) en 4x1 (buit boost)
Dit betekent dat ik als beginnende speler (100 punten) 75% kata boost krijg, hier heb ik natuurlijk niets aan. Ik had veel liever 3 keer de grondstoffenboost gehad. Daarom denk ik dat er iets moet veranderen bij het uitdelen van de rewards.

Bijvoorbeeld:
Elk los schildwapen is 1 punt waard
een set van 2 schildwapens is 3 punten waard
een set van 3 schildwapens is 5 punten waard
een set van 4 schildwapens is 7 punten waard
een set van 5 schildwapens is 9 punten waard
een set van 6 schildwapens is 11 punten waard

In dit geval had ik 3 keer een set van vier en 4 losse. Dit komt uit op: 7*3+4*1=25 punten
En dan kun je in een soort winkel verschillende boosts kopen. Want een speler die wil gaan aanvallen kan wel een bijl boost gebruiken, maar een speler die hevig aan het farmen is zal blijer zijn met een buit boost.


Mocht ik hier iets heel doms gezegd hebben corrigeer me dan aub, dan weet ik dat namelijk ook weer ;)

Groetjes,
Elwin
 

DeletedUser75237

Guest
Het idee was leuk maar ik denk dat er wat aanpassingen moeten komen bij de rewards.

Bijvoorbeeld op dit moment heb ik:
3 draken
3 varkens
3 paarden
7 eekhoorns
Dat is geloof ik redelijk veel maar als je nou kijkt naar de reward...
Ik heb 3x4 (kata boost) en 4x1 (buit boost)
Dit betekent dat ik als beginnende speler (100 punten) 75% kata boost krijg, hier heb ik natuurlijk niets aan. Ik had veel liever 3 keer de grondstoffenboost gehad. Daarom denk ik dat er iets moet veranderen bij het uitdelen van de rewards.

Bijvoorbeeld:
Elk los schildwapen is 1 punt waard
een set van 2 schildwapens is 3 punten waard
een set van 3 schildwapens is 5 punten waard
een set van 4 schildwapens is 7 punten waard
een set van 5 schildwapens is 9 punten waard
een set van 6 schildwapens is 11 punten waard

In dit geval had ik 3 keer een set van vier en 4 losse. Dit komt uit op: 7*3+4*1=25 punten
En dan kun je in een soort winkel verschillende boosts kopen. Want een speler die wil gaan aanvallen kan wel een bijl boost gebruiken, maar een speler die hevig aan het farmen is zal blijer zijn met een buit boost.


Mocht ik hier iets heel doms gezegd hebben corrigeer me dan aub, dan weet ik dat namelijk ook weer ;)

Groetjes,
Elwin

Ik snap wat je wilt zeggen en ik ben het deels met je eens maar jouw idee lijkt me niet uitvoerbaar.

In bijvoorbeeld een trage wereld wilt iedereen wel graag een GS-bonus. Als je dan gewoon x aantal procent zelf kan cumuleren lijkt me dat heel onevenwichtig. Net zoals je dan plots een speler hebt die bijltjes heeft die een veelvoud hebben van de normale aanvalskracht.

Uiteraard kan dat nu ook al, maar slechts bij de enkelingen die héél veel schilden hebben weten te verzamelen, en dat is de minderheid. De kans dat je nu zo'n speler tegenover je krijgt is dus ook relatief klein. Dat zou ik liever ook zo houden, ik ben dan ook tevreden met de 2-5 schilden die ik tot nu toe steeds heb :)
 

DeletedUser

Guest
Ik snap wat je wilt zeggen en ik ben het deels met je eens maar jouw idee lijkt me niet uitvoerbaar.

In bijvoorbeeld een trage wereld wilt iedereen wel graag een GS-bonus. Als je dan gewoon x aantal procent zelf kan cumuleren lijkt me dat heel onevenwichtig. Net zoals je dan plots een speler hebt die bijltjes heeft die een veelvoud hebben van de normale aanvalskracht.

Uiteraard kan dat nu ook al, maar slechts bij de enkelingen die héél veel schilden hebben weten te verzamelen, en dat is de minderheid. De kans dat je nu zo'n speler tegenover je krijgt is dus ook relatief klein. Dat zou ik liever ook zo houden, ik ben dan ook tevreden met de 2-5 schilden die ik tot nu toe steeds heb :)

Ik snap het probleem maar dat lijkt me gemakkelijk op te lossen door een maximum van 1-2 dezelfde boosts in te stellen.
 
Reactiescore
1.142
Ik snap wat je wilt zeggen en ik ben het deels met je eens maar jouw idee lijkt me niet uitvoerbaar.

In bijvoorbeeld een trage wereld wilt iedereen wel graag een GS-bonus. Als je dan gewoon x aantal procent zelf kan cumuleren lijkt me dat heel onevenwichtig. Net zoals je dan plots een speler hebt die bijltjes heeft die een veelvoud hebben van de normale aanvalskracht.

Uiteraard kan dat nu ook al, maar slechts bij de enkelingen die héél veel schilden hebben weten te verzamelen, en dat is de minderheid. De kans dat je nu zo'n speler tegenover je krijgt is dus ook relatief klein. Dat zou ik liever ook zo houden, ik ben dan ook tevreden met de 2-5 schilden die ik tot nu toe steeds heb :)

Niet dat het veel uitmaakt :p
maar op een trage wereld wil je juist geen gs bonus maar een farm bonus :p
 
Reactiescore
2.490
Het event is bijna afgelopen, zouden jullie het event in de toekomst graag terugzien? Welke wijzigingen zou je dan nog voorstellen ?
 
Reactiescore
19
als ik heel eerlijk ben is het best leuk zo'n event, maar ik vind het jammer dat het het spel beïnvloed

voor mij persoonlijk hoeft het niet meer
 

DeletedUser

Guest
Het event is bijna afgelopen, zouden jullie het event in de toekomst graag terugzien? Welke wijzigingen zou je dan nog voorstellen ?

Ik vind het voor herhaling vatbaar, zo beloon je activiteit op het spel extra. Het hoeft niet per se het zelfde evenement te zijn mag ook iets anders zijn.
En hierboven had ik al mijn feedback gegeven op dit evenement.
 

DeletedUser71523

Guest
Ik zie liever een event wat het spel minder beinvloed dan dit event. Voor sommige mensen waren de voordelen te groot vind ikzelf. Ook zou het fijn mogen zijn als het event iets beter uitgewerkt was voordat het gelanceerd was. Spellingsfouten eruit (een enkele spellingsfout snap ik, maar dit was echt extreem), eventueel mensen zonder schildwapens kunnen filteren, eventberichten uit je inbox kunnen filteren, zulke dingetjes.

Misschien een event dat het spel minder beinvloed? Misschien iets zoals de Konijnenspelen op het grepolisforum, een event met allemaal forumspellen waarbij PP te winnen zijn. TW zelf zal er niets van merken, en toch is er een event waar mensen facultatief mee aan kunnen doen.
 

DeletedUser

Guest
-5% bouwsnelheid

Zou impliceren dat de snelheid omlaag gaat. Correct zou zijn +5% bouwsnelheid of -5% bouwtijd.
 

DeletedUser3104

Guest
Uiteindelijk na de veranderingen moet ik zeggen dat ik het event wel oké vond. Kost verder wel erg veel tijd en duurt ook behoorlijk lang. Mijn suggestie voor de volgende keer is dat je gewoon 1,2 of 3 rondes doet ipv 9. Verder zou ik ervoor zorgen dat je minder van dezelfde bonus kunt krijgen. Denk dat een maximum van 2 op alles en misschien 3-4 voor buit al heel wat is. Dan moet er natuurlijk wel gezorgd worden dat als je 6 sets van 6 hebt dat ze niet alle 6 daarop worden ingezet maar dat er dan 2 sets gebruikt worden voor een set van 6, en de rest voor setten van 4/5.

Met vriendelijke groet,

DikkeBilly
 
Bovenaan