Verover de schildwapens feedbacktopic

DeletedUser31132

Guest
Goede veranderingen alleen is die maximale aantal buff een aanpassing voor de bühne. Een rekruteringsbonus van 50%, een bonus van 50% van elke grondstof, een bonus van 200% voor speervechters.
Waarom niet gewoon voor elke buff een maximum van 5 instellen? Ik snap niet waarom er onderscheid gemaakt moet worden.

Het gelijktrekken van de looptijden is wel een zeer goed update.

Toch een compliment aan het TW-team (of Inno), want er is 'goed' geluisterd naar de feedback. In de eerste paar dagen van het evenement had ik namelijk het idee dat de Community genegeerd werd.
Nog een TIP voor volgende evenementen: Doe de eerste keer van een evenement korter. 9 toernooirondes van 2.5 dag is wel erg lang voor iets nieuws.
 

DeletedUser74396

Guest
Vind dat INNO wel zeer goed is in schijnacties.
Een limiet stellen van 5 à 10 pakketjes per bonus?
Dat is zoiets als 'we willen geen limiet stellen maar omdat ze zagen zullen we een praktisch onmogelijk limiet stellen'.
Ookal is er nu een limiet, dat blijft gewoon bizar veel te hoog...
 

DeletedUser65908

Guest
max bonus van 50% ergens in is al meer dan genoeg naar mijn mening
 
Reactiescore
1.278
Ik heb nu al een paar keer dat ik iemand aanval die dan bijvoorbeeld als hoogste vlag een eekhoorn heeft, na de aanval ontvang ik dan een bericht dat ik succesvol was maar dat hij geen vlaggen meer had. Als ik weer kijk zie ik toch dat hij een eekhoorn vlag heeft. Is dit gewoon toeval of een bug?
 

DeletedUser3104

Guest
Ik heb nu al een paar keer dat ik iemand aanval die dan bijvoorbeeld als hoogste vlag een eekhoorn heeft, na de aanval ontvang ik dan een bericht dat ik succesvol was maar dat hij geen vlaggen meer had. Als ik weer kijk zie ik toch dat hij een eekhoorn vlag heeft. Is dit gewoon toeval of een bug?

Volgens mij heeft dat te maken met als iemand zijn schilden vastzet met premiumpunten. Je wint wel maar daarna heb je maar 20% kans om het schild alsnog mee te nemen.
 

DeletedUser11650

Guest
mss wel een ideetje om je te waarschuwen als je stamleden uitdaagt of deze met een andere kleur te markeren in de lijst. Is nogal onoverzichtelijk en ook niet de bedoeling dat je stamleden aanvalt.
 
Reactiescore
1.142
Volgens mij heeft dat te maken met als iemand zijn schilden vastzet met premiumpunten. Je wint wel maar daarna heb je maar 20% kans om het schild alsnog mee te nemen.

Volgensmij dit ja heb het zelf ook al paar keer gehad nu iig en dit was enige wat ik kon bedenken of een bug :p
 

DeletedUser4771

Guest
Gaat wel lekker:D

2h4jo5d.jpg
 

DeletedUser67299

Guest
misschien ideetje naar inno toe: als mensen via mobiel dit event willen doen kunnen ze niet zien wie in welke stam zit. Want wij hadden met onze stam afgesproken dat we elkaar niet gingen aanvallen met dit event en blijkbaar heeft mijn co vorige nacht een stamgenoot aangevallen met dit event omdat hij niet zag dat die persoon in de stam zat.

Dus misschien idee naar volgend event is dus dat je ook op mobiel ziet wie in welke stam zit.
 

DeletedUser71903

Guest
Wat is een set?
Ik heb nu
2 rafen
2 draken
1 panter
4 varken
15 paarden
3 eekhoorn

En ik heb krijg de bonus van vuur een vuursteen niet. Ik heb deze toch allang volbracht? ook heb ik maar 1x midnight oil, verzamel rond de vlag en teken van waardigheid.
Moeten er toch meer zijn?:confusion::eek:
 
Reactiescore
133
Wat is een set?
Ik heb nu
2 rafen
2 draken
1 panter
4 varken
15 paarden
3 eekhoorn

En ik heb krijg de bonus van vuur een vuursteen niet. Ik heb deze toch allang volbracht? ook heb ik maar 1x midnight oil, verzamel rond de vlag en teken van waardigheid.
Moeten er toch meer zijn?:confusion::eek:

Is dit je eerste post na 1,5 jaar aanwezigheid op het forum?
Welkom :D

Bonussen stapelen niet he. Er wordt eerste gekeken of je de maximale zet kan krijgen, daarna met de resterende vlaggen de volgende, enz.
 

DeletedUser71903

Guest
Is dit je eerste post na 1,5 jaar aanwezigheid op het forum?
Welkom :D

Bonussen stapelen niet he. Er wordt eerste gekeken of je de maximale zet kan krijgen, daarna met de resterende vlaggen de volgende, enz.


Ja, eerste bericht:p Nooit veel gedaan hiero.

Maar bedankt voor je snelle reactie :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24401

Guest
Als ik overnieuw wil beginnen, behoud ik dan m'n schildwapens en prijzen? Of start ik dan weer op nul?

Mvg Merel
 

DeletedUser

Guest
je behoudt alles, maar tot de volgende toernooironde doet het spel nog alsof je op je oorspronkelijke dorp zit
 

DeletedUser71618

Guest
Toch apart dat de speervechters bij ons nu 2 keer zo sterk zijn in de aanval dan bijlstrijders :p
 
Bovenaan