Deleted User - 2075062
Guest
Je hebt deze brief alleen geschreven om je eigen reputatie te redden, maar wat erin staat is gewoon regelrechte poep.
Ach wat een trieste reactie weer, had van jou eigenlijk wat beters verwacht, hoewel je de laatste tijd zoiezo nogal wat uitspraken deed over zaken waar jij squat vanaf wist. Dus waarom zou je dat nu hier veranderen nietwaar?
Waarom zou ik iets schrijven om mijn eigen reputatie te redden? Ik speel dit spel al 7 jaar en volgens mij mankeert er niks aan mijn reputatie. Als mensen slecht over mij willen denken moeten ze dat vooral doen, echter weet ik dat mijn vrienden uit dit spel weten hoe de situatie echt zit, zij weten dat ik nooit zo maar zou verdwijnen en dat ik altijd klaar zou staan voor mijn maten en voor mijn stam. Wat jij hier zegt stelt mij dus ook gigantisch teleur.
Ik hoef mijn reputatie niet te redden, mijn historie spreekt voor zich en daar in komt mijn reputatie ook naar voren. Ik heb jullie niet in de steek gelaten omdat dat mij leuk leek, nee jongen, ik heb dat MOETEN doen omdat ik mijn eigen RL op orde moest houden. Wanneer dringt dat een keertje tot jou door? Jullie hebben vooral jezelf in de steek gelaten, en daar willen jullie maar wat graag iemand op aan kijken en als iemand jou hier dan vertelt hoe de situatie echt zit dan raak je in paniek, te zien aan de post die jij hier op het AF hebt gezet.
De mensen loggen nu weer in omdat het nu stukke leuker is dan vroeger. Met een inactieve leider en leden die alleen om def en vv vragen, dan krijg je automatisch dat mensen niet meer in willen loggen. Nu is die tijd voorbij omdat er minder vv's en def wordt gevraagd waardoor je weer zin hebt. Want zeg nou eerlijk, als je een vv krijgt aangeboden waarvan je weet dat je hem niet wegkrijgt, dan schuil je je voor de vv.
Hahahahaha, je bewijst hier toch precies wat ik zeg? Ik zeg toch precies dat jullie allemaal jezelf in de steek hebben gelaten? Jullie waren alles behalve afhankelijk, waarom zijn jullie in mijn afwezigheid opeens wel afhankelijk geworden? De meeste durfden hun eigen account geeneens te verdedigen. Nu kan je mij niet vertellen dat dat de bedoeling is van dit spelletje.
Het is ronduit belachelijk dat jij hier mijn woorden aan het beargumenteren bent en zelf beweerd dat ik poep praat, misschien is goed gaan kijken naar wat je nou werkelijk zegt en wat je ermee wil bereiken. Wat jij zegt staaft enkel wat ik al eerder vandaag beweerde: Jullie zaten in de beste stam en er kwam gemakzucht in, hierdoor werd er minder ingelogd door de leden en was er ineens meer VV nodig. Nu opeens kan iedereen weer inloggen, zoveel nieuwe teams zie ik namelijk niet staan hoor Luuk, en dan beweer jij dat het door lol kwam omdat je de VV niet kwijtraakte?
Zoals ik al zeg hebben jullie jezelf, elkaar en Quiem in de steek gelaten, en dat heb jij zojuist zelf beargumenteert. Ik heb mijn aandeel gehad in dit alles, maar je moet je eigen aandeel zeker niet onderschatten Luuk, zoals ik al zeg, wees niet zo hypocriet en zie het is zoals het daadwerkelijk is.
Je zegt dat het onmogelijk is dat Quiem zou gaan vallen. Maar dat is gebeurd dus ik heb geen idee wat je hier nou mee bedoelt, dat betekent toch dat het wel mogelijk is? Ik ben het wel met je eens dat Quiem gewoon in het begin van de wereld de beste stam was. Maar nu niet meer en volgens mij realiseer jij je dat niet echt...
Ho ho, waar zeg ik dat het onmogelijk is dat Quiem zou gaan vallen? Begrijpend lezen was toch niet zo moeilijk? Ik zeg dat ik het onmogelijk voor me kan halen dat het zó snel bergafwaarts is gegaan, wat het ook is. De stam was zeer gezond, zeer sterk en beschikte over uitermate sterke spelers. Iedereen wist wat hem of haar te doen stond.
Dat is wat ik zeg, ik zeg nergens dat Quiem nooit zou vallen. Quiem is ingestort omdat iedereen afwachte op een moment dat dat helemaal niet nodig was omdat de stam niet 1 specifieke leider nodig had, niet als iedereen gewoon zijn taken uitvoerde en iedereen wist precies wat zijn of haar takenpakket was, en dat is wat ik nu al meerdere keren gezegt heb. Quiem is de beste stam van W27 geweest en zal dat altijd blijven. Hoe je het ook wend of keert
Nog een kleine bijkomstigheid voor jou Luuk, een stam hoeft het einde van de wereld niet te halen om de beste te zijn Dat is al zo vaak bewezen in het verleden, en dat is iets dat ook Quiem hier op deze wereld weer bewezen heeft.
Een stam heeft altijd een leider nodig. Het initiatief moet van een leider komen om plannen te organiseren. Zo zijn er wat plannen begonnen maar werden die plannen gewoon weggeboeh'd door de leden. Als dat bij sommige plannen gebeurd dan denk je niet meer aan een nieuw plan maken. Daarom moet de leiding komen met plannen zodat er niet teveel/ te weinig plannen komen. Quiem had wel degelijk een leider nodig, maar omdat als je dat toegeeft je reputatie naar de kloten is durf je dat niet toe te geven.
Dat zijn babbels, denk je nou werkelijk dat je het beter weet in dit geval? Ik leidt al 7 jaar en heb echt ALLES bij gemaakt. Een stam is een stam door zijn leden, een leider is noodzakelijk om de lijnen te bepalen en alles strak neer te zetten. Zodra het strak staat is de leiding optioneel, niet noodzakelijk meer. Zolang de leden precies uitvoeren wat van hun verwacht wordt zal de stam optimaal blijven groeien. Echter gingen leden allerlei rare dingen doen, werden ze egoistisch of juist niet egoistisch genoeg, mensen stapten buiten hun takenpakket en ik weet totaal niet waarom.
Het is zeer zeker wel aan mij om te oordelen over MIJN stam en dat doe ik dus ook. En wie ben jij om te beweren dat mijn reputatie dan naar de klote is? Ken jij mijn reputatie uberhaupt wel? Want volgens mij praat je weer over zaken waar jij echt de ballen van af weet. Ik bescherm zeer zeker geen reputatie omdat dat gewoonweg onnodig is. Ik heb me nooit verstopt voor mijn daden en acties en zal dat ook nooit doen. Dus spreek niet over zaken waar je niks van weet.
Als je een inactieve periode gaat krijgen moet je dat van te voren aangeven of tenminste een actieve leider regelen. Dat je een inactieve periode hebt gehad vind ik niet erg want dat heeft iedereen wel eens. Maar hoe je Quiem hebt achtergelaten in die periode is ronduit belachelijk.
Natuurlijk moet je met elkaar door het vuur gaan, maar als je geen zin meer hebt om in te loggen door de vv's en def-aanvragen ga je ook niet meer met elkaar door het vuur.
Hahaha, is het zo lang terug dat je de feiten niet meer weet? Ik heb aangegeven voor onbepaalde tijd afwezig te zijn, het leek mij onnodig nieuwe leiders te benoemen. Toen Jeremy stopte kwam VA erbij en zou ik meer tijd beschikbaar krijgen echter besloot me RL anders, maar dat jullie mij allemaal aankijken is gewoonweg omdat je zelf de feiten niet wil en kan zien. Een stam kan afhankelijk zijn maar dit is toch wel heel erg vind je niet? Zo ongelofelijk afhankelijk heb ik het zelden mee gemaakt. Wat jij hier ook zegt slaat nergens op, op het moment dat mijn inactieve periode in ging was Quiem ZEER gezond te noemen. Sterker nog, één van de gezondste stammen die ik in die 7 jaar tijd heb mogen mee maken.
Ik heb Quiem dus helemaal niet in een belachelijke staat achter gelaten, dat is iets dat jij jezelf vertelt om goed te praten hoe alles is gelopen. Ik verstop me totaal niet, ik geef al mijn fouten hier openlijk toe en dat zal ik ook altijd doen. Echter stel ik dit soort leugens niet zo op prijs Luuk, dat vind IK dus belachelijk.
Nee precies, je beargumenteerd mij opnieuw. Waarom zou je er niet staan voor je vrienden? Voor je stamgenoten? Omdat papa je in de steek gelaten hebt? Althans, dat is wat ik uit jou woorden haal tot nu toe.
Ik ben het zeker met je een dat Quiem beter verdient. Maar als je dat vond, waarom kom je dan op Skype en scheld je Thomas helemaal uit. Is dat een goed voorbeeld aan je leden? Nee. Als je vind dat Quiem beter verdiende had er dan meer je best aan gedaan. Ik weet dat je je inactieve periode had maar had Quiem dan goed achter gelaten zodat ze overeind konden blijven.
Schelden noem je dat? Iemand de waarheid zeggen is niet meteen schelden hoor Luuk, iemand laf noemen, is geen schelden. Voor velen is het inderdaad kwetsend om de waarheid te horen, maar gescholden is er zeer zeker niet. Dit kan ik ook laten zien als ik hier toestemming voor krijg, heb het gesprek hier nog gewoon staan hoor.
En nogmaals, jij weet helemaal niks van mijn situatie af en waarom ik inactief ben geworden. Je doet net alsof ik een keuze had, en maar voor Tribalwars had moeten kiezen, voor Quiem. Hoe respectloos kan je in godsnaam zijn? Dan weet je overduidelijk niet hoe het werkt in dit spel en hoe het werkt in het leven hoor jongen, want als je dit soort uitspraken doet tegen iemand die ruim 1 jaar lang elke dag uren en uren in Quiem heeft gestoken, gewoon soms wel een uur of 8 per dag, dan snap je er niet veel van. Er is weinig loyaliteit te bekennen in die uitspraak, dat zoiezo.
Ik wil jou ook heel erg bedanken voor wat je me allemaal hebt geleerd en dat je me een plaatsje in Quiem gunde. Het is jammer dat het zo moest eindigen
Ik ben blij dat ik je toch iets heb kunnen leren, het stelt me gigantisch teleur dat ik dat niet terug zie in je gedrag, aangezien het bij mij altijd is gegaan om loyaliteit, samenwerking, dominantie, altijd voor je vrienden klaar staan, respect.
Natuurlijk beschik jij over deze kwaliteiten, dat heb ik ook gezien in de periode dat ik samen met jou in de stam heb gezeten en je bent een geweldig persoon. Des te jammer ik het vindt dat je hier op deze manier spreekt over iemand die zo lang voor jou klaar heeft gestaan.