Val van Quiem

Deleted User - 2075062

Guest
Je hebt deze brief alleen geschreven om je eigen reputatie te redden, maar wat erin staat is gewoon regelrechte poep.

Ach wat een trieste reactie weer, had van jou eigenlijk wat beters verwacht, hoewel je de laatste tijd zoiezo nogal wat uitspraken deed over zaken waar jij squat vanaf wist. Dus waarom zou je dat nu hier veranderen nietwaar?

Waarom zou ik iets schrijven om mijn eigen reputatie te redden? Ik speel dit spel al 7 jaar en volgens mij mankeert er niks aan mijn reputatie. Als mensen slecht over mij willen denken moeten ze dat vooral doen, echter weet ik dat mijn vrienden uit dit spel weten hoe de situatie echt zit, zij weten dat ik nooit zo maar zou verdwijnen en dat ik altijd klaar zou staan voor mijn maten en voor mijn stam. Wat jij hier zegt stelt mij dus ook gigantisch teleur.

Ik hoef mijn reputatie niet te redden, mijn historie spreekt voor zich en daar in komt mijn reputatie ook naar voren. Ik heb jullie niet in de steek gelaten omdat dat mij leuk leek, nee jongen, ik heb dat MOETEN doen omdat ik mijn eigen RL op orde moest houden. Wanneer dringt dat een keertje tot jou door? Jullie hebben vooral jezelf in de steek gelaten, en daar willen jullie maar wat graag iemand op aan kijken en als iemand jou hier dan vertelt hoe de situatie echt zit dan raak je in paniek, te zien aan de post die jij hier op het AF hebt gezet.


De mensen loggen nu weer in omdat het nu stukke leuker is dan vroeger. Met een inactieve leider en leden die alleen om def en vv vragen, dan krijg je automatisch dat mensen niet meer in willen loggen. Nu is die tijd voorbij omdat er minder vv's en def wordt gevraagd waardoor je weer zin hebt. Want zeg nou eerlijk, als je een vv krijgt aangeboden waarvan je weet dat je hem niet wegkrijgt, dan schuil je je voor de vv.

Hahahahaha, je bewijst hier toch precies wat ik zeg? Ik zeg toch precies dat jullie allemaal jezelf in de steek hebben gelaten? Jullie waren alles behalve afhankelijk, waarom zijn jullie in mijn afwezigheid opeens wel afhankelijk geworden? De meeste durfden hun eigen account geeneens te verdedigen. Nu kan je mij niet vertellen dat dat de bedoeling is van dit spelletje.

Het is ronduit belachelijk dat jij hier mijn woorden aan het beargumenteren bent en zelf beweerd dat ik poep praat, misschien is goed gaan kijken naar wat je nou werkelijk zegt en wat je ermee wil bereiken. Wat jij zegt staaft enkel wat ik al eerder vandaag beweerde: Jullie zaten in de beste stam en er kwam gemakzucht in, hierdoor werd er minder ingelogd door de leden en was er ineens meer VV nodig. Nu opeens kan iedereen weer inloggen, zoveel nieuwe teams zie ik namelijk niet staan hoor Luuk, en dan beweer jij dat het door lol kwam omdat je de VV niet kwijtraakte?

Zoals ik al zeg hebben jullie jezelf, elkaar en Quiem in de steek gelaten, en dat heb jij zojuist zelf beargumenteert. Ik heb mijn aandeel gehad in dit alles, maar je moet je eigen aandeel zeker niet onderschatten Luuk, zoals ik al zeg, wees niet zo hypocriet en zie het is zoals het daadwerkelijk is.

Je zegt dat het onmogelijk is dat Quiem zou gaan vallen. Maar dat is gebeurd dus ik heb geen idee wat je hier nou mee bedoelt, dat betekent toch dat het wel mogelijk is? Ik ben het wel met je eens dat Quiem gewoon in het begin van de wereld de beste stam was. Maar nu niet meer en volgens mij realiseer jij je dat niet echt...

Ho ho, waar zeg ik dat het onmogelijk is dat Quiem zou gaan vallen? Begrijpend lezen was toch niet zo moeilijk? Ik zeg dat ik het onmogelijk voor me kan halen dat het zó snel bergafwaarts is gegaan, wat het ook is. De stam was zeer gezond, zeer sterk en beschikte over uitermate sterke spelers. Iedereen wist wat hem of haar te doen stond.

Dat is wat ik zeg, ik zeg nergens dat Quiem nooit zou vallen. Quiem is ingestort omdat iedereen afwachte op een moment dat dat helemaal niet nodig was omdat de stam niet 1 specifieke leider nodig had, niet als iedereen gewoon zijn taken uitvoerde en iedereen wist precies wat zijn of haar takenpakket was, en dat is wat ik nu al meerdere keren gezegt heb. Quiem is de beste stam van W27 geweest en zal dat altijd blijven. Hoe je het ook wend of keert

Nog een kleine bijkomstigheid voor jou Luuk, een stam hoeft het einde van de wereld niet te halen om de beste te zijn ;) Dat is al zo vaak bewezen in het verleden, en dat is iets dat ook Quiem hier op deze wereld weer bewezen heeft.


Een stam heeft altijd een leider nodig. Het initiatief moet van een leider komen om plannen te organiseren. Zo zijn er wat plannen begonnen maar werden die plannen gewoon weggeboeh'd door de leden. Als dat bij sommige plannen gebeurd dan denk je niet meer aan een nieuw plan maken. Daarom moet de leiding komen met plannen zodat er niet teveel/ te weinig plannen komen. Quiem had wel degelijk een leider nodig, maar omdat als je dat toegeeft je reputatie naar de kloten is durf je dat niet toe te geven.

Dat zijn babbels, denk je nou werkelijk dat je het beter weet in dit geval? Ik leidt al 7 jaar en heb echt ALLES bij gemaakt. Een stam is een stam door zijn leden, een leider is noodzakelijk om de lijnen te bepalen en alles strak neer te zetten. Zodra het strak staat is de leiding optioneel, niet noodzakelijk meer. Zolang de leden precies uitvoeren wat van hun verwacht wordt zal de stam optimaal blijven groeien. Echter gingen leden allerlei rare dingen doen, werden ze egoistisch of juist niet egoistisch genoeg, mensen stapten buiten hun takenpakket en ik weet totaal niet waarom.

Het is zeer zeker wel aan mij om te oordelen over MIJN stam en dat doe ik dus ook. En wie ben jij om te beweren dat mijn reputatie dan naar de klote is? Ken jij mijn reputatie uberhaupt wel? Want volgens mij praat je weer over zaken waar jij echt de ballen van af weet. Ik bescherm zeer zeker geen reputatie omdat dat gewoonweg onnodig is. Ik heb me nooit verstopt voor mijn daden en acties en zal dat ook nooit doen. Dus spreek niet over zaken waar je niks van weet.

Als je een inactieve periode gaat krijgen moet je dat van te voren aangeven of tenminste een actieve leider regelen. Dat je een inactieve periode hebt gehad vind ik niet erg want dat heeft iedereen wel eens. Maar hoe je Quiem hebt achtergelaten in die periode is ronduit belachelijk.
Natuurlijk moet je met elkaar door het vuur gaan, maar als je geen zin meer hebt om in te loggen door de vv's en def-aanvragen ga je ook niet meer met elkaar door het vuur.

Hahaha, is het zo lang terug dat je de feiten niet meer weet? Ik heb aangegeven voor onbepaalde tijd afwezig te zijn, het leek mij onnodig nieuwe leiders te benoemen. Toen Jeremy stopte kwam VA erbij en zou ik meer tijd beschikbaar krijgen echter besloot me RL anders, maar dat jullie mij allemaal aankijken is gewoonweg omdat je zelf de feiten niet wil en kan zien. Een stam kan afhankelijk zijn maar dit is toch wel heel erg vind je niet? Zo ongelofelijk afhankelijk heb ik het zelden mee gemaakt. Wat jij hier ook zegt slaat nergens op, op het moment dat mijn inactieve periode in ging was Quiem ZEER gezond te noemen. Sterker nog, één van de gezondste stammen die ik in die 7 jaar tijd heb mogen mee maken.

Ik heb Quiem dus helemaal niet in een belachelijke staat achter gelaten, dat is iets dat jij jezelf vertelt om goed te praten hoe alles is gelopen. Ik verstop me totaal niet, ik geef al mijn fouten hier openlijk toe en dat zal ik ook altijd doen. Echter stel ik dit soort leugens niet zo op prijs Luuk, dat vind IK dus belachelijk.

Nee precies, je beargumenteerd mij opnieuw. Waarom zou je er niet staan voor je vrienden? Voor je stamgenoten? Omdat papa je in de steek gelaten hebt? Althans, dat is wat ik uit jou woorden haal tot nu toe.


Ik ben het zeker met je een dat Quiem beter verdient. Maar als je dat vond, waarom kom je dan op Skype en scheld je Thomas helemaal uit. Is dat een goed voorbeeld aan je leden? Nee. Als je vind dat Quiem beter verdiende had er dan meer je best aan gedaan. Ik weet dat je je inactieve periode had maar had Quiem dan goed achter gelaten zodat ze overeind konden blijven.

Schelden noem je dat? Iemand de waarheid zeggen is niet meteen schelden hoor Luuk, iemand laf noemen, is geen schelden. Voor velen is het inderdaad kwetsend om de waarheid te horen, maar gescholden is er zeer zeker niet. Dit kan ik ook laten zien als ik hier toestemming voor krijg, heb het gesprek hier nog gewoon staan hoor.

En nogmaals, jij weet helemaal niks van mijn situatie af en waarom ik inactief ben geworden. Je doet net alsof ik een keuze had, en maar voor Tribalwars had moeten kiezen, voor Quiem. Hoe respectloos kan je in godsnaam zijn? Dan weet je overduidelijk niet hoe het werkt in dit spel en hoe het werkt in het leven hoor jongen, want als je dit soort uitspraken doet tegen iemand die ruim 1 jaar lang elke dag uren en uren in Quiem heeft gestoken, gewoon soms wel een uur of 8 per dag, dan snap je er niet veel van. Er is weinig loyaliteit te bekennen in die uitspraak, dat zoiezo.


Ik wil jou ook heel erg bedanken voor wat je me allemaal hebt geleerd en dat je me een plaatsje in Quiem gunde. Het is jammer dat het zo moest eindigen ;)

Ik ben blij dat ik je toch iets heb kunnen leren, het stelt me gigantisch teleur dat ik dat niet terug zie in je gedrag, aangezien het bij mij altijd is gegaan om loyaliteit, samenwerking, dominantie, altijd voor je vrienden klaar staan, respect.

Natuurlijk beschik jij over deze kwaliteiten, dat heb ik ook gezien in de periode dat ik samen met jou in de stam heb gezeten en je bent een geweldig persoon. Des te jammer ik het vindt dat je hier op deze manier spreekt over iemand die zo lang voor jou klaar heeft gestaan.
 

DeletedUser68032

Guest
Natuurlijk zal iedereen Quiem herinneren, maar als zelfs de eigen leden dit al een poging vinden tot redden van je eigen reputatie...
Ga dan maar eens na met welke reputatie de stam herinnerd zal worden.

Wordt het de: We stonden lang aan kop, hebben de wereld gedomineerd en het op het laatst vergooit.
Of Worden ze herinnerd als het ooit o zo sterke Quiem dat is gevallen door inactiviteit van spelers, missende leidingnemende en de motivatie die spoorloos was..

Het enigste dat ik kan zeggen is respect voor de mensen die Quiem hebben geprobeerd te redden nadat jij hen, zoals ik het zie 'in de steek' hebt gelaten. Dus wat mij betreft alle respect voor: Pepijn, Ward en de speler van de vlammende adelaar :D
 

Deleted User - 2075062

Guest
Natuurlijk zal iedereen Quiem herinneren, maar als zelfs de eigen leden dit al een poging vinden tot redden van je eigen reputatie...
Ga dan maar eens na met welke reputatie de stam herinnerd zal worden.

Wordt het de: We stonden lang aan kop, hebben de wereld gedomineerd en het op het laatst vergooit.
Of Worden ze herinnerd als het ooit o zo sterke Quiem dat is gevallen door inactiviteit van spelers, missende leidingnemende en de motivatie die spoorloos was..

Het enigste dat ik kan zeggen is respect voor de mensen die Quiem hebben geprobeerd te redden nadat jij hen, zoals ik het zie 'in de steek' hebt gelaten. Dus wat mij betreft alle respect voor: Pepijn, Ward en de speler van de vlammende adelaar :D

Ik hoef mijn eigen reputatie niet te redden ;) Ik heb al mijn fouten openlijk toegegeven en deze zijn ontstaan door mijn Real Life. Als jullie met zijn allen van mening zijn dat ik dit spelletje boven mijn RL had moeten kiezen mag dat, ik ben hier niet om jullie mening te bepalen natuurlijk.

Quiem heeft deze wereld gecontroleerd, gedomineerd en heeft haar stempel groot op Wereld 27 gedrukt.

''In de steek gelaten'' ... Dat is een verwoording die je ervoor kan kiezen. Uiteindelijk klopt het ook natuurlijk. Ik heb mijn broeders helaas moeten verlaten vanwege belangrijkere zaken die een grote impact op mijn leven zouden gaan hebben en dat ook nog steeds hebben. Echter vindt ikzelf het een ongepaste bewoording.
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk zal iedereen Quiem herinneren, maar als zelfs de eigen leden dit al een poging vinden tot redden van je eigen reputatie...
Ga dan maar eens na met welke reputatie de stam herinnerd zal worden.

Wordt het de: We stonden lang aan kop, hebben de wereld gedomineerd en het op het laatst vergooit.
Of Worden ze herinnerd als het ooit o zo sterke Quiem dat is gevallen door inactiviteit van spelers, missende leidingnemende en de motivatie die spoorloos was..

Het enigste dat ik kan zeggen is respect voor de mensen die Quiem hebben geprobeerd te redden nadat jij hen, zoals ik het zie 'in de steek' hebt gelaten. Dus wat mij betreft alle respect voor: Pepijn, Ward en de speler van de vlammende adelaar :D

Je hebt wel door dat je nu de mening van L. veralgemeniseerd tot de mening 'van de eigen leden' aldus 'alle leden'? ... Ik vind dat Castiel het top gedaan heeft en hem weinig te verwijten valt. Ja, hij was inactief. Ja, hij was er minder op bepaalde momenten. Maar nee, het ligt niet alleen aan hem dat Quiem zichzelf heeft laten vallen. Dat ligt bij de spelers zelf, waarbij hij als 1 onderdeel van het geheel gezien moet worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Natuurlijk zal iedereen Quiem herinneren, maar als zelfs de eigen leden dit al een poging vinden tot redden van je eigen reputatie...
Ga dan maar eens na met welke reputatie de stam herinnerd zal worden.

Wordt het de: We stonden lang aan kop, hebben de wereld gedomineerd en het op het laatst vergooit.
Of Worden ze herinnerd als het ooit o zo sterke Quiem dat is gevallen door inactiviteit van spelers, missende leidingnemende en de motivatie die spoorloos was..

Het enigste dat ik kan zeggen is respect voor de mensen die Quiem hebben geprobeerd te redden nadat jij hen, zoals ik het zie 'in de steek' hebt gelaten. Dus wat mij betreft alle respect voor: Pepijn, Ward en de speler van de vlammende adelaar :D

Quiem heeft een jaar lang W27 gedomineerd, dit is dan ook zonder enige twijfel de beste stam op W27 en zo zal het ook altijd herinnert worden. Dat Quiem later is gevallen voor wat voor reden dan ook doet er niet toe, de meeste mensen zullen Quiem en Discre nog steeds zien als de absolute top.

Stammetjes als SF. zijn lafaard stammen, heb na de 4/5 maand die ik hierop W27 was nog nooit een aanval van hun binnengekregen. Toen ik bekend heb gemaakt te stoppen wegens RL begonnen de aanvallen langzaam te komen, dit bewijst maar weer dat jullie niks anders kunnen dan inactieve accounts te pakken.

De leden die Castiel. nu de schuld geven van de val van Quiem. zijn niks meer dan minne honden. RL gaat altijd voor dit virtuele spelletje, je kunt hem daar niet voor afstraffen.
 

DeletedUser68032

Guest
Je hebt wel door dat je nu de mening van L. veralgemeniseerd tot de mening 'van de eigen leden' aldus 'alle leden'? ... Ik vind dat Castiel het top gedaan heeft en hem weinig te verwijten valt. Ja, hij was inactief. Ja, hij was er minder op bepaalde momenten. Maar nee, het ligt niet alleen aan hem dat Quiem zichzelf heeft laten vallen. Dat ligt bij de spelers zelf, waarbij hij als 1 onderdeel van het geheel gezien moet worden.

Als ik me niet vergis heb ik toch van meerdere Quiem leden gehoord dat hij een andere wereld boven deze wereld koos.
Dan kun je toch wel spreken van 'in de steek' laten..
Natuurlijk ligt het niet alleen aan hem, maar dit is toch wel een van de beginpunten..
 

DeletedUser

Guest
Ik blame Castiel. helemaal niet dat hij voor zijn rl heeft gekozen. Ik blame hem dat hij de situatie gewoon slecht heeft achtergelaten. Hij beweert dat toen hij leavede Xanthippus gewoon een actieve leider was, dat was gewoon niet zo, toen al niet. Ook liet je Pepijn eigenlijk alleen achter want Roeland deed geen reet. Dan zat Pepijn ook nog is in zijn examenperiode wat het al helemaal erg maakte.

En Castiel., ik ken je Rl-situatie wel en ik blame je dus niet dat je inactief was. Maar dat je dan terugkomt Thomas volscheldt (kap dat te ontkennen, ik heb de gesprekken gelezen tussen Thomas en jij, jij schold hem de huid vol maar besefte op een gegeven moment dat dat niet slim was en stopte er snel mee) vindt ik onacceptabel.

En je reputatie betreft, die was vroeger vele en vele malen beter dan nu. Ik bedoel dus niet dat je reputatie compleet naar de kloten is maar dat hij iig stukke minder was dan vroeger.

@ Full Version, ik geef Castiel. niet de complete schuld van de van van Quiem, maar hij was er zeker wel onderdeel van.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dan maar slechts vanaf dag 1 tot +- 1mio gespeeld op deze wereld, maar hoe men het ook wend of keert, Castiel. heeft wel enorm lang een prachtig sterke stam laten domineren. Dat hij fouten heeft gemaakt, zal ongetwijfeld, maar vanaf mijn kant alle credits;).
 

Deleted User - 2075062

Guest
Als ik me niet vergis heb ik toch van meerdere Quiem leden gehoord dat hij een andere wereld boven deze wereld koos.
Dan kun je toch wel spreken van 'in de steek' laten..
Natuurlijk ligt het niet alleen aan hem, maar dit is toch wel een van de beginpunten..

Spreek niet als je niet weet waarover je spreekt. Ik raad je aan dan gewoon wijs je mond te houden. Ik heb mijn Real Life boven dit spel gekozen, niks andere wereld boven deze wereld. Dus stop met die belachelijke babbels en leugens want je wint er helemaal niks mee.

Ik blame Castiel. helemaal niet dat hij voor zijn rl heeft gekozen. Ik blame hem dat hij de situatie gewoon slecht heeft achtergelaten. Hij beweert dat toen hij leavede Xanthippus gewoon een actieve leider was, dat was gewoon niet zo, toen al niet. Ook liet je Pepijn eigenlijk alleen achter want Roeland deed geen reet. Dan zat Pepijn ook nog is in zijn examenperiode wat het al helemaal erg maakte.

En Castiel., ik ken je Rl-situatie wel en ik blame je dus niet dat je inactief was. Maar dat je dan terugkomt Thomas volscheldt (kap dat te ontkennen, ik heb de gesprekken gelezen tussen Thomas en jij, jij schold hem de huid vol maar besefte op een gegeven moment dat dat niet slim was en stopte er snel mee) vindt ik onacceptabel.

En je reputatie betreft, die was vroeger vele en vele malen beter dan nu. Ik bedoel dus niet dat je reputatie compleet naar de kloten is maar dat hij iig stukke minder was dan vroeger.

@ Full Version, ik geef Castiel. niet de complete schuld van de van van Quiem, maar hij was er zeker wel onderdeel van.

Man man man wat een babbels allemaal weer. Je laat me geen keus, je wil de ''scheldkonnades'' zien die op Thomas zijn afgevuurd? Ik begrijp dat Thomas de waarheid liever niet hoort hoor, maar helaas is het de waarheid. Voor sommigen kan dat kwetsend zijn, echter is het allesbehalve schelden:

[14-5-2013 19:29:04] Angel Castiel.: Je bent respectloos, kinderachtig, impulsief en leest selectief.
[14-5-2013 19:29:08] Angel Castiel.: Laat dat voorop staan.
[14-5-2013 19:29:31] Thomas:TI|senne!: nja zeer duidelijk voor mij )

In bovenstaande zie je dus wat voor ''scheldwoorden'' er zijn gebruikt, de laatste keer dat ik keek zijn dit geen scheldwoorden hoor. Ik zou elke uitspraak zelfs kunnen staven met argumenten en geloof mij, daar ga je nog geen speld tussen kunnen krijgen.

Jij kent mijn RL situatie? Ik hoop serieus voor je dat je dit gewoon maar blind roept want ik denk dat jij helemaal niks afweet van mijn RL situatie. Dat het tijd opslokt, dat weet je misschien, maar veel meer dan dat weet je zeer zeker niet. Doe niet net alsof je weet wat ik doormaak als je er helemaal niks vanaf weet. Daarnaast heb ik dus helemaal niemand uitgescholden, ik heb iemand de waarheid verteld en dat was hard nodig ook, want volgens mij was dat al heel lang niet gebeurt bij de jongen in kwestie.

Ik liet Pepijn alleen en kwetsbaar achter? Roeland zou er gewoon zijn, of is het ook mijn schuld dat hij er (tijdelijk) mee stopte. Want dan zal elke stopper te verhalen zijn op mij toch? Iedereen die stopt is dan mijn schuld, stop toch is met die argumentatie die helemaal nergens op slaat. Maar inderdaad, ik ben een verschrikkelijk persoon dat ik dat allemaal opzettelijk op mijn geweten heb, dat is wat jij al die mensen hier probeert wijs te maken toch? Ook jij leest nogal selectief en ook jij bent uitermate impulsief in je gedrag. Helaas.

Nee Luuk, dat is het hele punt, je geeft mij de volledige schuld van de val van Quiem. Sterker nog, je weet het hier voor elkaar te spelen te beweren dat ik er meer tijd in had moeten steken en dat ik er had moeten zijn. In je volgende bericht beweer je weer te weten wat ik doormaak RL en dat ik er daardoor weinig kan zijn, spreek je jezelf dan niet een heel klein beetje boel tegen? Maar zoals ik al zei, je bent impulsief en drukt dus nogal gauw op de ''verstuur reactie'' knop zonder te hebben nagedacht over je eigen woorden.

Je beweerd dat ik meer tijd in Quiem had moeten steken? Ik heb vanaf dat Quiem een baby was uren en uren per dag in deze stam gestoken. Of zijn we dat allemaal meteen weer vergeten? Ik kan met zekerheid zeggen dat ik nog altijd de meeste tijd in de stam gestoken heb, dus houd je ondankbare prietpraat aub voor je.

Ik heb dan maar slechts vanaf dag 1 tot +- 1mio gespeeld op deze wereld, maar hoe men het ook wend of keert, Castiel. heeft wel enorm lang een prachtig sterke stam laten domineren. Dat hij fouten heeft gemaakt, zal ongetwijfeld, maar vanaf mijn kant alle credits;).

Dank je wel, dat stel ik zeer op prijs.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Zucht, gewoon

Zucht

Een zeer logische reactie wanneer je helaas niks meer in te brengen hebt ;)

Ook jij blinkt uit in het selectief reageren overigens, je reageert alleen op de aspecten waar jij nog iets tegenin te brengen hebt, op de andere aspecten heb je geen woorden meer en daar reageer je dan maar helemaal niet meer op. Teleurstellend.
 

DeletedUser

Guest
Ok, mag ik nu een beroep doen op een druk rl?

Zal morgen een kei mooie brief voor je schrijven
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wat je allemaal loopt te zeggen Luuk, maar jij ziet niet in wat baba allemaal heeft gedaan voor requiem en dat is waarschijnlijk omdat je als weggeedeld acc een plaatsje kreeg in requiem halverwege het bestaan van quiem. Ik weet de persoonlijke reden niet, maar meestal zie je dat niet al aankomen dus kon die er niet zomaar iets aan doen en een andere leider/plaatsvervanger vinden.
Al vind ik het jammer dan baba zo heeft gereageerd op Thomas want is ook een topgozert
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik weet niet wat je allemaal loopt te zeggen Luuk, maar jij ziet niet in wat baba allemaal heeft gedaan voor requiem en dat is waarschijnlijk omdat je als weggeedeld acc een plaatsje kreeg in requiem halverwege het bestaan van quiem. Ik weet de persoonlijke reden niet, maar meestal zie je dat niet al aankomen dus kon die er niet zomaar iets aan doen en een andere leider/plaatsvervanger vinden.
Al vind ik het jammer dan baba zo heeft gereageerd op Thomas want is ook een topgozert

Dank je wel Job, stel ik erg op prijs.

Thomas gedroeg zich op dat moment precies zoals ik hem daar omschreven heb, het is zeer zeker niet schelden. Het is iemand een waarheid vertellen die hij niet wil horen naar aanleiding van zijn of haar gedrag. Want geloof mij, ik zou zoiets nooit zeggen zonder dat iemand het ernaar gemaakt heeft en dat weet jij ook.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het ermee eens dat Quiem de respect moet krijgen dat het verdient maar er wordt hier toch wel schaamteloos overdreven.
Quiem domineerde een jaar deze wereld? Een dik half jaar is een correctere benaming.
Quiem domineerde sinds de recruits in juli al wel een beetje maar was nog te concureren te noemen, athans tot hun recruits van in oktober. Vanaf februari a maart was de glans er ook al weer af hoor. Dus als je nu gaat zeggen dat Quiem de enige stam is die zal tellen op deze wereld dan is iedereen hier toch wel mis. Deze wereld kan nog gerust enkele jaren duren. De tijd zal wel uitwijzen welke stam deze wereld memorabel maakt.
Naar mijn mening is Quiem dan ook gewoon het slachtoffer geworden van hun eigen arrogantie (& vele recruits), niks meer en niks minder.
Maar tot nu toe was Quiem de stam die het meeste invloed heeft gehad, dat geef ik graag toe ;)
Niemand hoeft het eens te zijn met deze alinea, dit is gewoon mijn mening. Ik beweer nergens dat mijn mening de absolute waarheid is.

Maar alleen castiel de schuld geven van het verval is zeker te kort door de bocht. Mij hebben ze nooit moeten vertellen wie ik moet aanvallen of ondersteunen. De topspelers die quiem claimt gehad te hebben moeten dat dus zeker ook kunnen. Quiem viel namelijk en pakweg 3 dagen later kreeg ik 900 clears over de vloer. Op 3 dagen kan er toch niet zoveel veranderen qua activiteit op die accounts e?!
Fyurys, castiel & xanthippus waren de 3 accounts die Quiem droegen vind ik. Het waren dan ook de sterkste accounts met de beste spelers op. Als die wegvallen dan valt er een groot draagvlak weg.
Maar laat ons even eerlijk zijn, hoe ver denken jullie dat Quiem was geraakt zonder Castiel aan het roer? Juist ja!

Achja, Discre was, Medic was, (Area was) en nu ... Quiem was.
Zo gaat het nu eenmaal.
Nu nog met modder gooien siert niemand. Sluit dit hoofdstuk af en kijk er met respect op terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Quiem domineerde het noorden bijna al vanaf het begin, naar de "oorlog" in het noorden was dat helemaal duidelijk. Echter moet ik toegeven dat Quiem controle over het zuiden kreeg doormiddel van recruiten wat uiteindelijk ook de ondergang van Quiem is geworden. Quiem heeft een duidelijke stempel op W27 gedrukt en zal ook als grootheerser herinnert worden en niet als inactieve spelers etc.. wat er eerder gezegt werd.

Naar mijn mening waren Quiem en Discre de 2 beste stammen in W27, de rivaliteit tussen de stammen maakte W27 een zeer leuke tijd. Van Area vond ik venom, dartheld, the interner de 3 sterkste leden uit Area, de andere accounts was ik niet echt onder de indruk van.

Al gaan werelden tegenwoordig zo snel dood, het is niet meer W2 waar naar jaren nog steeds een actieve strijd om dominantie is. De stammen die nu aan de top zijn blijven meestal ook aan de top en kunnen alleen intern kapot worden gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Man man man wat een babbels allemaal weer. Je laat me geen keus, je wil de ''scheldkonnades'' zien die op Thomas zijn afgevuurd? Ik begrijp dat Thomas de waarheid liever niet hoort hoor, maar helaas is het de waarheid. Voor sommigen kan dat kwetsend zijn, echter is het allesbehalve schelden:

[14-5-2013 19:29:04] Angel Castiel.: Je bent respectloos, kinderachtig, impulsief en leest selectief.
[14-5-2013 19:29:08] Angel Castiel.: Laat dat voorop staan.
[14-5-2013 19:29:31] Thomas:TI|senne!: nja zeer duidelijk voor mij )

In bovenstaande zie je dus wat voor ''scheldwoorden'' er zijn gebruikt, de laatste keer dat ik keek zijn dit geen scheldwoorden hoor. Ik zou elke uitspraak zelfs kunnen staven met argumenten en geloof mij, daar ga je nog geen speld tussen kunnen krijgen.

Ok, het zijn geen scheldwoorden. Dan zal ik het anders formuleren, je beledigt Thomas. En welk recht heb je daartoe? Je bent (wel terecht) een tijdje weggeweest. Als je dan terug komt op Skype en je zegt begint gelijk te klagen over wtf Thomas aan het doen is (ik kan het helaas niet terugzoeken omdat de Requiem chat naar de kloten is). Ga dan eerst even normaal praten met Thomas en stel hij gaat dan een grote mond naar je opzetten, dan mag je van mij zo praten. Nu ben ik van mening dat je er het recht niet toe had.

Jij kent mijn RL situatie? Ik hoop serieus voor je dat je dit gewoon maar blind roept want ik denk dat jij helemaal niks afweet van mijn RL situatie. Dat het tijd opslokt, dat weet je misschien, maar veel meer dan dat weet je zeer zeker niet. Doe niet net alsof je weet wat ik doormaak als je er helemaal niks vanaf weet. Daarnaast heb ik dus helemaal niemand uitgescholden, ik heb iemand de waarheid verteld en dat was hard nodig ook, want volgens mij was dat al heel lang niet gebeurt bij de jongen in kwestie.

Waarom zou ik per se moeten weten hoe en wat jouw Rl situatie eruit ziet. Ik weet dat het tijd opslokt en dat je soms ineens weg moet. Waarom moet ik dan weten waarom en al dat gebeuren. Zolang ik weet dat je er niks aan kan doen zit het goed toch?

Ik liet Pepijn alleen en kwetsbaar achter? Roeland zou er gewoon zijn, of is het ook mijn schuld dat hij er (tijdelijk) mee stopte. Want dan zal elke stopper te verhalen zijn op mij toch? Iedereen die stopt is dan mijn schuld, stop toch is met die argumentatie die helemaal nergens op slaat. Maar inderdaad, ik ben een verschrikkelijk persoon dat ik dat allemaal opzettelijk op mijn geweten heb, dat is wat jij al die mensen hier probeert wijs te maken toch? Ook jij leest nogal selectief en ook jij bent uitermate impulsief in je gedrag. Helaas.

Het lijkt me sterk dat Pepijn de hele tijd tegen mij klaagt dat hij een co wilt maar tegen jou niet? Als dit wel het geval is moet je me vooral corrigeren maar tegen mij heeft hij meerdere malen aangegeven dat hij een co wilde en dat jij ernaar op zoek zou gaan. Daar is ook niet echt veel van gekomen of wel?

Nee Luuk, dat is het hele punt, je geeft mij de volledige schuld van de val van Quiem. Sterker nog, je weet het hier voor elkaar te spelen te beweren dat ik er meer tijd in had moeten steken en dat ik er had moeten zijn. In je volgende bericht beweer je weer te weten wat ik doormaak RL en dat ik er daardoor weinig kan zijn, spreek je jezelf dan niet een heel klein beetje boel tegen? Maar zoals ik al zei, je bent impulsief en drukt dus nogal gauw op de ''verstuur reactie'' knop zonder te hebben nagedacht over je eigen woorden.

Dus jij weet beter dan ik hoe IK denk over de val van Quiem. Dat vind ik dan wel verdomd knap. Je vindt mij impulsief? Ben ik ook een beetje maar daar is niks mis mee. Alsof jij alles perfect doet :eek:. Jij bent een koppig mannetje dat zijn fouten niet toegeeft, vind ik veel erger dan impulsief zijn.

Je beweerd dat ik meer tijd in Quiem had moeten steken? Ik heb vanaf dat Quiem een baby was uren en uren per dag in deze stam gestoken. Of zijn we dat allemaal meteen weer vergeten? Ik kan met zekerheid zeggen dat ik nog altijd de meeste tijd in de stam gestoken heb, dus houd je ondankbare prietpraat aub voor je.

Waar zie jij mij in godsnaam zeggen dat je meer tijd in Quiem had moeten steken? Ik vond je een geweldige leider die zijn stam geweldig leidde. Echter toen je inactief werd heb je het naar mijn mening goed hard verkloot. Je zegt dat ik slecht ben ik begrijpend lezen maar blijkbaar jij dus ook.

Dank je wel Job, stel ik erg op prijs.

Thomas gedroeg zich op dat moment precies zoals ik hem daar omschreven heb, het is zeer zeker niet schelden. Het is iemand een waarheid vertellen die hij niet wil horen naar aanleiding van zijn of haar gedrag. Want geloof mij, ik zou zoiets nooit zeggen zonder dat iemand het ernaar gemaakt heeft en dat weet jij ook.

Och man Thomas gedroeg zich rustig en jij beledigde hem. Hij vond het eerder lachwekkend wat jij zei want wij zaten jou uit te lachen om je woorden omdat het gewoon belachelijk was wat je zei. Dat je hier nu nog durft te zeggen dat hij zich niet normaal gedroeg is nog erger.

@Iedereen. Denk niet dat ik niet vind dat Castiel. de stam slecht leidde, ik vond hem de beste stamleider tijdens zijn actieve periode. Ik ben slechts van mening dat hij het daarna heeft verkloot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Quiem domineerde het noorden bijna al vanaf het begin, naar de "oorlog" in het noorden was dat helemaal duidelijk. Echter moet ik toegeven dat Quiem controle over het zuiden kreeg doormiddel van recruiten wat uiteindelijk ook de ondergang van Quiem is geworden. Quiem heeft een duidelijke stempel op W27 gedrukt en zal ook als grootheerser herinnert worden en niet als inactieve spelers etc.. wat er eerder gezegt werd.

Naar mijn mening waren Quiem en Discre de 2 beste stammen in W27, de rivaliteit tussen de stammen maakte W27 een zeer leuke tijd. Van Area vond ik venom, dartheld, the interner de 3 sterkste leden uit Area, de andere accounts was ik niet echt onder de indruk van.

Al gaan werelden tegenwoordig zo snel dood, het is niet meer W2 waar naar jaren nog steeds een actieve strijd om dominantie is. De stammen die nu aan de top zijn blijven meestal ook aan de top en kunnen alleen intern kapot worden gemaakt.
Zeer correct gezegd :)
Het valt me wel op dat zowel Discre als Quiem gevallen zijn door hun recruiteringspolitiek. Want hoe je het ook draait of keert, in essentie is het zo.

Maar nog even terzijde en totaal niet zo belangrjik: ik vind dat daar zeker ook nog joep42 bij in dat rijtje mag, ik kan me vergissen maar volgens kunnen er op W27 niet veel accounts zeggen dat ze het defensief zo goed gedaan hebben.
(Jou vermeldde ik niet omdat je reeds zo vroeg stopte.)
 
Bovenaan