DeletedUser
Guest
Er zullen vast wel barbaren komen.
Toch nog even een reactie:
Quiem was inderdaad DE topstam van w27 en dan is een beetje arrogantie wel op zijn plaats. Het is belachelijk om te zeggen alsof we echt verschrikkelijk arrogant waren. De Quiem'ers zijn allemaal gezellige mensen, ik denk niet dat je hen/ons arrogant kan noemen (op w31 heb je bv. veel ergere gevallen). Natuurlijk waren wij ervan overtuigd dat we gingen winnen, maar is dat niet normaal? Dat je als nummer 1 stam ervan overtuigt bent te gaan winnen? Winnen is namelijk het doel van een stam op tw. Als een top-3 stam niet van zichzelf overtuigt is dat ze gaat winnen, hef ze dan maar meteen op. Dan komt er een gebrek aan motivatie, etc. (Buiten in een troll stam dan).
Daarbovenop komt dat ik er volop van overtuigd ben, dat Quiem een kans had om deze wereld te winnen, een grote kans zelfs. Zeker het oude Quiem-team. Jammer genoeg zijn er door inactiviteit veel mainspelers weggevallen, waardoor de harde kern van Quiem verdween. Moesten de Quiem-spelers Actief & Gemotiveerd verdergespeeld hebben, dan bestond het nu nog en dan zou Quiem de voorbije maanden ook niet zo veel verliezen geleden hebben. Er werden geen eigen acties meer opgezet, waardoor de vijandige kant een grote voorsprong had.
Dan wil ik ook nog iets zeggen over "Quiem was de underdog? Zoals ik zei: Quiem probeerde bijna een jaar geleden de wereld al in een definitieve plooi te leggen, ware het niet dat er tactische blunders kwamen anders was het hun waarschijnlijk nog gelukt ook."
Je gaat me toch niet vertellen dat Quiem de wereld in een definitieve plooi legde? Dat is belachelijk.. Quiem bezat nog niet eens 50% van de wereld in die tijd (veel minder). Overigens was de ligging slecht. SF in het noorden, Gminds in het westen (waarmee er toen nog geen bondgenootschap was), en UA1 in het zuiden. Ze werden helemaal omringd. Als dat jouw definitie is van 'de wereld in de plooi leggen' dan ben je duidelijk niet veel gewend.
Toch proficiat aan de winnende partij.
Jammer dat Quiem gevallen is, maar ik had me er toch al van gedistantieerd nadat TAOT niets van hulp kreeg.
Quiem zei niet dat ze gingen winnen, Quiem zei dat ze al gewonnen waren. Dat is arrogantie ten top.
Je haalt de tijdstippen en de daarbij horende situaties ook wat in de war heb ik de indruk.