Val van Quiem

DeletedUser

Guest
Er zullen vast wel barbaren komen.

Toch nog even een reactie:
Quiem was inderdaad DE topstam van w27 en dan is een beetje arrogantie wel op zijn plaats. Het is belachelijk om te zeggen alsof we echt verschrikkelijk arrogant waren. De Quiem'ers zijn allemaal gezellige mensen, ik denk niet dat je hen/ons arrogant kan noemen (op w31 heb je bv. veel ergere gevallen). Natuurlijk waren wij ervan overtuigd dat we gingen winnen, maar is dat niet normaal? Dat je als nummer 1 stam ervan overtuigt bent te gaan winnen? Winnen is namelijk het doel van een stam op tw. Als een top-3 stam niet van zichzelf overtuigt is dat ze gaat winnen, hef ze dan maar meteen op. Dan komt er een gebrek aan motivatie, etc. (Buiten in een troll stam dan :D).

Daarbovenop komt dat ik er volop van overtuigd ben, dat Quiem een kans had om deze wereld te winnen, een grote kans zelfs. Zeker het oude Quiem-team. Jammer genoeg zijn er door inactiviteit veel mainspelers weggevallen, waardoor de harde kern van Quiem verdween. Moesten de Quiem-spelers Actief & Gemotiveerd verdergespeeld hebben, dan bestond het nu nog en dan zou Quiem de voorbije maanden ook niet zo veel verliezen geleden hebben. Er werden geen eigen acties meer opgezet, waardoor de vijandige kant een grote voorsprong had.

Dan wil ik ook nog iets zeggen over "Quiem was de underdog? Zoals ik zei: Quiem probeerde bijna een jaar geleden de wereld al in een definitieve plooi te leggen, ware het niet dat er tactische blunders kwamen anders was het hun waarschijnlijk nog gelukt ook."
Je gaat me toch niet vertellen dat Quiem de wereld in een definitieve plooi legde? Dat is belachelijk.. Quiem bezat nog niet eens 50% van de wereld in die tijd (veel minder). Overigens was de ligging slecht. SF in het noorden, Gminds in het westen (waarmee er toen nog geen bondgenootschap was), en UA1 in het zuiden. Ze werden helemaal omringd. Als dat jouw definitie is van 'de wereld in de plooi leggen' dan ben je duidelijk niet veel gewend. :)

Toch proficiat aan de winnende partij.
Jammer dat Quiem gevallen is, maar ik had me er toch al van gedistantieerd nadat TAOT niets van hulp kreeg.
Geen idee of je destijds in Quiem zat maar veel dingen die je probeert te weerleggen zijn nochtans gewoon gezegd geweest door de leiding van Quiem.
Quiem zei niet dat ze gingen winnen, Quiem zei dat ze al gewonnen waren. Dat is arrogantie ten top.
Je haalt de tijdstippen en de daarbij horende situaties ook wat in de war heb ik de indruk.
 

DeletedUser

Guest
Moesten de Quiem-spelers Actief & Gemotiveerd verdergespeeld hebben

Misschien zit ik er gigantisch naast, maar was ten diepste de reden voor gebrek aan motivatie niet omdat er al gedacht werd dat de wereld beslist was? Tenminste, voor mij zou dat heel demotiverend zijn, dat er in principe geen uitdaging meer is. En is het denken dat je de wereld hebt gewonnen niet juist een beetje arrogantie? Niet dat ik arrogantie bij enige Quiem speler waar ik mee heb gesproken heb bemerkt hoor ;) integendeel juist :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat geen arrogantie, ik vind het eerder een manier om het moraal hoog te houden.
 

DeletedUser51575

Guest
Geen idee of je destijds in Quiem zat maar veel dingen die je probeert te weerleggen zijn nochtans gewoon gezegd geweest door de leiding van Quiem.
Quiem zei niet dat ze gingen winnen, Quiem zei dat ze al gewonnen waren. Dat is arrogantie ten top.
Je haalt de tijdstippen en de daarbij horende situaties ook wat in de war heb ik de indruk.

Dat kan zijn, ik heb ten slotte ook niet gedurende heel w27 in Quiem gezeten. Maar de hoofdgedachte is het belangrijkste en die kan je niet weerleggen.. De leiding van Quiem kan dan gezegd hebben dat Quiem ging winnen/won, maar dat was toen ook het geval? Dus ik zie er geen probleem in, je kan het arrogantie noemen, of juist motivatie om de leden aan te sturen door te gaan (al heeft dit tegendraads gewerkt).

Misschien zit ik er gigantisch naast, maar was ten diepste de reden voor gebrek aan motivatie niet omdat er al gedacht werd dat de wereld beslist was? Tenminste, voor mij zou dat heel demotiverend zijn, dat er in principe geen uitdaging meer is. En is het denken dat je de wereld hebt gewonnen niet juist een beetje arrogantie? Niet dat ik arrogantie bij enige Quiem speler waar ik mee heb gesproken heb bemerkt hoor ;) integendeel juist :)

Denkt UA1 dan nu niet dat ze gewonnen zijn? Terwijl dat nog niet het geval is? :)
Ik denk ook niet dat het 'Wij gaan winnen'-gevoel de belangrijkste factor was bij de inactiviteit. Ik bijvoorbeeld ben gewoon gestopt omdat ik tw een tijdje beu was + omdat de examens eraan kwamen. De fout ligt dus in mijn geval al niet bij Quiem. Anderen daarentegen zullen eerder gestopt zijn DOOR die inactiviteit, waarbij ze Quiem zagen aftakelen zonder dat er iets tegen gedaan werd.
 

DeletedUser

Guest
Echte spelers van quiem zagen dit allang aankomen al vanaf het begin van de stam. Over arrogantie is nieuw voor mij ? Ik iig niet toch :(
 

DeletedUser

Guest
Echte spelers van quiem zagen dit allang aankomen al vanaf het begin van de stam. Over arrogantie is nieuw voor mij ? Ik iig niet toch :(

Heb zelf geen enkele moment last gehad van arrogantie toen ik in Quiem zat.

Misschien zit ik er gigantisch naast, maar was ten diepste de reden voor gebrek aan motivatie niet omdat er al gedacht werd dat de wereld beslist was? Tenminste, voor mij zou dat heel demotiverend zijn, dat er in principe geen uitdaging meer is. En is het denken dat je de wereld hebt gewonnen niet juist een beetje arrogantie? Niet dat ik arrogantie bij enige Quiem speler waar ik mee heb gesproken heb bemerkt hoor ;) integendeel juist :)

Je slaat de plank inderdaad mis hiermee ;)
 

DeletedUser66217

Guest
Er zullen vast wel barbaren komen.

Toch nog even een reactie:
Quiem was inderdaad DE topstam van w27 en dan is een beetje arrogantie wel op zijn plaats. Het is belachelijk om te zeggen alsof we echt verschrikkelijk arrogant waren. De Quiem'ers zijn allemaal gezellige mensen, ik denk niet dat je hen/ons arrogant kan noemen (op w31 heb je bv. veel ergere gevallen). Natuurlijk waren wij ervan overtuigd dat we gingen winnen, maar is dat niet normaal? Dat je als nummer 1 stam ervan overtuigt bent te gaan winnen? Winnen is namelijk het doel van een stam op tw. Als een top-3 stam niet van zichzelf overtuigt is dat ze gaat winnen, hef ze dan maar meteen op. Dan komt er een gebrek aan motivatie, etc. (Buiten in een troll stam dan :D).

Daarbovenop komt dat ik er volop van overtuigd ben, dat Quiem een kans had om deze wereld te winnen, een grote kans zelfs. Zeker het oude Quiem-team. Jammer genoeg zijn er door inactiviteit veel mainspelers weggevallen, waardoor de harde kern van Quiem verdween. Moesten de Quiem-spelers Actief & Gemotiveerd verdergespeeld hebben, dan bestond het nu nog en dan zou Quiem de voorbije maanden ook niet zo veel verliezen geleden hebben. Er werden geen eigen acties meer opgezet, waardoor de vijandige kant een grote voorsprong had.

Dan wil ik ook nog iets zeggen over "Quiem was de underdog? Zoals ik zei: Quiem probeerde bijna een jaar geleden de wereld al in een definitieve plooi te leggen, ware het niet dat er tactische blunders kwamen anders was het hun waarschijnlijk nog gelukt ook."
Je gaat me toch niet vertellen dat Quiem de wereld in een definitieve plooi legde? Dat is belachelijk.. Quiem bezat nog niet eens 50% van de wereld in die tijd (veel minder). Overigens was de ligging slecht. SF in het noorden, Gminds in het westen (waarmee er toen nog geen bondgenootschap was), en UA1 in het zuiden. Ze werden helemaal omringd. Als dat jouw definitie is van 'de wereld in de plooi leggen' dan ben je duidelijk niet veel gewend. :)

Toch proficiat aan de winnende partij.
Jammer dat Quiem gevallen is, maar ik had me er toch al van gedistantieerd nadat TAOT niets van hulp kreeg.

Arrogantie is nooit op zijn plek, daarnaast had Quiem MOETEN winnen. Het voordeel dat ze hadden was zo groot, dat het er inderdaad uit zag als een gewonnen wereld. Totdat aan het licht kwam dat ze hun eigen stam aan het vergallen waren.

Daarnaast is er van uit gaan is goed en prima, lijkt me een goede motiverende gedachte.. Totdat het je laks maakt & dat is dus nu gebeurd bij Quiem.

Nee, natuurlijk is Quiem niet altijd de underdog geweest. Toen iedereen nog 10k puntjes had was dat ook zeker niet mogelijk, we zeggen alleen dat van af het punt dat Quiem op 2 spelers na heel de top 20 gerekruteerd had ze eigenlijk wel hadden mogen winnen. En dat ze daarna ook niet meer "de underdog" waren of iets dergelijks, dat zou een beetje een slachtoffer rolletje worden.

Overigens zie ik niet wat veel gewend heeft te maken met de kaart & statistieken bekijken. Quiem had in verhouding ver, ver uit de grootste kwaliteit/account verhouding. Zoals ik hier boven al vermeld heb, er waren punten dat ze 18/20 uit de top 20 in hun bezit hadden. Zoiets heb ik nog nooit gezien (hoewel ik niet zoveel ervaring heb..), maar ja. Als je zoveel terechte top 20'ers rekruut vind ik wel dat je kan zeggen dat Quiem de wereld in zijn macht had. Om Quiem in ieder geval in slagkracht te evenaren hadden ze minimaal 4 stammen voor nodig en zelfs dan was dat discutabel, laat staan de skills & communcitatie.

Denkt UA1 dan nu niet dat ze gewonnen zijn? Terwijl dat nog niet het geval is? :)
Ik denk ook niet dat het 'Wij gaan winnen'-gevoel de belangrijkste factor was bij de inactiviteit. Ik bijvoorbeeld ben gewoon gestopt omdat ik tw een tijdje beu was + omdat de examens eraan kwamen. De fout ligt dus in mijn geval al niet bij Quiem. Anderen daarentegen zullen eerder gestopt zijn DOOR die inactiviteit, waarbij ze Quiem zagen aftakelen zonder dat er iets tegen gedaan werd.

Over UA1 dat ze gewonnen hebben, volgens mij heb je nog niet helemaal door dat UA1 genoeg geheimen in bezit heeft om deze wereld definitief te laten eindigen. Dat is heel wat anders dan Quiem's indruk dat ze dermate dominant waren dat ze de wereld wel even omver hielpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Echte spelers van quiem zagen dit allang aankomen al vanaf het begin van de stam. Over arrogantie is nieuw voor mij ? Ik iig niet toch :(

Ik zeg nergens dat de leden arrogant waren, ik zeg dat de stam een aggresieve diplomatie voerde (niks mis mee) en de daarbijhoren uitspraken waren echt wel arrogant.
Bijna elke speler waarmee ik sprak van Quiem was nl alles behalve arrogant.
Misschien is het gewoon een meningsverschil over wat men arrogant vindt. Ik vind zeggen dat je gaat winnen niks mis mee, je moet ambitieus zijn. Zeggen dat je al gewonnen hebt daarentegen vind ik arrogant.
Nu goed, ik ben er vrij overtuigd van dat Quiem bij quasi elke stam motivatie heeft opgewekt om hen te verslaan. Castiel heeft daar ook een tijd op gehoopt want hij wou ons na 1 oorlogje de grond instampen en de wereld winnen. Des te sneller des te beter.

@TFA: +1!
Het geheugen rijkt bij sommigen blijkbaar niet verder dan een paar weken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51575

Guest
Arrogantie is nooit op zijn plek, daarnaast had Quiem MOETEN winnen. Het voordeel dat ze hadden was zo groot, dat het er inderdaad uit zag als een gewonnen wereld. Totdat aan het licht kwam dat ze hun eigen stam aan het vergallen waren.

Daarnaast is er van uit gaan is goed en prima, lijkt me een goede motiverende gedachte.. Totdat het je laks maakt & dat is dus nu gebeurd bij Quiem.

Nee, natuurlijk is Quiem niet altijd de underdog geweest. Toen iedereen nog 10k puntjes had was dat ook zeker niet mogelijk, we zeggen alleen dat van af het punt dat Quiem op 2 spelers na heel de top 20 gerekruteerd had ze eigenlijk wel hadden mogen winnen. En dat ze daarna ook niet meer "de underdog" waren of iets dergelijks, dat zou een beetje een slachtoffer rolletje worden.

Overigens zie ik niet wat veel gewend heeft te maken met de kaart & statistieken bekijken. Quiem had in verhouding ver, ver uit de grootste kwaliteit/account verhouding. Zoals ik hier boven al vermeld heb, er waren punten dat ze 18/20 uit de top 20 in hun bezit hadden. Zoiets heb ik nog nooit gezien (hoewel ik niet zoveel ervaring heb..), maar ja. Als je zoveel terechte top 20'ers rekruut vind ik wel dat je kan zeggen dat Quiem de wereld in zijn macht had. Om Quiem in ieder geval in slagkracht te evenaren hadden ze minimaal 4 stammen voor nodig en zelfs dan was dat discutabel, laat staan de skills & communcitatie.

Laat me even duidelijkheid stellen. UA1 komt hier nu stoer doen, alsof zij zelf Quiem verslagen hebben. Dan slaag je de bal toch wel volledig mis. Inactieve accounts aanvallen kan elk klein kind. Quiem ging de wereld winnen, daar was ik van overtuigt toen ik Quiem inkwam, er was bijna geen kans dat het niet het geval ging zijn. Maar toen ik dan als ik 's avonds van school terugkwam zag dat er weer niet op het forum gereageerd was, of dat er bij massa's bijvoorbeeld aanvallen beloofd werden die uiteindelijk niet gestuurd werden, dan begon het duidelijker te worden. Quiem is gevallen door inactiviteit, jullie hebben er eigenlijk weinig tot niets mee te maken (buiten dan dat jullie van die inactiviteit geprofiteerd hebben).

Over UA1 dat ze gewonnen hebben, volgens mij heb je nog niet helemaal door dat UA1 genoeg geheimen in bezit heeft om deze wereld definitief te laten eindigen. Dat is heel wat anders dan Quiem's indruk dat ze dermate dominant waren dat ze de wereld wel even omver hielpen.


@TFA: +1!
Het geheugen rijkt bij sommigen blijkbaar niet verder dan een paar weken ;)

En wat wil je daar nu weer mee zeggen? :)

Ik dacht nog eventje op alles wat te reageren, maar moet nu dringend weg, dus ik zal het vanavond doen als ik eraan denk ^^
 

DeletedUser

Guest
Laat me even duidelijkheid stellen. UA1 komt hier nu stoer doen, alsof zij zelf Quiem verslagen hebben. Dan slaag je de bal toch wel volledig mis. Inactieve accounts aanvallen kan elk klein kind. Quiem ging de wereld winnen, daar was ik van overtuigt toen ik Quiem inkwam, er was bijna geen kans dat het niet het geval ging zijn. Maar toen ik dan als ik 's avonds van school terugkwam zag dat er weer niet op het forum gereageerd was, of dat er bij massa's bijvoorbeeld aanvallen beloofd werden die uiteindelijk niet gestuurd werden, dan begon het duidelijker te worden. Quiem is gevallen door inactiviteit, jullie hebben er eigenlijk weinig tot niets mee te maken (buiten dan dat jullie van die inactiviteit geprofiteerd hebben).

Door inactiviteit. Inderdaad. Maar zonder een tegenstander die deze inactiviteit afstraft was er ook geen gezeik gekomen. Daar zit wel degelijk een aandeel van UA1 in dus.
 

DeletedUser

Guest
Laat me even duidelijkheid stellen. UA1 komt hier nu stoer doen, alsof zij zelf Quiem verslagen hebben. Dan slaag je de bal toch wel volledig mis. Inactieve accounts aanvallen kan elk klein kind. Quiem ging de wereld winnen, daar was ik van overtuigt toen ik Quiem inkwam, er was bijna geen kans dat het niet het geval ging zijn. Maar toen ik dan als ik 's avonds van school terugkwam zag dat er weer niet op het forum gereageerd was, of dat er bij massa's bijvoorbeeld aanvallen beloofd werden die uiteindelijk niet gestuurd werden, dan begon het duidelijker te worden. Quiem is gevallen door inactiviteit, jullie hebben er eigenlijk weinig tot niets mee te maken (buiten dan dat jullie van die inactiviteit geprofiteerd hebben).
Dat is nogal kort door de bocht.
UA1 heeft Quiem niet verslagen inderdaad. UA1, SF, Trill en AUA1 hebben dat samen gedaan.
Inactieve accounts kan iedereen kapot maken ja. Maar de timing waarop dit gebeurde is anders wel mooi. Net als Quiem de grootste massa van deze wereld deed. Toen geraakte Quiem er nergens door behalve bij The interner & Extremez. Wij daarentegen geraakten met 4 keer minder offensieve krachten ingezet te hebben erdoor bij meerdere spelers. Ja sommige van die spelers waren natuurlijk dan net inactief, maar als er slechts 3 of 4 accounts echt onder vuur liggen dan moet je dat perfect kunnen opvangen met VV's en OS. Als je dat niet kan dan heb je jezelf als stam overschat.
Op W2 zat ik zo bijvoorbeeld in TBR. Daar hebben we ook inactieve periodes gekend. Het is net de kracht van een topstam om die periodes door te komen.
Voor de rest heeft het slechte beleid van de leiding Quiem van binnenuit laten rotten. Anders was Quiem er nu nog en kon er nog veel gebeuren!

Trouwens, dat die inactiviteit er was is 1 ding. Dat we die afstraften is iets anders. En daaruit leidde de steeds slechter wordende sfeer in Quiem wat voor de val zorgde.

En wat wil je daar nu weer mee zeggen? :)
Gewoon in het algemeen dat mensen vaak alleen de laatste weken/maanden herinneren.

@Korint: mooie reactie, dat siert je :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51575

Guest
Dat is nogal kort door de bocht.
UA1 heeft Quiem niet verslagen inderdaad. UA1, SF, Trill en AUA1 hebben dat samen gedaan.

In mijn ogen hebben jullie zelf niet zoveel aandeel in het verslagen van Quiem. Jullie zijn het zo rooskleurig in voor julliezelf, maar jullie zouden beter de waarheid onder ogen komen. Quiem heeft zichzelf kapot gemaakt en daar hebben jullie maar weinig mee te maken. Zoals ik (denk ik) al gezegd heb, is de inactiviteit van de leden (waarvan ik weet) helemaal niet aan jullie te danken.

Inactieve accounts kan iedereen kapot maken ja. Maar de timing waarop dit gebeurde is anders wel mooi. Net als Quiem de grootste massa van deze wereld deed. Toen geraakte Quiem er nergens door behalve bij The interner & Extremez. Wij daarentegen geraakten met 4 keer minder offensieve krachten ingezet te hebben erdoor bij meerdere spelers. Ja sommige van die spelers waren natuurlijk dan net inactief, maar als er slechts 3 of 4 accounts echt onder vuur liggen dan moet je dat perfect kunnen opvangen met VV's en OS. Als je dat niet kan dan heb je jezelf als stam overschat.

1. Uit welk kamp kwam het zinnetje 'Jullie moeten niet trots zijn op zulke prestaties.'? Juist, van jullie dacht ik. Nogal hypocriet dat jullie nu zelf afkomen dan. Soms blijf ik denken dat je de situatie in Quiem niet goed snapt(e). Er waren geen vv'ers. Dat is het hele punt lol. Niemand wou vv draaien. De helft was inactief, de andere helft was egoïstisch/gedemotiveerd om te deffen. Dan is het nogal moeilijk om zonder speler/vv'er een account te deffen, vind je niet?


Op W2 zat ik zo bijvoorbeeld in TBR. Daar hebben we ook inactieve periodes gekend. Het is net de kracht van een topstam om die periodes door te komen.

Ja, wie weet waren we er wel bovenop gekomen, maar blijkbaar heeft de vijand van TBR dan meer tijd gelaten/kansen laten liggen dan jullie gedaan hebben. Daarbovenop komt er dan nog bij dat je een actieve en enthousiaste leider moet hebben die de leden motiveert..

Voor de rest heeft het slechte beleid van de leiding Quiem van binnenuit laten rotten. Anders was Quiem er nu nog en kon er nog veel gebeuren!

Hier geef ik je volledig gelijk in! Maarja, als ik dan zeg dat het deels Baba's schuld is, dan wordt er gereageerd met 'Je moet de schuld niet op iets anders steken'. Moest Baba gewoon de leiding overgegeven hebben (aangezien hij zelf zo inactief was als iets), dan hadden we ten minste geen leidersloze stam.

Trouwens, dat die inactiviteit er was is 1 ding. Dat we die afstraften is iets anders. En daaruit leidde de steeds slechter wordende sfeer in Quiem wat voor de val zorgde.

Zoals ik al zei hebben jullie er weinig tot niets mee te maken, met de inactiviteit. Jullie denken dat er inactiviteit is door jullie aanvallen? Dat de sfeer slechter werd door jullie? FOUT!
De sfeer werd slechter doordat er niet meer gereageerd werd op het forum, doordat niemand zich nog aanbood als vv'er, doordat er geen leiding was,... Waarschijnlijk zal er wel een enkeling geweest zijn die vluchte van het vele defwerk, maar dat is dan ook alles.

Gewoon in het algemeen dat mensen vaak alleen de laatste weken/maanden herinneren.

En over wie heb je het dan? :)


EDIT: Voor jullie over het niveau/de overschatting van Quiem beginnen praten, kijk even hiernaar..
http://nl27.tribalwars.nl/public_report/7ac90d199cb0cb221b82007786db53df
http://nl27.tribalwars.nl/public_report/73301fa88fd2478985518462efcf69f1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66036

Guest

DeletedUser

Guest
idd iedereen doet soms wel dingen die stom zijn. twee van zulke berichtjes heeft iedereen dat is niet gelijk representatief voor hoe een speler is en wat zijn niveau is
 

DeletedUser50613

Guest
Rare discussies hier..

Het vallen van Quiem is niet door UA1 en bondgenoten, maar door Quiem zelf. Dat lijkt me het standpunt dat de meeste Ex-quiem'ers verdedigen.

Grappig.

Het grootste deel van de tijd hebben ze staan blazen als zijnde top-stam, top-spelers. Pro's en wat nog.

Veel van Quiem is nochtans groot geworden door internen en rekruteren (en fuseren, zal het er maar apart bijzetten).

Het argument dat je nu aanhaalt dat het niet indrukwekkend is om inactieve accounts aan te vallen.. klopt. Net zomin als het indrukwekkend is om vanuit een enorme overmachtspositie accountjes aan te vallen die tot 3 keer kleiner zijn. Iets waar jullie jezelf indertijd danig voor op de borst klopten.

Dan zijn er spelers en stammen opgestaan die individueel misschien wel allemaal moesten onderdoen voor Quiem, maar dankzij teamwork en doorzettingsvermogen er toch in slagen om de nodige klappen te incasseren en zelf aardig wat slaag uit te delen.

Wat er niet altijd bij gezegd wordt is dat er op toppunten in de oorlog ook enorm veel vv's gedraaid werden binnen die alliantie, sommige mensen in UA1 - Trill. - SF. hebben echt topprestaties neergezet, niet altijd rechtstreeks merkbaar via hun eigen accounts, maar wel door vv's te draaien waar nodig.

Dit gebeurde blijkbaar niet in Quiem, spelers inactief, gecleared, geedelt en gestopt.

Dan stel ik me de vraag, hoe top was Quiem eigenlijk? Want nu lijkt het me eerder dat ze al van het begin af niet veel meer dan gebakken lucht waren. ( op enkele uitzonderingen na!)

Er kan altijd eens iemand inactief worden door omstandigheden. Maar dan 'is' het geen topspeler meer. Het was misschien een goede speler, maar die heeft het niet kunnen waarmaken. Jammer maar helaas.
Maar de frequentie waarbij spelers in Quiem plots inactief werden, net wanneer er actie te beleven viel.... tja, daar zet ik me wel vraagtekens bij.
Voor het wegvegen van kleintjes, of bij een massa wat aanvalletjes versturen, of internen/fuseren en what not, daar was er voldoende tijd en activiteit voor.. maar om op kritische momenten hun eigen account of die van stamgenoten te verdedigen, dan wordt het plots moeilijk?

Enfin, misschien is mijn definitie voor top speler lichtjes anders dan voor de meesten.. maar ik zet m'n petje enkel af voor degenen die blijven vechten voor hun stam en account. Degenen die stoppen wanneer de wind uit hun zeilen valt.. misschien wel beloftevol, maar zeker geen topspeler.

En een zeker arrogantie zal wel bij de positie horen die ze zo lang gehad hebben. Dat kan en mag, vind ik. Enkel moet je ook wel mans genoeg zijn om de kritiek te slikken als je uiteindelijk het deksel op de neus krijgt :)
Zelfde geld nu ook voor UA1.. op dit moment staan we zeer sterk, en dat mag gerust gehoord worden. Maar als we doorgaan, dan kunnen we ons aan dezelfde steen stoten.
 

DeletedUser

Guest
Als UA1 niet door rekrutering wou winnen, waarom rekruteren jullie dan MethaMorphossus voor het Astronomie geheim?
 
Bovenaan