Val van Quiem

DeletedUser

Guest
Jij denkt dat dit de oorlog al was?
Dat moet toch wel een grap wezen als jij denkt dat na 1 oorlogje heel een wereld voorbij is.

Een eerlijke herindeling zal er niet komen.
Maar ik acht de kans ook zeer klein dat stammen zoals SF. & Trill., ongeacht bondgenoot, jullie zomaar laten winnen.

Helaas gaat het ook niet om oorlogen of de wereld voorbij is, maar om geheimen...

Herindeling gaat er ook niet komen, en over het hoe of wat de wereld gaat beëindigen daar heeft iedereen wel zijn eigen mening over, maar daar komt toch niemand uit, dus we kunnen alleen maar afwachten wat er gaat gebeuren en hoe t gaat lopen.

DeletedUser66217

Guest
Jij denkt dat dit de oorlog al was?
Dat moet toch wel een grap wezen als jij denkt dat na 1 oorlogje heel een wereld voorbij is.

Een eerlijke herindeling zal er niet komen.
Maar ik acht de kans ook zeer klein dat stammen zoals SF. & Trill., ongeacht bondgenoot, jullie zomaar laten winnen.

Hoe wil jij het noemen dan? Quiem was al toen de wereld nog een baby was het grootste gevaar van heel de wereld. Iedereen wist wel zo'n beetje dat Quiem zou gaan domineren en waarschijnlijk de wereld nog is zou gaan winnen ook, nu is Quiem geflopt.. UA1 heeft genoeg geheimen, en dan? De geheimen weg gaan geven? Nee, dan heb je de doelstelling van deze wereld bereikt en dan maak je persoonlijk een nieuwe, zoals ik al zei.. Dat zou slechts een amateuristische namaak zijn van W27.

En ja, ik denk wel dat dat DE oorlog was ja. Het had wat langer mogen duren, maar niet iedereen kan er wat aan doen dat Quiem verwaarloosd werd en domme zetten deed. Als je ooit ergens W27 laat vallen dan is het ohja.. ja.. Quiem is daar dominant toch? Het verhaal zou een mooi einde hebben als er nu verteld kan worden dat Quiem toch niet degene was die won en om zeep is geholpen door de underdog.. Anders zou het geen leuk, interessant einde meer hebben en uitgemolken worden. Ik zou dat betreuren..

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af of UA1 nu alle geheimen pakt of leuk gaat spelen door gewoon nog niet alle geheimen te pakken. Ik hoop het 2de maar denk het 1ste...

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
R.i.p

DeletedUser

Guest
UA1 zal zichzelf wel gewoon naar de top recruiten.
Zou mij iig niet verbazen.

Hoe wil jij het noemen dan? Quiem was al toen de wereld nog een baby was het grootste gevaar van heel de wereld. Iedereen wist wel zo'n beetje dat Quiem zou gaan domineren en waarschijnlijk de wereld nog is zou gaan winnen ook, nu is Quiem geflopt.. UA1 heeft genoeg geheimen, en dan? De geheimen weg gaan geven? Nee, dan heb je de doelstelling van deze wereld bereikt en dan maak je persoonlijk een nieuwe, zoals ik al zei.. Dat zou slechts een amateuristische namaak zijn van W27.

En ja, ik denk wel dat dat DE oorlog was ja. Het had wat langer mogen duren, maar niet iedereen kan er wat aan doen dat Quiem verwaarloosd werd en domme zetten deed. Als je ooit ergens W27 laat vallen dan is het ohja.. ja.. Quiem is daar dominant toch? Het verhaal zou een mooi einde hebben als er nu verteld kan worden dat Quiem toch niet degene was die won en om zeep is geholpen door de underdog.. Anders zou het geen leuk, interessant einde meer hebben en uitgemolken worden. Ik zou dat betreuren..

Voor mij was Quiem toch echt wel de underdog.
Heel de wereld tegen 1 stam.
Als je dan de underdog bent, dan vind jij blijkbaar alle stammen naast Quiem wel bijzonder waardeloos.

DeletedUser

Guest

Als je dan de underdog bent, dan vind jij blijkbaar alle stammen naast Quiem wel bijzonder waardeloos.

Allereerst is dat volkomen onzin, totaal niet waar UA1 voor staat en je zult wel zien dat dit niet zal gebeuren.

Verder is in mijn ogen Quiem mede gevallen door zichzelf te overschatten. Maandenlang heb ik met vele leden van Quiem gepraat en ze waren er heilig van overtuigd dat Quiem deze wereld zou winnen, terwijl ik diep van binnen wist dat dit niet zo was. Het is alleen jammer dat ik zo mijn gelijk moet krijgen, maar desalniettemin heeft UA1 gewoon een sterk team, we zijn een hechte groep en ook hebben we individuele kwaliteiten, misschien niet van alles het beste, maar genoeg om een van de stabielste en stammen met de meeste ervaren spelers doen laten vallen en dat is iets waar ikzelf toch wel trots op ben.

DeletedUser66217

Guest

Lol, jij bent écht een held.. "Zal zichzelf wel naar de top recruiten", jullie leider heeft zelf toegegeven dat Quiem zo'n succes had doordat jullie zoveel toppers rekruteerde, en dat is niets minder dan waar.

Daarnaast "heel de wereld", want Quiem zijn natuurlijk zulke waaghalsen.. :eek: Als jullie écht zo top waren dan spraken we we wel net zo over Quiem als stammen als Phalanx etc etc. Hoe kan je jezelf nu de meerderheid noemen als de hele wereld bestaat uit honderden, duizenden individuen en jullie bijna genoeg hadden met 20 accounts dat te evenaren?

Je hebt een hoge pet op van Quiem, maar buiten diplomatieke zaken hebben jullie vrij weinig tot een succes gebracht.

Daarnaast is wat hierboven staat van Galaxia helemaal waar.. Zoals Castiel zei: "Een gewonnen wereld".

Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.702
Met het wegvallen van Quiem valt wel een icoon weg van w27. De oprichting ervan gebeurde iets langer dan een jaar geleden door mijzelf en Vitalise, en tijdenlang heeft Quiem w27 gedomineerd. Helaas zie ik nu dat Quiem het toch heeft moeten afleggen.

Gefeliciteerd aan de anderen!

DeletedUser

Guest
Met het wegvallen van Quiem valt wel een icoon weg van w27. De oprichting ervan gebeurde iets langer dan een jaar geleden door mijzelf en Vitalise, en tijdenlang heeft Quiem w27 gedomineerd. Helaas zie ik nu dat Quiem het toch heeft moeten afleggen.

Gefeliciteerd aan de anderen!

Bedankt :)
Je zal waarschijnlijk niet meer actief geweest zijn op W27 toen het gebeurde maar Quiem heeft deze wereld voornamelijk verloren omdat het zo verschrikkelijk arrogant was.

Even wat geschiedenis dan:
Quiem recruiteerde zich naar de top, het is zo en niet anders. Eerst was discre de top stam, dat die het op de korte termijn zagen was duidelijk, hun grondgebied was nl. veel te groot. Toen was er Medic, die stam heb ik mee neergehaald met Area (& Nemo). En vanaf dit moment kunnen we pas echt spreken van Quiem als grote topstam. Want toen hebben ze zo enorm veel gerecruit uit Medic dat het geen naam heeft.
Het doel hier was de wereld al dichtsmijten en voor de tegenstand geen kans meer te laten. Dit onder het het excuus van dat het gewoon een slimme strategie was. Op die moment waren er geen stammen die Quiem een strobreed in de weg konden leggen dus al die Medic spelers dachten zo de makkelijke weg te kiezen. Dat ze dat nu zuur is opgebroken mag duidelijk zijn. Area & Nemo vervoegden zich bij UA1 waardoor er toch een stam opstond die Quiem een halt kon toe roepen. Lange tijd ging het gelijk op maar het werd alsmaar meer duidelijk dat ook SF een gevaar was geworden voor Quiem. (Ook Trill heeft zich zeer nuttig gemaakt in deze oorlog uiteraard.)
Op een gegeven moment begonnen er spelers het moeilijk te krijgen in Quiem en het gat tussen de nr 1 stam en de stammen daar onder werd alsmaar kleiner. Toen besloot Quiem om Gminds te recruiten zodat ze toch weer steviger stonden. Of het nu onder het excuus van strategie of dominantie was, het was gewoon een tactische blunder.

Dus llollking, je verwijten slaan helemaal nergens op. Je eigen stam heeft er zich namelijk meester in gemaakt.
Wat denk je dat een van de redenen was dat je in Quiem mocht? Volgens mij speelde het zeker mee dat ze via jou de verliezen wilden maskeren. Het zou me zelfs niet verbazen als het de hoofdreden was.
Quiem was de underdog? Zoals ik zei: Quiem probeerde bijna een jaar geleden de wereld al in een definitieve plooi te leggen, ware het niet dat er tactische blunders kwamen anders was het hun waarschijnlijk nog gelukt ook. Quiem heeft meermaals allé kansen weggenomen bij de tegenstand. Het feit is gewoon dat Quiem zo arrogant was om te denken dat ze met sprekend gemak de hele wereld zouden aan kunnen. Misschien dat jij Quiem als de underdog zag maar je leiding zag dit compleet anders. Quiem is ook pas de underdog geworden nadat de rest sterk werd en Quiem het verklootte voor zichzelf. Je mag namelijk niet vergeten dat toen Quiem zo oppermachtig was dat ze op enkele miljoenen na meer punten hadden dan alle top 10 stammen samen! En dan stond daar zelfs nog Quiet tussen.

Nu goed, het is een oorlog geweest die zijn hoogte- en dieptepunten gekend heeft maar ik denk dat de oorlog nog niet voorbij is. Het zou van dezelfde arrogantie getuigen als we zouden zeggen dat het al binnen is. Laten we dus maar rustig verder spelen en het dag per dag nemen.
RIP Quiem, het was een mooie stam. Zeker zoals conceived by communism & vitalise ze gemaakt hadden. Daar heb ik alleen maar respect voor :)

Excuses voor de grote tekst.

DeletedUser65757

Guest
And Quiem almost got away with it, if not for that meddling dog Scoobie Doo and his friends!

Sorry, ik kon het mij niet laten :p

DeletedUser

Guest
Lloll King kreeg een invite omdat hij gezellig en een baas is en geen enkele andere reden :D

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.702
Bedankt :)
Je zal waarschijnlijk niet meer actief geweest zijn op W27 toen het gebeurde maar Quiem heeft deze wereld voornamelijk verloren omdat het zo verschrikkelijk arrogant was.

Nee, ik ben allang niet meer actief op W27. :) Ik zat tot eind vorige zomer op Xanthippus.

DeletedUser51575

Guest
Enige info over spelers zijn die er helemaal genoeg van hebben P.? Of wordt het geen barbarenzee?

Er zullen vast wel barbaren komen.

Toch nog even een reactie:
Quiem was inderdaad DE topstam van w27 en dan is een beetje arrogantie wel op zijn plaats. Het is belachelijk om te zeggen alsof we echt verschrikkelijk arrogant waren. De Quiem'ers zijn allemaal gezellige mensen, ik denk niet dat je hen/ons arrogant kan noemen (op w31 heb je bv. veel ergere gevallen). Natuurlijk waren wij ervan overtuigd dat we gingen winnen, maar is dat niet normaal? Dat je als nummer 1 stam ervan overtuigt bent te gaan winnen? Winnen is namelijk het doel van een stam op tw. Als een top-3 stam niet van zichzelf overtuigt is dat ze gaat winnen, hef ze dan maar meteen op. Dan komt er een gebrek aan motivatie, etc. (Buiten in een troll stam dan :D).

Daarbovenop komt dat ik er volop van overtuigd ben, dat Quiem een kans had om deze wereld te winnen, een grote kans zelfs. Zeker het oude Quiem-team. Jammer genoeg zijn er door inactiviteit veel mainspelers weggevallen, waardoor de harde kern van Quiem verdween. Moesten de Quiem-spelers Actief & Gemotiveerd verdergespeeld hebben, dan bestond het nu nog en dan zou Quiem de voorbije maanden ook niet zo veel verliezen geleden hebben. Er werden geen eigen acties meer opgezet, waardoor de vijandige kant een grote voorsprong had.

Dan wil ik ook nog iets zeggen over "Quiem was de underdog? Zoals ik zei: Quiem probeerde bijna een jaar geleden de wereld al in een definitieve plooi te leggen, ware het niet dat er tactische blunders kwamen anders was het hun waarschijnlijk nog gelukt ook."
Je gaat me toch niet vertellen dat Quiem de wereld in een definitieve plooi legde? Dat is belachelijk.. Quiem bezat nog niet eens 50% van de wereld in die tijd (veel minder). Overigens was de ligging slecht. SF in het noorden, Gminds in het westen (waarmee er toen nog geen bondgenootschap was), en UA1 in het zuiden. Ze werden helemaal omringd. Als dat jouw definitie is van 'de wereld in de plooi leggen' dan ben je duidelijk niet veel gewend. :)

Toch proficiat aan de winnende partij.
Jammer dat Quiem gevallen is, maar ik had me er toch al van gedistantieerd nadat TAOT niets van hulp kreeg.

DeletedUser

Guest
Lloll King kreeg een invite omdat hij gezellig en een baas is en geen enkele andere reden :D

Kan je nagaan wat voor baas je moet zijn om om zulke redenen een stam te mogen toetreden ^^

Allereerst is dat volkomen onzin, totaal niet waar UA1 voor staat en je zult wel zien dat dit niet zal gebeuren.

Verder is in mijn ogen Quiem mede gevallen door zichzelf te overschatten. Maandenlang heb ik met vele leden van Quiem gepraat en ze waren er heilig van overtuigd dat Quiem deze wereld zou winnen, terwijl ik diep van binnen wist dat dit niet zo was. Het is alleen jammer dat ik zo mijn gelijk moet krijgen, maar desalniettemin heeft UA1 gewoon een sterk team, we zijn een hechte groep en ook hebben we individuele kwaliteiten, misschien niet van alles het beste, maar genoeg om een van de stabielste en stammen met de meeste ervaren spelers doen laten vallen en dat is iets waar ikzelf toch wel trots op ben.

Quiem heeft zichzelf laten vallen, niet UA1.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mijn mening over jou is veranderd! :(

Je bent uit de vriendenlijst van ll0ll king verwijderd Herbenoemen 28.05.13 22:05

:( :( :( :( :(

Je hebt nooit in mijn lijst gestaan ^^
Je had mijn verzoek nooit aangenomen, dus had ik hem maar ingetrokken :p

Bovenaan