Val van Quiem

DeletedUser

Guest
Het gaat niet over niks weten he kerel, dit gaat over logisch nadenken :rolleyes:

Als je in een stam zit en het gaat ineens minder, zet je oftewel je schouders eronder, los je de problemen op voor alles om zeep is, dat jullie aan struisvogeltactiek doen kan je echt niet gaan afschuiven op iemand dat zoveel gedaan heeft en RL problemen krijgt.

Is zo'n typisch fenomeen in TW, mijn account en de rest ... pfff

Ik snap niet waarom mensen zoals jij zich in een discussie proberen te mengen waar je duidelijk te weinig van af weet om fatsoenlijk aan mee te doen.
 

DeletedUser68032

Guest
Eerste reactie in deze discussie waar ik het 100% mee eens ben haha
 

DeletedUser49029

Guest
Ja uit dit alles kunnen we wel besluiten dat de val van quiem meerdere oorzaken heeft. Baba zal hier natuurlijk wel zijn bijdrage in hebben, maar alles op hem afschuiven is volgens mij ook niet juist. In het begin toen ik tegen quiem vocht lag ik van het begin af aan tegen castiel aan en de eerste 6 maand was baba daar zeker aanwezig, dat kon ik afleiden uit de pm's dus hij heeft er volgens mij wel voldoende tijd ingestoken het enige dat jullie hem mss kunnen verwijten is dat hij geen vervang leider heeft gezocht of aangesteld. Had hij die aangesteld gingen de leden mss minder alles op zichzelf doen omdat ze wisten er is een leider. Verder gaat RL zeker voor tw is en blijft een spel waar je RL niet van af hangt!

De grootste oorzaken van de val van quiem zijn volgens mij het wegvallen van enkele belangrijke spelers 1??1, fyuryus, GITM waardoor smokey eye en pskycko nog volgden. Bij 1??1 begon het eigenlijk als eerst, had dit niet gebeurt had quiem veel safezone bij gekregen en was een gevecht iedereen tegen quiem quasi onmogelijk geweest want dan zou de oude area kern er niet zo makkelijk door gekomen zijn maar het zij zo en quiem mag zeker herrinerd worden als 1 van de stammen op w27, area verdient zeker ook hun naam en nu met de huidige situatie ook ua1.
 

DeletedUser

Guest
Wel lachwekkend dat mensen Castiel de schuld geven.
Hoe ken je iemand die het te druk in RL nu de schuld geven van de val van een stam.
Blijkbaar is er niet 1 fatsoenlijke speler geweest binnen Quiem die iets kon doen.
Het is zelfs zielig om te zien dat blijkbaar alles afhangt van 1 persoon en dat zonder hem Quiem 1 grote luchtbel was.
En dan lees ik zelfs dat hij voor een andere wereld heeft gekozen als je W30 AF een beetje volgt dan weet je dan hij er daar ook niet was dus hoe haal je het in je zotte kop om zoiets te beweren en dan zeggen dat de info klopt.
 

DeletedUser

Guest
Jammer, vond eerlijk Queim altijd al een mooie stam.
Stam heeft lang gestaan.

Een val van een stam, kan niet altijd door leiders komen, als ik bv leave in een stam, gaan mijn maatjes erook achteraan, dan volgen ernog meer en dan kunnen de leiders er niks aan doen.
Enkel proberen terug tekrijgen.

Doei W27 mis jullie xxx
 
Reactiescore
219
Wel lachwekkend dat mensen Castiel de schuld geven.
Hoe ken je iemand die het te druk in RL nu de schuld geven van de val van een stam.
Blijkbaar is er niet 1 fatsoenlijke speler geweest binnen Quiem die iets kon doen.
Het is zelfs zielig om te zien dat blijkbaar alles afhangt van 1 persoon en dat zonder hem Quiem 1 grote luchtbel was.
En dan lees ik zelfs dat hij voor een andere wereld heeft gekozen als je W30 AF een beetje volgt dan weet je dan hij er daar ook niet was dus hoe haal je het in je zotte kop om zoiets te beweren en dan zeggen dat de info klopt.

Okee... Deze reactie slaat weer nergens op :eek: jij hebt niks van mee gekregen wat binnen
Quiem is gebeurd dus AUB plaats niet van die domme reacties
 

DeletedUser

Guest
Wel lachwekkend dat mensen Castiel de schuld geven.
Hoe ken je iemand die het te druk in RL nu de schuld geven van de val van een stam.
Blijkbaar is er niet 1 fatsoenlijke speler geweest binnen Quiem die iets kon doen.
Het is zelfs zielig om te zien dat blijkbaar alles afhangt van 1 persoon en dat zonder hem Quiem 1 grote luchtbel was.
En dan lees ik zelfs dat hij voor een andere wereld heeft gekozen als je W30 AF een beetje volgt dan weet je dan hij er daar ook niet was dus hoe haal je het in je zotte kop om zoiets te beweren en dan zeggen dat de info klopt.

Nog lachwekkender dat spelers als jij hierop reageren. Enkel Quiem spelers weten waar het verhaal geëindigt is, en enkel deze zullen kunnen spreken met waargebeurde feiten. De val zat eraan te komen en de sfeer werd ongezelliger. Het was gewoon een kwestie van tijd. Oudspelers van Quiem kunnen dit bevestigen.
 

DeletedUser

Guest
Okee... Deze reactie slaat weer nergens op :eek: jij hebt niks van mee gekregen wat binnen
Quiem is gebeurd dus AUB plaats niet van die domme reacties

Ik lees wat er hier op het AF staat en de beschuldigingen naar Castiel dus daarvoor hoef ik niet eens voor in Quiem gezeten te hebben om er wat van te zeggen.

En waarom open je dan dit topic met een verhaal waarom de stam valt beetje zinloos als dat niet het correcte verhaal is.
dus schei alsjeblieft uit met posts je weet niet wat er gebeurt is.


Als ik me niet vergis heb ik toch van meerdere Quiem leden gehoord dat hij een andere wereld boven deze wereld koos.
Dan kun je toch wel spreken van 'in de steek' laten..
Natuurlijk ligt het niet alleen aan hem, maar dit is toch wel een van de beginpunten..

Dat dit door Quiem leden gezegd word is ook triest hij was er op W30 net zo min als op W27.
En dat kan iedereen van W30 bevestigen.

En dat jullie zeggen dat het door de inactiviteit van Castiel komt is gewoon laf en niet in de spiegel durven kijken.
Dan eis je dus van hem dat hij zijn RL maar moet laten schieten en alleen bezig moet zijn met dit spel
 

DeletedUser

Guest
Heb jij wel gelezen wat ik onder andere heb gezegd hier? Wss was je daar te lui voor en wilde je hier slim overkomen oid? Want wat je zegt klopt geen reet van. Niemand geeft hem de volledige schuld, er zijn echter mensen zoals ik die vinden dat hij er wel aan heeft bijgedragen. Dat probeer ik hier nou al meerdere keren te zeggen maar toch blijven er idioten zoals jij komen die beweren dat wij een andere mening hebben. Zucht.
 

DeletedUser66036

Guest
Wel lachwekkend dat mensen Castiel de schuld geven.
Hoe ken je iemand die het te druk in RL nu de schuld geven van de val van een stam.
Blijkbaar is er niet 1 fatsoenlijke speler geweest binnen Quiem die iets kon doen.
Het is zelfs zielig om te zien dat blijkbaar alles afhangt van 1 persoon en dat zonder hem Quiem 1 grote luchtbel was.
En dan lees ik zelfs dat hij voor een andere wereld heeft gekozen als je W30 AF een beetje volgt dan weet je dan hij er daar ook niet was dus hoe haal je het in je zotte kop om zoiets te beweren en dan zeggen dat de info klopt.

Ik ben natuurlijk niet van Quiem, en weet weinig van de stam (intern), maar de discussie heb ik gevolgd, en ik zie dat jij hier een heel mooie post hebt gemaakt, maar dat hij niet ingaat om ook maar één van de argumenten die gegeven zijn. Je praat volledig langs de rest heen. Misschien moet jij je er iets meer in verdiepen en goed nadenken over wat je eigenlijk wilt zeggen met een post.
 

DeletedUser

Guest
Heb jij wel gelezen wat ik onder andere heb gezegd hier? Wss was je daar te lui voor en wilde je hier slim overkomen oid? Want wat je zegt klopt geen reet van. Niemand geeft hem de volledige schuld, er zijn echter mensen zoals ik die vinden dat hij er wel aan heeft bijgedragen. Dat probeer ik hier nou al meerdere keren te zeggen maar toch blijven er idioten zoals jij komen die beweren dat wij een andere mening hebben. Zucht.

Dan had je dat er wel duidelijker moeten neerzetten, wat ik begreep uit jouw teksten dat jij Castiel. alleen de schuld gaf van de val van Quiem.
 

DeletedUser

Guest
Wel lachwekkend dat mensen Castiel de schuld geven.
Hoe ken je iemand die het te druk in RL nu de schuld geven van de val van een stam.
Blijkbaar is er niet 1 fatsoenlijke speler geweest binnen Quiem die iets kon doen.
Het is zelfs zielig om te zien dat blijkbaar alles afhangt van 1 persoon en dat zonder hem Quiem 1 grote luchtbel was.
En dan lees ik zelfs dat hij voor een andere wereld heeft gekozen als je W30 AF een beetje volgt dan weet je dan hij er daar ook niet was dus hoe haal je het in je zotte kop om zoiets te beweren en dan zeggen dat de info klopt.

images
 

DeletedUser

Guest
Dan had je dat er wel duidelijker moeten neerzetten, wat ik begreep uit jouw teksten dat jij Castiel. alleen de schuld gaf van de val van Quiem.

Huh, beetje raar als ik volgens mij letterlijk heb getypt 'ik geef jou niet de volledige schuld'
 

DeletedUser

Guest
Heb jij wel gelezen wat ik onder andere heb gezegd hier? Wss was je daar te lui voor en wilde je hier slim overkomen oid? Want wat je zegt klopt geen reet van. Niemand geeft hem de volledige schuld, er zijn echter mensen zoals ik die vinden dat hij er wel aan heeft bijgedragen. Dat probeer ik hier nou al meerdere keren te zeggen maar toch blijven er idioten zoals jij komen die beweren dat wij een andere mening hebben. Zucht.

Er worden dingen geroepen in de steek laten, voor een andere wereld gekozen, reputatie naar de klote, heeft het verkloot, stam niet goed achter gelaten.
Dit is toch alles bij castiel op zijn bordje gooien.

Als je RL in de shit zit en niet eens tijd heb voor je eigen account hoe moet je dan in vredesnaam nog even alles regelen in de stam.

Maarja het zegt ook al genoeg als ik in het algemeen iets post dat jij je persoonlijk aangevallen voelt.

hier paar leuke quotes voor je :p
hoe het werkelijk is

Je hebt wel door dat je nu de mening van L. veralgemeniseerd tot de mening 'van de eigen leden' aldus 'alle leden'? ... Ik vind dat Castiel het top gedaan heeft en hem weinig te verwijten valt. Ja, hij was inactief. Ja, hij was er minder op bepaalde momenten. Maar nee, het ligt niet alleen aan hem dat Quiem zichzelf heeft laten vallen. Dat ligt bij de spelers zelf, waarbij hij als 1 onderdeel van het geheel gezien moet worden.

De leden die Castiel. nu de schuld geven van de val van Quiem. zijn niks meer dan minne honden. RL gaat altijd voor dit virtuele spelletje, je kunt hem daar niet voor afstraffen.

ach, wij kunnen ook eindeloos lange teksten gaan schrijven maar dat heeft toch geen zin :eek:

Maar toch wil ik iets zeggen over de val van Quiem. Wij kunnen hier wel de leiding de schuld geven, maar niemand, behalve Ward, heeft vraagtekens gezet bij het beleid van BaBa. Iedereen in Quiem is net zo schuldig aan de val van Quiem als de leiding door niks gedaan te hebben, en elke keer te denken: Als BaBa terug komt regelt hij het wel. want ik weet zeker dat 3/4e van de stam zo dacht...

Maar blijkbaar wil je nu over de rug van Castiel het stoere jongetje uithangen.
Je zegt dat je wist over Castiel zijn RL dus je wist dondersgoed dat hij er geen tijd voor zou hebben.
Dus als je echt zo stoer was geweest had je actie moeten ondernemen de leiding over moeten nemen en de stam weer op orde zetten.
Maar nee he achteraf lekker op iemand die er niks aan kon doen af kunnen geven is veel makkelijker
 

Deleted User - 2075062

Guest
Okee... Deze reactie slaat weer nergens op :eek: jij hebt niks van mee gekregen wat binnen Quiem is gebeurd dus AUB plaats niet van die domme reacties

Zeg jij? Jij beweerd dat hij domme reacties komt uiten hier terwijl jullie, mijn eigen oude leden, mij op deze manier voor lul proberen te zetten en het eigenlijk ook doen? Kijk hoe jullie omgaan met een persoon die er een jaar lang altijd voor jullie stond, voor jullie door het vuur ging en er ALTIJD was voor de stam.

Ik was er 11 maanden lang altijd, non stop en ik deed alles zonder ook maar iets terug te vragen aan jullie. Ja, dat jullie plezier maakten, dat jullie loyaliteit toonde en dat jullie elkaar hielpen, elkaar bij stonden en je als een stam gedroegen.

Dan heb ik heel even privé problemen en jullie geven mij de schuld? gaan jullie het doen dan, wat ik moest doen in me privé of alles wat ik allemaal voor Quiem gedaan heb. Het is gigantisch ondankbaar en gigantisch triest hoe jullie je opstellen en ik baal daar ook enorm van. Na 11 maanden zwoegen, en zorgen dat jullie het zo goed mogelijk naar de zin hadden, kunnen jullie het alleen nog maar hebben over dat maandje dat jullie het even zwaar waren omdat ik jullie handjes niet meer vast hield.

Nog lachwekkender dat spelers als jij hierop reageren. Enkel Quiem spelers weten waar het verhaal geëindigt is, en enkel deze zullen kunnen spreken met waargebeurde feiten. De val zat eraan te komen en de sfeer werd ongezelliger. Het was gewoon een kwestie van tijd. Oudspelers van Quiem kunnen dit bevestigen.

En ik geloof dat ik de oudste ben, de oudste en degene die het meest heeft mee gemaakt in Quiem en het meest heeft gezien. Ik heb mijn mening hier al 100 keer gegeven, maar jullie zijn te blind om in te zien hoe de feiten daadwerkelijk liggen. Ik heb fouten gemaakt, natuurlijk heb ik fouten gemaakt, maar jullie hadden blijkbaar verwacht dat ik foutloos zou zijn?

Als iedereen zich zo gigantisch afhankelijk opsteld dan gebeurt er inderdaad ook niks, het heeft geleid tot de val van onze BondGenoot Gminds, die nu weer zo heerlijk laf naar LeE zijn gekropen, wat duidelijk aan toont hoe laf die groep vanaf de start al was.

Heb jij wel gelezen wat ik onder andere heb gezegd hier? Wss was je daar te lui voor en wilde je hier slim overkomen oid? Want wat je zegt klopt geen reet van. Niemand geeft hem de volledige schuld, er zijn echter mensen zoals ik die vinden dat hij er wel aan heeft bijgedragen. Dat probeer ik hier nou al meerdere keren te zeggen maar toch blijven er idioten zoals jij komen die beweren dat wij een andere mening hebben. Zucht.

Wat Full Version ook al zegt hieronder, alles wat jij hier zegt laat duidelijk zien dat je mij maar wat graag de schuld in de schoenen wil schuiven, helaas gaat dat niet helemaal door en wordt nu even aangetoond hoe gigantisch ondankbaar je eigenlijk bent door je op deze manier op te stellen.

Jij spreekt over idioten, maar kijk is in een spiegel jochie, misschien dat je dan een keer ziet in wat voor omgeving je bent beland door je op deze manier op te stellen. Ik heb nooit beweerd dat ik niet heb bijgedragen aan de val van Quiem, maar hoe jij het allemaal brengt, gewoonweg belachelijk.

Daarnaast, zoals jij eerder al impliceerde, weet jij over mijn RL toch? Zoals ik eerder al zei lijkt me dat heel stug want ik denk niet dat jij hier dan ook zo'n grote mond zou hebben over ''dat ik het beter achter had moeten laten'' en ''dat ik jullie in de steek gelaten heb''.

Uiteindelijk is het gewoon overduidelijk hoe de situatie is en dat is dat je een verwend kindje bent dat te bang is om in de spiegel te kijken.

Ik ben natuurlijk niet van Quiem, en weet weinig van de stam (intern), maar de discussie heb ik gevolgd, en ik zie dat jij hier een heel mooie post hebt gemaakt, maar dat hij niet ingaat om ook maar één van de argumenten die gegeven zijn. Je praat volledig langs de rest heen. Misschien moet jij je er iets meer in verdiepen en goed nadenken over wat je eigenlijk wilt zeggen met een post.

Niemand gaat in op mijn argumenten, maar daar hoor ik je dan weer niet over. Ik heb ALLES wat Luuk hier geroepen hebt meerdere malen weerlegd, maar daar reageert natuurlijk helemaal niemand meer op. En daar heeft Sir t0stiman dan weer niks over te zeggen.

Dan had je dat er wel duidelijker moeten neerzetten, wat ik begreep uit jouw teksten dat jij Castiel. alleen de schuld gaf van de val van Quiem.

Nou Luuk, hier het bewijs dan maar weer.


:eek: Ga jij nou met dit soort reacties afkomen? Haal anders even Quiem uit je naam en zet er Codex. voor in de plaats, want als je met dit soort reacties afkomt ben je de naam Quiem zwaar onwaardig.

Huh, beetje raar als ik volgens mij letterlijk heb getypt 'ik geef jou niet de volledige schuld'

Nou nou, je hebt het ergens tussendoor gauw even vermeld? Dat was ook als reactie op iemand die zei dat je mij volledig de schuld gaf, en ja, als reactie op iemand kan je jezelf expliciet uitspreken zonder dat je daadwerkelijk de waarheid hoeft te spreken. Je gaat gewoon akkoord nietwaar? Simpel en effectief.

Helaas zeggen je eigen teksten HELE ANDERE dingen. Dus of je moet echt heel erg hard gaan werken aan het overbrengen van de juiste boodschap, of je moet gewoon geen lange teksten meer typen omdat je blijkbaar totaal niet doorhebt wat je typt en wat je in je eigen teksten overbrengt.
 
Bovenaan