Dus omdat iemand dorpen krijgt, is er meteen een grote samenwerking?? Zoals ik al zei, kan een speler bij ons zelf initiatief nemen in wat hij wil en zal doen. Wellicht heeft dus de speler van UFO een overeenkomst gevonden met een speler uit Dev. Dat wil nog steeds niet zeggen dat er plots een samenwerking gaande is vanuit UFO, met de stam Dev

(je ziet dingen goed, maar doet geen onderzoek alvorens je iets komt vermelden...).
Ik heb van de stam Flex nog nooit gehoord binnen de stam, dus hoe je daaraan komt... graag hier reactie op of bewijzen

Ik heb de stam zelf moeten opzoeken in de ranglijst... tot daar de samenwerking looool
Nogmaals... Als spelers uit UFO contacten hebben met andere spelers, dan is dit volledig vanuit hun kant en perspectief. Het wil niet zeggen omdat spelers met andere spelers buiten de stam contact hebben dat er meteen een samenwerking gaande is uit UFO.
Voor zover ik weet (en ik houdt sinds kort nog altijd wat bij vanuit de stam, ookal ben ik leider af), kan ik enkel vermelden dat er een samenwerking is met Eiland. Van al de overige stammen die je opsomt hebben wij als stam geen samenwerking van doen.
Enige wat kan voorvallen is dat spelers onderling contacten hebben.