We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ja het past alleen niet zo echt in de Tw wereld... Ze sturen een Pm rond over een topic waar een stam (nu UFO, kon evengoed een andere stam zijn) wordt besproken.
Echter lijkt (farmdecibel) via support dat dood normaal, waarop ik haar van antwoord dien, dat ik in m'n hele TW geschiedenis op het AF, nog nooit een PM heb ontvangen over een topic die specifiek over een speler of stam gaat.
Vervolgens krijg ik geen reactie meer terug....
Tevens gaan wij er dus vanuit dat ofwel:
1) Via vriendjes de het topic is gekomen en zo de PM is verstuurd...
2) TW het voor alle topics doet die over één speler of stam gaan.
3) TW gewoon hun AF weer leven willen geven door zaken zoals deze te promoten via een mededeling.
Echter vinden wij de wijze van Tw hoe ze dit promoten alles behalve. Mochten ze nu voor ieder topic die aangemaakt wordt een mededeling rondsturen, zouden wij hier niet over klagen. Alleen gebeurd dat momenteel enkel met bepaalde events, PP-zaken (voor dit) en dan nu met een topic specifiek over één stam om de stam zowat in alles wat het doet zwart te maken.
Een beetje propaganda mag altijd, maar Tw zet met deze PM/mededeling in de kijker dat spelers alle zever dat verteld worden gaan bekijken en daardoor zwart/wit gaan kijken naar UFO zelf. Je kan het dus beschouwen als manipulatie van het spel...
nog nooit een PM heb ontvangen over een topic die specifiek over een speler of stam gaat.
Je hoeft niet op een wereld te zitten, om geen banden of vrienden te zijn lijkt meModerators mogen niet op de wereld spelen waar ze modereren.