United Flop Organisation

Reactiescore
3.452
Goedemiddag lieve lezers.

Naar aanleiding van het gesprek over een cf gemaakt door de zusterstam van UFO ,heb ik besloten om van deze kwestie maar een topic te openen om jullie mee te laten genieten van de visie van Ufo in het bijzonder van de leider-> Dpschut .

Als leider zijnde ben je het visitekaartje van je stam,het gezicht van de stam,degene met kennis en inzicht kortom je bent een belangrijke pion op de wereld.

Afijn mijn verhaaltje..gister begon er een kleine discussie op het af over een gelegde cf door de zuster/mb stam van Ufo https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.202106/page-17#post-6310127

Zoals we allemaal kunnen lezen staat deze zuster/mbstam onder leiding van jawel Dpschut,leider van Ufo https://gyazo.com/3de0b9e851b37ca762a78eb518ea8c4e

Sjaak stond ons vriendelijk te woord en raadde ons aan om contact op te nemen met de leiding van Ufo
Als je hier echt mee zit, kan je best de leiding van UFO even aanspreken, die zal het nodige doen lijkt me.
Of je kan zelf contact opnemen met Quote als dat je lukt, en even zien hoe je eruit kan geraken.

De speler die de cf heeft gemaakt (mb van speler Pancake speler van Ufo) heeft niet op de kwestie gereageerd dus besloten de jongens van Circus contact op te nemen met de leider van Ufo,aangezien dit werd aangeraden en hij als contactpersoon staat op het profiel van de zuster/mb stam.

UFO.png


Ik hoef niemand te vertellen hoe hilarisch dit is he?
Dus de leider van Ufo stelt hier dat een cf alleen een cf is als het bij een bg of een stamlid is??

Als de stam Ufo serieus wil meedingen naar de eindstrijd raad ik ze aan om een leider te nemen die enig verstand van tribalwars heeft want dit is wel zeer beschamend!

Dpschut schaam je,in de hoek en kom er maar weer uit als je weet hoe het spelletje werkt!!!!!

dipshit.jpg

Ps,ik kreeg net een Pm te zien dat dit pas het begin is met de clusterfucks,Quote kon maar 17 uur reizen met zijn edel dus dit is de eerste van een hele reeks van toekomstige cf’s.
Is dit hoe Ufo deze wereld wilt spelen??
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79568

Guest
nieuwe stamafbeelding?
2hg5mk3.png
 
Reactiescore
32
Sht, haal het woord jumpen niet naar boven!! :D

Beste spelers van Chess.
Bij deze, zoals jullie weten ben ik sinds kort geen leider meer binnen UFO. Aangezien ik (dat mogen jullie weten), met sommige zaken binnen de stam niet tevreden was en daar ook vaak mijn mening over uitte, heb ik een stap opzij gezet. Dit omdat ik vond dat de sfeer binnen de stam achteruit ging en ik ook met de leiding meer en meer woorden begon te krijgen (zelfs tot het negeren van elkaar toe).
Ik kan dus niet spreken vanuit de leiding van UFO.
Wel heb ik contact opgenomen met Dpschut. Hij zegt nog steeds wel open te staan voor een gesprek met de leiding/of desbetreffende speler die last heeft van die geëdelde dorpen.
Zelf hij is een beetje gevoel voor de, tja hoe moet ik dit zeggen, de opdringerige manier eventueel. Ik kan het moeilijk verwoorden, maar ik denk wel dat jullie snappen wat ik bedoel. Ik had namelijk hetzelfde gevoel een beetje toen ik een PM kreeg van NEO over die spion.

Maar voor de verduidelijking, er kan dus nog steeds een gesprek gevoerd worden met hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79568

Guest
een gesprek voeren? waarover?
jumpen in het stamcluster van een ander, met voorbedachte rade.
en met de intentie om verder te clusterfucken, daar is toch geen gesprek voor nodig?
dat soort mb's roep je terug of intern je als het zonder goedkeuring was. en was het wel met goedkeuring ben je als stam je rang 1 niet waardig.

betreffende dorpen horen uitgebouwd te worden, afgestaan te worden met een gouden strik er omheen en met een excuusbriefje.
niks meer en niks minder.
 
Reactiescore
32
een gesprek voeren? waarover?
jumpen in het stamcluster van een ander, met voorbedachte rade.
en met de intentie om verder te clusterfucken, daar is toch geen gesprek voor nodig?
dat soort mb's roep je terug of intern je als het zonder goedkeuring was. en was het wel met goedkeuring ben je als stam je rang 1 niet waardig.

betreffende dorpen horen uitgebouwd te worden, afgestaan te worden met een gouden strik er omheen en met een excuusbriefje.
niks meer en niks minder.

Ik bedoel maar, in plaats van op het AF te komen om hier over te discuteren, wat de communicatie alleen maar vermoeilijkt, dat weet jij ook, is het misschien beter IG met Dpschut nog eens een gesprek te voeren. Daar mijn mening staat hij daar nog steeds gewoon open voor.
Het is trouwens ook niet de bedoeling jullie te CF'n. Naar mijn mening (zoals ik zei, had ik even een discussie waardoor ik niet het volledige forum kon zien), was de bedoeling van die MB, om daar te edelen om ervoor te zorgen dat het overgrote gedeelte in UFO handen kan komen. Naar wat ik heb vernomen.
Het was dus niet de bedoeling om vandaaruit te gaan CF'n.
Wat op zich nog niet gebeurd is, maar enkel dorpen tegen jullie flank aangeëdeld.
Je kan het dus zien als een barriëre, zoals met de woorden van die speler te zeggen.

Van mij mogen jullie ze gewoon edelen, maar dat is niet aan mij om dat aan te geven. Daarvoor moet je bij de speler in kwestie zijn.
Het uitbouwen van de dorpen en later afgeven, zal wellicht niet tot de opties behoren.

2 opties:

1) De dorpen worden niet afgestaan.
2) De dorpen worden meteen afgestaan.

Lijkt me dat deze 2 opties kunnen vervuld worden, mits er gecommuniceerd wordt met elkaar weg van het AF.
Het is jullie wellicht al opgevallen dat UFO niet zo actief is op het AF (buiten mezelf, af en toe), dat heeft ook z'n redenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79162

Guest
Waarom wordt dit dan via hier doorgegeven en niet via de PM waar ik hem de vraag stel?
 
Reactiescore
3.452
Het was dus niet de bedoeling om vandaaruit te gaan CF'n.
Dat is zeker wel de bedoeling;-)
Vraag de speler in kwestie maar eens wat zijn opdracht is daar.
Anders zullen wij het laten zien dmv een screen.

Dit is precies waarom ik het op het af heb gezet.
Ufo spelers hebben geen idee wat er speelt binnen Ufo,wat de plannen zijn etc en wij wensen daar niet de dupe van te worden dmv clusterfucks etc door miscommunicatie binnen jullie stam.
 
Reactiescore
32
Waarom wordt dit dan via hier doorgegeven en niet via de PM waar ik hem de vraag stel?

Waarom weet ik ook niet.
Ik vroeg hem of hij open stond voor een gesprek en hij liet mij weten van wel. Vandaar dat ik jullie even op de hoogte breng, dat het weinig zin heeft hier om antwoorden te vragen van UFO, aangezien ik de enige ben die zowat van UFO op het AF tevoorschijn komt.

Dat is zeker wel de bedoeling;-)
Vraag de speler in kwestie maar eens wat zijn opdracht is daar.
Anders zullen wij het laten zien dmv een screen.

Dit is precies waarom ik het op het af heb gezet.
Ufo spelers hebben geen idee wat er speelt binnen Ufo,wat de plannen zijn etc en wij wensen daar niet de dupe van te worden dmv clusterfucks etc door miscommunicatie binnen jullie stam.

Als hij effectief de intentie had om te CF'n dan moet daar inderdaad even voor gekeken worden. Zal dit ook sowiezo even uitspitten binnen de stam, wat hou eigenlijk niet zo zeer van die propaganda etc :D
Maar dat hadden jullie vast wel al gemerkt? :rolleyes:


PS: Het helpt wel als je die screen even in Privé wil doorsturen naar me. Kan ik dit weerleggen naar de desbetreffende speler.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79162

Guest
Nee, bedoelde naar waar kan ik ingame zaken doorsturen naar jou.. :D
 

DeletedUser575

Guest
Maar ik als buitenstaander mis het misschien hoor, hebben deze stammen een bg ofzo? Dat ze afspraken gemaakt hebben over waar er dorpen overgenomen kunnen worden ?

Volgens mij vervelen de heren van chess zich gewoon een beetje en gaan ze daarom hier een beetje zuur lopen doen. Voorheen werden er gewoon een zooi clears naar die speler gegooid tegenwoordig wordt er alleen maar gediscussieerd... :axe:
 

DeletedUser69389

Guest
Maar ik als buitenstaander mis het misschien hoor, hebben deze stammen een bg ofzo? Dat ze afspraken gemaakt hebben over waar er dorpen overgenomen kunnen worden ?

Volgens mij vervelen de heren van chess zich gewoon een beetje en gaan ze daarom hier een beetje zuur lopen doen. Voorheen werden er gewoon een zooi clears naar die speler gegooid tegenwoordig wordt er alleen maar gediscussieerd... :axe:
Dat heeft te maken met fatsoensnormen. Wij als N.E.O zouden exact hetzelfde reageren.
 
Bovenaan