maretan
The Sniper 19/20
- Reactiescore
- 2.439
Ten tweede vind ik het persoonlijk nogal triest dat jullie zo'n bericht online zetten over DPschut in het algemeen, namen bewerken enzo, eigenlijk letterlijk uitlachen. Lukt het niet helemaal met spelen?
lekker hypocriet gezien 2 zinnen eerder in je post.
Dames en heren, koeken en peren.
Goedenavond!
Waarom zouden we niet in elkaars cluster mogen edelen? Omdat het “jouw” gebied is?
Wat mij betreft mag dit gewoon. Als je niet wil dat iemand in jouw cluster edelt zul je er wat tegen moeten doen. Dat kan bijvoorbeeld door je cluster dicht te edelen of het dorp gelijk overnemen als je ziet dat iemand in jouw cluster heeft geedelt.
It’s a part of the game so deal with it. Het leven is nou eenmaal niet eerlijk.
Betreft de katapulten.. die dingen zitten nou eenmaal in de game en dus mogen ze gewoon gebruikt worden.
Ik word een beetje moe van de extra regels die de spelers zelf maken.
yup je mag ze gebruiken, onderdeel van het spel, net zoals het clusterfucken. niks op tegen vanuit innogames.
Helaas voor jou denkt een groot deel van de community er anders over, er worden niet voor niks telkens opnieuw wereldafspraken gemaakt over clusterfucken en katapulteren, wereld op wereld.
Ben je het daarmee niet eens, geen probleem, doe je er niet aan mee, sla je de regels af, en verlaat je je stam mocht die die regels wel accepteren. Maar dan moet je ook niet gek gaan kijken als dat deel van de community reageert door je buiten te sluiten, of middels "strafexpedities" duidelijk te maken waarom we er tegen zijn (lees: je wordt de grond in geschoten met een overmacht aan katas).