Top & Flop spelers

DeletedUser69389

Guest
Zie het zonnig in, nu kan hardcore toch eens ODA halen:)
Ondertussen bij GA vanwege de gedachte daaraan.


BcjN.gif
 

DeletedUser69389

Guest
Claudinia flop. Probeert zijn mb's als spionnen te plaatsen bij andere N.E.O en op andere sluwe wijze aan info te geraken....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Wie spelen daar eigenlijk?
Geen idee. Wat ik wel weet is dat UFO zo cheap mogelijk zoveel mogelijk probeert te edelen. Graag anderen het werk laten opknappen op clear gebied en dan zelf profiteren. Daarom dat ze bij N.E.O ook steeds zaten te pushen om clears te sturen. Toen ze in de gaten hadden dat we dat niet gingen doen stopten ze ook met het offensief en dat blijkt op andere fronten hetzelfde te zijn.
 
Reactiescore
32
Geen idee. Wat ik wel weet is dat UFO zo cheap mogelijk zoveel mogelijk probeert te edelen. Graag anderen het werk laten opknappen op clear gebied en dan zelf profiteren. Daarom dat ze bij N.E.O ook steeds zaten te pushen om clears te sturen. Toen ze in de gaten hadden dat we dat niet gingen doen stopten ze ook met het offensief en dat blijkt op andere fronten hetzelfde te zijn.

Ten eerste: Een MB dient inderdaad om hun clears te gebruiken, om zelf zo weinig mogelijk verlies te lijden. Ofwel ben ik echt dom geworden ^^
Ten tweede: We profiteren dus niet van onze MB's binnen UFO.
Ten derde: Wij vroegen om een gezamenlijke aanval, omdat we beiden problemen hadden met TBN. Dat jullie zeggen te sturen en vervolgens dit niet doen, lijkt me vooral in jullie opzicht niet betrouwbaar.
Ten vierde: Wij hebben gewoon clears gedoneerd, dus van het stoppen van de aanvallen, lag gewoon omdat de frontaccounts een pauze inlasten ;)
 
Reactiescore
32
Stukje vergeten :D

Om maar te zeggen, dat je met BS op het AF komt zaaien om UFO zwart te maken of whatever je wil bereiken hiermee.
Het is duidelijk dat je je eigen conclusies trekt uit sommige zaken, duidelijk de verkeerde dus :D

Als je wil kan je alsnog privé bij me komen.
Ik kan namelijk bewijs leveren dat:

1) De speler waar jij het over hebt, niet meer als MB behoort van UFO.
2) Er dus helemaal geen sprake is van een spion (t.o.v anderen...)
3) zoals ik zei, je verkoopt dus BS ^^



Zet gelijk het bewijs al even uit, dat de samenwerking stop is gezet:

http://prntscr.com/n3ca6t

de afbeelding doet het niet meteen, dus maar in een link gezet
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
32
Ofwel doe je wat opzoekwerk, ofwel spreek je spelers IG aan.
Maar dit slaat nergens op, want ik weet ook niet waarover je spreek eigenlijk gezegd...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Stukje vergeten :D

Om maar te zeggen, dat je met BS op het AF komt zaaien om UFO zwart te maken of whatever je wil bereiken hiermee.
Het is duidelijk dat je je eigen conclusies trekt uit sommige zaken, duidelijk de verkeerde dus :D

Als je wil kan je alsnog privé bij me komen.
Ik kan namelijk bewijs leveren dat:

1) De speler waar jij het over hebt, niet meer als MB behoort van UFO.
2) Er dus helemaal geen sprake is van een spion (t.o.v anderen...)
3) zoals ik zei, je verkoopt dus BS ^^



Zet gelijk het bewijs al even uit, dat de samenwerking stop is gezet:

http://prntscr.com/n3ca6t

de afbeelding doet het niet meteen, dus maar in een link gezet

is het dan niet handig om desbetreffende mb uit de zusterstam te zetten, zodat daar ook geen verwarring meer over kan ontstaan? Zeker gezien de samenwerking bijna een week geleden is stopgezet. Klinkt als zware logistieke problemen als dat door inactiviteit nu nog niet geregeld zou zijn.
 
Reactiescore
32
is het dan niet handig om desbetreffende mb uit de zusterstam te zetten, zodat daar ook geen verwarring meer over kan ontstaan?
dat had inderdaad geregeld moeten worden.
Daar het niet was dat de leiding van AF nog niet gereageerd heeft op onze PM. Is gelezen geweest, maar geen reactie vandaaruit.
Wel is al aangegeven geweest dat betreffende speler GEEN mb meer is.

Ik zal na vandaag nogmaals trachten contact op te nemen met de leider en dit trachten snel af te handelen.
 
Reactiescore
32
Sorry zit in je zusterstam Quote500,denk niet dat ik je de coords moet doorgeven aangezien het je wel duidelijk wordt ;-)
Ik zie hem inderdaad in het noorden wat edelen.
Helemaal clusterfuck is het niet, maar ik begrijp wel je frustratie als die tegen je aanligt, al denk ik niet dat Circus daar al lag met al die dorpjes en dat hij deze vandaag nog een paar heeft overgenomen.
Als je hier echt mee zit, kan je best de leiding van UFO even aanspreken, die zal het nodige doen lijkt me.
Of je kan zelf contact opnemen met Quote als dat je lukt, en even zien hoe je eruit kan geraken.

Zelf heb ik niet de bevoegdheid om met verplichtingen naar mensen te zwaaien.
Maar nogmaals, ik begrijp de frustratie hieruit.
 
Reactiescore
32
Beetje raar dat die daar gaat edelen als er gewoon nog een compleet andere stam tussen ligt.
En die dorpen hadden we al even :)
ga niet ontkennen dat je daar nog geen dorpen had, alleen heb je er gisteren/vandaag lijkt me nog een paar extra genomen?

Maar zoals ik al aangaf, zal dit op aanvraag van de MH geweest zijn. In ieder geval heb ik er niets van opgenomen in de chat of op het forum.
Beste is dus even de speler aanspreken en kijken of er een compromis of eender wat kan gevormd worden.
 
Bovenaan