TW weekblad.

DeletedUser

Guest
Nu is het puur denk ik dat sangu vind dat zij het mogen :) (kan ik enigzins snappen), maar zij snappen ook wel dat wij zo iets niet zomaar laten liggen aangezien het ook direct naast ons ligt.


Maar er wel de klote aan meegeholpen ;)
Samen met de pendua-barbs ed.

maw, jullie eten nu al uit onze hand.
 

DeletedUser23058

Guest
krijgen we dan toch een keer een Sangu vs Rowall topic?

Ben gewoon benieuwd wat jullie allemaal van elkaar vinden dan.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben meer geinteresseerd in Sangu vs W10, maar Credo wacht braaf z'n beurt af geloof ik, en FoBie denkt ook slim bezig te zijn met Credo nog meer af te leiden.

Kijk Credo en NAres samen, dat is nog groter dan Rowall.

Dan heb je toch twee spelers, die beiden maar 1 kans hebben. En dat is samenwerken.

p.s. de kans op winnen was groter al was het rowall + credo + temp vs Sangu, maar dat wisten jullie natuurlijk wel al.
Cowand heeft wel eens gezegd; ik ga niet smeken om een NAP met temp. hebben wij ook niet gedaan. Maar iedereen was toch op de hoogte en heeft kunnen inspringen.

Op zich prima hoor, ik zit er niet meer mee, echt niet. Maar hoop dat de rest er wat van geleerd heeft en eens een degelijk verzet op poten weet te zetten.

In veel spelletjes is dat mijn frustratie, dat aanvallen 1 voor 1 plaatsvinden. Waar is toch dat strategisch inzicht bij sommige mensen?

Als je 5 v 1 speelt, ga je niet 5x 1 v 1 spelen, maar ineens 5 v 1. En dan heb je daarna alle tijd van de wereld om met de overgebleven 5 spelers ruzie te gaan zoeken. Maar tot die tijd kunnen jullie toch zeker eens samenwerken??
 

DeletedUser37432

Guest
Credo,wie is dat?
Er zijn een paar goede spelers in die niet laf zijn.
De rest loopt mee met cowand en badboy.
 

DeletedUser23058

Guest
@ Priory,

Ik heb de moed al lang op gegeven om in iets "deftigs" te geloven op W10.
Daarvoor is er teveel inactiviteit bij de meeste stammen.
Ze snappen nog steeds niet dat als je echt groot bent je het niet meer echt af kan zonder fatsoenlijke bezetting van je account.
 

DeletedUser37432

Guest
Bij de meeste stammen? Bij FoBie zal het nie waar zijn.(momenteel is actiefheid geen enkel probleem)
 

DeletedUser

Guest
Pukkul ik begrijp dat dit AF een mooi medium is om onwaarheden te verspreiden maar nu spreek je jezelf tegen dus dat is wat verwarrend.
Rikoh heeft namelijk denk ik wel gelijk. Het is machteloosheid van stammen als ze de accounts niet kunnen bemannen. Anders had je ze namelijk wel wat vaker gehoord.

Ga er voor het gemak maar vanuit dat alle Sangu accounts 2 spelers hebben. Dat zou voor iedere stam dus een streven moeten zijn, (of beter nog 3 spelers per account?).

Maar wat ik met m'n eerdere bericht wilde zeggen; is dat ik mogelijkheden zie om juist dit voor elkaar te krijgen, mits de stammen eens beginnen met nadenken en met samenwerken. Even iets verder kijken dan je neus lang is en de horizon breed is.

Mijn mening is dat als je dit niet doet, dat je dan een korte termijns visie hebt, een solo-speler bent, of zowieso al van plan om te stoppen met TW.
 

DeletedUser

Guest
Ga er voor het gemak maar vanuit dat alle Sangu accounts 2 spelers hebben. Dat zou voor iedere stam dus een streven moeten zijn, (of beter nog 3 spelers per account?).

Ik tel 10 solo-accounts (Smoking al bijgeteld) :)
 

DeletedUser40381

Guest
haha ons vertelde smoking ook pas later over z'n 2 co's ;-)

2 co's heb ik in de sollicitatie vermeld hoor Priory, ik zal eens zoeken, waarschijnlijk heb ik die PM nog ergens bewaard.
Mattias is al meer dan een jaar terug gestopt, en Jurjen heeft sinds die op Rhythm speelt (w18) ook niet meer ingelogd...
 

DeletedUser

Guest
Volgende week: sp/zc en dan de spelers achter het account???
Its Sangu all the way :D


ff serieus:
Toch handig om nog eens al die voor-en nadelen van onze tactiek na te lezen.
 

DeletedUser

Guest
Haha ik ben benieuwd naar je artikel Diokhan ;)

Volgende week zit deze jongeman lekker weer in Nederland, hopelijk te genieten van een biertje op een terrasje met prachtig Nederlands lente-zomer weer!
 
Bovenaan