TW weekblad.

DeletedUser15110

Guest
Ok, zojuist een theorie van smurf opgevist in onze prullenbak.

Ik stuur je het door prio.
 

DeletedUser10875

Guest
De titel komt me bekend voor :D

havenofear.jpg

Pas maar op hoor.. Die soep vecht keihard terug:D
Is een soep met ballen;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, Dispar
Samen met m'n broertje, beste RLmate en Nevyn opgestart en dan bleek dat het nog iets voorstelde ook :D

Leuke tijd.
 

DeletedUser10875

Guest
haha ja, was leuke tegen edgile/deichbruch en lord cratos toen:p

Yups:)

Nee Diokhan, dat was de stam NNOTK, Naam Nog Overeen Te Komen:p
Naam kwam ik uiteindelijk mee (jah wil hier ff stoer doen hahaha:p)
Was toen een topicje over iig.. Parvus numero, magnus merito werd uiteindelijk stam motto:)

Van wie het plaatje kwam weet ik zo niet meer.. Maar het gaf precies aan waar voor we stonden:D
 

DeletedUser

Guest
Yups:)

Nee Diokhan, dat was de stam NNOTK, Naam Nog Overeen Te Komen:p
Naam kwam ik uiteindelijk mee (jah wil hier ff stoer doen hahaha:p)
Was toen een topicje over iig.. Parvus numero, magnus merito werd uiteindelijk stam motto:)

Van wie het plaatje kwam weet ik zo niet meer.. Maar het gaf precies aan waar voor we stonden:D

Klopt, maar Dispar is wel dezelfde stam als NNOTK.
 

DeletedUser

Guest
Inzending artikel, mag dat ook gewoon hierzo? :D

Het lot van W10

de spelers van w10.png


Dit zijn de stammen die op dit moment genomineerd zijn door mij als zijnde de spelers (lees:stammen) van W10:

Rowall, omdat ze groot zijn en nog geen battle op hun naam hebben staan, en momenteel geen oorlog voeren. Ze staan nummer 1 op de ranglijsten.
Sangu, alhoewel ze momenteel geen oorlog voeren, hebben ze dit in het verleden altijd wel gedaan. Ze hebben eerst een flink gat geslagen in het oosten en het zuiden en daarna in het noorden van W10.
Credo, omdat het nu met Fobie in gevecht is, en aan de winnende hand is en nog altijd over een flinke portie dorpen beschikt.

Omdat er verder geen grote georganiseerde stammen liggen rondom deze stammen, zijn dit de enige genomineerden.

Maar geen nominatie zonder een volgende ronde.

Je kunt uit de inleiding wel opmaken dat er voor Sangu slechts 1 windrichting nog nooit is ingeslagen. Het westen. (Waar Rowall ligt). De rest hebben ze verslagen.

De weg die Sangu steeds wél heeft ingeslagen, is het aanvallen van de stam die op de 1e plaats staat in de ranglijsten. (Wat Rowall momenteel is).

Een willekeurige wiskundige zal dus kunnen concluderen welke volgende stap zal worden genomen.

Of gelooft Rowall soms in een ander lot? Rowall houdt zich rustig op de achtergrond en hoopt dat de keuze niet op hen zal vallen, of in elk geval – nog niet nu.

Sangu gaf al aan; het zal wederom aan hen liggen om de oorlog te starten. Deze verslaggever denkt dat de tweede ronde spotprentjes al in de maak zijn. (Nadat de spotprentjes van de 1e ronde vervroegd werden uitgebracht.) Affijn ik doe alvast een bijdrage.

het lot van w10.png
 

DeletedUser

Guest
disclaimer: ik hoorde zojuist dat zaterdag al de oorlog is verklaard! ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37432

Guest
Ik vind het iets wat kort je kan altijd mij contacteren over FoBie.
 

DeletedUser23058

Guest
disclaimer: ik hoorde zojuist dat zaterdag al de oorlog is verklaard! ?

Hey, Sangu?

Klopt dit? waar is die mooie oorlogs verklaring dan van jullie?
Krijgen we dan tenminste ook een aparte topic voor Sangu vs Rowall.
 
Reactiescore
35
disclaimer: ik hoorde zojuist dat zaterdag al de oorlog is verklaard! ?

Ik was niet van plan om hierop te reageren, maar omdat er wat onduidelijkheid is:

We zijn nog niet echt (officieel) in oorlog, er zijn gewoon wat "conflictjes" bij het vastleggen van de stam-grenzen.
ROWALL denkt namelijk recht te hebben op de barbaren van Temp (sealion, covenant, king dj, koroleeva en nog een paar andere noobs). Sangu denkt daar uiteraard anders over...

We hebben de oorlog ingame dus al gestart - om de statistieken te kunnen volgen - maar je zal nog niet direct ROWALL spelers zien verdwijnen door het Sangu-monster.

Voor het geval ROWALL zo dik is dat ze het zelfs hierna nog niet door hebben:
We gaan jullie binnen x maand aanvallen.
Dus als je als eerste wil aanvallen, dan is het de moment om er nu aan te beginnen! (Aangezien jullie kansen nog verder onder het vriespunt zullen zakken eenmaal Sangu echt aanvalt)

PS: Grote Smurf wil nog altijd meer ODD, dus kies hem zeker bij het selecteren van de slachtoffers.
 

DeletedUser

Guest
Hebben wij ooit geen oorlog gehad?
Slik, sorry dan, mijn troepjes zijn amper thuis...
ODA top 5 here I come:D
 

DeletedUser

Guest
Ahh een conflictje is niet zo erg :)


Ondertussen ook weer award verdediger van de dag erbij :)
(mijn 6de :) )

Ik weet wel als dit echt de oorlog kracht van sangu was dat we op ons af kregen dat ik dan wel zou denken van he!? Dit kan toch niet :) want er is nog niet echt iets op ons aan het aflopen.

Ze willen wel de dorpjes die vinden dat zij mogen (van de temp bb zee :p)

Op zich nog geen echt conflict met elkaar. Wel beetje modder gegooi en geplaag, maar nog niet echt dat ik kan zeggen.

ROWALL AND SANGU ARE IN WAR!!!!

Nu is het puur denk ik dat sangu vind dat zij het mogen :) (kan ik enigzins snappen), maar zij snappen ook wel dat wij zo iets niet zomaar laten liggen aangezien het ook direct naast ons ligt.
 
Bovenaan