TW weekblad.

DeletedUser

Guest
Hoihoi allemaal,

ik ga het tww helaas verlaten. Heb te veel rl problemen daardoor ben ik te instabiel om wekelijk w10 van een artikel te voorzien. Uiteraard wist lil' john al eerder van dit besluit en is er niks aan te doen.
Misschien dat ik in de toekomst terugkeer maar dat zal niet in mijn handen zijn^^
Ik blijf wel w10 spelen uiteraard dus van een inactief account in sangu is geen sprake:p
Hopelijk vinden ze snel een vervanger zodat we nog steeds leuke artikelen kunnen lezen

groetjes
jasper/dragoon22
 

DeletedUser10875

Guest
Jammer, maar begrijpelijk.

Sterkte in real! Spreek je wel op msn:)
 

DeletedUser37432

Guest
Hoihoi allemaal,

ik ga het tww helaas verlaten. Heb te veel rl problemen daardoor ben ik te instabiel om wekelijk w10 van een artikel te voorzien. Uiteraard wist lil' john al eerder van dit besluit en is er niks aan te doen.
Misschien dat ik in de toekomst terugkeer maar dat zal niet in mijn handen zijn^^
Ik blijf wel w10 spelen uiteraard dus van een inactief account in sangu is geen sprake:p
Hopelijk vinden ze snel een vervanger zodat we nog steeds leuke artikelen kunnen lezen

groetjes
jasper/dragoon22

Zeer jammer , maar succes :)
Het is te hopen dat de problemen snel voor bij zijn voor jouw ! :)

Steun van heel FoBie heb je :)
 

DeletedUser

Guest
Hoihoi allemaal,

ik ga het tww helaas verlaten. Heb te veel rl problemen daardoor ben ik te instabiel om wekelijk w10 van een artikel te voorzien. Uiteraard wist lil' john al eerder van dit besluit en is er niks aan te doen.
Misschien dat ik in de toekomst terugkeer maar dat zal niet in mijn handen zijn^^
Ik blijf wel w10 spelen uiteraard dus van een inactief account in sangu is geen sprake:p
Hopelijk vinden ze snel een vervanger zodat we nog steeds leuke artikelen kunnen lezen

groetjes
jasper/dragoon22

Zeer jammer , maar succes :)
Het is te hopen dat de problemen snel voor bij zijn voor jouw ! :)

Steun van heel FoBie heb je :)

ik wens je ook sterkte :)
 

DeletedUser

Guest
mooi artikel idd ;)

en springtactiek wil ik je via pm wel eens uitleggen ( als niemand me al voor is )
 

Deleted User - 658143

Guest
De titel komt me bekend voor :D

havenofear.jpg
 
Bovenaan