TW weekblad.

DeletedUser

Guest
Haha ik ben benieuwd naar je artikel Diokhan ;)

Volgende week zit deze jongeman lekker weer in Nederland, hopelijk te genieten van een biertje op een terrasje met prachtig Nederlands lente-zomer weer!

Was vrij sarcastisch :eek:
Zowal alle sp/zc info is al op dit Algemeen Forum te vinden hoor.

Nog niet genoeg zon gezien in Afrika?
 

DeletedUser

Guest
Pukkul ik begrijp dat dit AF een mooi medium is om onwaarheden te verspreiden maar nu spreek je jezelf tegen dus dat is wat verwarrend.
Rikoh heeft namelijk denk ik wel gelijk. Het is machteloosheid van stammen als ze de accounts niet kunnen bemannen. Anders had je ze namelijk wel wat vaker gehoord.

Ga er voor het gemak maar vanuit dat alle Sangu accounts 2 spelers hebben. Dat zou voor iedere stam dus een streven moeten zijn, (of beter nog 3 spelers per account?).

Maar wat ik met m'n eerdere bericht wilde zeggen; is dat ik mogelijkheden zie om juist dit voor elkaar te krijgen, mits de stammen eens beginnen met nadenken en met samenwerken. Even iets verder kijken dan je neus lang is en de horizon breed is.

Mijn mening is dat als je dit niet doet, dat je dan een korte termijns visie hebt, een solo-speler bent, of zowieso al van plan om te stoppen met TW.

@ Priory,

Ik heb de moed al lang op gegeven om in iets "deftigs" te geloven op W10.
Daarvoor is er teveel inactiviteit bij de meeste stammen.
Ze snappen nog steeds niet dat als je echt groot bent je het niet meer echt af kan zonder fatsoenlijke bezetting van je account.


Helemaal mee eens.

Het is niet alleen op W10, de andere werelden hebben ze het zelfde probleem. Op het moment dat een account de 4 miljoen is gepasseerd haken de mensen die geen PA kunnen betalen meestal al af. Dan is er ook nog eens zoiets als een goede co vinden. Aangezien er de laatste jaar nog al wat onbetrouwbare co's waren op W10 zijn mensen wantrouwiger geworden en proberen dan toch maar alleen een account te runnen. Dan breekt er een moment aan dat hun dag voor een groot gedeelte word opgeslokt door TW en dat betekend uiteindelijk het einde.


@Priory, waarom Pukkulpop niet gewoon negeren?
 

DeletedUser

Guest
Was vrij sarcastisch :eek:
Zowal alle sp/zc info is al op dit Algemeen Forum te vinden hoor.

Nog niet genoeg zon gezien in Afrika?

Dat wel, maar het is nog even doorzetten. De verwachting is momenteel dat het project hier zo rond september is afgerond en dan is het de vraag of/welk werk er voor deze yard wordt aangenomen. Anders komt het hier een jaar of twee stil te liggen.
Ik ben in principe alleen voor dit project aangenomen, gedetacheerd. Dus dat zou betekenen dat ik in september gewoon een andere baan krijg, maar waar dat weet nog niemand.
 
Reactiescore
35
Ik vroeg mij af; is het niet opvallend dat Sangu aan deze clusters begint waar het wil uitbreiden?

We vroegen ons ook constant af jullie dat niet heel hard doorhadden toen we daaraan begonnen...
Bovenaan is daar namelijk opeens:
- legendare geinternd door grote smurf, iras, minike en bitme
- cygnus x geinternd door kezmania, hoendroe en belgium4ever

Wij kregen die info door en opeens sprong er maar liefst 7 man jullie richting :D

PS: "wat betekend dit nu eigenlijk?" Moet dat niet t zijn? :D
 

DeletedUser

Guest
We vroegen ons ook constant af jullie dat niet heel hard doorhadden toen we daaraan begonnen...
Bovenaan is daar namelijk opeens:
- legendare geinternd door grote smurf, iras, minike en bitme
- cygnus x geinternd door kezmania, hoendroe en belgium4ever

Wij kregen die info door en opeens sprong er maar liefst 7 man jullie richting :D
Niet echt. We hoorde wel dat Cygnus en rogier zouden worden geinternd (of het van rogier waar was weet ik niet) dus ja logisch als jullie dat met z'n allen doen. Waren niet direct 7 man dacht ik?

En wat ik me nou afvroeg was of dat jullie wisten dat ik Cygnus gewoon op m'n vriendenlijst had staan dus gewoon wist wanneer ik kon helpen met internen (mits ik daar tijd voor had gehad)?

PS: "wat betekend dit nu eigenlijk?" Moet dat niet t zijn? :D
hmm:rolleyes: , klopt ja...:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23058

Guest
Wat ik wel interesant vind is, wat doe je met zo'n cluster als een hele vijandige stam er zich tegen opzet?

Neem bevoorbeeld Malaki destijds.
Wat had Sangu gedaan als Templar die dorpen van hun continue door bleef aanvallen?

Je ligt tenslotte maar met een 50 tal dorpen vooruit geschoven tegen een cmpl vijandelijke stam aan.
 

DeletedUser10875

Guest
Jugad0r was ook zo'n geval.
Lag iets verder van stamcluster af, omringd door Apache. Heeft een tijd onder aanval gelegen met minimale dorpen verlies.

Dan is het gewoon een kwestie van veel def pompen en veel vv'en.
 

DeletedUser15110

Guest
Wat ik wel interesant vind is, wat doe je met zo'n cluster als een hele vijandige stam er zich tegen opzet?

Neem bevoorbeeld Malaki destijds.
Wat had Sangu gedaan als Templar die dorpen van hun continue door bleef aanvallen?

Je ligt tenslotte maar met een 50 tal dorpen vooruit geschoven tegen een cmpl vijandelijke stam aan.

Lol, jullie hadden het beter gedaan als jullie het zo graag willen weten.

In elk geval zou dat ons iets meer geremd hebben dan wat nu het geval was.

Helaas pindakaas TEMP, maar de kans is al lang voorbij :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik wel interesant vind is, wat doe je met zo'n cluster als een hele vijandige stam er zich tegen opzet?

Neem bevoorbeeld Malaki destijds.
Wat had Sangu gedaan als Templar die dorpen van hun continue door bleef aanvallen?

Je ligt tenslotte maar met een 50 tal dorpen vooruit geschoven tegen een cmpl vijandelijke stam aan.

Het waren niet eens 50 dorpen:p
 

DeletedUser

Guest
mooi artikel priory.
ook al is het eigenlijk tekst van smurfie dat je toont :p
 
Bovenaan