TW weekblad.

DeletedUser

Guest
Beste w10-spelers,

Vanuit TWw kwam het idee een topic op iedere wereld te starten waarop de spelers konden discussiëren over het laatste artikel over hun wereld. Hier komen ook de links naar het artikel.

Men kan hier discussiëren, felliciteren, afbreken, vanalles en nog wat.
U kan ook hier altijd uw voorstel plaatsen voor een artikel.

Mvg

Gefikt - TWw reporter w10
 

DeletedUser

Guest
Over uitgave 91:

http://community.tribal-wars.nl/tww/?m=articles&eid=87


Het is wel goed dat je probeert om iedere keer een artikel te maken, maar als ik eerlijk moet zijn vind ik dit artikel compleet waardeloos.
Wat interesseert mij dat nu dat 2 spelers (zelfs nog geen Top 100 spelers) ruzie hebben ??

Zorg er misschien in het vervolg voor dat het wat leuk is hé, top stammen, top spelers dat moet je bespreken.
Geen pummels van de top 300 :p.
 

DeletedUser

Guest
Over uitgave 91:

http://community.tribal-wars.nl/tww/?m=articles&eid=87


Het is wel goed dat je probeert om iedere keer een artikel te maken, maar als ik eerlijk moet zijn vind ik dit artikel compleet waardeloos.
Wat interesseert mij dat nu dat 2 spelers (zelfs nog geen Top 100 spelers) ruzie hebben ??

Zorg er misschien in het vervolg voor dat het wat leuk is hé, top stammen, top spelers dat moet je bespreken.
Geen pummels van de top 300 :p.

Bedankt voor de tip :p
maar ik kwam in tijdnood enzo en heb echt gewoon het allerlaatste moment er 2 uitgevist ( kom je tegen als er spelers niet willen meewerken :p )
maar nu gaat het wel over een top 100 speler :D
 

DeletedUser

Guest
Over uitgave 91:

http://community.tribal-wars.nl/tww/?m=articles&eid=87


Het is wel goed dat je probeert om iedere keer een artikel te maken, maar als ik eerlijk moet zijn vind ik dit artikel compleet waardeloos.
Wat interesseert mij dat nu dat 2 spelers (zelfs nog geen Top 100 spelers) ruzie hebben ??

Zorg er misschien in het vervolg voor dat het wat leuk is hé, top stammen, top spelers dat moet je bespreken.
Geen pummels van de top 300 :p.

Ik vond het ook geen geweldig artikel nee. Maar misschien sta jij wel in de top 100, maar bak je er in werkelijkheid niets van?

Af en toe een artikel van wat lagere spelers kan ook geen kwaad.
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het ook geen geweldig artikel nee. Maar misschien sta jij wel in de top 100, maar bak je er in werkelijkheid niets van?

Af en toe een artikel van wat lagere spelers kan ook geen kwaad.

En dat durf je tegen Hunter te zeggen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen flauw idee onder welke naam hunter speelt. Maar dit was bedoelt voor algemeen doel.

Topspelers kunnen ook later zijn gestart, maarja natuurlijk is het leuker om te lezen over stammen die veel in oorlog zitten. En dit zullen vaak de grote spelers/stammen zijn.

Dus daar heb je wel degelijk een punt.

Maar dit hoeft niet te betekenen dat kleine spelers saai zijn:p.
 

DeletedUser27722

Guest
Ik blijf het niveau van TWw bedroevend laag vinden, vooral W10..
Twee spelers die ruzie hebben en dat dan op een saaie wijze uitvechten, als dat de bedoeling was waarover het artikel gaat, waarom ga jij dan privé vragen stellen? Of dat hij single is etc..?
Wat boeit het ene fuck dat hij bij wijze van spreken getrouwd is? Dit is een spel en daar hoef je (zeker in het TWW) geen privé zaken bij te betrekken..

Als je snel snel nog een artikel wil posten, dan lukt dat niet, als je een goed artikel wil, moet daar tijd in kruipen en moet je daarover nadenken. Creativiteitsniveau 0 was dat laatste topic, kwaliteit over kwantiteit, als je niets goeds hebt, post dan niets. Ze zouden eens moeten kijken hoeveel mensen het artikel W10 bekeken hebben, laat staan uitgelezen hebben..
Ikzelf heb het amper al gelezen en dat was dan enkel maar om werkpunten voor jou te zoeken.. Ik zie weliswaar meer negatieve dan positieve punten, het enige wat jij eigenlijk doet is vragen stellen, de mening van de reporter staat er nauwelijks in. Zo kan iedereen Tww-schrijver zijn, is niets moeilijk of interessants aan..
Om dan nog over je vele spelfouten en dt-fouten te zwijgen.. :rolleyes:
Ik denk ook niet dat je laatste bedanking voor andere schrijvers op je artikel voor W10 horen, hoewel je het erbij vermeld, niet toepasselijk is.

Sorry dat ik niet veel positieve punten kon opsommen, er zijn er dan ook weinig tot geen..
Om je spellingsproblemen op te lossen zou ik je aansporen om je artikel te laten corrigeren door mensen die het wel kunnen. Vraag het desnoods aan Lil-John of Bappos op voorhand, zodat ze je artikel nog kunnen corrigeren.
Het zou sommige mensen die het wél lezen een hoop ergernis verhinderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik blijf het niveau van TWw bedroevend laag vinden, vooral W10..
Twee spelers die ruzie hebben en dat dan op een saaie wijze uitvechten, als dat de bedoeling was waarover het artikel gaat, waarom ga jij dan privé vragen stellen? Of dat hij single is etc..?
Wat boeit het ene fuck dat hij bij wijze van spreken getrouwd is? Dit is een spel en daar hoef je (zeker in het TWW) geen privé zaken bij te betrekken..

Als je snel snel nog een artikel wil posten, dan lukt dat niet, als je een goed artikel wil, moet daar tijd in kruipen en moet je daarover nadenken. Creativiteitsniveau 0 was dat laatste topic, kwaliteit over kwantiteit, als je niets goeds hebt, post dan niets. Ze zouden eens moeten kijken hoeveel mensen het artikel W10 bekeken hebben, laat staan uitgelezen hebben..
Ikzelf heb het amper al gelezen en dat was dan enkel maar om werkpunten voor jou te zoeken.. Ik zie weliswaar meer negatieve dan positieve punten, het enige wat jij eigenlijk doet is vragen stellen, de mening van de reporter staat er nauwelijks in. Zo kan iedereen Tww-schrijver zijn, is niets moeilijk of interessants aan..
Om dan nog over je vele spelfouten en dt-fouten te zwijgen.. :rolleyes:
Ik denk ook niet dat je laatste bedanking voor andere schrijvers op je artikel voor W10 horen, hoewel je het erbij vermeld, niet toepasselijk is.

Sorry dat ik niet veel positieve punten kon opsommen, er zijn er dan ook weinig tot geen..
Om je spellingsproblemen op te lossen zou ik je aansporen om je artikel te laten corrigeren door mensen die het wel kunnen. Vraag het desnoods aan Lil-John of Bappos op voorhand, zodat ze je artikel nog kunnen corrigeren.
Het zou sommige mensen die het wél lezen een hoop ergernis verhinderen.


nja,
als je alleen zijn laatste artikel las klopt je uitleg perfect.
Ik kreeg het ook niet uitgelezen, ging over minder dan niets zelfs.

Over de schrijffouten wil ik wel iets zeggen.
Dat is een groot probleem in de hele community, en Gefikt heeft het al meermaals mogen aanhoren.
Maar hij is hard aan het werken.
Je zou zijn eerste artikels moeten zien, alleen leesbaar voor pukkulpop denk ik.


Over het algemeen vind ik gefikt onderwerpen niet meteen mijn ding.
MAAR hij wisselt steeds, de ene keer een stam, dan spelers, dan kaartjes, terugblikje,...
Hij probeert de creativiteit er wel degelijk in het houden.

Ik denk dat het heel moeilijk is om als speler verslag uit te brengen, terwijl je niet tot een bepalende stam behoort.
Of je rankings heel laag zijn.
Anderen (ik bedoel spelers met rankings of erkende skills/acties) zijn niet meteen geneigd genoeg info te geven om mee te werken, omdat het maar een kleine rat is waar je het aan verteld.

Maar elke week kijk ik uit naar het nieuwe artikel.
Ze worden beter, en als Gefikt wat bekender wordt in W10 zal de kwaliteit in stijgende lijn gaan.

Het is ook aan ons om mee te werken.
 

DeletedUser27722

Guest
Ok, maar ik ben bereid om mee te werken en ik zie niet in waarom andere grote spelers dat niet zouden doen? In TWW verschijnen is altijd een soort extra publiciteit, hoewel het lezerspubliek gering is..

Ik ken inderdaad niet de geschiedenis, maar ik vergeleek het met andere artikels van andere schrijvers, ik dacht dat het ook werd nagekeken door de TWW-leader. (Lil-john dacht ik?)
Ik kan enkel maar de pijnlijke punten aangeven, zelf zou ik het niet bepaald willen doen, hoewel ik het wel zou kunnen, het vraagt teveel tijd en per infraction vlieg je er meteen uit.. :(
 

DeletedUser

Guest
Als je geen pijnpunten aangeeft, zullen de artikels nooit beter worden :)

Je bent op de goede weg ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf het niveau van TWw bedroevend laag vinden, vooral W10..
Twee spelers die ruzie hebben en dat dan op een saaie wijze uitvechten, als dat de bedoeling was waarover het artikel gaat, waarom ga jij dan privé vragen stellen? Of dat hij single is etc..?
Wat boeit het ene fuck dat hij bij wijze van spreken getrouwd is? Dit is een spel en daar hoef je (zeker in het TWW) geen privé zaken bij te betrekken..

Als je snel snel nog een artikel wil posten, dan lukt dat niet, als je een goed artikel wil, moet daar tijd in kruipen en moet je daarover nadenken. Creativiteitsniveau 0 was dat laatste topic, kwaliteit over kwantiteit, als je niets goeds hebt, post dan niets. Ze zouden eens moeten kijken hoeveel mensen het artikel W10 bekeken hebben, laat staan uitgelezen hebben..
Ikzelf heb het amper al gelezen en dat was dan enkel maar om werkpunten voor jou te zoeken.. Ik zie weliswaar meer negatieve dan positieve punten, het enige wat jij eigenlijk doet is vragen stellen, de mening van de reporter staat er nauwelijks in. Zo kan iedereen Tww-schrijver zijn, is niets moeilijk of interessants aan..
Om dan nog over je vele spelfouten en dt-fouten te zwijgen.. :rolleyes:
Ik denk ook niet dat je laatste bedanking voor andere schrijvers op je artikel voor W10 horen, hoewel je het erbij vermeld, niet toepasselijk is.

Sorry dat ik niet veel positieve punten kon opsommen, er zijn er dan ook weinig tot geen..
Om je spellingsproblemen op te lossen zou ik je aansporen om je artikel te laten corrigeren door mensen die het wel kunnen. Vraag het desnoods aan Lil-John of Bappos op voorhand, zodat ze je artikel nog kunnen corrigeren.
Het zou sommige mensen die het wél lezen een hoop ergernis verhinderen.

Er is wel degelijk een spellingscontroleur. Ook wil ik hierbij zeggen dat ik ook niet de leeftijd heb van de andere reporters, ik tip met moeite aan hun leeftijd, maar dit is een al te zwakke uitvlucht.

Over die eigen mening wil ik ook iets kwijt, ik heb overlaatst ( Ares vs. Temp ) een artikel geschreven met een deel van mijn eigen mening in. Ik ben dan uitgekafferd tot en met. Dit is niet echt bevorderlijk. En als u een idee hebt voor TWw, of wat dan ook, je kan me altijd PM'en op het forum en IG > The Seluicid Empire.

Ook schrijf ik niet graag dingen waar mijn eigen stam bij betrokken zijn.

nja,
als je alleen zijn laatste artikel las klopt je uitleg perfect.
Ik kreeg het ook niet uitgelezen, ging over minder dan niets zelfs.

Over de schrijffouten wil ik wel iets zeggen.
Dat is een groot probleem in de hele community, en Gefikt heeft het al meermaals mogen aanhoren.
Maar hij is hard aan het werken.
Je zou zijn eerste artikels moeten zien, alleen leesbaar voor pukkulpop denk ik.


Over het algemeen vind ik gefikt onderwerpen niet meteen mijn ding.
MAAR hij wisselt steeds, de ene keer een stam, dan spelers, dan kaartjes, terugblikje,...
Hij probeert de creativiteit er wel degelijk in het houden.

Ik denk dat het heel moeilijk is om als speler verslag uit te brengen, terwijl je niet tot een bepalende stam behoort.
Of je rankings heel laag zijn.
Anderen (ik bedoel spelers met rankings of erkende skills/acties) zijn niet meteen geneigd genoeg info te geven om mee te werken, omdat het maar een kleine rat is waar je het aan verteld.

Maar elke week kijk ik uit naar het nieuwe artikel.
Ze worden beter, en als Gefikt wat bekender wordt in W10 zal de kwaliteit in stijgende lijn gaan.

Het is ook aan ons om mee te werken.

Bedankt. Ook wil ik zeggen dat niet alle spelers zo zijn. Dit topic is ook grotendeels gemaakt om jullie jullie mening te laten zeggen. Om ideeën uit te wisselen enzovoort.
Ik weet dat ik niet de beste reporter ben van TWw, maar daar probeer ik iedere uitgave verbetering in te brengen. Ookal zijn er soms mindere artikels.

Ik had graag nog jullie mening geweten over een volgend voorstel.

Ik zou graag een top-35 stam gaan interviewen over hun speelwijze. Graag zou ik willen weten wat jullie hiervan denken. Zijn jullie meer voor een speler uit de top 50 of meer uit een stam uit de top 35? Of nog andere voorstellen?

Mvg

Gefikt
 

DeletedUser

Guest
Ik zou zeggen, bekijk de statistieken en doe daar wat mee. Wat leuke en interessante weetjes die voor spelers misschien wel leuk zijn om te weten. Of voor spelers die niet eens op deze wereld spelen, maar maak dus gebruik van de creativiteit!

Een belangrijk punt wat denk ik beter kan: Pak een goede titel! Als de titel al niet aanspreekt dan zal het verhaal ook niet boeiend zijn. Heel veel mensen zullen afhaken door alleen al de titel te lezen. Zorg ervoor dat het de mensen aanspreekt. Vertel desnoods een paar titels die je bedacht heb en vraag meningen van mensen om je heen (mensen die niet persé TW spelen, kan wel :p)

Blijf net zolang wachten totdat je zeker weet dat je een interessant onderwerp hebt wat zeker bij andere mensen op andere werelden aanspreekt. Na jouw artikel over de slapende wereld is al enige spanning losgebarsten omdat men de tijd rijp vond om een uitdaging op te zoeken, of oude conflicten een nieuw leven in te blazen. Zorg voor dat het iets boeiends is wat voor wereld 10 zeer aanspreekt maar dus ook voor andere werelden zoals ik al eerder zei.

Zorg ervoor dat men niet zo'n gedachte over wereld 10 heeft van dit is de sloomste en saaiste wereld van alle werelden maar laat in een artikel het tegendeel bewijzen, laat zien dat deze wereld vol inspiratie zit en er interessante dingen gebeuren, oorlogen, oeroude conflicten die weer een opleving hebben. Zoek in de geschiedenis, bekijk de gegevens goed en bekijk wat opvalt.

Natuurlijk is dit niet zo een twee drie gedaan, maar neem dan het advies van Promo Ranger aan door wat langer de tijd te nemen, en zorg ervoor dat je artikel uitblinkt ;). Steek er desnoods wat meer tijd in. Als je er meer tijd in steekt is het bijna 99% zeker dat het artikel beter wordt dan dat je het ff snel maar doet. Er hoeft niet elke week een artikel over wereld 10 te zijn. Dat zie ik ook niet bij andere werelden ;)

Ik wens je veel succes bij het volgende artikel en laten we hopen dat het voor iedereen aanspreekt ;)

mvg. kajba88
 

DeletedUser

Guest
De backstabber in deze oorlog, Golim, mag eerst aan het woord.

WTF?
Ben daar maar gestopt met lezen.
Kan me niet schelen of het waar is of niet maar dat is natuurlijk geen manier van introduceren.
 

DeletedUser

Guest
Artikels over oorlogen worden versterkt door statistieken ;)


Voor de rest heeft Boniels toch ook een hele leuke en vernieuwende visie over de gebeurtenissen.

Maar toen de aanvallen opnieuw begonnen vroeg sangu aan Floris5 of hij geen interesse had in de dorpen van Boniels die in z'n cluster lagen. Nu ja, een normale speler ziet dit natuurlijk zitten en hij nam het voorstel aan. Nog geen 2 dagen later zat hij al in Sangu. Dit was dus zuiver een spelletje van Sangu om Boniels te kwellen.


:D:D
 

DeletedUser

Guest
Omg wat een artikel weer.


Ik heb er niets mee te maken, maar zelfs ik weet dat het weer niet klopt.

Die 25 edels bvb, die had boniels al toegegeven dat het zijn eigen fout was.
Ook weer een verhaal langs 1 kant gefikt, ik lees niets van floris of ruuuler.


En floris die was al langer bij sangu... dus dat klopt ook weer niet.
 

DeletedUser

Guest
Mijn oprechte complimenten gefikt, nog nooit eerder zoveel zever in 1 enkel artikel gelezen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Artikels over oorlogen worden versterkt door statistieken ;)


Voor de rest heeft Boniels toch ook een hele leuke en vernieuwende visie over de gebeurtenissen.




:D:D

Bedankt voor de tip.

Omg wat een artikel weer.


Ik heb er niets mee te maken, maar zelfs ik weet dat het weer niet klopt.

Die 25 edels bvb, die had boniels al toegegeven dat het zijn eigen fout was.
Ook weer een verhaal langs 1 kant gefikt, ik lees niets van floris of ruuuler.


En floris die was al langer bij sangu... dus dat klopt ook weer niet.

Ik heb ook door dat je meerdere partijen moet betrekken. Dit doe ik bij het volgende artikel ook. er worden 4 tot 5 partijen betrokken.
Maar bedankt voor de opbouwende kritiek. Hier ben ik iets mee... Bedankt :D

de link voor deze week :D klikkieeeeej :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan