TW weekblad.

DeletedUser42569

Guest
Als je schrijft voor het TWw, vraag je ook om kritiek. Simpel. En als je niet schrijven kunt moet je gewoon stoppen.

geheel mee eens.
van kritiek kan je leren... is dus ook niet erg om kritiek te krijgen zolang je deze gebruikt om zelf beter te worden. ;)
 

DeletedUser

Guest
lolz. ik had al gedacht dat gefikt niet veel ouder kon zijn dan pukkul (oudere broer toevallig?)

over 't artikel: op vlak van spelling is er duidelijk verbetering merkbaar, maar objectiviteit/inhoud is ver te zoeken in je artikel momenteel.
zoals reeds eerder aangehaald werd: neem eens wat meer tijd (bijv. 1 artikel om de 2/3 weken) om alle betrokken partijen te horen ivm bepaald onderwerp en dit in een samenhangend geheel te gieten. op die manier kan je jezelf verbeteren en zul je zeker meer respect oogsten dan nu het geval is.
in elk geval vind ik het sterk dat je wilt blijven schrijven ondanks al die harde (maar terechte) verwijten.

/* :boer: door doorzettingsvermogen bereikt de slak de ark:boer: */
 

DeletedUser

Guest
Als je schrijft voor het TWw, vraag je ook om kritiek. Simpel. En als je niet schrijven kunt moet je gewoon stoppen.

Ik ben niet tegen kritiek, ik sta er graag voor open, maar ik zou zeggen, als u kritiek heeft, liever kritiek waar ik iets aan heb dan kritiek waar ik niets aan heb. Ik denk dat u het verkeerd opvat, maar ik wil graag kritiek krijgen, en die verwacht ik ook.
 

DeletedUser

Guest
lolz. neem eens wat meer tijd (bijv. 1 artikel om de 2/3 weken) om alle betrokken partijen te horen ivm bepaald onderwerp en dit in een samenhangend geheel te gieten.


Mmm ik denk dat ze bij TWw 4 verhalen vragen op 5 weken ofzoiets, dus de druk ligt soms wel hoog.
Niettegenstaande dat 1 week ook wel tijd geeft om mensen te horen en spreken.
 

DeletedUser

Guest
Mmm ik denk dat ze bij TWw 4 verhalen vragen op 5 weken ofzoiets, dus de druk ligt soms wel hoog.
Niettegenstaande dat 1 week ook wel tijd geeft om mensen te horen en spreken.

Ja, ik heb een kort overzicht gemaakt voor m'n tijd in te delen met school en die dingen en ik heb nu tijd gevonden voor TWw. Ik heb 4 u voor een artikel te schrijven waarvan ik er vroeger maar 1 of max. 2 van gebruikte. Ik zit er nu al over :p
 

DeletedUser18135

Guest
Ben al lang blij dat iemand zich hier voor inspant!

Kritiek leveren is altijd makkelijk,en een ieder zal zijn ideeen hebben!

Maar geef iemand ook de kans ergens in te groeien!

GEFIKT prima werk en ga zo door,en je weet de beste stuurlui staan aan wal,jij hebt het op je genomen,ik waardeer je inspanningen in ieder geval!

mvg
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik heb een kort overzicht gemaakt voor m'n tijd in te delen met school en die dingen en ik heb nu tijd gevonden voor TWw. Ik heb 4 u voor een artikel te schrijven waarvan ik er vroeger maar 1 of max. 2 van gebruikte. Ik zit er nu al over :p

maar omdit tekunnen heb je dit nodig
- antwoord
- eerlijkheid
 

DeletedUser

Guest
Moet ik je eens even al m'n informatie doorsturen? en dan moet je eens zelf een artikel maken. Je komt ook gemakkelijk aan 2u hoor ;)

ik schreef een stukv van onze schoolkrant ;)
maar oke ik krijg tog geen antwoord ruik ik ^^
 

DeletedUser

Guest
Mmm ik denk dat ze bij TWw 4 verhalen vragen op 5 weken ofzoiets, dus de druk ligt soms wel hoog.
Niettegenstaande dat 1 week ook wel tijd geeft om mensen te horen en spreken.
serieus man, hoe achterlijk is da ni.
wie bepaalt/verifieert die quota? Bappos?
das toch ni normaal, gefik.. je doet dit wel in jouw vrije tijd he. doe maar op t gemakske ;)
kwaliteit > kwantiteit
 

DeletedUser7869

Guest
stupid.jpg

lol
 

DeletedUser

Guest
serieus man, hoe achterlijk is da ni.
wie bepaalt/verifieert die quota? Bappos?
das toch ni normaal, gefik.. je doet dit wel in jouw vrije tijd he. doe maar op t gemakske ;)
kwaliteit > kwantiteit

Een nieuwe slagzin gevonden denk ik xp Kwaliteit > Kwantiteit.

Kijk, dit lukt echt wel als je er echt gewoon een goeie 2u of een beetje meer echt je gedachten erop zet.
wil er iemand eens voorkeuren? :p
 

DeletedUser23100

Guest
Ben al lang blij dat iemand zich hier voor inspant!

Kritiek leveren is altijd makkelijk,en een ieder zal zijn ideeen hebben!

Maar geef iemand ook de kans ergens in te groeien!

...jij hebt het op je genomen,ik waardeer je inspanningen in ieder geval!

mvg

Ik kan deze mening alleen maar onderschrijven.
 
Bovenaan