Topspelers

DeletedUser14450

Guest
Och gossie, dat jij het niet leuk schijnt te vinden dat ik niet rechtstreeks uit regenboogland kom om iedereen te verblijden met smartlappen, chocolade en snoep gaat me nu echt m'n nachtrust kosten. Dat je zelfs maar denkt dat hoe iemand post op een forum als dit iets zegt over zijn persoon, zijn gedrag in privé-gesprekken, zijn ingame wezen plaatst jou eerder in de categorie mentaal minderbedeelden.

Leer eens begrijpend lezen, je een beetje meer te informeren en een kritische bril op te zetten en je komt al een stukje verder.



Dat is per definitie niet slim spelen.

Het is gewoon oliedom om dat te doen als je evengoed voor trein en full clear kon gaan om een echt dorp te nemen.

weet je wel dat dit een spel is? en maar een AF volgens mij hou jij je hier wel erg veel mee bezig als dit je nachtrust gaat kosten:|

Kom op zeg..

Verder moet ik je wel gelijk geven in het gaan voor full clear met edel trein, maar toch kan je met dorpje rushen even ver komen, als je het goed speelt:p
 

DeletedUser40933

Guest
Verder moet ik je wel gelijk geven in het gaan voor full clear met edel trein, maar toch kan je met dorpje rushen even ver komen, als je het goed speelt:p

Nee, daar kom je minder ver mee.
Je gaat altijd en overal minder snel vooruit gaan. Als je dat later goedmaakt komt dat niet door je epische powntactiek in het begin maar door je beslissingen later en had je ceteris paribus er NOG beter ervoor gestaan.
 

DeletedUser14450

Guest
Ga nog even zo door en deze gasten hier zorgen er voor dat jij écht niet meer lekker slaapt :p


Waarom moeten mensen altijd posts weer verwijderen :(?

Weer een nutteloze post, die naam past echt bij je he, stomiets..

Heb even ander opgesteld, was wel beter zo om een deftige reactie te geven, als je weet wat dat is..
Volgens mij snap je niet dat dit een spel is en het AF is, dat jullie hier zo serieus mee leven, wilt dit niet zeggen dat ik dat doe, wat zal ik slecht slapen.:rolleyes:
 

DeletedUser38287

Guest
Och gossie, dat jij het niet leuk schijnt te vinden dat ik niet rechtstreeks uit regenboogland kom om iedereen te verblijden met smartlappen, chocolade en snoep gaat me nu echt m'n nachtrust kosten. Dat je zelfs maar denkt dat hoe iemand post op een forum als dit iets zegt over zijn persoon, zijn gedrag in privé-gesprekken, zijn ingame wezen plaatst jou eerder in de categorie mentaal minderbedeelden.

Leer eens begrijpend lezen, je een beetje meer te informeren en een kritische bril opzetten en je komt al een stukje verder.

als jouw postings niks of weinig zeggen over je persoonlijkheid lijkt me sterk, die druipende zelf verheerlijking zul je vast niet spelen of je moet wel een zeer gespleten persoonlijkheid hebben (zijn ook behandelingen voor hoor), maar blijkbaar mis jij mijn punt uit de postings nog steeds, wat spijtig is. Ik zal je rustig je apengedrag laten vertonen hier, ik zal me niet verder vermoeien met het trachten tot het tot inzicht brengen van de apenrots en rustig mijn eigen spel spelen, ik wens je evenwel veel wijsheid en zelfkennos toe zowel hier als irl, zul je nodig hebben :D
 

DeletedUser14450

Guest
Nee, daar kom je minder ver mee.
Je gaat altijd en overal minder snel vooruit gaan. Als je dat later goedmaakt komt dat niet door je epische powntactiek in het begin maar door je beslissingen later en had je ceteris paribus er NOG beter ervoor gestaan.

hoe zeg je neit gewoon onder dezelfde omstandigheden?:rolleyes: Wat wil je daarmee bereiken?

Verder als je in 1 dorp al een full clear hebt en in 2de dorp Full ATT maakt, kan je het genoeg inhalen met farmen.. Mja nutteloze discussie op deze manier..
 

DeletedUser

Guest
ff mijn visie op een topspeler:

een topspeler in mijn boekje is iemand die zoals veel zichzelf op de borst slaande puberale spelers hier al veelvuldig laten zien, iemand die het spel door heeft en in de top van werelden meedraait, aangevuld met een paar eigenschappen die iets schaarser lijken te zijn zoals enige bescheidenheid, respect voor andere spelers, ongeacht hun ervaring en prestaties, maar gewoon voor het feit dat ze het spel proberen te spelen, ze stimuleren om meer te leren en verder te komen in het spel en zich in spel en woord dusdanig opstellen dat ze uit gezag kunnen spreken hier ;) Denigrerende opmerkingen plaatsen over anderen is iets waar een echte topspeler zich verre van zou houden, lijkt me :cool:

het merendeel van de zogenoemde topspelers hier, al dan niet zelf benoemd, lijkt regelrecht uit een aflevering van animal planet weggelopen of lijkt zijn oorsprong in de apenheul te hebben. wellicht eens iets voor de "toppers" om eens over na te denken :D


PS geen zorgen voor de toppers, ik zie mezelf als noob met een klein beetje ervaring :D

Helemaal mee eens, helaas zijn er nauwelijks topspelers op TW :(
 

DeletedUser40933

Guest
als jouw postings niks of weinig zeggen over je persoonlijkheid lijkt me sterk, die druipende zelf verheerlijking zul je vast niet spelen of je moet wel een zeer gespleten persoonlijkheid hebben (zijn ook behandelingen voor hoor), maar blijkbaar mis jij mijn punt uit de postings nog steeds, wat spijtig is. Ik zal je rustig je apengedrag laten vertonen hier, ik zal me niet verder vermoeien met het trachten tot het tot inzicht brengen van de apenrots en rustig mijn eigen spel spelen, ik wens je evenwel veel wijsheid en zelfkennos toe zowel hier als irl, zul je nodig hebben :D

Hang ergens anders de amateur psycholoog uit.

Ik denk dat er weinig spelers zoveel mensen hebben geholpen beter te worden dan ik al heb gedaan. Dat ik op het AF mensen kapot bash ligt niet aan het feit dat ik een arrogante zak ben maar omdat het gros van de posters hier te plaatsen valt in de categorie wannebe's die denken het door te hebben en een onrechtmatige arrogantie vertonen. Deze hebben al een basisbegrip over hoe het spel werkt en zijn te trots/te dom de details te vinden, wel dat type zal niets anders verdienen dan mijn toorn.

Ik vrees vooral dat jij een heel stuk mist over hoe mensen in elkaar zitten, hoe dit AF werkt en wat een topper een topper maakt. Kom nou, denk je heus dat je geen topper kan zijn omdat je een grote gemenerik bent? Dit is een spel,geen populariteitswedstrijd.

ceteris paribus, economie gestudeerd Detlef?

Nog steeds mee bezig ;)

hoe zeg je neit gewoon onder dezelfde omstandigheden?:rolleyes: Wat wil je daarmee bereiken?

Verder als je in 1 dorp al een full clear hebt en in 2de dorp Full ATT maakt, kan je het genoeg inhalen met farmen.. Mja nutteloze discussie op deze manier..

Nou kan je me veel wijsmaken maar in 1 dorp een full clear hebben als je rusht en een 1k dorp gaat edelen met 1 edel:

:''''')
 

DeletedUser

Guest
Vex je een tip krijgen van een noob:
Stop met deze discussie, sluit je PC af, snel slapen en het vergeten. Of je gaat nog even door en zit je vannacht een potje te janken omdat je zo hard vernederd bent en niet weet hoe het verder moet.
 

DeletedUser14450

Guest
Hang ergens anders de amateur psycholoog uit.

Ik denk dat er weinig spelers zoveel mensen hebben geholpen beter te worden dan ik al heb gedaan. Dat ik op het AF mensen kapot bash ligt niet aan het feit dat ik een arrogante zak ben maar omdat het gros van de posters hier te plaatsen valt in de categorie wannebe's die denken het door te hebben en een onrechtmatige arrogantie vertonen. Deze hebben al een basisbegrip over hoe het spel werkt en zijn te trots/te dom de details te vinden, wel dat type zal niets anders verdienen dan mijn toorn.

Ik vrees vooral dat jij een heel stuk mist over hoe mensen in elkaar zitten, hoe dit AF werkt en wat een topper een topper maakt. Kom nou, denk je heus dat je geen topper kan zijn omdat je een grote gemenerik bent? Dit is een spel,geen populariteitswedstrijd.



Nog steeds mee bezig ;)



Nou kan je me veel wijsmaken maar in 1 dorp een full clear hebben als je rusht en een 1k dorp gaat edelen met 1 edel:

:''''')

Even over dat dik gedrukte stukje.

Gast kom op zeg, dat is toch echt in en in triest, over zelfverheerlijking gesproken.:rolleyes:

(als dat stukje op mij bedoelt is, dan weet je duidelijk niet waar je over praat.)
 

DeletedUser14450

Guest
Vex je een tip krijgen van een noob:
Stop met deze discussie, sluit je PC af, snel slapen en het vergeten. Of je gaat nog even door en zit je vannacht een potje te janken omdat je zo hard vernederd bent en niet weet hoe het verder moet.

hey en daar hebben we de volgens nutteloze post:p

Volgens mij heb ik al 20 keer aangegeven dit is het AF. Dat jullie hier serieus iets van aantrekken, wil dat niet zeggen dat ik het doe, ik laat liever ingame zien hoe je het spel moeten spelen, niet met arrogant gedrag en haantjes gedrag op het forum.

Jij bent dat 1 van die kippen die achter de haantjes aan lopen:rolleyes:
 

DeletedUser40933

Guest
Even over dat dik gedrukte stukje.

Gast kom op zeg, dat is toch echt in en in triest, over zelfverheerlijking gesproken.:rolleyes:

(als dat stukje op mij bedoelt is, dan weet je duidelijk niet waar je over praat.)

Dat is eerder een algemene vaststelling. Ik plaats jou voorlopig eerder in de categorie misguided souls die het licht nog moeten zien.

En hoezo zelfverheerlijking? Ik weet wat ik kan en dat is een stuk meer dan zowat 99% van de tw spelers.
 

DeletedUser14450

Guest
Dat is eerder een algemene vaststelling. Ik plaats jou voorlopig eerder in de categorie misguided souls die het licht nog moeten zien.

En hoezo zelfverheerlijking? Ik weet wat ik kan en dat is een stuk meer dan zowat 99% van de tw spelers.

dat is idd zelfverheerlijking, verder hoor ik dan wel bij die 1%, gelukkig.

Ik hoef niet hier aan te gaan geven wat ik allemaal wel niet kan en hoe goed ik ben en hoelang ik dit spel al speel, laat het gewoon ingame zien, van plaats dat arrogante gedrag van je. (dit heb jezelf overigens aangegeven door te zeggen dat je hier dan noobs graag de mond wilt snoeren)

Jammer genoeg ben ik dat niet. Ook even een stukje zelfverheerlijking over mezelf.. Voelt echt goed ja.
 

DeletedUser40933

Guest
dat is idd zelfverheerlijking, verder hoor ik dan wel bij die 1%, gelukkig.

En je bent net gedegradeerd tot de andere categorie.

Afgaande op je posts hier schat ik de kans vrij laag in dat je erbij hoort. Om niet te zeggen onbestaande.
 

DeletedUser38287

Guest
Hang ergens anders de amateur psycholoog uit.

Ik denk dat er weinig spelers zoveel mensen hebben geholpen beter te worden dan ik al heb gedaan. Dat ik op het AF mensen kapot bash ligt niet aan het feit dat ik een arrogante zak ben maar omdat het gros van de posters hier te plaatsen valt in de categorie wannebe's die denken het door te hebben en een onrechtmatige arrogantie vertonen. Deze hebben al een basisbegrip over hoe het spel werkt en zijn te trots/te dom de details te vinden, wel dat type zal niets anders verdienen dan mijn toorn.

Ik vrees vooral dat jij een heel stuk mist over hoe mensen in elkaar zitten, hoe dit AF werkt en wat een topper een topper maakt. Kom nou, denk je heus dat je geen topper kan zijn omdat je een grote gemenerik bent? Dit is een spel,geen populariteitswedstrijd.

je kunt een speler in de top van werelden zijn, maar dat maakt je geen topspeler zoals ik al eerder zei, lees maar ff terug he ;)

Ik vermoed dat mijn kennis van mensen die van jou enigszins te boven gaan getuige jouw apengedrag hier, daarnaast ben ik niet diegene die zich op zijn borstje sla van kijk eens hoe goed ik ben en ik schop iedereen naar beneden die ook maar denkt iets te kunnen, maar zoals ik al zei, ik wens je veel plezier op je apenrots, je bent van de koning van de rots en daar ben je vast heel trots op, nu nog een beetje leren hoe je communiceert zonder anderen te denigereren en wie weet ontbeer je je tot een persoonlijkheid en wordt je naast een speler met prestaties ook nog wel een topspeler in gedrag :D
 

DeletedUser

Guest
hey en daar hebben we de volgens nutteloze post:p

Volgens mij heb ik al 20 keer aangegeven dit is het AF. Dat jullie hier serieus iets van aantrekken, wil dat niet zeggen dat ik het doe, ik laat liever ingame zien hoe je het spel moeten spelen, niet met arrogant gedrag en haantjes gedrag op het forum.

Jij bent dat 1 van die kippen die achter de haantjes aan
Oke dan wil ik nu weten wat jij IG hebt laten zien waardoor jij het nu allemaal beter weet dan allemaal toppers hier...
 

DeletedUser

Guest
dat is idd zelfverheerlijking, verder hoor ik dan wel bij die 1%, gelukkig.

Ik hoef niet hier aan te gaan geven wat ik allemaal wel niet kan en hoe goed ik ben en hoelang ik dit spel al speel, laat het gewoon ingame zien, van plaats dat arrogante gedrag van je. (dit heb jezelf overigens aangegeven door te zeggen dat je hier dan noobs graag de mond wilt snoeren)

Jammer genoeg ben ik dat niet. Ook even een stukje zelfverheerlijking over mezelf.. Voelt echt goed ja.

Kweet ni waarom, maar ik vind u niet zo leuk.
 

DeletedUser48651

Guest
dat is idd zelfverheerlijking, verder hoor ik dan wel bij die 1%, gelukkig.

Zet deze ook even bij domste posts van het jaar.

Alleen al het feit dat je geen flauw benul hebt van tegen je spreekt toont je ervaring en kennis IG
 
Bovenaan