Topspelers

DeletedUser38287

Guest
ff mijn visie op een topspeler:

een topspeler in mijn boekje is iemand die zoals veel zichzelf op de borst slaande puberale spelers hier al veelvuldig laten zien, iemand die het spel door heeft en in de top van werelden meedraait, aangevuld met een paar eigenschappen die iets schaarser lijken te zijn zoals enige bescheidenheid, respect voor andere spelers, ongeacht hun ervaring en prestaties, maar gewoon voor het feit dat ze het spel proberen te spelen, ze stimuleren om meer te leren en verder te komen in het spel en zich in spel en woord dusdanig opstellen dat ze uit gezag kunnen spreken hier ;) Denigrerende opmerkingen plaatsen over anderen is iets waar een echte topspeler zich verre van zou houden, lijkt me :cool:

het merendeel van de zogenoemde topspelers hier, al dan niet zelf benoemd, lijkt regelrecht uit een aflevering van animal planet weggelopen of lijkt zijn oorsprong in de apenheul te hebben. wellicht eens iets voor de "toppers" om eens over na te denken :D


PS geen zorgen voor de toppers, ik zie mezelf als noob met een klein beetje ervaring :D

en een paar pagina's later bevestigen de zogenaamde toppers de stelling dat ze zich voornamelijk vereenzelvigen met gorilla's, bavianen, etc dan wel dat gedrag kunnen vertonen hier maar de klasse ontberen om zich een echte topper te noemen, spijtig hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Je wilt zeggen dat je niks erop terug kan posten en het dan tracht af te wentelen met een belachelijke dooddoener als "we zullen wel zien".

Wel ja, we zullen zien waar jou anoli over een maand staat versus degenen die voor trein gingen.



Rustig jij :p

Ik ken je Detlef je werd zo serieus met al die begrippen, ik dacht hij heeft beetje spam nodig<3
 

DeletedUser40933

Guest
en een paar pagina's later bevestigen de zogenaamde toppers de stelling dat ze zich voornamelijk vereenzelvigen met gorilla's, bavianen, etc dan wel dat gedrag kunnen vertonen hier maar de klasse ontberen om zich een echte topper te noemen, spijtig hoor :D

Wel je gaat uit van de stelling dat we je definitie onderschrijven.

Niet dus ;)

Ik ken je Detlef je werd zo serieus met al die begrippen, ik dacht hij heeft beetje spam nodig<3

Ja, ik moet me inhouden niet op een epische rampage te gaan :p
 

DeletedUser14450

Guest
Je wilt zeggen dat je niks erop terug kan posten en het dan tracht af te wentelen met een belachelijke dooddoener als "we zullen wel zien".

Wel ja, we zullen zien waar jou anoli over een maand staat versus degenen die voor trein gingen.



Rustig jij :p

Nee hoor kan er best op antwoorden, maar u weet het toch beter niet? Dus het enige wat ik kan zeggen we zullen zien.. Anoli is wel een goede speler hoor, maar ik zal het binnenkort edelen^^ dus slecht voorbeeld..

liever een smartass die geen antwoorden nodig heeft, dan een dumbass die ongelofelijke idiote opmerkingen maakt op het AF waar door hij tot poster met het laagste niveau ooit wordt gebombardeerd.

Kom gewoon met een post met inhoud en loop de rest niet achterna. Een mening hebben mag best, ik heb die ook, alleen word die niet ge-apprecieer door vele hier. (voornamelijk s.ins, want die kunnen niet echt als iemand slecht over hun praat merk ik nu)

Er wordt hier gewoon gehakt van je gemaakt hoor! Tis enkel nog wachten tot Willem dit komt bevestigen

Hierop kan ik hetzelfde antwoorden als hierboven. Gehakt gemaakt kom zeg:p het is het AF, laat de grote mond maar ingame zien..
 

DeletedUser32664

Guest
Kom gewoon met een post met inhoud en loop de rest niet achterna. Een mening hebben mag best, ik heb die ook, alleen word die niet ge-apprecieer door vele hier. (voornamelijk s.ins, want die kunnen niet echt als iemand slecht over hun praat merk ik nu)



Hierop kan ik hetzelfde antwoorden als hierboven. Gehakt gemaakt kom zeg:p het is het AF, laat de grote mond maar ingame zien..

Ik geef mijn mening toch ik vind dat je ongelofelijk domme opmerkingen maakt. Het heeft niks met appreciatie te maken. Het is gewoon echt een faal gedachte!
 

DeletedUser40933

Guest
Nee hoor kan er best op antwoorden, maar u weet het toch beter niet? Dus het enige wat ik kan zeggen we zullen zien.. Anoli is wel een goede speler hoor, maar ik zal het binnenkort edelen^^ dus slecht voorbeeld..

Ik weet het inderdaad beter dan jij.

Het gaat hier toch ook niet erom of Anoli tw kan spelen? Het gaat erom dat je in starten epic failt als je denkt dat er met een 1k dorpje met 1 edel pakken na een rush niks mis is.
 

DeletedUser38287

Guest
Wel je gaat uit van de stelling dat we je definitie onderschrijven.

Niet dus ;)

dat blijkt, je bent enkel een arrogant puberaal persoontje dat zich wil bewijzen door anderen de grond in te stampen, dan ben je nog lager dan een noob, wat je ook bereikt mag hebben qua spel, ben je qua persoon geen knip voor je neus waard, een typsch gevalletje van een aapje dat zichzelf zo hard mogelijk op de borst slaat om indruk te maken, maar de klasse ontbeert om een topper te zijn, jammer hoor, een paar procent persoonlijkheid en je kon echt iemand zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Damn al die woorden en begrippen:eek:
Waar zijn de noobs met mijn IQ die volg ik tenminste:(
 

DeletedUser32664

Guest
dat blijkt, je bent enkel een arrogant puberaal persoontje dat zich wil bewijzen door anderen de grond in te stampen, dan ben je nog lager dan een noob, wat je ook bereikt mag hebben qua spel, ben je qua persoon geen knip voor je neus waard, een typsch gevalletje van een aapje dat zichzelf zo hard mogelijk op de borst slaat om indruk te maken, maar de klasse ontbeert om een topper te zijn, jammer hoor, een paar procent persoonlijkheid en je kon echt iemand zijn :D

King_Kong.jpg
 

DeletedUser14450

Guest
Ik geef mijn mening toch ik vind dat je ongelofelijk domme opmerkingen maakt. Het heeft niks met appreciatie te maken. Het is gewoon echt een faal gedachte!

Ow nee want als je kijkt naar mijn opmerking, geef ik gewoon mijn mening over iets, dat het een faal post is vind jij.

Ik weet het inderdaad beter dan jij.

Het gaat hier toch ook niet erom of Anoli tw kan spelen? Het gaat erom dat je in starten epic failt als je denkt dat er met een 1k dorpje met 1 edel pakken na een rush niks mis is.

Nee daar gaat het zeker niet om, zeg ik ook niet, zeg dat het een slecht voorbeeld is. Ik zeg idd dat er niks mis mee is. Dat is het ook niet als je het slim speelt..
 

DeletedUser40933

Guest
dat blijkt, je bent enkel een arrogant puberaal persoontje dat zich wil bewijzen door anderen de grond in te stampen, dan ben je nog lager dan een noob, wat je ook bereikt mag hebben qua spel, ben je qua persoon geen knip voor je neus waard, een typsch gevalletje van een aapje dat zichzelf zo hard mogelijk op de borst slaat om indruk te maken, maar de klasse ontbeert om een topper te zijn, jammer hoor, een paar procent persoonlijkheid en je kon echt iemand zijn :D

Och gossie, dat jij het niet leuk schijnt te vinden dat ik niet rechtstreeks uit regenboogland kom om iedereen te verblijden met smartlappen, chocolade en snoep gaat me nu echt m'n nachtrust kosten. Dat je zelfs maar denkt dat hoe iemand post op een forum als dit iets zegt over zijn persoon, zijn gedrag in privé-gesprekken, zijn ingame wezen plaatst jou eerder in de categorie mentaal minderbedeelden.

Leer eens begrijpend lezen, je een beetje meer te informeren en een kritische bril op te zetten en je komt al een stukje verder.

Nee daar gaat het zeker niet om, zeg ik ook niet, zeg dat het een slecht voorbeeld is. Ik zeg idd dat er niks mis mee is. Dat is het ook niet als je het slim speelt..

Dat is per definitie niet slim spelen.

Het is gewoon oliedom om dat te doen als je evengoed voor trein en full clear kon gaan om een echt dorp te nemen.
 

DeletedUser

Guest
weet je wel dat dit een spel is? en maar een AF volgens mij hou jij je hier wel erg veel mee bezig als dit je nachtrust gaat kosten:|

Kom op zeg..

Ga nog even zo door en deze gasten hier zorgen er voor dat jij écht niet meer lekker slaapt :p


Waarom moeten mensen altijd posts weer verwijderen :(?
 
Bovenaan