Topspelers

DeletedUser14450

Guest
Omdat je anders een veel groter dorp kan edelen?

Als jij de speler bent die ik aangegeven heb, ben ik benieuwd wat jij dan gaan edelen, het grootste dorp dat in je 30x30 ligt is 1400 punten.. dus je gaat daar nog buiten?

In je voet schieten doet namelijk vreselijk pijn dus kan alleen maar slecht zijn...

Hey mister smartass geef antwoord op de vraag of helemaal niet. komt een stuk beter over..
 

DeletedUser40933

Guest
Haha, leg het dan maar eens uit als je zo vriendelijk wilt zijn, wat er o zo slecht aan is..

Een paar kernbegrippen voor je.

- Trein
- Allocatie van grondstoffen
- Opbouwtijd
- Opportuniteitskosten
 

DeletedUser

Guest
Als jij de speler bent die ik aangegeven heb, ben ik benieuwd wat jij dan gaan edelen, het grootste dorp dat in je 30x30 ligt is 1400 punten.. dus je gaat daar nog buiten?



Hey mister smartass geef antwoord op de vraag of helemaal niet. komt een stuk beter over..

Als je zijn dorp centreert en er een mapje van 9x9 van maakt zie je een dorp van 2500 punten.

Nu jij.

Dus je kan een nog grotere failopmerking maken. Nog eentje en je hebt de drie grootste failopmerkingen van 2010 binnen.
emoticon-0148-yes.gif


[0:22:15] DIMI: post eens dit prentje op forum
[0:22:16] DIMI:
welcome-to-epic-fail-huge-facepalm.jpg
 

DeletedUser14450

Guest
Een paar kernbegrippen voor je.

- Trein
- Allocatie van grondstoffen
- Opbouwtijd
- Opportuniteitskosten

Die kan ik je allemaal ontkrachten als je 2de dorp een week hebt voordat iemand anders het heeft.. Flink farmen klaar.. Daarmee werk je al die punten al weg, als je actief genoeg bent..
 

DeletedUser14450

Guest
Dus je kan een nog grotere failopmerking maken. Nog eentje en je hebt de drie grootste failopmerkingen van 2010 binnen.
emoticon-0148-yes.gif



als jij goed leest zie je dat die smartass opmerking voor iemand anders was^^

saxonoz
Re: Topspelers
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VexX
Haha, leg het dan maar eens uit als je zo vriendelijk wilt zijn, wat er o zo slecht aan is..
In je voet schieten doet namelijk vreselijk pijn dus kan alleen maar slecht zijn...

nu staat jij op plaats 2 van slechte post van 2010:D
 

DeletedUser40933

Guest
Die kan ik je allemaal ontkrachten als je 2de dorp een week hebt voordat iemand anders het heeft.. Flink farmen klaar.. Daarmee werk je al die punten al weg, als je actief genoeg bent..

Ik denk dat jij het begrip opportuniteitskosten niet snapt, niet doorhebt wat de werkelijke kost van rushen om het een week eerder te hebben is en vergeet in rekening te nemen dat de eerste met quasi full clear en trein die al vandaag op weg hebben gestuurd.

Overigens ontkracht je niks de ballen zelfs al zou je tijdrekening kloppen. Allocatie van gs ben je kwijt sowieso.
 

DeletedUser

Guest
En toch door gaan:p
Als je na 2 bijna 3 jaar nog zo een failer bent kun je beter overgaan naar travian.......
 

DeletedUser

Guest
Ik ben benieuwd hoe het forum van S.Inc er nu uit ziet. Zal wel zoiets zijn als:

Kom met zijn allen naar het AF, noobje de grond in timmeren :D
 

DeletedUser14450

Guest
Nogmaals, ik ben niet bijziend. Je quote toch duidelijk mijn post waarin je zegt dat er geen groter dorp is dan 1400.

staat jou post boven mijn opmerking of is die van iemand anders?:rolleyes:

Ik denk dat jij het begrip opportuniteitskosten niet snapt, niet doorhebt wat de werkelijke kost van rushen om het een week eerder te hebben is en vergeet in rekening te nemen dat de eerste met quasi full clear en trein die al vandaag op weg hebben gestuurd.

Overigens ontkracht je niks de ballen zelfs al zou je tijdrekening kloppen. Allocatie van gs ben je kwijt sowieso.

Laten we zeggen we zien het ingame wel wie er straks boven aan staat, lijkt me toch fair niet?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jij het begrip opportuniteitskosten niet snapt, niet doorhebt wat de werkelijke kost van rushen om het een week eerder te hebben is en vergeet in rekening te nemen dat de eerste met quasi full clear en trein die al vandaag op weg hebben gestuurd.

Overigens ontkracht je niks de ballen zelfs al zou je tijdrekening kloppen. Allocatie van gs ben je kwijt sowieso.

Noob
 

DeletedUser32664

Guest
Als jij de speler bent die ik aangegeven heb, ben ik benieuwd wat jij dan gaan edelen, het grootste dorp dat in je 30x30 ligt is 1400 punten.. dus je gaat daar nog buiten?



Hey mister smartass geef antwoord op de vraag of helemaal niet. komt een stuk beter over..

liever een smartass die geen antwoorden nodig heeft, dan een dumbass die ongelofelijke idiote opmerkingen maakt op het AF waar door hij tot poster met het laagste niveau ooit wordt gebombardeerd.
 
Bovenaan