Topspelers

DeletedUser40933

Guest
dat is idd zelfverheerlijking, verder hoor ik dan wel bij die 1%, gelukkig.

Ik hoef niet hier aan te gaan geven wat ik allemaal wel niet kan en hoe goed ik ben en hoelang ik dit spel al speel, laat het gewoon ingame zien, van plaats dat arrogante gedrag van je. (dit heb jezelf overigens aangegeven door te zeggen dat je hier dan noobs graag de mond wilt snoeren)

Jammer genoeg ben ik dat niet. Ook even een stukje zelfverheerlijking over mezelf.. Voelt echt goed ja.

Heb even de sleutelwoorden vet gezet.

Blijkbaar nog niet lang genoeg overigens.
En volgens mij heb ik ingame al genoeg laten zien tot welk kaliber spelers ik behoor. Dat mindere goden dat arrogant vinden... tjah. Niet mijn probleem.
 

DeletedUser14450

Guest
En je bent net gedegradeerd tot de andere categorie.

Afgaande op je posts hier schat ik de kans vrij laag in dat je erbij hoort. Om niet te zeggen onbestaande.

Gelukkig dat jij daar alleen vanuit gaat. Ik kan uit dat duurde taalgebruik gaan gebruiken, maar waarvoor? mezelf mooier te maken?:|

Ik kan ook een stukje duidelijker zijn.

De discussie die we hebben over beter naar één dorp rushen van 1K en edel trein bouwen met full nuke, slaat nergens op. Jij hebt een visie en ik heb die. Voordat die full nuke en trein klaar is, is dat ene dorp ookal groot en heeft die andere speler ook weer een paar edels. Dus discussie gaat over twee meningen waar we allebei gelijk in hebben. (Verder denk ik dat ik meer ervaring en wel evenveel skills heb als jou persoontje)

als je het over skills gaat hebben is het een ander verhaal dan het spelletje echt. Dat jij aan de hand van post die iemand opsteld uit gaat of hij noob is of niet, moet ik zeggen dat ik jou toch eigenlijk el iets hoger had ingeschat.

Maar je hebt zelf al aangegeven hier graag noobjes een kopje kleiner te willen maken, dus wat kan ik nog meer zeggen he.
 

DeletedUser40933

Guest
je kunt een speler in de top van werelden zijn, maar dat maakt je geen topspeler zoals ik al eerder zei, lees maar ff terug he ;)

Ik vermoed dat mijn kennis van mensen die van jou enigszins te boven gaan getuige jouw apengedrag hier, daarnaast ben ik niet diegene die zich op zijn borstje sla van kijk eens hoe goed ik ben en ik schop iedereen naar beneden die ook maar denkt iets te kunnen, maar zoals ik al zei, ik wens je veel plezier op je apenrots, je bent van de koning van de rots en daar ben je vast heel trots op, nu nog een beetje leren hoe je communiceert zonder anderen te denigereren en wie weet ontbeer je je tot een persoonlijkheid en wordt je naast een speler met prestaties ook nog wel een topspeler in gedrag :D

Wat interesseert mij het nu of de forummensjes mij een beetje een toffe peer vinden?

Dit is een spel, topspeler zijn is voor mij ingame. Topspeler qua gedrag is bijna een synoniem voor failt ingame maar tracht het goed te maken met z'n AF-gedrag. Mijn stamgenoten en ex-stamgenoten weten wat mijn gedrag is tegenover heb en dat is voldoende.

Je definitie van topspeler faalt gewoon. Don't blame it on me.
 

DeletedUser14450

Guest
Heb even de sleutelwoorden vet gezet.

Blijkbaar nog niet lang genoeg overigens.
En volgens mij heb ik ingame al genoeg laten zien tot welk kaliber spelers ik behoor. Dat mindere goden dat arrogant vinden... tjah. Niet mijn probleem.

ik heb nog niks van jou gezien en jij niet van mij. Dus laat het mij ook eens zien en dan mag je hier nog deftig proberen te reageren, dat wordt meer geapprecieerd door mensen dan dit gedrag nu.
 

DeletedUser32664

Guest
je kunt een speler in de top van werelden zijn, maar dat maakt je geen topspeler zoals ik al eerder zei, lees maar ff terug he ;)

Ik vermoed dat mijn kennis van mensen die van jou enigszins te boven gaan getuige jouw apengedrag hier, daarnaast ben ik niet diegene die zich op zijn borstje sla van kijk eens hoe goed ik ben en ik schop iedereen naar beneden die ook maar denkt iets te kunnen, maar zoals ik al zei, ik wens je veel plezier op je apenrots, je bent van de koning van de rots en daar ben je vast heel trots op, nu nog een beetje leren hoe je communiceert zonder anderen te denigereren en wie weet ontbeer je je tot een persoonlijkheid en wordt je naast een speler met prestaties ook nog wel een topspeler in gedrag :D


als jouw postings niks of weinig zeggen over je persoonlijkheid lijkt me sterk, die druipende zelf verheerlijking zul je vast niet spelen of je moet wel een zeer gespleten persoonlijkheid hebben (zijn ook behandelingen voor hoor), maar blijkbaar mis jij mijn punt uit de postings nog steeds, wat spijtig is. Ik zal je rustig je apengedrag laten vertonen hier, ik zal me niet verder vermoeien met het trachten tot het tot inzicht brengen van de apenrots en rustig mijn eigen spel spelen, ik wens je evenwel veel wijsheid en zelfkennos toe zowel hier als irl, zul je nodig hebben :D

even jezelf quoten. Hou je er dan ook aan...:rolleyes:
 

DeletedUser14450

Guest
Zet deze ook even bij domste posts van het jaar.

Alleen al het feit dat je geen flauw benul hebt van tegen je spreekt toont je ervaring en kennis IG

zelfde geldt voor jou mister, herr direktor.. Dus eerst even goed nadenken voordat je zoiets posts slimmerik:rolleyes:
 

DeletedUser40933

Guest
Gelukkig dat jij daar alleen vanuit gaat. Ik kan uit dat duurde taalgebruik gaan gebruiken, maar waarvoor? mezelf mooier te maken?:|

Ik kan ook een stukje duidelijker zijn.

De discussie die we hebben over beter naar één dorp rushen van 1K en edel trein bouwen met full nuke, slaat nergens op. Jij hebt een visie en ik heb die. Voordat die full nuke en trein klaar is, is dat ene dorp ookal groot en heeft die andere speler ook weer een paar edels. Dus discussie gaat over twee meningen waar we allebei gelijk in hebben. (Verder denk ik dat ik meer ervaring en wel evenveel skills heb als jou persoontje)

als je het over skills gaat hebben is het een ander verhaal dan het spelletje echt. Dat jij aan de hand van post die iemand opsteld uit gaat of hij noob is of niet, moet ik zeggen dat ik jou toch eigenlijk el iets hoger had ingeschat.

Maar je hebt zelf al aangegeven hier graag noobjes een kopje kleiner te willen maken, dus wat kan ik nog meer zeggen he.

Ik schrijf zoals ik me ook echt uitdruk en al jaren schrijf.

Dat mensen dit als elitair en archaïsch taalgebruik gaan beschouwen is hun probleem, ik hou van de Nederlandse taal en de mogelijkheden die deze kan bieden om me uit te drukken.

En sorry nee, de discussie die we voeren is geen zaak van mening maar een feit dat jij ten onrechte tracht af te schilderen als een mening. Het toont eerder aan dat je geen knal weet van deftig starten op een wereld. Sla er de historie eens op na anders welke spelers het snelst vooruit gingen in ongeveer... alle voorgaande werelden?

De rushers of de treiners? :rolleyes:

Dat jij denkt te weten meer ervaring en meer skills te hebben is leuk voor je. Proficiat.
 

DeletedUser38287

Guest
Wat interesseert mij het nu of de forummensjes mij een beetje een toffe peer vinden?

Dit is een spel, topspeler zijn is voor mij ingame. Topspeler qua gedrag is bijna een synoniem voor failt ingame maar tracht het goed te maken met z'n AF-gedrag. Mijn stamgenoten en ex-stamgenoten weten wat mijn gedrag is tegenover heb en dat is voldoende.

Je definitie van topspeler faalt gewoon. Don't blame it on me.

de enige die faalt ben jij qua persoon, je bent echt dat arrogante puberale aapje wat ik bedoelde, ik heb echt medelijden met je, je ontleent je recht om mensen de grond in te trappen aan het feit dat je een trucje beter kan dan wellicht de meeste en dat maakt jou beter en geeft je het recht tot dergelijk gedrag? echt zielig hoor, ik hoop echt dat je die spiegel eens vind en het lef hebt erin te kijken, misschien wordt je dan ooit nog een knip voor je neus waard, tot die tijd, geniet van je apengedrag!
 

DeletedUser

Guest
ik heb nog niks van jou gezien en jij niet van mij. Dus laat het mij ook eens zien en dan mag je hier nog deftig proberen te reageren, dat wordt meer geapprecieerd door mensen dan dit gedrag nu.

Waar was jij vanaf W14?
 

DeletedUser40933

Guest
de enige die faalt ben jij qua persoon, je bent echt dat arrogante puberale aapje wat ik bedoelde, ik heb echt medelijden met je, je ontleent je recht om mensen de grond in te trappen aan het feit dat je een trucje beter kan dan wellicht de meeste en dat maakt jou beter en geeft je het recht tot dergelijk gedrag? echt zielig hoor, ik hoop echt dat je die spiegel eens vind en het lef hebt erin te kijken, misschien wordt je dan ooit nog een knip voor je neus waard, tot die tijd, geniet van je apengedrag!

Ik heb al veel in de spiegel gekeken. Vandaar dat ik sexyness included mee aan het leiden ben.
 

DeletedUser38287

Guest
even jezelf quoten. Hou je er dan ook aan...:rolleyes:

jij zou als mod je verantwoordelijkheid eens moeten nemen en het gedrag dat hier vertoond wordt moeten afkeuren in plaats van eraan mee te doen, je hebt een positie als mod en daar hoort voorbeeldgedrag bij en daar heb jij blijkbaar ook geen kaas van gegeten en bent een blamage voor het tw-team met je houding en gebrek aan opstelling hier, denk daar maar eens over na in plaats van mee te doen met je vriendjes!
 

DeletedUser40933

Guest
jij zou als mod je verantwoordelijkheid eens moeten nemen en het gedrag dat hier vertoond wordt moeten afkeuren in plaats van eraan mee te doen, je hebt een positie als mod en daar hoort voorbeeldgedrag bij en daar heb jij blijkbaar ook geen kaas van gegeten en bent een blamage voor het tw-team met je houding en gebrek aan opstelling hier, denk daar maar eens over na in plaats van mee te doen met je vriendjes!

Hierzo
 

DeletedUser14450

Guest
Waar was jij vanaf W14?

Bedankt dat je het vraagt. Ik Ben VexX en ben niet van de w14 nee. Ik ben begonnen op de .net servers, dus dat is wel een tijdje terug. Toen ben ik overgegaan naar w3, waar ik enkele maanden geleden op delete ben gegaan, omdat de uitdaging weg was. Nog een tijdje op w8 actief geweest aan de rim, maar was helemaal niks aan en kom nu eens kijken of hier wel wat tegenstand is.

Voorlopig vermaak ik me kostelijk op het AF, allemaal mensen en vriendjes van w7 t/m w20 die hier samen stoer en arrogant komen doen.

Grappig dat je zo praat tegen vrijwel de beste starter van tw.nl

Mag dat niet dan? Iemand zijn mening geven, ik weet dat ik net zo'n goede start kan maken als ik doe moeite doe, maar dan op mijn manier als mister zelfverheerlijking:rolleyes:
 

DeletedUser14450

Guest
jij zou als mod je verantwoordelijkheid eens moeten nemen en het gedrag dat hier vertoond wordt moeten afkeuren in plaats van eraan mee te doen, je hebt een positie als mod en daar hoort voorbeeldgedrag bij en daar heb jij blijkbaar ook geen kaas van gegeten en bent een blamage voor het tw-team met je houding en gebrek aan opstelling hier, denk daar maar eens over na in plaats van mee te doen met je vriendjes!

jou mag ik wel, tenminste ook iemand met een andere mening dan onze paar haantjes en de kippen die erachteraan lopen..
 

DeletedUser

Guest
jij zou als mod je verantwoordelijkheid eens moeten nemen en het gedrag dat hier vertoond wordt moeten afkeuren in plaats van eraan mee te doen, je hebt een positie als mod en daar hoort voorbeeldgedrag bij en daar heb jij blijkbaar ook geen kaas van gegeten en bent een blamage voor het tw-team met je houding en gebrek aan opstelling hier, denk daar maar eens over na in plaats van mee te doen met je vriendjes!

Wat een veel te lange zin :eek:
 

DeletedUser40933

Guest
Bedankt dat je het vraagt. Ik Ben VexX en ben niet van de w14 nee. Ik ben begonnen op de .net servers, dus dat is wel een tijdje terug. Toen ben ik overgegaan naar w3, waar ik enkele maanden geleden op delete ben gegaan, omdat de uitdaging weg was. Nog een tijdje op w8 actief geweest aan de rim, maar was helemaal niks aan en kom nu eens kijken of hier wel wat tegenstand is.

Voorlopig vermaak ik me kostelijk op het AF, allemaal mensen en vriendjes van w7 t/m w20 die hier samen stoer en arrogant komen doen.



Mag dat niet dan? Iemand zijn mening geven, ik weet dat ik net zo'n goede start kan maken als ik doe moeite doe, maar dan op mijn manier als mister zelfverheerlijking:rolleyes:

Ow shit jij pownt mij.
Vergeef me meester.

Sterk argument trouwens. Ik kan ook zo goed starten als ik moeite doe. Tuurlijk jonge, klopt volledig!
 

DeletedUser32664

Guest
jij zou als mod je verantwoordelijkheid eens moeten nemen en het gedrag dat hier vertoond wordt moeten afkeuren in plaats van eraan mee te doen, je hebt een positie als mod en daar hoort voorbeeldgedrag bij en daar heb jij blijkbaar ook geen kaas van gegeten en bent een blamage voor het tw-team met je houding en gebrek aan opstelling hier, denk daar maar eens over na in plaats van mee te doen met je vriendjes!

Ik ben game mod. geen forum mod. Op het AF moet ik me dus niet onpartijdig opstellen en mag ik dus per definitie mijn stamgenoten en vrienden verdedigen/ bijstaan en aanvullen. Niks met blamage te maken. Plus ik quote jezelf om het feit dat als je blijft gaan met apengedrag en dergelijke je tot morgen bezig kan blijven. Je kan zagen zoveel je wil verder. Ik maak er geen woorden meer aan vuil. (Ik kan me eraan houden als ik dat zeg)
 
Bovenaan