Topspelers

DeletedUser14450

Guest
Ow shit jij pownt mij.
Vergeef me meester.

Sterk argument trouwens. Ik kan ook zo goed starten als ik moeite doe. Tuurlijk jonge, klopt volledig!

Is dat jij inhoudelijke reactie? (Was jou reactie toen strak op zo'n post van mij)

En ja dat kan ik idd, en dan op de manier die ik je verteld heb, als jij nog je 4 edels het maken bent, heb ik al een dorp met in het eerste dorp dezelfde punen dat jij zal gaan edelen maar door farmen heb ik meer troepen, meer punten en dus meer mogelijkheden..

Door dat sparen loop je in mijn visie vertraging op en dat is idd mijn mening!

Dus je kan nu weer met je super verhaal komen, maar veranderd nog niks aan mijn mening..
 

DeletedUser

Guest
Is dat jij inhoudelijke reactie? (Was jou reactie toen strak op zo'n post van mij)

En ja dat kan ik idd, en dan op de manier die ik je verteld heb, als jij nog je 4 edels het maken bent, heb ik al een dorp met in het eerste dorp dezelfde punen dat jij zal gaan edelen maar door farmen heb ik meer troepen, meer punten en dus meer mogelijkheden..

Door dat sparen loop je in mijn visie vertraging op en dat is idd mijn mening!

Dus je kan nu weer met je super verhaal komen, maar veranderd nog niks aan mijn mening..

Jaloers :)verkenner:)
 

DeletedUser40933

Guest
Is dat jij inhoudelijke reactie? (Was jou reactie toen strak op zo'n post van mij)

En ja dat kan ik idd, en dan op de manier die ik je verteld heb, als jij nog je 4 edels het maken bent, heb ik al een dorp met in het eerste dorp dezelfde punen dat jij zal gaan edelen maar door farmen heb ik meer troepen, meer punten en dus meer mogelijkheden..

Door dat sparen loop je in mijn visie vertraging op en dat is idd mijn mening!

Dus je kan nu weer met je super verhaal komen, maar veranderd nog niks aan mijn mening..

Ik denk dat je eens beter je informeert wie en wat ik voorstel.
Dan kom je eventueel niet meer met van die retard startposts af.

Naar alle waarschijnlijkheid zit ik aan een dorp of 10 tegen dat jij er 4 hebt met die tactiek die je volgt. Is allemaal logisch hoor maar als je te dogmatisch bent om er eens over na te denken waarom wentel je jezelf maar in je ongelijk.
 

DeletedUser14450

Guest
het is net zelfverheerlijking om te beweren dat je een even goede start kan maken als sv terwijl je nog nooit iets hebt voorgesteld ig.

En dat weet je hoe?:rolleyes:

Seduciary Responsibility: Zal wel weer iemand van s.inc zijn, zo'n goede post
 

DeletedUser

Guest
Is dat jij inhoudelijke reactie? (Was jou reactie toen strak op zo'n post van mij)

En ja dat kan ik idd, en dan op de manier die ik je verteld heb, als jij nog je 4 edels het maken bent, heb ik al een dorp met in het eerste dorp dezelfde punen dat jij zal gaan edelen maar door farmen heb ik meer troepen, meer punten en dus meer mogelijkheden..

Door dat sparen loop je in mijn visie vertraging op en dat is idd mijn mening!

Dus je kan nu weer met je super verhaal komen, maar veranderd nog niks aan mijn mening..

Wanneer je met meerdere edels edelt kun je verder edelen en dus betere dorpen edelen. Wanneer je met een edel edelt heb je kans op ondersteuning en backtimes. Bij een edeltrein niet als je het goed aanpakt. Wanneer je een edeltrein hebt kun je veel sneller dooredelen. Met een tweede dorp dichtbij je haal je nauwelijks meer op met farmen, je zit immers in hetzelfde farmgebied.
 

DeletedUser40933

Guest
Wanneer je met meerdere edels edelt kun je verder edelen en dus betere dorpen edelen. Wanneer je met een edel edelt heb je kans op ondersteuning en backtimes. Bij een edeltrein niet als je het goed aanpakt. Wanneer je een edeltrein hebt kun je veel sneller dooredelen. Met een tweede dorp dichtbij je haal je nauwelijks meer op met farmen, je zit immers in hetzelfde farmgebied.

Verpest het nou niet Job.

:mad:
 

DeletedUser38287

Guest
Ik ben game mod. geen forum mod. Op het AF moet ik me dus niet onpartijdig opstellen en mag ik dus per definitie mijn stamgenoten en vrienden verdedigen/ bijstaan en aanvullen. Niks met blamage te maken. Plus ik quote jezelf om het feit dat als je blijft gaan met apengedrag en dergelijke je tot morgen bezig kan blijven. Je kan zagen zoveel je wil verder. Ik maak er geen woorden meer aan vuil. (Ik kan me eraan houden als ik dat zeg)

je staat hier te boek als lid van het tw-team, daarmee vertegenwoordig jij hun hier, ongeacht wat je positie is, reflecteert hetgeen jij hier post op het tw-team, als jij dergelijke dingen nog niet snapt, zou ik als ik jou was echt eens serieus gaan nadenken of je wel onderdeel van het team uit moet/kan maken.
 

DeletedUser40933

Guest
je staat hier te boek als lid van het tw-team, daarmee vertegenwoordig jij hun hier, ongeacht wat je positie is, reflecteert hetgeen jij hier post op het tw-team, als jij dergelijke dingen nog niet snapt, zou ik als ik jou was echt eens serieus gaan nadenken of je wel onderdeel van het team uit moet/kan maken.

Nou nog niet uitgehuild?
 

DeletedUser

Guest
je staat hier te boek als lid van het tw-team, daarmee vertegenwoordig jij hun hier, ongeacht wat je positie is, reflecteert hetgeen jij hier post op het tw-team, als jij dergelijke dingen nog niet snapt, zou ik als ik jou was echt eens serieus gaan nadenken of je wel onderdeel van het team uit moet/kan maken.

Gast gebruik punten ik word misselijk.
 

DeletedUser

Guest
Omg, het is popcorn terwijl deze nolifer in de kroeg zat.

Zeg Vexx, ik wil je niet met alle rake quote's van mijn collega uber pro Detlef nog eens om de oren slaan.

Maar snap je eigenlijk wel hoe Tw werkt?

Ow ja, deze post verdient een Sinc smiley.
snooty.png
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig dat jij daar alleen vanuit gaat. Ik kan uit dat duurde taalgebruik gaan gebruiken, maar waarvoor? mezelf mooier te maken?:|

Ik kan ook een stukje duidelijker zijn.

De discussie die we hebben over beter naar één dorp rushen van 1K en edel trein bouwen met full nuke, slaat nergens op. Jij hebt een visie en ik heb die. Voordat die full nuke en trein klaar is, is dat ene dorp ookal groot en heeft die andere speler ook weer een paar edels. Dus discussie gaat over twee meningen waar we allebei gelijk in hebben. (Verder denk ik dat ik meer ervaring en wel evenveel skills heb als jou persoontje)

als je het over skills gaat hebben is het een ander verhaal dan het spelletje echt. Dat jij aan de hand van post die iemand opsteld uit gaat of hij noob is of niet, moet ik zeggen dat ik jou toch eigenlijk el iets hoger had ingeschat.

Maar je hebt zelf al aangegeven hier graag noobjes een kopje kleiner te willen maken, dus wat kan ik nog meer zeggen he.

Ik vraag me af of jij echt zoveel skills en ervaring hebt als detlef. Dan moet je namelijk wel echt van goeie huize komen.
Overigens is het echt veel handiger om langer je clear uit te bouwen, met treintje erbij en dan pas edelen. Je hebt meer troepen kan meer farmen en kan (over het algemeen) een veel beter 2e dorp edelen dat op dat moment vaak nog beter is dan de AH-rushers die (ook weer over het algemeen) een vrij klein dorp edelen die nog flink moet worden uitgebouwd. Je kan sneller door voor een goed 3e dorp e.d.
Plus als je doorgaat voor volle clear kan je veeel beter farmen terwijl AH-rushers hun gs nog lopen te pompen in smithy en AH.

Verder ben ik het wel met je eens dat ik het belachelijk vind dat de IG-toppers, de semi-top zo hard de grond in loopt te stampen, dit is helemaal nergens voor nodig ;)
 

DeletedUser14450

Guest
Ik denk dat je eens beter je informeert wie en wat ik voorstel.
Dan kom je eventueel niet meer met van die retard startposts af.

Naar alle waarschijnlijkheid zit ik aan een dorp of 10 tegen dat jij er 4 hebt met die tactiek die je volgt. Is allemaal logisch hoor maar als je te dogmatisch bent om er eens over na te denken waarom wentel je jezelf maar in je ongelijk.

Kerel werkelijk, waarom moet ik informeren wie jij wel niet voorstelt? Voor mij stel je niks voor, je bent een persoon jij, maar zo gedraag jij je niet. Je kan nog niet eens deftig reageren tegen je medemens.

Je kan ingame misschien veel zijn en wat bereikt hebben, maar dit is een andere wereld, met veel andere spelers. Ik ken er niet jij niet kent en visa versa. Ik weet dat er spelers zijn van hoog niveau hier, waaronder ik ook val ja. (ja kweet het jaloers, zelfverheerlijking) , maar tevens kan ik hierbij ook deftig reageren op mensen.

Tegen die tijd dat jij er 10 hebt met jou taktiek heb ik die ook met mijne (welles, nietus, wellus, nietus)

Dus ik zal maat stoppen met deze nutteloze discussie, zodat jij haantje je mond kan houden en je kippen meenemen.
 

DeletedUser14450

Guest
Ik vraag me af of jij echt zoveel skills en ervaring hebt als detlef. Dan moet je namelijk wel echt van goeie huize komen.
Overigens is het echt veel handiger om langer je clear uit te bouwen, met treintje erbij en dan pas edelen. Je hebt meer troepen kan meer farmen en kan (over het algemeen) een veel beter 2e dorp edelen dat op dat moment vaak nog beter is dan de AH-rushers die (ook weer over het algemeen) een vrij klein dorp edelen die nog flink moet worden uitgebouwd. Je kan sneller door voor een goed 3e dorp e.d.
Plus als je doorgaat voor volle clear kan je veeel beter farmen terwijl AH-rushers hun gs nog lopen te pompen in smithy en AH.

Verder ben ik het wel met je eens dat ik het belachelijk vind dat de IG-toppers, de semi-top zo hard de grond in loopt te stampen, dit is helemaal nergens voor nodig ;)

Die full nuke heb jij ook met 2 dorpen met mijn taktiek en met 1 dorp met jou taktiek, overigens heb ik dan een tweede dorp waar ook troepen worden gevormd ting ting..
 

DeletedUser

Guest
Kerel werkelijk, waarom moet ik informeren wie jij wel niet voorstelt? Voor mij stel je niks voor, je bent een persoon jij, maar zo gedraag jij je niet. Je kan nog niet eens deftig reageren tegen je medemens.

Je kan ingame misschien veel zijn en wat bereikt hebben, maar dit is een andere wereld, met veel andere spelers. Ik ken er niet jij niet kent en visa versa. Ik weet dat er spelers zijn van hoog niveau hier, waaronder ik ook val ja. (ja kweet het jaloers, zelfverheerlijking) , maar tevens kan ik hierbij ook deftig reageren op mensen.

Tegen die tijd dat jij er 10 hebt met jou taktiek heb ik die ook met mijne (welles, nietus, wellus, nietus)

Dus ik zal maat stoppen met deze nutteloze discussie, zodat jij haantje je mond kan houden en je kippen meenemen.

Jaloers :)verkenner:)
 
Bovenaan