Topspelers

DeletedUser40933

Guest
2 dagen achterstand? Dus jij bouwt met 2 dagen achterstand een full nuke als ik dan pas een dorp heb? don't think so, verder die gs komen van het farmen met mijn 2de dorp.

Verder hoelang moet je wachten totdat iemand anders bij jou in de buurt een 3k dorpje heeft? Tegen die tijd is mijn 2de ook 3k ja. Dus zitten we even snel op hetzelfde niveau maar heb ik meer troepen:rolleyes:

Ik doe er op speed 1 gemiddeld 21 à 22 dagen over tot farm 30.
Dus ja, ik heb mijn farm 30 maximaal een dag of 2 na je rush waarbij jij je zit af te vragen hoe ik dat deed.

Overigens gaat het net om dat 2de punt. Ik edel niet in mijn buurt, ik edel het best vindabre dorp en vergroot mijn farmgebied.

Zijn alle rushers nu heus zo'n tards?
Wered na wereld worden ze er vlakaf af gestart door mij en starters zoals mij en nog steeds blijven volhouden dat het idee "ik ben dan even groot en heb meer troepen" klopt. Nee, sorry. Dat klopt niet.
 

DeletedUser14450

Guest
Niet in die 2 dagen, als je AH rushed gaat dat ten koste van GS die je in troepen/stal/kazerne had kunnen steken maar in HQ/smithy/AH/goudmunten hebt gestoken, hier gaat ook flink tijd/gs inzitten ;)

dit klopt, maar dat moet je dan vooral in troepen steken, zodat je die grondstoffen kunt goed maken met extra farms natuurlijk..
 

DeletedUser40402

Guest
Complimenten aan S.inc voor doorzettingsvermogen, jullie zijn al bijna 2u aan het discussieren en het is nog niet gedaan :p
 

DeletedUser40933

Guest
dit klopt, maar dat moet je dan vooral in troepen steken, zodat je die grondstoffen kunt goed maken met extra farms natuurlijk..

epicFAIL.jpg


Maar echt, jij snapt echt geen zak van starten hé?
 

DeletedUser14450

Guest
epicFAIL.jpg


Maar echt, jij snapt echt geen zak van starten hé?

haantje het is goed geweest ik geef je gelijk zodat je ego gestreeld wordt en dan is het goed oke? Heb jij 2 uur lang goed je best gedaan op een AF om je gelijk te krijgen, wat goed van je:rolleyes:

Je hebt gelijk sebastian valmont.
 

DeletedUser

Guest
dit klopt, maar dat moet je dan vooral in troepen steken, zodat je die grondstoffen kunt goed maken met extra farms natuurlijk..

Het kan aan mij liggen (en de wijn en whisky e.d.), maar ik snap niet helemaal wat je hier bedoeld ?

Overigens ben ik niet S.Inc :)
 

DeletedUser

Guest
haantje het is goed geweest ik geef je gelijk zodat je ego gestreeld wordt en dan is het goed oke? Heb jij 2 uur lang goed je best gedaan op een AF om je gelijk te krijgen, wat goed van je:rolleyes:

Je hebt gelijk sebastian valmont.

:)verkenner:)
 

DeletedUser40933

Guest
haantje het is goed geweest ik geef je gelijk zodat je ego gestreeld wordt en dan is het goed oke? Heb jij 2 uur lang goed je best gedaan op een AF om je gelijk te krijgen, wat goed van je:rolleyes:

Je hebt gelijk sebastian valmont.

Wist ik 2 uur geleden ook al.

Ik wou nog een poging doen de minder opmerkzame spelers eens een goeie tip te geven de volgende keer wel goed te starten (hint, met minder opmerkzaam bedoel ik jou) maar tegen zoveel onwetendheid kan ik niet op. Dat je na zoveel jaar dit spel te spelen deze elementaire dingen nog niet doorhebt is heel erg bedroevend.
 

DeletedUser

Guest
haantje het is goed geweest ik geef je gelijk zodat je ego gestreeld wordt en dan is het goed oke? Heb jij 2 uur lang goed je best gedaan op een AF om je gelijk te krijgen, wat goed van je:rolleyes:

Je hebt gelijk sebastian valmont.

Wow, je had dus echt 5 pagina's flaming nodig om tot deze conclusie te komen.
Hulde.
 

DeletedUser14450

Guest
Wist ik 2 uur geleden ook al.

Ik wou nog een poging doen de minder opmerkzame spelers eens een goeie tip te geven de volgende keer wel goed te starten (hint, met minder opmerkzaam bedoel ik jou) maar tegen zoveel onwetendheid kan ik niet op. Dat je na zoveel jaar dit spel te spelen deze elementaire dingen nog niet doorhebt is heel erg bedroevend.

Dat je nu nog altijd serieus hierop doorgaat zegt genoeg:rolleyes:..

Wow, je had dus echt 5 pagina's flaming nodig om tot deze conclusie te komen.
Hulde.

Kijken hoelang en hoever jullie zouden gaan.. laten we stellen VER:D
 
Bovenaan