Topspelers

DeletedUser14450

Guest
Dat jij na zoveel jaar nog steeds geen tw kan ook.

Lol jij snapt dus echt niet wat ik net gedaan heb.. Half S.inc op de stang gejaagd en waarvoor?

Voor jou haantjes gedrag^^ En nu moet je dat weer bewijzen met die opmerking? Kom op zeg, verwacht toch wel iets meer van je.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lol jij snapt dus echt niet wat ik net gedaan heb.. Half S.inc op de stang gejaagd en waarvoor?

Voor jou haantjes gedrag^^ En nu moet je dat weer bewijzen met die opmerking? Kom op zeg, verwacht toch wel iets meer van je.:rolleyes:

Half s.inc ? ik zag maar 3 spelers :eek:
 

DeletedUser40933

Guest
Lol jij snapt dus echt niet wat ik net gedaan heb.. Half S.inc op de stang gejaagd en waarvoor?

Voor jou haantjes gedrag^^ En nu moet je dat weer bewijzen met die opmerking? Kom op zeg, verwacht toch wel iets meer van je.:rolleyes:

Denk je nou heus dat je je gaat redden met te stellen dat het een experiment was?

Die heb ik nog nooit gehoord joh :rolleyes:
 

DeletedUser40402

Guest
S.Inc is de grootste noobstam met spelers die denken dat ze tw kunnen spelen maar eigenlijk alleen maar arrogant zijn!

:D
 

DeletedUser14450

Guest
Denk je nou heus dat je je gaat redden met te stellen dat het een experiment was?

Die heb ik nog nooit gehoord joh :rolleyes:

Zeg ik dat? Volgens mij niet hoor, maar zeg ook niet dat ik erg serieus was. Met al dat farmen nu nog snel heb ik nog wel tijd om even op AF te zitten en bij te lezen en te posten.

Heb je wel flink op de stang gekregen^^, heb er ook niet veel moeite voor hoeven doen moet ik zeggen.

Even op Ferdy verder: hij is toch ook alles (ferdy dan wel he)
 

DeletedUser51009

Guest
Wist ik 2 uur geleden ook al.

Ik wou nog een poging doen de minder opmerkzame spelers eens een goeie tip te geven de volgende keer wel goed te starten (hint, met minder opmerkzaam bedoel ik jou) maar tegen zoveel onwetendheid kan ik niet op. Dat je na zoveel jaar dit spel te spelen deze elementaire dingen nog niet doorhebt is heel erg bedroevend.

^^ Jah goeie tip zodat ze puntengeilen , en jij ze kan edelen ? :p
 

DeletedUser

Guest
Kijken hoelang en hoever jullie zouden gaan.. laten we stellen VER:D

Ik heb het helaas niet van begin af meegekregen, aangezien ik er niet was.
Maar ik heb buiten mijn 4 posts, slechts 2 leden van Sinc gezien die zich met je gekakel bemoeid hebben.

Nu maar hopen dat je lekker slaapt, mss zet je er wel een tent van op :eek:
 
Bovenaan