Topspelers

DeletedUser40402

Guest
Hah, leuk. Inhoudelijk ergens op ingaan is zeker een te grote moeite? Ik wist wel dat ik gelijk had over het 'arrogantie' gedeelte van mij post. :rolleyes:

Tjah, wanneer je in het woordenboek kijkt bij arrogantie zie je staan als synoniem Sebastian Valmont dusja
 

DeletedUser40933

Guest
Hah, leuk. Inhoudelijk ergens op ingaan is zeker een te grote moeite? Ik wist wel dat ik gelijk had over het 'arrogantie' gedeelte van mij post. :rolleyes:

Mijn nickname op skype is Detlef| De legende.

Denk je nou heus dat ik "ow shit jij bent arrogant" een belediging ga vinden?

kom je weer even met je haantjes gedrag en serieuze opmerkingen? Waarom blijf je bezig?
Ik kan post van je terug halen waarin je duidelijk laat blijken hoe serieus je ermee bezig was en hoe gek je ervan werd..

(je jesuz is er een goed voorbeeld van)

Heb je gewoon op de stang gejaagd en iedereen kan het lezen het seri je ermee bezig was, zou je goed staan als je nu niet weer met zo'n belachelijke post zou komen, want anders ga je dadelijk hier weer over beginnen:rolleyes:

Sterk dat je kan zien wanneer ik me erger en wanneer niet.

Mijn poststijl is nochtans altijd dezelfde hoor :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nah ik ben niet iemand die zoveel geeft om het AF. Ik vind dat wel altijd leuk voor een lolletje, omdat er veel te serieuze mensen zijn en die heb ik gevonden:rolleyes:

Juh, de gebruikelijke afdruip comments van mensen die zijn afgedroogd. :eek:

 

DeletedUser14450

Guest
Mijn nickname op skype is Detlef| De legende.

Denk je nou heus dat ik "ow shit jij bent arrogant" een belediging ga vinden?



Sterk dat je kan zien wanneer ik me erger en wanneer niet.

Mijn poststijl is nochtans altijd dezelfde hoor :rolleyes:

Sterk he..

En nee je poststijl verschilt nogal, lees het maar eens na:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mijn nickname op skype is Detlef| De legende.

Denk je nou heus dat ik "ow shit jij bent arrogant" een belediging ga vinden?

Dat het je niks doet dat mensen je arrogant vinden, is echter een beetje ziek. Vraag me echt af hoe jij in real life bent. :eek:

Sterk dat je kan zien wanneer ik me erger en wanneer niet.

Mijn poststijl is nochtans altijd dezelfde hoor :rolleyes:

Nou, ik kom woorden zoals elitair en archaïsch (of andere woorden waarmee je je woordenschat wilt laten blijken) niet meer tegen. Dus, ja, deze veranderd wel degelijk. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nu krepox nog en het hele circus is kompleet...

grin.png


Dude, zoek je Skype ww eens op.
 

DeletedUser44415

Guest
Yeeeeey, ben ik hier weer :D!!!!!

Amokro, hoe durf je met gaan verlinken aan ramoth wegens banontwijking :mad:!

VexX, ik vind je tactiek maar noob, vooral met die burgerwacht, zou ik zelfs niet durven denken om maar met 1 edel te gaan edelen.
 

DeletedUser

Guest
Niet denken, doen is beter.... Ik lees enkel nog de fora. Het kriebelt wel weer ;)

Daarom, zoek je skype op dude :D

Dat het je niks doet dat mensen je arrogant vinden, is echter een beetje ziek. Vraag me echt af hoe jij in real life bent. :eek:

Gut, daar komen de nerdjes weer aan met hun RL.

How do you kill one, who has no life?

Amokro, hoe durf je met gaan verlinken aan ramoth wegens banontwijking :mad:!

Gast, vanwege mijn chat ban voor het hebben van een mening, heb ik mijn schatje Ramoth al enige tijd niet meer gesproken.
Je zal een ander moeten zoeken die er belang bij heeft jou van posten te onthouden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14450

Guest
Yeeeeey, ben ik hier weer :D!!!!!

Amokro, hoe durf je met gaan verlinken aan ramoth wegens banontwijking :mad:!

VexX, ik vind je tactiek maar noob, vooral met die burgerwacht, zou ik zelfs niet durven denken om maar met 1 edel te gaan edelen.

de voglende die er serieus op in gaat? Lees even een paar post terug, je bent net iets te laat. Hoeveel mensen hier op reageren en zo serieus op ingaan is toch niet normaal.:eek:
 
Bovenaan