Topspelers

DeletedUser15937

Guest
Aangezien het niveau van je posts aanzienlijk gedaald is (eerst deed je nog poging tot een fatsoenlijke discussie), doe ik geen poging meer om je ziek te noemen. :eek:

Niveau? Jij gebruikt de cliché real life blah blah om een discussie te winnen. Detlef is gewoon een maatje te groot voor jou microscopische kleine grijze massa...
 

DeletedUser40933

Guest
Nah, ik ben geen type die zegt dat iemand een paardenkop heeft. Ik vraag me gewoon werkelijk af hoe zo'n arrogant persoon in werkelijkheid is, waar deze waarschijnlijk zich heel anders gedraagt of voordoet.


Nou ze beschrijven me meestal in rl ook als arrogant.
 

DeletedUser40933

Guest
Niveau? Jij gebruikt de cliché real life blah blah om een discussie te winnen. Detlef is gewoon een maatje te groot voor jou microscopische kleine grijze massa...

Ik steun btw Amokro in de melding dat je het ww van je skype moet vinden Ferdy :p

En vielen dank natuurlijk.
 

DeletedUser40402

Guest
Njah, jij zou het zelfs een slapende Sinc speler niet lastig maken, dus sst terug naar je rimstam forum tel topic.

Ik moet wachten tot iemand anders nu er op reageert, want ik heb al als laatste geposts. Mocht ik dat nog eens doen, dan is het tegen de regels :(
 

DeletedUser44415

Guest
Njah, jij zou het zelfs een slapende Sinc speler niet lastig maken, dus sst terug naar je rimstam forum tel topic.

Keep it real, dude.

Wij kunnen zelfs nog niet tellen. Zo'n spelletjes zijn eerder voor de pro's gemaakt.
 

DeletedUser40933

Guest
Dus het blijkt toch dat we wel kunnen afleiden hoe je in werkelijkheid bent, van je forumposts, hoewel je dit eerder juist ontkende. Verrassend.

@Ferdy: Bedankt voor 't compliment.
;)

Ik weet dat dit een moeilijk concept is voor je microscopische kleine grijze massa maar 1 onderdeel ervan dat idd overeenstemt is niet voldoende om het integraal te beschouwen als hetzelfde of om maar van een zeker correlatie te spreken.
 
Bovenaan