Topspelers

DeletedUser

Guest
ja hoor,
ik vin het altijd leuk om enveloppen bovenin het scherm te zien (niet in mijn brievenbus!!) daarom laat ik die van copstean ook open :D
 

DeletedUser31490

Guest
Pff, heb jij nog geluk deadwalker.

Jij word genomineert tot topspeler.

Ik pm ook redelijk wat met hem maar sta niet op zijn profiel :(
 

DeletedUser34283

Guest
Pff, heb jij nog geluk deadwalker.

Jij word genomineert tot topspeler.

Ik pm ook redelijk wat met hem maar sta niet op zijn profiel :(

Ik heb je erop gezet, zo'n aardig persoon kan ik toch niet weigeren^^
 

DeletedUser39656

Guest
Drinken niet geoeg :D Maandag = Omegakroegdag

hehe nee Zuri is gewoon een topgast, eerlijk tevreden en voor mij gewoon topper ;) staminhoud is mij pm sturen ;)

1. waar zou hij anders naartoe gaan?
2. het account zat al bij just.
3. we kunnen niet zonder hem :D

Nog meer redenen geven waarom hij bij ons zit?
 

DeletedUser31490

Guest
Je bent en blijft de vijand, vandaar denk ik dat je niet iets positiefs over me neerzet :p
 

DeletedUser

Guest
IDD zuri is goed kwa punten maar als ik zo zijn skills mag in schatten zullen die ook zeker weten niet het minst zijn En skills en troepen zijn belangerijker dan punten
 

DeletedUser26726

Guest
IDD zuri is goed kwa punten maar als ik zo zijn skills mag in schatten zullen die ook zeker weten niet het minst zijn En skills en troepen zijn belangerijker dan punten

Zeker student? Harder leren, soms is bruut geweld genoeg hoor... en een portie geluk. Dan kun je nog zoveel skills en troepen hebben dan ga je gewoon nat...

Als je iedereen tegen je hebt ga je af. (Triador als voorbeeld) :D
 

DeletedUser35452

Guest
Zeker student? Harder leren, soms is bruut geweld genoeg hoor... en een portie geluk. Dan kun je nog zoveel skills en troepen hebben dan ga je gewoon nat...

Als je iedereen tegen je hebt ga je af. (Triador als voorbeeld) :D

Ik vind dat jij eens moet leren wat respect is.
En deze post is nog niet zo respectloos als de anderen posts van jouw mischien.
Maar ik vind dat je Triador eens met rust moet laten. Het is een waardige vijand, en zeker een goede verdediger.
Hij heeft wel verloren, en heeft zijn account op delete gezet. Dit is mischien zwak maarja, dit had ook een reden laat die reden in respect.

Ook zoals jullie hem op het AF afkraakten. Dit vind ik niet normaal en bijna onmenselijk. Je kunt best wat ruzie hebben, maar als ik een ding geleerd heb is het wel dat je je vijand niet moet onderschatten en respect voor hem moet hebben. Dus ga niet met zijn alle hem "opnaaien" zoals jullie toen deden. En later dit aanhalen alsof je er trots op bent. Want ik mischien ga jij wel een keer zo "af" als jij zegt, hoe voel je je dan?
En in mijn ogen is traidor nooit afgegaan. En jij wel.

Ook vind ik je maar een beetje een backstabber met je pm's zero toe. Je had eerst mijn respect maar deze ben je nu al lang verloren.
Wil je hier verder op reageren verwacht ik van jouw een hele leuke ingame pm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan