Topspelers

DeletedUser

Guest
Nee, zoals ik al eerder gemeld heb zal het een strijd worden tussen Johanna en mijzelf om de eerste plaats. Ik moet edelen om op de eerste plaats te blijven. Pas als Johanna stopt met edelen kan ik relaxen.
En met mijn troepen zit het wel snor. 90% van mijn dorpen is 24K/24K. Ik moet soms een klein gedeelte van mijn troepen laten uitmoorden omdat ik anders geen edelmannen kan maken.
En in de andere 10% van mijn dorpen draait de kazerne, stal en werkplaats op volle toeren. Het zijn alleen de nieuwe dorpen waar ik troepen moet maken.

dan valt dat troepen gedoe wel mee
 

DeletedUser

Guest
dat is ook al een hele tijd geleden dat ik je scouten en toen had je in verschillende dorpen weinig tot geen troepen. zal best wel dat het nu anders zit anders speel je het spel aardig verkeerd. verder no offence blijkbaar neem je dat wel zo op. want je schiet meteen in de verdediging. gewoon dus een interpretatie afwijking. daarbij als je kijkt op welke plaats ik sta op algemene ranglijst en jij dan is het niet raar dat je meer hebt hea;) anders was je officieel de internkoning.

en verder zou het idd een erg eerlijke strijd worden:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
natuurlijk dat dit weinig zal veranderen maar ik wil toch even m'n mening geven. ik vind dit topic eigenlijk een beetje zinloos.
we zijn op het moment nog niet echt op een punt beland waarbij we al 'de beste speler van W11' kunnen verkiezen als j'et mij vraagt.
ik bedoel tuurlijk er zijn goede en slechte spelers maar ik vind nog niet echt dat we over de topspelers van W11 kunnen praten.
topstammen vind ik dat we al prima over kunnen praten maar er zijn naar mijn mening nog geen spelers groot of berucht genoeg of wat dan ook om hier een speciaal topic voor te hebben.
slechts mijn mening, hoeft niemand het mee eens te zijn maar wou't toch gewoon ff zeggen ^^
 

DeletedUser39656

Guest
dat is ook al een hele tijd geleden dat ik je scouten en toen had je in verschillende dorpen weinig tot geen troepen. zal best wel dat het nu anders zit anders speel je het spel aardig verkeerd. verder no offence blijkbaar neem je dat wel zo op. want je schiet meteen in de verdediging. gewoon dus een interpretatie afwijking. daarbij als je kijkt op welke plaats ik sta op algemene ranglijst en jij dan is het niet raar dat je meer hebt hea;) anders was je officieel de internkoning.

en verder zou het idd een erg eerlijke strijd worden:rolleyes:

sorry, maar je moet hem niet onderschatten en hij heeft zeer veel off. Toen ik aan het aanvallen was (versturen en timen) begon hij ineens met een tegenoffensief tegen mij en zuri, helemaal geen slecht idee.
Btw: tranquility, je was toen nog niet aanwezig op het account, de vv-er heeft toen de dorpjes van STG gepakt.
 

DeletedUser26384

Guest
Mijn lijstje van toppers.

Stone Temple Giants
Certio
Ragnaroq
I remember
Obliterator

Dit is men lijstje van de toppers die ik op W11 deze rang/titel waardig vind.

(PS: Ze staan niet naar volgorde)

Mvg.
 

DeletedUser

Guest
ik had het ook niet over off. offence dat geloof ik wel dat je veel hebt. anders kom je niet ver. alleen toendertijd toen ik hem scouten zag ik niks staan ook niet buiten de dorpen end at waren er een aantal.

verder zei ik ook voorzover ik weet. heb ik het fout vermeld dat dan. maar hij schiet meteen in de aanval;) hij kan me der ook gewoon op attenderen. ik wist er dus niks vanaf. mijn fout...
 

DeletedUser35452

Guest
Ten eerste bedankt dat ik toch een paar keer ben genoemd:D Het is een hele eer.

Verder zijn er verschillende top spelers vind ik. Het is maar net wat je bedoelt, bijvoorbeeld hele goede verdedigers vind ik: gent. en cth666.
Aanvallend vind ik gent ook wel goed, maar zuri en grommenen ook.
Taktisch (denk ik fout geschreven maarja) vind ik cth666 weer uitblinken.
Dus mijn rijtje komt dan toch neer op:
Cth666
Gent.
Zuri
grommenen
 

DeletedUser39656

Guest
Ten eerste bedankt dat ik toch een paar keer ben genoemd:D Het is een hele eer.

Verder zijn er verschillende top spelers vind ik. Het is maar net wat je bedoelt, bijvoorbeeld hele goede verdedigers vind ik: gent. en cth666.
Aanvallend vind ik gent ook wel goed, maar zuri en grommenen ook.
Taktisch (denk ik fout geschreven maarja) vind ik cth666 weer uitblinken.
Dus mijn rijtje komt dan toch neer op:
Cth666
Gent.
Zuri
grommenen

sorry, ik ben jou nog vergeten :D

beste deffer, certio
 

DeletedUser26726

Guest
Mag je ook op jezelf stemmen? Dan stem ik op Africanus!
 

DeletedUser

Guest
Mag je ook op jezelf stemmen? Dan stem ik op Africanus!

mag wel maar lijkt mij beetje arrogant :rolleyes:
ik denk alleen wel dat je met dit topic niets opschiet want:
iedereen zegt alleen de spelers waarmee zij te maken hebben gehad of diegene die 1e staan met OD, ik denk hierom ook dat het onmogelijk is om de beste spelers te noemen want dan zou je elke speler van w11 moeten kennen :p
 

DeletedUser26726

Guest
Ben arrogant, vervelend, onbetrouwbaar, sadistisch, dictatoriaal en humorloos.

Verder doe ik aan internen, aanvallen met VV's, dubbele boekhoudingen voeren. Stammen opheffen. Stammen tegen elkaar opzetten. Spelers tegen elkaar opzetten. Herrie trappen waar ik ook kom en wie er maar op reageert.

Ik speel oorlog in de gemeenste, lafste en hardste manier die je kan verzinnen, zou dus ook bij lafste spelers van w11 boven aan het schavot moeten staan.

Spreek alleen altijd m'n eigen waarheid en daarbij ben ik altijd dronken.

De perfecte TW-speler is dus OmegaSun.

ps. behalve als je mn vriendje bent, dan ben ik wel lief hoor :p
 

DeletedUser9133

Guest
En dit is de eerste keer en dus ook gelijk de laatste keer dat ik wat zeg op dit forum...


OmegaSun ik hou van je goed gezegd..........
 

DeletedUser

Guest
Ben arrogant, vervelend, onbetrouwbaar, sadistisch, dictatoriaal en humorloos.

Verder doe ik aan internen, aanvallen met VV's, dubbele boekhoudingen voeren. Stammen opheffen. Stammen tegen elkaar opzetten. Spelers tegen elkaar opzetten. Herrie trappen waar ik ook kom en wie er maar op reageert.

Ik speel oorlog in de gemeenste, lafste en hardste manier die je kan verzinnen, zou dus ook bij lafste spelers van w11 boven aan het schavot moeten staan.

Spreek alleen altijd m'n eigen waarheid en daarbij ben ik altijd dronken.

De perfecte TW-speler is dus OmegaSun.

ps. behalve als je mn vriendje bent, dan ben ik wel lief hoor :p

Ga mijn best doen om je in te halen:p

Heb wel wat serieuse achterstand hé:D
 

DeletedUser

Guest
haha 0mega je haalt de woorden uit me mond X.x

Overigens Stg alle respect zowel op w11 als op w15 :)
 

DeletedUser13918

Guest
@ inetim

dat hij er veel tijd insteekt wil niet zeggen dat het een top speler is. wie weet heeft hij geen verdedigende kwaliteiten. hij is voor zover ik weet nog nooit echt aangevallen! hij had ook toen ik hem (2maanden geleden) scoute in de dorpen tegen just aan weinig deftroepen. waren ook geen buiten het dorp.

Ik denk dat je je vergist met STG ... ik heb namelijk geen dorpjes tegen just. en ik ben ook nog nooit gescout geweest door jou :eek:
 

DeletedUser27685

Guest
Uithouding vind ik zowat het belangrijkste kenmerk van een topspeler dus zet snDD ook maar op 't lijstje. Ik vind hem een ferme doorzetter en 't is verdomd lastig om hem een dorpje afhandig te maken, zelfs na meerdere serieuze massa-aanvallen waar anderen gewoon opgeven.
 

DeletedUser

Guest
jawol. want hij had nog 2 dorpjes gepakt toen ik net 1 uur op dit account kwam;) ik had hem daarna meteen gescout. btw beteknt dit dat jij dus op stg speelt ofwat?

ik zeg namelijk niet dat ik inetim heb aagnevallen of dat je dorpen tegen just aanhad.

stg heeft sowieso dorpen tegen kava en zuri aan.
 
Bovenaan