Topspelers

DeletedUser13918

Guest
ik speel met johanna :D

misschien eens op de link klikken hieronder?
 

DeletedUser

Guest
mmm ook zonder die link mocht hij dat wel weten :)
eigenlijk mischien heb ik het gemist hoor, maar hoe ben je zo bij ZERO terecht gekomen?
 

DeletedUser

Guest
aha, oke zover kwam ik zelf ook nog wel :p maar verder zaten er geen speciale ideeen achter?
 

DeletedUser

Guest
waarom kom je dan opeens met die opmerking van ik ben nooit gescout door jou?

en hoe meot ik dat weten zonder dat ik dat ooit heb gezien??:) speel pas sinds een paar maanden op dit accaunt hea;)
 

DeletedUser

Guest
jep;) vond het alleen raar dat hij opeens begon erover dat ik hem nooit had gescout dacht al van stg speelt toch alleen???:confused: dus wtf zegt inetim nu!!XD maar nu snap ik dus nog steeds niet waar hij dan vandaan haalt dat ik hem aanval;) of dat hij dorpen tegen just aan heeft liggen!:) inetim kun je me dit wel even uitleggen;)
 

DeletedUser36204

Guest
jep;) vond het alleen raar dat hij opeens begon erover dat ik hem nooit had gescout dacht al van stg speelt toch alleen???:confused: dus wtf zegt inetim nu!!XD maar nu snap ik dus nog steeds niet waar hij dan vandaan haalt dat ik hem aanval;) of dat hij dorpen tegen just aan heeft liggen!:) inetim kun je me dit wel even uitleggen;)

Jo verwart zichzelve met Stenen tempel ;)

*brabbelt iets over heimwee naar een bepaalde 1ste plaats* :D
 

DeletedUser39656

Guest
jawol. want hij had nog 2 dorpjes gepakt toen ik net 1 uur op dit account kwam;) ik had hem daarna meteen gescout. btw beteknt dit dat jij dus op stg speelt ofwat?

ik zeg namelijk niet dat ik inetim heb aagnevallen of dat je dorpen tegen just aanhad.

stg heeft sowieso dorpen tegen kava en zuri aan.

idd, hij heeft een redelijk lange grens met me. Ook heeft mijn goede stamgenoot zuri wat dorpjes tegen hem en harrieh.
 

DeletedUser26726

Guest
Het is niet Zero, maar Zero Tolerance:D

113 steban Zero 3.835.863 385 9963 --> zero toch ;)

en als je het sarcasme erachter zou je snappen dat One een vorige stam was van Jo, waar we allemaal weemoedig aan terugdenken... zucht vroeger
 

DeletedUser26726

Guest
Puntengeiler ofzo?? Steban zijn od is wel niet zo zero als die van u he :eek:

Hehe volgens mij mogen ze steban niet... maar top hoor ;)

@USeLess wij hebben zowat dezelfde score dus je moet steban maar dankbaar zijn dat hij al die klappen voor je opvangt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26899

Guest
Hehe volgens mij mogen ze steban niet... maar top hoor ;)

@USeLess wij hebben zowat dezelfde score dus je moet steban maar dankbaar zijn dat hij al die klappen voor je opvangt

Dat ben ik ook zeker, steban is in mijn ogen een topper :). Een speler die met weinig gestoef er WEL staat, in tegenstelling tot... uhu:rolleyes:
 

DeletedUser26726

Guest
jou, tja de 18e plek en net zoveel OD als ik... dan vraag je erom he ;)
 
Bovenaan