Topspelers

DeletedUser34283

Guest
Heuj lui, ik weet niet of dit topic er is geweest of dat het verwijderd is door onze Forum-mod, maar bij deze, het topic: 'Topspelers'.
Wie van jullie gaat het helemaal maken op deze wereld?
Wie is voor jullie de topspeler van deze wereld?
Discussieër er hier over!

Regels:

-Niet spammen!
-Graag enkel posts met argument.
-Praat zo veel mogelijk in voerbaar A(B)N.
-Geen Dubbelposts
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor mij is duidelijk de beste speler zuri.
Hij speelt het spelletje heel goed en agressief en dat mag ik wel :)
heb ook als vv tegenover hem gestaan wat niet altijd even makkelijk was ( trukzilla )

vandaar m'n respect voor hem als speler.

Groetjes dimimo
 

DeletedUser13918

Guest
STG .. Stone Temple Giants :)


Vele zullen zeveren over internen ed. , maar je moet het toch maar doen in je eentje!

Geloof me maar als ik zeg dat hij hier al heeeeel veel tijd ingestoken heeft. Anders geraak je niet zover.
Vooral omdat hij het tot op heden altijd al alleen opgeknapt heeft op zijn account.

Daarom RESPECT!

Kan wel zijn dat hij volgende maanden sterk gaat zakken als wij hem moesten beginnen aanvallen :eek:
 

DeletedUser30373

Guest
Ik vind Angel.. een topspeler en vooral een top kerel, jammer dat hij door privé omstandigheden is moeten stoppen met TW.

Ik wil hem dan ook veel sterkte wensen RL.

azertje
 

DeletedUser34283

Guest
Ik vind
1) Triador een goede speler, zowel sociaal als in-game, hij laat zich niet opjutten door niet nader te noemen personen.
2) Dimimo een goede speler, zowel sociaal als in-game. Met zijn goed beargumenteerde posts overtuigd hij voldoende mensen en hij is een sportieve tegenstander.
 

DeletedUser

Guest
@ inetim

dat hij er veel tijd insteekt wil niet zeggen dat het een top speler is. wie weet heeft hij geen verdedigende kwaliteiten. hij is voor zover ik weet nog nooit echt aangevallen! hij had ook toen ik hem (2maanden geleden) scoute in de dorpen tegen just aan weinig deftroepen. waren ook geen buiten het dorp.


ikzelf vind niet echt dat er 1 topspeler is. zuri is zeker een goede. maar ik heb er maar zelden tegen spelers (of met) gespeeld die zo kunnen verdedigen als triador en certio. ieder zo zijn eigen kwaliteiten lijkt me hea;)

ik denk dat er wel meerdere "top" spelers zijn!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind
1) Triador een goede speler, zowel sociaal als in-game, hij laat zich niet opjutten door niet nader te noemen personen.
2) Dimimo een goede speler, zowel sociaal als in-game. Met zijn goed beargumenteerde posts overtuigd hij voldoende mensen en hij is een sportieve tegenstander.

sarcastisch??
 

DeletedUser34283

Guest
sarcastisch??

Gaarne in 1 bericht te zetten, dit is dubbelpost.
Maargoed, ik heb voldoende argumenten geplaatst, alleen in-game is het niet altijd even goed, sociaal hier op het forum maakt hij bij mij een goede indruk.
 

DeletedUser

Guest
STG .. Stone Temple Giants :)


Vele zullen zeveren over internen ed. , maar je moet het toch maar doen in je eentje!

Geloof me maar als ik zeg dat hij hier al heeeeel veel tijd ingestoken heeft. Anders geraak je niet zover.
Vooral omdat hij het tot op heden altijd al alleen opgeknapt heeft op zijn account.

Daarom RESPECT!

Kan wel zijn dat hij volgende maanden sterk gaat zakken als wij hem moesten beginnen aanvallen :eek:

Als jullie mij gaan aanvallen zak ik misschien een klein beetje. Misschien kom ik dan op rang 4 of zo. :D

Maar serieus. Ik vind het een grote eer om door iemand van de vijand de beste speler genoemd te worden, zeker ook omdat deze speler mijn buurman/buurvrouw is.
Ik heb zelf Johanna ook al eens genoemd als beste speler. En het blijft moeilijk om op 1 te blijven.
Mijn grote leermeester heeft me wel eens verteld, het is niet moeilijk om op nummer 1 te komen. Op nummer 1 blijven is veel moeilijker.
En ik zie Johanna steeds dichterbij komen. :(

Het zal een stuk moeilijker worden als TW al die scripts gaat verbieden want dan moet ik weer elk dorpje gaan aanklikken om troepen te maken en grondstoffen te verdelen en dat kost heel veel tijd. :eek:

En handmatig farmen voor grondstoffen.:confused:
 

DeletedUser

Guest
ik weet het verder ook niet. maar voor zover ik weet ben je nog nooit echt aangevallen?! als ik het fout heb graag melden. dusja tis maar de vraag of je skills getest zijn!:p

Gaarne in 1 bericht te zetten, dit is dubbelpost.
Maargoed, ik heb voldoende argumenten geplaatst, alleen in-game is het niet altijd even goed, sociaal hier op het forum maakt hij bij mij een goede indruk.

dubbelpost?? lijkt me niet kijk alleen al ff naar verschil in tijd!
 

DeletedUser

Guest
gewoon 3x zoveel punten maar voor de rest wel eerlijk ja,

verder alleen de farm/fake scripts zouden dan verboden worden voor de rest niet stg,
 

DeletedUser

Guest
gewoon 3x zoveel punten maar voor de rest wel eerlijk ja,
Hij zegt toch steeds dat ik geen troepen heb. Punten tellen niet en troepen wel. Lijkt me toch wel eerlijk dan.:p

Kjells

Rang : 357
Punten : 2.229.515
OD rang : 238
OD aanvalsrang : 154
OD verdedigingsrang :550


STG
Rang : 1
Punten: 6.955.491
OD rang :21
OD aanvalsrang : 25
OD verdedigingsrang : 53

Als je de stats zo bekijkt dan is Kjells degene die nog nooit getest is met een aanvals en verdedigingsrang van bijna niks.

verder alleen de farm/fake scripts zouden dan verboden worden voor de rest niet stg,
Dat zeg jij. In de praktijk zal dit moeilijk zijn, want hoe kun je de verschillende scripts van elkaar onderscheiden? Eigenlijk hoort dit niet in dit topic thuis, maar ja.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je hebt idd netjes gedaan om op 1 te blijven en dat ondanks die aanvallen waardoor je van od rang de rang 100 naar 30 ging maar als je goede zekerheid wil van je troepen stopt dan gewoon met edelen en doe lkkr releaxd rustig aan je loopt nog flink voor op andere spelers kwa punten dus je kan gerust edelstop nemen om troepen marge goed te verhogen.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat die ook wel goed zit hoor... die staan toch stil het is niet dat ze uithongeren dat ze minder worden hij hoeft ze maar 1x vol te zetten als hij niet aangevallen wordt
 

DeletedUser

Guest
Je hebt idd netjes gedaan om op 1 te blijven en dat ondanks die aanvallen waardoor je van od rang de rang 100 naar 30 ging maar als je goede zekerheid wil van je troepen stopt dan gewoon met edelen en doe lkkr releaxd rustig aan je loopt nog flink voor op andere spelers kwa punten dus je kan gerust edelstop nemen om troepen marge goed te verhogen.

Nee, zoals ik al eerder gemeld heb zal het een strijd worden tussen Johanna en mijzelf om de eerste plaats. Ik moet edelen om op de eerste plaats te blijven. Pas als Johanna stopt met edelen kan ik relaxen.
En met mijn troepen zit het wel snor. 90% van mijn dorpen is 24K/24K. Ik moet soms een klein gedeelte van mijn troepen laten uitmoorden omdat ik anders geen edelmannen kan maken.
En in de andere 10% van mijn dorpen draait de kazerne, stal en werkplaats op volle toeren. Het zijn alleen de nieuwe dorpen waar ik troepen moet maken.
 

DeletedUser39656

Guest
ik heb al wel clears van STG gehad, verschillende zelfs. (was een mooi idee om me aan te vallen terwijl we een massa-aanval op jou aan het doen waren)

Mijn stem gaat uit naar een stamgenoot van me, cth666. (zijn tegenstander manx zal moeilijk kunnen ontkennen dat hij slecht is)

Misschien een ander argument: hij heeft een zeer goed tactisch inzicht waarbij velen nog van kunnen leren. Niet een top-20 speler, maar hij is het zeker waard.

Misschien dan toch ook maar zuri en grommenen vermelden, zijn spelers die door sommigen onder ons, serieus worden onderschat.
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt toch steeds dat ik geen troepen heb. Punten tellen niet en troepen wel. Lijkt me toch wel eerlijk dan.:p

Kjells

Rang : 357
Punten : 2.229.515
OD rang : 238
OD aanvalsrang : 154
OD verdedigingsrang :550


STG
Rang : 1
Punten: 6.955.491
OD rang :21
OD aanvalsrang : 25
OD verdedigingsrang : 53

Als je de stats zo bekijkt dan is Kjells degene die nog nooit getest is met een aanvals en verdedigingsrang van bijna niks.


Dat zeg jij. In de praktijk zal dit moeilijk zijn, want hoe kun je de verschillende scripts van elkaar onderscheiden? Eigenlijk hoort dit niet in dit topic thuis, maar ja.;)

Misschien werkt hij met moraalbrekers , dat kan heus wel wat schelen in ODA , en ik vind rang 154 echt niet slecht ...

En wat ODD betreft.. tja , je kiest er niet voor om aangevallen te worden of niet..( tenzij je aanvallen op jezelf stuurt om je ODA en ODD ter verhogen :D ).
 

DeletedUser33197

Guest
De drie beste spelers:

Corzar
Angel.. (spijtig dat hij moest stoppen)
Azertje (Vrij aardige vent) ;)
 
Bovenaan