Topspelers

DeletedUser

Guest
+1

ff ontopic,

Jullie zitten nu vooral in de kern te kijken, maar in de "rim" zitten ook een paar leuke spelers. Kan je zo een paar mensen geven:
Paulike
Thunderius
Raging Thunder
Oude StevieG

Kijk eens verder dan je neus lang is :p
 

DeletedUser39259

Guest
+1

ff ontopic,

Jullie zitten nu vooral in de kern te kijken, maar in de "rim" zitten ook een paar leuke spelers. Kan je zo een paar mensen geven:
Paulike
Thunderius
Raging Thunder
Oude StevieG

Kijk eens verder dan je neus lang is :p
Want?
 

DeletedUser35452

Guest

Die +1 doelde op mijn post (pagina hiervoor)
zie:
Ik vind dat jij eens moet leren wat respect is.
En deze post is nog niet zo respectloos als de anderen posts van jouw mischien.
Maar ik vind dat je Triador eens met rust moet laten. Het is een waardige vijand, en zeker een goede verdediger.
Hij heeft wel verloren, en heeft zijn account op delete gezet. Dit is mischien zwak maarja, dit had ook een reden laat die reden in respect.

Ook zoals jullie hem op het AF afkraakten. Dit vind ik niet normaal en bijna onmenselijk. Je kunt best wat ruzie hebben, maar als ik een ding geleerd heb is het wel dat je je vijand niet moet onderschatten en respect voor hem moet hebben. Dus ga niet met zijn alle hem "opnaaien" zoals jullie toen deden. En later dit aanhalen alsof je er trots op bent. Want ik mischien ga jij wel een keer zo "af" als jij zegt, hoe voel je je dan?
En in mijn ogen is traidor nooit afgegaan. En jij wel.

Ook vind ik je maar een beetje een backstabber met je pm's zero toe. Je had eerst mijn respect maar deze ben je nu al lang verloren.
Wil je hier verder op reageren verwacht ik van jouw een hele leuke ingame pm.


En idd healek je hebt gelijk deze spelers zijn ook top (al ken ik ze niet echt) maar ze komen minder vaak aanbod dat mag wel veranderen.
 

DeletedUser26726

Guest
..............Want ik mischien ga jij wel een keer zo "af" als jij zegt, hoe voel je je dan?
En in mijn ogen is traidor nooit afgegaan. En jij wel.

Ook vind ik je maar een beetje een backstabber met je pm's zero toe. Je had eerst mijn respect maar deze ben je nu al lang verloren.
Wil je hier verder op reageren verwacht ik van jouw een hele leuke ingame pm.

Pfft wordt zo moe hiervan, over respect gesproken. Respecteer dan ook een ander z'n mening ook al bevalt die je niet. Als je dit niet op kunt brengen verwijt je een ander wat je zelf doet nietwaar?

Als ik hier ooit afga is dat met dezelfde lach als toen ik begon. Misschien moet je het eens wat minder serieus nemen... Je kan altijd een ander spel gaan doen...

Een ingame PM krijg je niet, we doen dit gewoon op het AF waar jij begon.
 

DeletedUser

Guest
wel helaas delen den ik de meeste spelers zijn mening;) op jou omegasun en je gatenlikker africanus en de rest van susqua na dan. maar dat is maar een klein groepje spelers:)

de rest (de meeste hadden idd eerst respect voor je, ik ook maar die ben je al kwijt geraakt toen je tegen mij op gedeeld forum ging zeiken dat ik zo genaamd triador verdedigde terwijl jij hem gewoon zat uit te dagen).


@ africanus wat is er geak aan???:rolleyes: als omega alles op het af wil hebben mag hij ook gewoon op het af antwoorden op mijn eerder gestelde vraag wat er fout was aan just. dan zegt hij ook dat hij daar alleen maar ingame op reageert!

wel omega geef daar dan hier het antwoord op;)
 

DeletedUser26726

Guest
wel helaas delen den ik de meeste spelers zijn mening;) op jou omegasun en je gatenlikker africanus en de rest van susqua na dan. maar dat is maar een klein groepje spelers:)

de rest (de meeste hadden idd eerst respect voor je, ik ook maar die ben je al kwijt geraakt toen je tegen mij op gedeeld forum ging zeiken dat ik zo genaamd triador verdedigde terwijl jij hem gewoon zat uit te dagen).


@ africanus wat is er geak aan???:rolleyes: als omega alles op het af wil hebben mag hij ook gewoon op het af antwoorden op mijn eerder gestelde vraag wat er fout was aan just. dan zegt hij ook dat hij daar alleen maar ingame op reageert!

wel omega geef daar dan hier het antwoord op;)

Oke maar even voor de record je vroeg erom... jou :D
 

DeletedUser36204

Guest
wel helaas delen den ik de meeste spelers zijn mening;) op jou omegasun en je gatenlikker africanus en de rest van susqua na dan. maar dat is maar een klein groepje spelers:)

de rest (de meeste hadden idd eerst respect voor je, ik ook maar die ben je al kwijt geraakt toen je tegen mij op gedeeld forum ging zeiken dat ik zo genaamd triador verdedigde terwijl jij hem gewoon zat uit te dagen).


@ africanus wat is er geak aan???:rolleyes: als omega alles op het af wil hebben mag hij ook gewoon op het af antwoorden op mijn eerder gestelde vraag wat er fout was aan just. dan zegt hij ook dat hij daar alleen maar ingame op reageert!

wel omega geef daar dan hier het antwoord op;)

Gat? Serieus gat heeft hij idd ;)

Er staat toch, drinken niet genoeg :p

Ah Triador, niets dan goeds over diegene die van ons zijn heengegaan :D
 

DeletedUser

Guest
Pfft wordt zo moe hiervan, over respect gesproken. Respecteer dan ook een ander z'n mening ook al bevalt die je niet. Als je dit niet op kunt brengen verwijt je een ander wat je zelf doet nietwaar?

Als ik hier ooit afga is dat met dezelfde lach als toen ik begon. Misschien moet je het eens wat minder serieus nemen... Je kan altijd een ander spel gaan doen...

Een ingame PM krijg je niet, we doen dit gewoon op het AF waar jij begon.

Je gaat toch nooit af?
Want je zet een tegenoffensief in met vv'tjes;)
 

DeletedUser39302

Guest
Die +1 doelde op mijn post (pagina hiervoor)
zie:


En idd healek je hebt gelijk deze spelers zijn ook top (al ken ik ze niet echt) maar ze komen minder vaak aanbod dat mag wel veranderen.


+1

Als er dan toch kudo's worden weg gegeven,
 

DeletedUser23207

Guest
+1

Als er dan toch kudo's worden weg gegeven,


nouw ook +1 'voor jouw dan hoor, jij houdt het mooi uit terijwl je omringd bent door vijanden =P

maar ontopic: virtuez is de beste speler die ik tot nu toe ben tegengekomen;
een mooi offensief gedaan op een VV account met clears de sconde voor de treintjes en de treintjes binnen 1 seconde getimed
 

DeletedUser

Guest
Oke maar even voor de record je vroeg erom... jou :D

en waarom dan??:) alleen omdat ik zei dat je fatsoenlijk met elkaar om kan gaan??:D
dus als ik weg ga dan is just helemaal goed??:)
wel dan is dat maar een klein probleem dus^^ gelukkig misschien moet ik dan maar naar susqua komen:p daar zitten alleen maar probleemspelers!

btw het is jij;) niet jou!
 

DeletedUser13918

Guest
Back on topic .. :D

Er zijn geen topspelers meer :mad:

Aangezien men de scripts afgenomen heeft (het lijkt wel of ik terug in school zit en op de vingers wordt getikt), moet je gewoon heeeeeeeel veeeeeeeeeeel tijd in TW kunnen steken. Nog meer als vroeger al het geval was ... :(

Maar vroeger kon je op enkele uren toch een mooie aanval in elkaar steken. Nu ga je daar een halve dag voor moeten vrijmaken. :rolleyes:

Ik vrees dat het fijne van dit spel voor veel toppers afgenomen wordt.

GAME OVER TRIBAL WARS!
 

DeletedUser36502

Guest
Blijven klagen en ze draaien wel bij :p

Is er niet zoiets als "klant is koning"? :rolleyes:
 

DeletedUser34283

Guest
Wat boeit het?
Topspelers zijn topspelers niet als ze geen skills hebben.
 

DeletedUser26726

Guest
Back on topic .. :D

Er zijn geen topspelers meer :mad:

Aangezien men de scripts afgenomen heeft (het lijkt wel of ik terug in school zit en op de vingers wordt getikt), moet je gewoon heeeeeeeel veeeeeeeeeeel tijd in TW kunnen steken. Nog meer als vroeger al het geval was ... :(

Maar vroeger kon je op enkele uren toch een mooie aanval in elkaar steken. Nu ga je daar een halve dag voor moeten vrijmaken. :rolleyes:

Ik vrees dat het fijne van dit spel voor veel toppers afgenomen wordt.

GAME OVER TRIBAL WARS!

Je kan ook naar w17 heeft iedereen het vanaf het begin het net zo beroerd :D
*roddelt: Zou omega z'n account hier wissen als w17 bevalt?*
 

DeletedUser34283

Guest
Alle 'top'spelers die dan stoppen:
Geef het account aan iemand die wel zonder Fake/Farmtool kan spelen, anders wordt dit een grijze wereld.
 

DeletedUser23207

Guest
Back on topic .. :D

Er zijn geen topspelers meer :mad:

Aangezien men de scripts afgenomen heeft (het lijkt wel of ik terug in school zit en op de vingers wordt getikt), moet je gewoon heeeeeeeel veeeeeeeeeeel tijd in TW kunnen steken. Nog meer als vroeger al het geval was ... :(

Maar vroeger kon je op enkele uren toch een mooie aanval in elkaar steken. Nu ga je daar een halve dag voor moeten vrijmaken. :rolleyes:

Ik vrees dat het fijne van dit spel voor veel toppers afgenomen wordt.

GAME OVER TRIBAL WARS!

euhm, ik werk nooit met scripts, en wat ik doe is 2-5 dagen plannen, looptijden vergelijken, en dan op een middagje clears versturen,

helemaal geen halve dag werk, je moet alleen efficiënt werken
 
Bovenaan