Top/Flopstammen

DeletedUser65072

Guest
Je kan ook 2k inc's in 2 uur verzenden zonder voorbereiding....

Mwah denk zelf 1:30 uur.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Hij is pas legaal als hij gekeurd is. Hij is nooit goedgekeurd dus is hij nooit legaal geweest.

Absoluut niet waar.

Met de nieuwe scriptregels rond mei dit jaar, is hij pas illegaal verklaard.

Get your facts straight.
 

DeletedUser

Guest
Absoluut niet waar.

Met de nieuwe scriptregels rond mei dit jaar, is hij pas illegaal verklaard.

Get your facts straight.

Dus alle nieuwe tools zijn legaal voor ze illegaal verklaard worden?
Dan volg ik je redenering en wordt er een tool gecreeërd die automatisch deft, snipet, aanvalt.
Die is volgens je redenering legaal totdat die illegaal verklaard wordt?

Of hoe zit dat dan?

Verder ken ik niet zoveel van scriptregels, want ik gebruik nu eenmaal enkel voor de hand liggende legale tools.
 

DeletedUser

Guest
Als men van het bestaan afwist, wat het geval was, en de tool wordt niet illegaal verklaard, dan is hij inderdaad legaal ja. Is niet zo ingewikkeld hoor. Voor de meeste mensen althans.
 

DeletedUser

Guest
Dus alle nieuwe tools zijn legaal voor ze illegaal verklaard worden?
Dan volg ik je redenering en wordt er een tool gecreeërd die automatisch deft, snipet, aanvalt.
Die is volgens je redenering legaal totdat die illegaal verklaard wordt?

Of hoe zit dat dan?

Verder ken ik niet zoveel van scriptregels, want ik gebruik nu eenmaal enkel voor de hand liggende legale tools.


Ben je dom? Die tool werd ingezonden, goedgekeurd, met de wijziging van de scriptregels moesten alle tools opnieuw gekeurd worden -> niet door de keuring -> illegaal.
 

DeletedUser

Guest
Als men van het bestaan afwist, wat het geval was, en de tool wordt niet illegaal verklaard, dan is hij inderdaad legaal ja. Is niet zo ingewikkeld hoor. Voor de meeste mensen althans.
En als ze niet van het bestaan afweten, dan kunnen ze er niets tegen doen en kunnen ze hem toch gebruiken?

Ben je dom? Die tool werd ingezonden, goedgekeurd, met de wijziging van de scriptregels moesten alle tools opnieuw gekeurd worden -> niet door de keuring -> illegaal.
Kun je het ook normaal verwoorden en het arrogante 'ben je dom?' achterwege laten. Ik denk niet dat ik je met een vraag over tools ergens over aangevallen heb.
Verder zie antwoord op Flos.
 

DeletedUser

Guest
Ja en dat was niet het geval:eek: Ben je dom of zo?

Dom? Neen, dankzij jullie antwoord heb ik gemerkt dat ik juist was zonder veel kennis van de regels van tools ;)

Conceived by Communism zei:
Absoluut niet waar.
Met de nieuwe scriptregels rond mei dit jaar, is hij pas illegaal verklaard.
Get your facts straight.

Agonoize zei:
Dus alle nieuwe tools zijn legaal voor ze illegaal verklaard worden?
Dan volg ik je redenering en wordt er een tool gecreeërd die automatisch deft, snipet, aanvalt.
Die is volgens je redenering legaal totdat die illegaal verklaard wordt?
De redenering die ik volgde was die van Conceived by Communism, die ik uiterst in twijfel trok. ;)

Alle tools zijn illegaal voor ze gekeurd worden, zo simpel is het.
Dat was dus het gat in de theorie van CBC.
 
Bovenaan