Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
een massa van 1speler? Lijkt me sterk.

Oh. Anders wil ik je de resultaten van 20 incs op fissie wel even laten zien ? Of die van 90 op Dr. Smith ^^
Punt is, dat soort dingen kom je elke aanval tegen... Heb er ook genoeg van Bananass.
En 1 speler kan nog altijd voor 2k incs zorgen... Das ook al wat :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Oh. Anders wil ik je de resultaten van 20 incs op fissie wel even laten zien ? Of die van 90 op Dr. Smith ^^
Punt is, dat soort dingen kom je elke aanval tegen... Heb er ook genoeg van Bananass.
En 1 speler kan nog altijd voor 2k incs zorgen... Das ook al wat :)

Bananass waren 13k incomings, 2k is niks.

Natuurlijk heb je er dan genoeg van, er waren maar 3 vv'ers op 25leden. lol.
En daar gaat het niet om, dit is al de 3e keer in korte tijd dat we zo'n berichtjes van oceanos kunnen laten zien door 1speler zijn aanval.
 

DeletedUser

Guest
Flos, EQUI heeft geen spion in |P| zitten.
Waarom zouden we? We hebben geleerd van de fouten van vroeger, en willen hiermee stoppen. En kijken wat we zelf kunnen zonder naaistreken. Maar andersom zijn er ook tekenen dat er een spion van |P| in EQUI zit....
Waar heb je het over? Zei ik toch niet?
Ja, ik geloof jullie wel, jullie hebben je immers zo betrouwbaar en fair bewezen altijd. Neen, een stel immorele lafaards die Agonoize nog terughalen.
Ah, nou, vertel dan maar over die tekenen. Ik weet alleszins van niets.
Haha, echt hilarisch dat jij hier nog stoer loopt te doen terwijl hét account van Break net gedecimeerd is(nee, niet letterlijk), de helft van de actieve spelers gestopt is, de weg naar intern Naamloos openligt en Mousepad net op grijs gaat.
Ik weet wel zeker dat er spionnen van |P| in EQUI zitten :p
Meerdere zelfs. Stevige aantijging. Ik ga er vanuit dat je dit soort uitspraken wel even met hele sterke argumentatie staaft. Je zou toch niet willen dat je te boek gaat staan als iemand die laster verspreidt, wel?
hmmmm,
Je reken talent is waardeloos-.-

we hebben 5707 dorpen meer, en dan wil je zeggen dat we 2x zoveel def en aanvalskracht hebben?

Knappe berekening
Sorry hoor, maar tegen zoveel domheid kan toch niemand op? Dit is vechten tegen de bierkaai.
 

DeletedUser65072

Guest
Meerdere zelfs. Stevige aantijging. Ik ga er vanuit dat je dit soort uitspraken wel even met hele sterke argumentatie staaft. Je zou toch niet willen dat je te boek gaat staan als iemand die laster verspreidt, wel?


Naja waarom zou ik dat nog beargumenteren?
Jullie mogen mij alles vinden hoor, heb ik geen problemen mee.
Verder is het gewoon een feit maar ik speel geen W18 dus ga me ook niet met die 2 stammen bemoeien of helpen.
Naja |P| zal ik sws nooit helpen daar niet van hoor.
 

DeletedUser

Guest
Naja waarom zou ik dat nog beargumenteren?
Jullie mogen mij alles vinden hoor, heb ik geen problemen mee.
Verder is het gewoon een feit maar ik speel geen W18 dus ga me ook niet met die 2 stammen bemoeien of helpen.
Naja |P| zal ik sws nooit helpen daar niet van hoor.

Ligt Moontje je nog te nauw aan het hart ^^ Wat zou zij ervan vinden dat ze Iron-Law, Bananass, Naamloos, Tendentieus en Mouse kwijt zijn ? Terwijl ze een goeie 2 maand nog stoer zat te doen dat ze |P| zo hard had geowned :cool:
 

DeletedUser65072

Guest
Ligt Moontje je nog te nauw aan het hart ^^ Wat zou zij ervan vinden dat ze Iron-Law, Bananass, Naamloos, Tendentieus en Mouse kwijt zijn ? Terwijl ze een goeie 2 maand nog stoer zat te doen dat ze |P| zo hard had geowned :cool:

(rofl)
Dat jij nog aan haar denkt zegt al genoeg ;)
Ik heb haar al een hele tijd niet meer gesproken ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik was niet serieus.

Ik mag hopen dat het Agonoize iets uitmaakt wat men van hem denkt. Dat is heel menselijk. Darklegend is een beetje een twijfelgeval, Constantius is gewoon een lafaard door Agonoize terug te halen, en, volgens mij toch, hem als leider z'n gang te laten gaan tegen TBT.

Ik weet nauwelijks waar het over gaat, dus nee, ik heb niets beters.

Je weet nauwelijks waar het over gaat, dus nee, je hebt niets beters? Hou dan gewoon je mond lol :D

EC is rot, erg irri deffen als de incs weer met MLP worden verstuurd... Ik wacht echt met ongeduld op die screening, dan gaan daar wat delete's vallen :D En Oceanos ? Wat is daarmee ?

Huiliehuilie, kan je het anders niet winnen? :eek:

Meerdere zelfs. Stevige aantijging. Ik ga er vanuit dat je dit soort uitspraken wel even met hele sterke argumentatie staaft. Je zou toch niet willen dat je te boek gaat staan als iemand die laster verspreidt, wel?

Zeg, hypocrietje, jij loopt ons ook te beschuldigen van lage streken t.o.v. kredict, en daar heb je ook geen bewijs voor...

En jij was haar nr°1 kontelikker :( Hoe komt t ?

En jij die van |P|, knap hoor zoveel konten tegelijk! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Had je maar eerder moeten aanvallen dan je tegenstander.

Wat een belachelijke redenering is dit nu weer :eek: Ik ga het aan flos overlaten, die heeft vast nog een hele woordenboek hiertegen in te brengen. Ik heb geen tijd nu voor dit soort onzin.
 

DeletedUser

Guest
EC is rot, erg irri deffen als de incs weer met MLP worden verstuurd... Ik wacht echt met ongeduld op die screening, dan gaan daar wat delete's vallen :D En Oceanos ? Wat is daarmee ?

Weer loze beweringen met die MLP. Denk je nu echt dat ze zo dom zijn om die tool nog te gebruiken als er een screening komt? Als ik wil stuur ik 200 aanvallen in een minuut zonder tools. Kosten even voorbereiding met oneindig veel tabbladen en vensters, maar het lukt wel. ;)
 

DeletedUser

Guest
Weer loze beweringen met die MLP. Denk je nu echt dat ze zo dom zijn om die tool nog te gebruiken als er een screening komt? Als ik wil stuur ik 200 aanvallen in een minuut zonder tools. Kosten even voorbereiding met oneindig veel tabbladen en vensters, maar het lukt wel. ;)

Ja ik denk dat :) Oh, je kan 2k incs op een halfuurtje verzenden, met een uur of 3-4 voorbereiding :eek: Nee, dat doen ze niet...
 

DeletedUser

Guest
Naja waarom zou ik dat nog beargumenteren?
Jullie mogen mij alles vinden hoor, heb ik geen problemen mee.
Verder is het gewoon een feit maar ik speel geen W18 dus ga me ook niet met die 2 stammen bemoeien of helpen.
Naja |P| zal ik sws nooit helpen daar niet van hoor.
Het is onfatsoenlijk om te zeggen dat Phalanx spioneert, tenzij je daar bewijzen voor hebt. Nooit van laster gehoord?
Mooi.
Nou dat doe je nu dus wel, op het AF. Waarom weet ik ook niet. Niemand volgens mij.
Je weet nauwelijks waar het over gaat, dus nee, je hebt niets beters? Hou dan gewoon je mond lol :D



Zeg, hypocrietje, jij loopt ons ook te beschuldigen van lage streken t.o.v. kredict, en daar heb je ook geen bewijs voor...
Leer eens lezen Zombie.

Ik was niet serieus.
Had je maar eerder moeten aanvallen dan je tegenstander.
Oh ja, want je kan natuurlijk altijd aanvallen, en als je aanvalt kan je tegenstander niet aanvallen, en dat jij niet aanvalt is een excuus voor het gebruik van illegale tools:eek::eek::eek:
Weer loze beweringen met die MLP. Denk je nu echt dat ze zo dom zijn om die tool nog te gebruiken als er een screening komt? Als ik wil stuur ik 200 aanvallen in een minuut zonder tools. Kosten even voorbereiding met oneindig veel tabbladen en vensters, maar het lukt wel. ;)
Haha, ja dat klinkt erg geloofwaardig. Nah, volgens mij is het al toegegeven op MSN door CbC maar daar wil Aus geen gebruik van maken of zo.
 
Bovenaan