Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Nee, is gewoon vol bewijs dat Frank1956 en Constantius er niks van wisten.
Denk je dat het Ago ook nog maar iets uitmaakt, wat jullie over hem denken? Hij zou wel toegeven als hij er van wist.
Ago mag je beschuldigen wat je wilt, maar spelers als Darklegend en Constantius, fairplayers die nooit iets laags hebben gedaan, mag je niet kwaad over spreken, Flos.

Dus, heb jij iets beters waarmee je kan bewijzen dat Ago er van wist? Hij heeft die dorpsnamen benoemd, nádat Krepox ging klagen over dat hij examens had.
Ik was niet serieus.

Ik mag hopen dat het Agonoize iets uitmaakt wat men van hem denkt. Dat is heel menselijk. Darklegend is een beetje een twijfelgeval, Constantius is gewoon een lafaard door Agonoize terug te halen, en, volgens mij toch, hem als leider z'n gang te laten gaan tegen TBT.

Ik weet nauwelijks waar het over gaat, dus nee, ik heb niets beters.
 

DeletedUser63918

Guest
Ik was niet serieus.

Ik mag hopen dat het Agonoize iets uitmaakt wat men van hem denkt. Dat is heel menselijk. Darklegend is een beetje een twijfelgeval, Constantius is gewoon een lafaard door Agonoize terug te halen, en, volgens mij toch, hem als leider z'n gang te laten gaan tegen TBT.

Ik weet nauwelijks waar het over gaat, dus nee, ik heb niets beters.

Flos, EQUI heeft geen spion in |P| zitten.
Waarom zouden we? We hebben geleerd van de fouten van vroeger, en willen hiermee stoppen. En kijken wat we zelf kunnen zonder naaistreken. Maar andersom zijn er ook tekenen dat er een spion van |P| in EQUI zit....
 

DeletedUser

Guest
Aardig van je dat je dit stuurt naar m'n nieuwe dorpje, maar het hoefde niet hoor ;)


En de volgende keer misschien m'n treintje proberen te snipen met de troepen die je nog in je dorp hebt? Of lukt backdraften je niet? ;)

Voor de liefhebbers.
http://nl18.tribalwars.nl/public_report/887b57546588ef371d8131e0fbb879cc

Snipen uit eigen dorp heet cancelsnipen. Backdraften is je dorp vooredelen, en het na de 4e edelclear weer zelf pakken. Waardoor je vijand dus 4 edelclears verliest. Just saying...
 

DeletedUser

Guest
Wedden dat krepox het niet meer alleen kan vanaf 50 seconden?
Ik gok erop dat hij de tekst zal vergeten:p
 

DeletedUser65072

Guest
Flos, EQUI heeft geen spion in |P| zitten.
Waarom zouden we? We hebben geleerd van de fouten van vroeger, en willen hiermee stoppen. En kijken wat we zelf kunnen zonder naaistreken. Maar andersom zijn er ook tekenen dat er een spion van |P| in EQUI zit....

Ik weet wel zeker dat er spionnen van |P| in EQUI zitten :p
 

DeletedUser

Guest
Wedden dat krepox het niet meer alleen kan vanaf 50 seconden?
Ik gok erop dat hij de tekst zal vergeten:p

Wat zijn we weer lekker flauw vandaag :rolleyes:

Maar toch mooi om te zien. Zo slaat P een deuk in Break met bananass, en krijgen ze er net zohard weer wat deuken voor terug. Interessante oorlog :D
 

DeletedUser63918

Guest
Ik weet wel zeker dat er spionnen van |P| in EQUI zitten :p
Tjah, maakt weinig verschil he. Ze beschuldigen Break. van spionage, maar doen zelf het net zo goed.

Wat zijn we weer lekker flauw vandaag :rolleyes:

Maar toch mooi om te zien. Zo slaat P een deuk in Break met bananass, en krijgen ze er net zohard weer wat deuken voor terug. Interessante oorlog :D
licht er aan wie hier het best mee om kan gaan
 

DeletedUser3435

Guest
Nee, je moet ze klaar houden voor momenten zoals nu, waar je 24 dorpen verliest en voor ons ochot nog geen 100 clears verlies. :rolleyes:
Alleen maar omdat niemand er was.. :D anders had ik er 0 verloren, gezien jij zo een zwakke speler bent en ik bij Constantius wel maatregelen genomen heb kwa mobiele defence.
 

DeletedUser

Guest
Er is altijd wel een excuus waarom P dorpen verliest.........

Maarja zodra equi zegt wrm zij dorpen verliezen, dan is het:
EQUI faalt, ze zijn noob, ze hebben geen tactisch inzicht.


Waar gaat het heen met W18?
 

DeletedUser3435

Guest
Er is altijd wel een excuus waarom P dorpen verliest.........

Maarja zodra equi zegt wrm zij dorpen verliezen, dan is het:
EQUI faalt, ze zijn noob, ze hebben geen tactisch inzicht.


Waar gaat het heen met W18?
EQUI heeft 2x zoveel defence en 2x zoveel aanvalskracht.. Dat is toch falen dan hé? :D
 

DeletedUser

Guest
EQUI heeft 2x zoveel defence en 2x zoveel aanvalskracht.. Dat is toch falen dan hé? :D

hmmmm,
Je reken talent is waardeloos-.-

we hebben 5707 dorpen meer, en dan wil je zeggen dat we 2x zoveel def en aanvalskracht hebben?

Knappe berekening
 

DeletedUser

Guest
hmmmm,
Je reken talent is waardeloos-.-

we hebben 5707 dorpen meer, en dan wil je zeggen dat we 2x zoveel def en aanvalskracht hebben?

Knappe berekening

Klopt zeker wel voor een deel, mss niet 2x, maar toch een stuk meer... EQUI speelt véél defensiever dan Phalanx :) Ik denk dat er op IM2 na geen enkel acc is dat meer dan 50% Off speelt... En toen ik erop kwam was ook dat acc zwaar defensief. Beter nog, jullie waren boos toen ik 1250 clears op IM2 wou zetten, omdat er dan "te weinig defence zou zijn" :eek:

EDIT : LBS is een uitzondering ^^
 

DeletedUser65368

Guest
Klopt zeker wel voor een deel, mss niet 2x, maar toch een stuk meer... EQUI speelt véél defensiever dan Phalanx :) Ik denk dat er op IM2 na geen enkel acc is dat meer dan 50% Off speelt... En toen ik erop kwam was ook dat acc zwaar defensief. Beter nog, jullie waren boos toen ik 1250 clears op IM2 wou zetten, omdat er dan "te weinig defence zou zijn" :eek:

EDIT : LBS is een uitzondering ^^

Ik speel meer dan 50% offence, maar dat eventjes terzijde.
 

DeletedUser

Guest
@.EverlastAggression,
Natuurlijk, destijds hadden we een defprobleem.

Nu ligt het anders, nu hebben we genoeg def. en ik zit ook al bijna op de 50% off;)
Zo zullen wel meerdere mensen volgen
 

DeletedUser

Guest
@.EverlastAggression,
Natuurlijk, destijds hadden we een defprobleem.

Nu ligt het anders, nu hebben we genoeg def. en ik zit ook al bijna op de 50% off;)
Zo zullen wel meerdere mensen volgen

Deffprobleem ? En dat heeft |P| niet ? Er word gewoon niet zorgvuldig omgesprongen met deff... Ik neem fissie als voorbeeld, die héél de cluster bij War-Dog had gestacked toen J. aanviel... Ander vb is Jabeplace die tegen Qualitate. megastacks heeft staan, en ook nog eens 8-17 linies diep... Edsan, had 22 lienies stacked op zijn hoogste. Qlit ook zoiets... Om nog maar van frank te zwijgen.
 

DeletedUser

Guest
Deffprobleem ? En dat heeft |P| niet ? Er word gewoon niet zorgvuldig omgesprongen met deff... Ik neem fissie als voorbeeld, die héél de cluster bij War-Dog had gestacked toen J. aanviel... Ander vb is Jabeplace die tegen Qualitate. megastacks heeft staan, en ook nog eens 8-17 linies diep... Edsan, had 22 lienies stacked op zijn hoogste. Qlit ook zoiets... Om nog maar van frank te zwijgen.

Phalanx mag dan klagen dat er deff te weinig is.. maar er wordt ook rampzalig omgesprongen met def bij jullie. Oceanos laat al zn deff gewoon lekker thuis staan. Lekker def vegen dat zeker! En om nog maar niet te beginnen over EC
Ik heb werkelijk honderden van deze berichten: http://nl18.tribalwars.nl/public_report/0022ccb1a5b31bb8654b8a8fd61b8f65.
 

DeletedUser

Guest
Phalanx mag dan klagen dat er deff te weinig is.. maar er wordt ook rampzalig omgesprongen met def bij jullie. Oceanos laat al zn deff gewoon lekker thuis staan. Lekker def vegen dat zeker! En om nog maar niet te beginnen over EC
Ik heb werkelijk honderden van deze berichten: http://nl18.tribalwars.nl/public_report/0022ccb1a5b31bb8654b8a8fd61b8f65.

EC is rot, erg irri deffen als de incs weer met MLP worden verstuurd... Ik wacht echt met ongeduld op die screening, dan gaan daar wat delete's vallen :D En Oceanos ? Wat is daarmee ?
 

DeletedUser66203

Guest
Bovenaan