Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Er was helemaal geen gat in zijn redenering. DIe tool was gekeurd hoor, bestaat al heel lang. En toen de nieuwe scriptregels er waren, raakte die niet meer door de keuring.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Dus alle nieuwe tools zijn legaal voor ze illegaal verklaard worden?
Dan volg ik je redenering en wordt er een tool gecreeërd die automatisch deft, snipet, aanvalt.
Die is volgens je redenering legaal totdat die illegaal verklaard wordt?

Of hoe zit dat dan?

Verder ken ik niet zoveel van scriptregels, want ik gebruik nu eenmaal enkel voor de hand liggende legale tools.

Huh? Wat lul jij nou?

De scriptregels zijn mei dit jaar veranderd. Het script is al veel ouder dan dat. Voordat de scriptregels gewijzigd waren, was het script legaal. Toen de scriptsregels aangepast worden, was 'n actie die het script uitvoerde niet meer legaal en daarmee was het script ook niet meer legaal.

Wat is daar moeilijk aan?
 

DeletedUser

Guest
Dit
klopt toch echt niet hoor;)
Dit zou geklopt hebben als ze de regels niet veranderd hadden, waar ik dus geen weet van had en dus de logische (logisch voor mijn kennis van de regels en verandering van regels van tools) gequote conclusie maakte die jij niet correct vond.

Heeft dit met 'dom zijn' te maken? Neen dus ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja het heeft met dom zijn te maken. Jij trekt conclusies die helemaal niet uit CbC zijn post te trekken zijn. Een tool is illegaal totdat die goedgekeurd is, die tool was legaal verklaard al een hele tijd terug, dat CbC dat niet expliciet in zijn post vermeld, betekent niet dat hij bedoelt dat hij denkt dat alle tools legaal zijn tot ze illegaal verklaard worden, integendeel, hij ging er vanuit dat wel duidelijk was dat die tool goedgekeurd was voor de wijziging van de regels.
 

DeletedUser

Guest
Ja het heeft met dom zijn te maken. Jij trekt conclusies die helemaal niet uit CbC zijn post te trekken zijn. Een tool is illegaal totdat die goedgekeurd is, die tool was legaal verklaard al een hele tijd terug, dat CbC dat niet expliciet in zijn post vermeld, betekent niet dat hij bedoelt dat hij denkt dat alle tools legaal zijn tot ze illegaal verklaard worden, integendeel, hij ging er vanuit dat wel duidelijk was dat die tool goedgekeurd was voor de wijziging van de regels.

Man, hoe moeilijk kan het zijn om te begrijpen dat iemand iets op voorhand niet wist en de verkeerde conclusies maakt in een redenering door dat ontbrekend gegeven, terwijl die persoon nog op een normale manier vraagt om extra informatie.
Gewone dingen die je niet weet, vragen en je wordt hier stante pede dom genoemd. :eek: Soms moet je eens een redenering maken om aan te duiden wat je niet weet of niet begrijpt. Je kan moeilijk vragen 'Wat is X' als je van het bestaan van X niet afweet.
Neem allemaal eens een pilletje Rilatine en adem 10x die in en uit ;)
 

DeletedUser

Guest
Simpele ziel, weet je wel wat je zelf schrijft? Ik leg het je nog uit, weliswaar op een onvriendelijek toon, en dan kom je alsnog af met 'Dat was dus het gat in de theorie van CBC.'. Oftewel het had niks te maken met het ontbreken van een gegeven, wel met het feit dat jij zijn post verkeerd interpreteerde en totaal verkeerde conclusies trok.

En ik ben de rust zelve hoor, geen idee wat relatine ermee te maken heeft maar dat is voor ADD/ADHD, ik heb geen van beide.
 

DeletedUser

Guest
Simpele ziel, weet je wel wat je zelf schrijft? Ik leg het je nog uit, weliswaar op een onvriendelijek toon, en dan kom je alsnog af met 'Dat was dus het gat in de theorie van CBC.'. Oftewel het had niks te maken met het ontbreken van een gegeven, wel met het feit dat jij zijn post verkeerd interpreteerde en totaal verkeerde conclusies trok.

Dat was het gat dat ik in de theorie van CBC zag, voordat ik wist dat de regels veranderd waren. Nu duidelijk voor je? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Moet toch wel even melden dat ik het jammer vind dat de tijden zo als op W18 niet meer bestaan. Ik speel nu ongeveer anderehalf jaar tribalwars ongeveer en ik schrik er gewoon van hoe dood het forum is tegenover op deze wereld. W18 is naar mijn mening bij uitstek de mooiete wereld qua P&P en zo'n wereld zal nooit meer voorkomen op tribalwars. Misschien enkel nog op tribalwars 2.
 

DeletedUser

Guest
Jaaaa gefeliciteerd jongens!
En dan zoals onze bloemkool zei met pension, verplicht :cool:!
 

DeletedUser54807

Guest
Na bijna 4j op deze wereld te spelen word het wel eens tijd dat het eindigt. Heb hier egt goed geamuseerd, enkel nu het einde was saai. En zoals boemkool zegt, met die pa kan je spijtig ni op reis gaan :(
 

DeletedUser67299

Guest
en als we nu eens allemaal die PA die we winnen samen gooien en die verkopen aan inno terug? :$ lukt het dan niet om op reis te gaan :p
 

DeletedUser62889

Guest
Goed gespeeld allemaal. Zou zoveel willen schrijven hier over de vele hoogte- en dieptepunten. Heb er helaas geen zin en motivatie meer voor..

Gefeliciteerd Break!
 

DeletedUser54807

Guest
De stam Ice Breakers heeft nu 100% van alle actieve dorpen op deze wereld in zijn bezit. Daarom gaat nu de 7 -daagse eindfase in.
Als er na afloop van de eindfase geen belangrijke oorlogen meer zijn, wordt de wereld gesloten.
De start van de eindfase brengt de volgende veranderingen op deze wereld met zich mee:
Na 7 dagen wordt deze wereld gesloten.

EINDELIJK :D
 
Bovenaan