Top/Flopstammen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Sow, Cacturne ook in 1x weggebasht. Noctem laat wederom zien goed samen te werken als stam, complimenten.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Is niet meteen een bijzondere prestatie hoor tbh kwamen met een overmacht konden weinig doen

Tuurlijk, maar het vraagt wel coördinatie. Het was zeer zeker een overmacht, maar hij had wel mogelijk kunnen snipen, recappen en dat soort dingen (ik weet natuurlijk niet hoe de massa is opgezet en hoe het account ervoor stond).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gelukkig is het beste account in het westen, Cacturne, vroegtijdig uitgeschakeld zodat ik er lategame niet mee hoef te fronten!!
 
Reactiescore
864
Reactiescore
5.693
Nouja ik had verslapen en een x5 overmacht tegen een account dat alleen speelt, zonder pp en slaafjes. Vind het een wonder dat we niet eerder aangevallen zijn.
Daar kijk ik niet van op Ruben :tongue:
 

Deleted User - 697374

Guest
Daar kijk ik niet van op Ruben :tongue:
tja kan gebeuren komen er half zat achter dat we massa krijgen en moeten dan effe coordineren hoe de bezetting geregeld moest worden. Dan is en blijft er altijd een risico dat je door de drank door je wekker slaapt met max 4 uur slaap oid.
 
Reactiescore
5.693
tja kan gebeuren komen er half zat achter dat we massa krijgen en moeten dan effe coordineren hoe de bezetting geregeld moest worden. Dan is en blijft er altijd een risico dat je door de drank door je wekker slaapt met max 4 uur slaap oid.
Bier > TW, dat weet iedereen wel hoop ik.
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.754
Reactiescore
757
Volgens mij heeft bier niets met dit topic te maken? Dat het lekker is, kan ik niet ontkennen.. :wink:
 
Bovenaan