Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Melvin, waarom bemoei je je zo met onze premade, heb je angst voor ons? Onze premade bestaat nog steeds uit maximaal 10 hoofdaccounts, en dat zal zeker zo blijven.

Als je met een flinke groep spelers en boosts op een wereld start en jezelf profileert als een van de stammen die de endgame gaat halen, dan kan je toch verwachten dat je ter spraken komt?

Of zie jij liever een algeheel verbod om over jouw stam te posten?
 

Deleted User - 487957763

Guest
"Bescheiden premade met 7 hoofdaccounts"

"Onze premade bestaat nog steeds uit maximaal 10 hoofdaccounts"

Nog meer aanbieders?
 
Reactiescore
1.278
Hoezo aandacht te verleggen? Ik vind dit echt te bizar voor woorden. Wij waren gisteren nog in gesprek met de buren van Murus en werden aangesproken op het feit dat we niet concreet genoeg waren.

Nu stelt Melvin een vraag: dat noemen jullie aandacht verleggen. Verder noemen jullie dit ook interne zaken nu? Dit is hypocrisie den top. :) Jammer hoor.

Valt mij wel op dat je ineens een stuk actiever bent nu het niet over jouw stam gaat. :biggrin:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Valt mij wel op dat je ineens een stuk actiever bent nu het niet over jouw stam gaat. :biggrin:

Ga eens even terugkijken naar gisteren, ik heb gisteren ook actief gepost. ;) Kan niet iedere dag hier zijn: wees gerust, heb hiernaast ook een leven.
 
Reactiescore
2.444
Hoezo aandacht te verleggen? Ik vind dit echt te bizar voor woorden. Wij waren gisteren nog in gesprek met de buren van Murus en werden aangesproken op het feit dat we niet concreet genoeg waren.

Nu stelt Melvin een vraag: dat noemen jullie aandacht verleggen. Verder noemen jullie dit ook interne zaken nu? Dit is hypocrisie den top. :) Jammer hoor.

Dacht dat je allang doorhad dat er voor eigen handelen bij het merendeel van tw compleet andere maatstaven en normen zijn dan voor het handelen van andere ;).
 
Reactiescore
1.278
Ga eens even terugkijken naar gisteren, ik heb gisteren ook actief gepost. ;) Kan niet iedere dag hier zijn: wees gerust, heb hiernaast ook een leven.

Pfoe op het begin was je er als de kippen bij om alles goed te praten, maar daarna was de avatar er niks bij. Maar goed ik kan er wel om lachen snap ook wel dat aanvallen veel makkelijker is.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Dacht dat je allang doorhad dat er voor eigen handelen bij het merendeel van tw compleet andere maatstaven en normen zijn dan voor het handelen van andere ;).

Jazeker, maar daar mogen mensen toch wel op gewezen worden, niet? :)

Pfoe op het begin was je er als de kippen bij om alles goed te praten, maar daarna was de avatar er niks bij. Maar goed ik kan er wel om lachen snap ook wel dat aanvallen veel makkelijker is.

Mooi man, lekker niks doen met wat ik gezegd heb. :biggrin: Ik ga ook wel wat onzin opschrijven op deze reactie: pakje boter, deegroller en blok kaas aub.
 
Reactiescore
1.278
Jazeker, maar daar mogen mensen toch wel op gewezen worden, niet? :)



Mooi man, lekker niks doen met wat ik gezegd heb. :biggrin: Ik ga ook wel wat onzin opschrijven op deze reactie: pakje boter, deegroller en blok kaas aub.

Is goed. Hou het maar bij pakje boter, deegroller en blok kaas. Dus bijna niks negatievers te posten uit te vrees dat mij jouw verdwijning verweten wordt. :biggrin:

Edit. Dacht trouwens dat dit de praathoek was:oops:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Wat deze speler niet wist is dat wij exact konden zien wanneer zijn troepen wegwaren waardoor we dus vrij easy heel deze speler konden wegedelen zonder al te veel verliezen

Kwestie van geluk hebben met spelers die roven en niet zoveel troepen bouwen

Netjes dan, dat geluk moet je inderdaad hebben! Heb ik ook vaak gemerkt, in de nacht sturen diverse accounts voor uren weg en als je in de late ochtend stuurt (10-11u) is het meestal ook gewoon weg. Ideaal! :) Netjes gedaan hoor.
 
Reactiescore
1.242
Nu stelt Melvin een vraag: dat noemen jullie aandacht verleggen. Verder noemen jullie dit ook interne zaken nu? Dit is hypocrisie den top. :) Jammer hoor.
Verder krijg ik te horen dat je nog steeds accounts probeert te regelen om te starten. Je gaat dus al over de 10 leden heen met je pre-made?
Melvin weet goed genoeg dat er meerdere accounts die er tussen staan geen lid zijn van de premade. Toch stelt hij deze laatste vraag om onze premade in de kijker te plaatsen. Wij zitten niet over de 10 leden van onze premade. Nog eventjes geduld, misschien komt er nog een stab dan kunnen jullie nog eens proberen.

Matige P&P pogingen want daar draait het hier gewoon om
 
Reactiescore
2.303
Hou het maar bij pakje boter, deegroller en blok kaas
Wist niet dat Jordi zijn kookkunsten hier moeten aangehaald worden?
Klein wist je datje, Jordi maakt de allerlekkerste kaassaus van geheel Nederland. Hij is zo goed met zijn boter en kaas, ongelooflijk wat een sauzen!

Nu is de vraag enkel, hoeveel gaat de Premade van Rene nog Boosten?
Eerst 5 spelers dan 7 en nu 10? Wanneer komt het spectrum der uitdagingen?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Wist niet dat Jordi zijn kookkunsten hier moeten aangehaald worden?
Klein wist je datje, Jordi maakt de allerlekkerste kaassaus van geheel Nederland. Hij is zo goed met zijn boter en kaas, ongelooflijk wat een sauzen!

Nu is de vraag enkel, hoeveel gaat de Premade van Rene nog Boosten?
Eerst 5 spelers dan 7 en nu 10? Wanneer komt het spectrum der uitdagingen?

Misschien moeten we toch even Roald rekruteren!
 
Reactiescore
454
Het spectrum der uitdagingen is meer wat voor de ex imago leden

Of nee hebben ze er van geleerd en durven ze dat niet meer...
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Melvin weet goed genoeg dat er meerdere accounts die er tussen staan geen lid zijn van de premade. Toch stelt hij deze laatste vraag om onze premade in de kijker te plaatsen. Wij zitten niet over de 10 leden van onze premade. Nog eventjes geduld, misschien komt er nog een stab dan kunnen jullie nog eens proberen.

Matige P&P pogingen want daar draait het hier gewoon om

Welke spelers horen er dan niet bij? Dat was juist de vraag ;)?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Het spectrum der uitdagingen is meer wat voor de ex imago leden

Of nee hebben ze er van geleerd en durven ze dat niet meer...

Nee hoor, dat is echt iets van Roald: en was gewoon dom. Hij had iets gesteld wat hij gewoon niet kon waarmaken. Ofja, kan wel, maar hij had niet op zo'n grote weerstand gerekend denk ik? Geen idee in ieder geval. :)
 
Bovenaan