Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
zitten toch nog accounts die er niet bij horen, hoor melvin?

Nu ben ik toch eigenlijk wel benieuwd welke van deze accounts er niet bijhouden, aangezien al deze accounts van elkaar internen:

1. Thomas Shelby
2. Qui Intus
3. Night Train
4. Loatu Goan
5. What the Duck!
6. Why Not?
7. Schedel
8. Calamity
9. .Inevitable

Vraagtekens:

1. TheProphecy
2. *You Are Next*

Het enige wat zou kunnen is dat die Loatu Goan een grote boost is?

Verder krijg ik te horen dat je nog steeds accounts probeert te regelen om te starten. Je gaat dus al over de 10 leden heen met je pre-made?
 
Reactiescore
3.540
Nu ben ik toch eigenlijk wel benieuwd welke van deze accounts er niet bijhouden, aangezien al deze accounts van elkaar internen:

1. Thomas Shelby
2. Qui Intus
3. Night Train
4. Loatu Goan
5. What the Duck!
6. Why Not?
7. Schedel
8. Calamity
9. .Inevitable

Vraagtekens:

1. TheProphecy
2. *You Are Next*

Het enige wat zou kunnen is dat die Loatu Goan een grote boost is?

Verder krijg ik te horen dat je nog steeds accounts probeert te regelen om te starten. Je gaat dus al over de 10 leden heen met je pre-made?

Is waarschijnlijk zo dat spelers als What the Duck, You are Next en LoatuGoan per toeval in de buurt lagen en zo betrokken zijn bij de premade, maar niet onder de letterlijke term premade vallen aangezien het niet met voorbedachte rade is. Het verschil tussen moord en doodslag zeg maar.
 
Reactiescore
2.878
Is waarschijnlijk zo dat spelers als What the Duck, You are Next en LoatuGoan per toeval in de buurt lagen en zo betrokken zijn bij de premade, maar niet onder de letterlijke term premade vallen aangezien het niet met voorbedachte rade is. Het verschil tussen moord en doodslag zeg maar.
WTD internnn
 
Reactiescore
2.444
Nu ben ik toch eigenlijk wel benieuwd welke van deze accounts er niet bijhouden, aangezien al deze accounts van elkaar internen:

1. Thomas Shelby
2. Qui Intus
3. Night Train
4. Loatu Goan
5. What the Duck!
6. Why Not?
7. Schedel
8. Calamity
9. .Inevitable

Vraagtekens:

1. TheProphecy
2. *You Are Next*

Het enige wat zou kunnen is dat die Loatu Goan een grote boost is?

Verder krijg ik te horen dat je nog steeds accounts probeert te regelen om te starten. Je gaat dus al over de 10 leden heen met je pre-made?

Lijkt me inderdaad vrij duidelijk dat die accounts er inderdaad allemaal bijhoren. Of ze allemaal bij de definitieve accounts behoren of dat er enkele boosts zijn is me dan niet duidelijk.

Het laatste stukje is wel toevallig ik krijg exact hetzelfde te horen maar hoor ook exact hetzelfde over jullie ;).
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Lijkt me inderdaad vrij duidelijk dat die accounts er inderdaad allemaal bijhoren. Of ze allemaal bij de definitieve accounts behoren of dat er enkele boosts zijn is me dan niet duidelijk.

Het laatste stukje is wel toevallig ik krijg exact hetzelfde te horen maar hoor ook exact hetzelfde over jullie ;).

Ik heb één account gepolst om te kijken of ze een start wilde maken, wat tevens geen doorgang heeft gevonden. Verder zijn wij sowieso een bescheiden groep met 7 hoofd-accounts, dus dat lijkt me niet iets om ons voor te schamen.
 
Reactiescore
5.701
Die loutu is toch gewoon een boost? Of gaat @Night Train hem compenseren?
 
Reactiescore
805
Nu ben ik toch eigenlijk wel benieuwd welke van deze accounts er niet bijhouden, aangezien al deze accounts van elkaar internen:

1. Thomas Shelby
2. Qui Intus
3. Night Train
4. Loatu Goan
5. What the Duck!
6. Why Not?
7. Schedel
8. Calamity
9. .Inevitable

Vraagtekens:

1. TheProphecy
2. *You Are Next*

Het enige wat zou kunnen is dat die Loatu Goan een grote boost is?

Verder krijg ik te horen dat je nog steeds accounts probeert te regelen om te starten. Je gaat dus al over de 10 leden heen met je pre-made?
Beetje desperate om de aandacht te verleggen? 2e maal al dat je exact hetzelfde post.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Beetje desperate om de aandacht te verleggen? 2e maal al dat je exact hetzelfde post.

Volgens mij stelt Melvin gewoon een oprechte vraag? Deze post laat juist denken alsof we op een zere plek aan het duwen zijn?
 
Reactiescore
2.064
Melvin, waarom bemoei je je zo met onze premade, heb je angst voor ons? Onze premade bestaat nog steeds uit maximaal 10 hoofdaccounts, en dat zal zeker zo blijven.
 
Reactiescore
319
Is waarschijnlijk zo dat spelers als What the Duck, You are Next en LoatuGoan per toeval in de buurt lagen en zo betrokken zijn bij de premade, maar niet onder de letterlijke term premade vallen aangezien het niet met voorbedachte rade is. Het verschil tussen moord en doodslag zeg maar.
Het is ook geen schande om de sterkste accounts van de wereld te recruiten.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Melvin, waarom bemoei je je zo met onze premade, heb je angst voor ons? Onze premade bestaat nog steeds uit maximaal 10 hoofdaccounts, en dat zal zeker zo blijven.

Ook een heel vreemde reactie: de afgelopen dagen hebben genoeg mensen van je stam zich bemoeit met onze actie: met welke intentie dan ook dat kon zijn. Nu worden we aangesproken op een vraag die we stellen over een andere stam? Heel vreemd.
 
Reactiescore
2.064
Ook een heel vreemde reactie: de afgelopen dagen hebben genoeg mensen van je stam zich bemoeit met onze actie: met welke intentie dan ook dat kon zijn. Nu worden we aangesproken op een vraag die we stellen over een andere stam? Heel vreemd.

jullie proberen gewoon slim de aandacht te verleggen. You are next en loatu zijn vooraf nooit bij ons in de premade gestart. Wat er nu bezig is, zijn interne zaken. Maar het is nooit een intentie tot boost.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
jullie proberen gewoon slim de aandacht te verleggen. You are next en loatu zijn vooraf nooit bij ons in de premade gestart. Wat er nu bezig is, zijn interne zaken. Maar het is nooit een intentie tot boost.

Hoezo aandacht te verleggen? Ik vind dit echt te bizar voor woorden. Wij waren gisteren nog in gesprek met de buren van Murus en werden aangesproken op het feit dat we niet concreet genoeg waren.

Nu stelt Melvin een vraag: dat noemen jullie aandacht verleggen. Verder noemen jullie dit ook interne zaken nu? Dit is hypocrisie den top. :) Jammer hoor.
 
Bovenaan