Top/Flopstammen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Mooie actie al van Noctem: ik zie dat Sisi wat verliezen heeft geleden. Zo vroeg al een offensief opstarten, credits hoor!
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
207
Wat moet je met dit soort reacties weer...
Volgens mij ging het over de actie op Sisi en niet over het account Noire. Wel enorm leuk natuurlijk, dat je Noire op de voet volgt. Binnenkort misschien een fanclub oprichten?
wil jij dit anders doen? <3
 
Reactiescore
228
Alones FLOP (tldr aan het einde van de post)

Het begon allemaal een kleine week geleden. De speler dien-o edelde vlakbij mijn andere dorpen. Hierop stuurde ik recaps. Na wat over en weer ge PM besloot hij het dorp aan mij af te staan. Waarschuwing, veel over en weer ge-PM

dien-o 17.09.20 09:45
en ik wou me net komen aanmelden bij jullie stam...

SpeedOwner.xD 17.09.20 09:48
je pp farmt? dan kan je wel met een dorpje minder ;) wij spelen wel iets serieuzer haha

dien-o 17.09.20 09:49
aangezien w75 omzeep is gaan we hier wel doorgaan.. je kan terug trekken of gesnipd worden..

SpeedOwner.xD 17.09.20 09:52
de antisnipes komen nog x

dien-o 17.09.20 09:54
ben benieuwd ;)

Insert CHIT CHAT over wereld 75

dien-o 17.09.20 11:00
ik laat het je dorp wel pakke

SpeedOwner.xD 17.09.20 11:06
thanks!

dien-o 17.09.20 11:06
ligt uit men gebied.. dusja.. binnen een weekje of 2 kunnen we wel is kijken om eventueel samen te smelten

SpeedOwner.xD 17.09.20 11:08
yes! dan stuur je me maar weer ;)

dien-o 17.09.20 11:08
nachten doe ik wel niet :) daar had ik ook altijd een co voor

dien-o 17.09.20 11:09
ik pak hier nog even een 3de dorp bouw ze alle 3 mooi uit en dan kom ik over ;)

Zoals je hier kan zien gaat hij er dus zelf van uit dat hij al geaccepteerd is als co, dit heb ik zelf nooit toegezegd en altijd vermeldt dat hij eerst een mooie sollicitatie mag sturen.

SpeedOwner.xD 17.09.20 11:10
snap ik! das altijd een beetje moeilijk! haha maar dan stuur je tegen dan maar eens mooi je ervaringen en zie ik met seba of en waar je er tussen past :D

dien-o 17.09.20 11:12
w73 w75 zijn men betere van de laatste tijd maar altijd pech gehad met stammen switchen en ligging...

SpeedOwner.xD 17.09.20 11:13
jah TM75 is nu ook niet echt de stam met de beste reputatie hahah

dien-o 17.09.20 11:55
ja begin was echt het idee pp farmen.. Duck sniped je laatste edel zie ik net ;p

SpeedOwner.xD 17.09.20 11:56
ah echt? en je zegt m niet dat niet te doen? haha

SpeedOwner.xD 17.09.20 11:56
ik zei nog tegen mne kameraad: stuur geen antisnipes meer tis ni nodig

dien-o 17.09.20 12:01
was aan het werk had het niet gezien.. laat me deze ook maar gewoon nog een weekje uitbouwen dan

SpeedOwner.xD 17.09.20 12:02
ik kom wel terug ;) is een mooi dorpje om meer rim te farmen en we zijn wel net iets actiever :)

meer CHIT CHAT over waarom hij per se dat dorp nog een paar dagen wou om uit te bouwen, aangezien het contact voor de moment nog redelijk was had ik er geen slecht oog op. We maken een afspraak voor zondag 20 september.

dien-o 17.09.20 12:27
geef me nog 3 dagen met dat dorp.. effe alle gs in men 2de dorp pompen ;p

SpeedOwner.xD 17.09.20 12:29
zondag morgen staat de edel daar.

dit is nu een officiele afspraak?

dien-o 17.09.20 12:39
top

Toen brak de dag aan, zondag morgen krijg ik een PM, hun andere wereld loopt dood en ze komen af met een plan rond een nieuwe stam. Ik geef aan open te staan voor voorstellen en wacht het af.

Meer PMs die de situatie van zondag verduidelijken:

dien-o 20.09.20 08:27
goedemorgen,

na overleg met men co hebben we besloten om te gaan doorduwen op deze wereld.
heb al met de leiding van je stam gebabbeld en heb een uitnodiging gehad.
als ik [ally]rns[/ally] op kaart breng merk ik wel dat het gewoon een grote bubbel is met weinig mogelijkheden voor edellijnen gaan uit te zetten.
hoe staan jullie tegenover een stam op te richten met eventueel enkele ervaren leden van [ally]rns[/ally] die je erbij wil en zo wat meer ruimte creëeren.
in een later stadium kunnen we dan nog kijken of samensmelten een optie is.
persoonlijk lijkt me een nieuwe "elitestam" oprichten 1 van de betere opties.
laat maar weten hoe jullie er tegenover staan.

mvg

J.

team [player]dien-o[/player]

SpeedOwner.xD 20.09.20 08:30
Beste J,

Welke leden had je dan zoal in gedachten?
Als je met een goed voorstel komt zal ik het eens overleggen met mn Co.

Ah en btw, dit betekend hoop ik niet dat je me weer gaat proberen stabben? ;)

Thomas | [player]speedowner.xd[/player]

dien-o 20.09.20 08:33
goedemorgen,

zie dat men amigo je al gestuurd heeft..
ik kom hier binnen een half uurtje op terug.
ik had wel enkele voorstellen van leden.

mvg

Dien

dien-o 20.09.20 08:34
en zie dat men mb je al aangevallen heeft...
praat wel even met hem.. hij is nog niet op de hoogte van de nieuwe plannen.

mvg

Dien

SpeedOwner.xD 20.09.20 08:39
Hey Dien,

geen probleem, dat is al onderling afgesproken.

ik ben benieuwd met wat je afkomt. Je herinnert je hopelijk wel onze afspraak nog? :)

Thomas | [player]speedowner.xd[/player]

dien-o 20.09.20 09:30
003 is roven voor 4 uur atm

SpeedOwner.xD 20.09.20 09:33
ik kan edelen zonder al te veel troepen, ik loop toch maar met 1 edel

dien-o 20.09.20 09:42
yees

dien-o 20.09.20 09:45
en wat noem je niet veel troepen? met 1 edel moet je 5 a 6 keer lopen..

SpeedOwner.xD 20.09.20 09:49
500 bijl ;) praktisch geen GS dat ie meeneemt
en ik heb tijd

dien-o 20.09.20 10:25
hoe zie je onze samensmelting gebeuren?

SpeedOwner.xD 20.09.20 11:14
ik antwoord hier svs op

Thomas | [player]speedowner.xd[/player]

SpeedOwner.xD 20.09.20 11:14
ah en btw, scouts?

dien-o 20.09.20 11:16
verkeerde dorp.. moest dat van gucci zijn te zware kater van gisteren.
had toch graag geweten hoe je het zag voor ik ga dorpen weggeven... dat begrijp je wel denk ik

SpeedOwner.xD 20.09.20 11:31
ja snap ik! maar die 003 was sowieso afgesproken, anders had ik daar gewoon doorgebasht, ik stuur svs iets meer info

dien-o 20.09.20 11:32
op dit moment weet ik niet in hoe verre je te vertrouwen bent.. dus hoop voor je edel wat info te krijgen

SpeedOwner.xD 20.09.20 11:33
alles wat ik beloof kom ik na hoor ;)

dien-o 20.09.20 11:40
leg maar eens concreet je beloftes uit dan.. want zie hier weinig beloftes ;p

dien-o 20.09.20 11:56
in dit geval blok ik je edzl he.. weinig spraken van vertrouwen hier..

Hij blocked dus de edel en gaat in tegen de afspraken die al stonden. Dit an sich is voor mij persoonlijk al een stab.
Ik ben hier alleszins niet mee ge DIENt. Ik spreek hem ook aan over het feit dat met 1 edel je meerdere malen moet over en weer lopen. De afspraken waren duidelijk in PM. Ik kreeg dat dorp, achteraf gingen we bespreken om hen eventueel op het account er bij te nemen.

Wat volgt is over en weer vinger gewijs. Ik verwijt hem van een Stab door de afspraken niet na te komen en verwacht van hem dat als je afspraken maakt je je er aan houdt, als je het er niet mee eens bent moet je in mijn ogen niet akkoord gaan.

SpeedOwner.xD 20.09.20 12:03
vertrouwen? wij maken al 2 keer een afspraak rond dat gvd dorp en nu block je, jij bent de stabber hier he vriend

ik an er niks aan doen ma mijn ex aan de deur sta zoda gij uw goesting ni direct lrijgt, afsprake zijn afsprake, da dorp is voor mij sinds deze ochtend.

Dit is je laatste kans om dit gewoon mooi te regelen

dien-o 20.09.20 12:05
grote woorden maar geen concrete afspraken... ik wacht nog steeds af tot wat ik moet verwachten als we samensmelten

dien-o 20.09.20 12:05
dus dit heeft niets met slabben te maken...

SpeedOwner.xD 20.09.20 12:07
er was een afspraak dat dorp 3 gratis vandaag naar ons kwam

niet meer niet minder

dus stab omdat je blocked

SpeedOwner.xD 20.09.20 12:15
plus gij ging me een voorstel kome ook he me uw nieuwe stam

dien-o 20.09.20 12:15
ik heb een andere def van wat stabben is maar jammer dan. de samensmelting hoeft voor ons niet meer. een gebrek aan deftige communicatie...

SpeedOwner.xD 20.09.20 12:29
1 voormiddag dat ik er niet deftig ben.

en stabben is een afspraak maken en die niet nakomen, simpel als dat.

Je beloofd mij een dorp en je blockt troepen plus edel. Stab.

Als je dan geen halve dag kan wachten aangezirn die edel nog 4 of 5 keer moet lopen dan zegt dzt genoeg. hoe je het ook draait of keert, het is een stab

SpeedOwner.xD 20.09.20 12:56
Oke ik kruip achter mijn computer:

Voor mij is de situatie als volgt, enkele dagen geleden was ik een dorp van jou aan het edelen. Je vroeg enkele dagen uitstel om nog wat PP te farmen.

Er werd een officiele afspraak gemaakt dat vanmorgen dat dorp voor mij was, daarna heb ik gezegd dat je je ervaringen eens mocht oplijsten en dat ik met mijn co ging bespreken of en hoe jij/jullie bij het team pasten.

Hier ben je zelf akkoord mee gegaan.

Deze ochtend valt je MB ons toevallig zonder reden aan.
Jij begint over doorspelen met een andere stam, waar ik voor heb aangegeven open te staan.

Hierna stuur ik de edel, afspraken waren rond hieromtrent, alle verdere stappen hebben hier niets mee te maken.

Aangezien ik deze voormiddag zelf druk was heb ik hier dus nog niet deftig over kunnen antwoorden. Je weet zelf goed genoeg dat die edel 5 keer moet lopen dus je had gewoon die edel kunnen laten lopen en in de komende 20 uur in discussie kunnen gaan. Dit is dus een volwaardige Stab in onze richting gezien de afspraken van een paar dagen geleden waar je volledig akkoord mee bent gegaan.

Hierbij is mijn zegje gedaan. Ik verwacht dat je je alsnog aan de afspraken houdt.

Thomas

dien-o 20.09.20 13:00
voor mij is dit einde discussie man.

dien-o 20.09.20 13:15
ik zag best wat in een samenwerking. maar de verplichtingen moesten duidelijk allemaal langs mijn kant komen en zo gaat het niet werken.

SpeedOwner.xD 20.09.20 13:16
ik heb het nergens over verplichtingen, ik heb jou toegestaan dat dorp langer te houden, jij bent begonnen dat je het wou afgeven anders had ik er dagen geleden gewoon doorgebeukt samen met mn stam en vrienden.

Dat jij dan afspraken maakt en ze niet kan nakomen is een Stab.

Ik zei altijd dat ik het ging bespreken met het team als je een mooie Solli stuurde, als jouw solli een inc en stab is, mooi dan!

dien-o 20.09.20 13:18
ik ga men gebied daar aan men 003 uitbouwen.. en je 005 is perfect..
dat bedoel ik dus. ik moet een solli maken terwijl je dit even goed zelf even van jezelf kon doen..

SpeedOwner.xD 20.09.20 13:19
jij bent degene die er bij mij wilt opkomen he?
jij bent degene die de beloftes maakt en niet nakomt, ik vraag gewoon aan jou een solli zodat ik weet wie ik eventueel op mijn account laat

dien-o 20.09.20 13:22
je hebt enkel maar met dreigementen gegooit.. met zo een mentaliteit is het bijna onmogelijk samenwerken

SpeedOwner.xD 20.09.20 13:25
dreigementen?

Jij begon: ik zal het dorp wel voor je laten
dan snipet je stamgenoot
dan beloof je het dorp aan me voor vanmorgen.

jij maakt afspraken met mij, dan hou je je er aan, als je niet akkoord bent moet je geen afspraken maken

dien-o 20.09.20 13:26
zoals ik al eerder zei net. wij gaan doorduwen deze wereld. een samensmelting nu in deze fase zien we dus niet zitten.

SpeedOwner.xD 20.09.20 13:30
zoals ik eerder al zei:

je hebt een afspraak gemaakt, dn hou je je er aan. Dit niet doen is gewoon stabben ;) nu heb je gewoon tijd gerokken.

Hierna volgt ook een trein vanuit Dien-o die ik zonder problemen snipe. Dit op de koop toe.

Ik dacht het allemaal rustig achter me te laten, geen probleem. 1 edel en wat bijl, op zich geen al te grote ramp.
Hierna merk ik dat er een nieuwe stam is opgericht: Alones, spelers die zogezegd alleen spelen. Direct krijg ik van 3 van hun spelers incomings:
kiektjai, dien-o en Thor. Op zich zag ik dit wel aankomen, Kiektjai kwam van een stam die ik eigenhandig had weggespeeld en was afgewezen voor onze stam.

(Fun fact over die vorige stam, waar kiektjai dus ook in zat, ze zijn naar Baken gaan wenen dat ik spioneerde omdat ik fakete, 20 minuten wachtte en dan een andere speler treinde, echte new gen tactics)

Na een paar dagen op rij toch praktisch elke dag een stuk of 5 a 10 incs van hen te krijgen heb ik 1 keer 1k dual OS gevraagd aan de stam, samen met mijn eigen deff heb ik toen wel wat geblocked, vandaar ook mijn hoge ODD.

Ik was een counter offensief aan het plannen, munten aan het meppen en rustig aan het rondkijken, voor de moment kwamen er geen edels en moesten die komen kon ik die rustig snipen.

Tot deze morgen. Na zelf een paar fakes en clears te gooien krijg ik incomings van zowel kiektjai, dien-o, THOR als een nieuwe mededinger voor mijn dorpen: Luvian

Ik dodge alles mooi wat ik nog had staan, stack 1 dorp waar treinen op geannuleerd worden (grappige PMs hierover op het einde van de post) en denk rustig te kunnen beginnen aan mijn werkdag. Niets was minder waar.

Sommigen onder ons zullen het goedkeuren anderen niet, deze morgen kreeg ik zowaar van Luvian katapulten op mijn boerderij.
Natuurlijk gingen zijn stamgenoten niets uit de doekjes doen over hun vorige praktijken. Ik daarentegen wel!

TLDR: kerel beloofd me dorp, blocked edel en stuurt trein op me,
komt dan samen in een stam samen met wat ex spelers van een stam die ik eigenhandig heb weggespeeld (ontbonden omdat ze boos waren), ondertussen proberen wat ex leden van die stam mij zwart te maken in de buurt.

Met 2 sturen ze dag in dag uit fakes e.d. maar maken niets winst.

Als kers op de taart krijg ik katapulten op mijn boerderij van een derde Alones lid, toch niet zo alone?, die het verhaal niet wist, bij deze!

Kortom Alones: FLOP, 1v3 met stabs en katapulten en ze hebben nog niets winst geboekt over de hele week.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wanneer gaat de pre-Made in het westen zich verenigen. Ik ben ondertussen wel benieuwd naar de volledige samenstelling, wie vult aan:

1. Thomas Shelby
2. Qui Intus
3. Night Train
4. Loatu Goan
5. What the Duck!
6. Why Not?
7. Schedel
8. Calamity
9. .Inevitable

Vraagtekens:

1. TheProphecy
2. *You Are Next*
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan