- Reactiescore
- 1.530
Tja Luc wat moeten we anders?
Zoals ik zeg wordt het door iedereen van jullie weggewoven, op welke manier we er ook over proberen te praten.
Dan kan ik die bal terugkaatsen en zeggen: Het is zielig dat jullie dit allemaal proberen goed te praten door te vergelijken met recruits of dat dit onze fout is.
De reden dat ik naar het AF trek is omdat dit in mijn ogen gewoon naar een stab toeneigt. God mag weten wat hij jullie allemaal vertelt en jullie mogen beweren wat jullie willen, zeker zullen we nooit zijn.
Ik weet maar al te goed dat ik met deze posts niet veel zal bereiken in het GWAMM/Chaos kamp. Ik hoop hier alleen wat neutrale lezers hun aandacht te trekken en te zorgen dat deze speler in de toekomst niet dezelfde fout kán maken.
Dat is je goed recht ook, ik, en ik denk nog wel anderen kunne beamen dat Sebas niks openlijk op onze discord heeft verteld over scripts, plannen, activiteit etc. Wat er persoonlijk tussen mensen besproken wordt weet ik helaas niet. Ik weet dat je er niks aan hebt maar dit is in ieder iig niet het geval.