- Reactiescore
- 899
@aapjeklapklap Jelle zeg da er gene plek is na al die info die ik doorgegeven heb via whatsapp? wa is deees
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik heb met kyle hier gesprekken over gevoerd wat voor mannetje het is. Zelfs warre ingelicht met wat voor praktijken hij zich bezig houdt om spelers te bedonderen en ze nemen m gewoon aan.
Kyle zijn woorden zijn letterlijk zulke spelers moeten we van deze community weren. En dan speelt die even later in looney. Wat een lachertje zeg.
Mathieu de salty janknoob slaat weer toe jongens!! De knetter hou je bakkes eens man noob, je gaat deze wereld lekker hard verliezen van een stel baes en een stofzuigerfreak. Mooi man.
Daar heb ik Schedel wel in ieder geval gerekt jellga jij maar weer terug naar casual of is dat zelfs te hoog gegrepen voor jou?
Jelle moete eens kijken op de discord van W80, daar praten ze over jou rift skilsga jij maar weer terug naar casual of is dat zelfs te hoog gegrepen voor jou?
Jelle moete eens kijken op de discord van W80, daar praten ze over jou rift skils
@Absurd. flop, dorpje verliezen en 23k PP gebruiken van die arme Jeffrey tegen een uit de hand gelopen noord bijeenkomst van tegel
Kyle flop, PP top!@Absurd. flop, dorpje verliezen en 23k PP gebruiken van die arme Jeffrey tegen een uit de hand gelopen noord bijeenkomst van tegel
Kyly weer! Zo hek m da niet geleerd.. Wat n noopje.![]()