Top/Flopspelers

Reactiescore
5.611
Oei dit is de perfecte” Ik ben niet boos, gewoon teleurgesteld”.
 
Reactiescore
1.542
Vandaag in 'things that did not age well':

Bekijk bijlage 31783

Begrijpelijk. Zoals ik al zei, ik ken niet het hele verhaal en wat er voorgevallen is binnen Looney. Daar hadden we naar moeten informeren. Sebas kan goed met een aantal gasten in ons kamp, hij gaf aan dat die ook niet vast ergens wilde spelen maar enkel als die tijd zou hebben een keerde zou gaan floaten.

Normaliter zou ik tegen zijn maar na die naaistreek dat die Liam mocht joinen in Looney voelde dat voor mij / ons alsof er rechtstreeks in ons gezicht werd gespuugd. Of die dan maar 1,2 of 3 keer gelogd heeft is dan een tweede, het gaat om het principe. Ik snap je punt in ieder geval wel hoor..
 
Reactiescore
143
Mijn moeder zei altijd, goh als je vriendinnen van een flat springen zou jij het dan ook doen?

That did also not age well.
 
Reactiescore
2.444
Ik heb met kyle hier gesprekken over gevoerd wat voor mannetje het is. Zelfs warre ingelicht met wat voor praktijken hij zich bezig houdt om spelers te bedonderen en ze nemen m gewoon aan.

Kyle zijn woorden zijn letterlijk zulke spelers moeten we van deze community weren. En dan speelt die even later in looney. Wat een lachertje zeg.

Dit zei ik nadat jij het verhaal behoorlijk eenzijdig aan mij vertelde Ian, toen later bleek dat jij er zelf ook geen zaak meer van wilde maken en er even later uitkwam dat het om een per ongeluk gebruik ging van het script heb ik die houding ook laten varen, net zoals jij.

Een kleine maand later is hij de discord gejoined doordat we wanhopig opzoek waren naar spelers. En een kleine maand later heb ik hem er weer uitgekicked doordat hij geen zak uitvoerde (iets wat EOS me toen der tijd al vertelde, maar dat geeft aan hoe slecht onze bezetting is/was).

Ik blijf dit soort veroordelingen altijd wel vermakelijk vinden als je met Martijn in een stam speelt haha.
 
Reactiescore
1.363
Mathieu de salty janknoob slaat weer toe jongens!! De knetter hou je bakkes eens man noob, je gaat deze wereld lekker hard verliezen van een stel baes en een stofzuigerfreak. Mooi man.
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.753
@Absurd. flop, dorpje verliezen en 23k PP gebruiken van die arme Jeffrey tegen een uit de hand gelopen noord bijeenkomst van tegel
 
Reactiescore
2.064
@Absurd. flop, dorpje verliezen en 23k PP gebruiken van die arme Jeffrey tegen een uit de hand gelopen noord bijeenkomst van tegel

Erg teleurgesteld in Kyle.

Zo kom je nooit bij de ambu broeders kyle
 
Reactiescore
1.753
Ik wil graag mijn verontschuldigingen aanbieden aan @Absurd. want in de Bijbel staat dat ik niet mag liegen denk ik (heb dat ding nog nooit gelezen dus ben niet zeker) :(

Edit: wel goed gelachen eventjes haha
 
Reactiescore
1.363
Kyly weer! Zo hek m da niet geleerd.. Wat n noopje. :eek:
 
Bovenaan