Top/Flopspelers

Reactiescore
487
Als dit gaat over mij? Dan zal ik het even verduidelijken:

-Ik zat als (inactieve) floater in gwammm, ik ben uit de discord gekickt en ik heb vandaag de dag nog steeds geen idee waarom, maar ik denk omdat ik niet actief was.
- Daarna heeft het 3 maanden misschien zelfs langer geduurd voordat ik EOS joinde.

Dit was allemaal rond midgame en verre weg van end game

Sebas:
- Deffed de ene dag nog op magma, speelt opeens de andere dag bij de tegenstander.
- We zitten midden in end game, sebas weet alles hoe het ervoor staat bij en wat 'plannen' zijn van loonley.
- zit geen tijdbestek in van 3 maanden of iets, nee gelijk na een paar uur (2 dagen??) hoort hij al bij hun.

Bravo
 
Reactiescore
983
Destijds dat jullie deel chaos leegrecruiten was ook een fase waardoor de wereld op zn kop stond en wat normaal niet getolereerd word

Maar toen was je nergens het moraal riddertje aan t uithangen
Maar nu er iets in kamp looney gebeurt ben je er met de kippen bij he
Wat haal jij dingen door elkaar.
Die recruits toen zijn gebeurd vanwege een recruitende tegenstander die geen oog had op een leuke wereld maar gewoon zo snel mogelijk alles wou binnenhalen wat los stond. Hierop was dit een reactie om ons kwantitatieve nadeel toch iets of wat goed te maken (wat nog steeds noooit gelukt is btw)

Deze 2 situaties vergelijken maakt echt 0,0 sence.
 
Reactiescore
451
Als er iemand niks mag zeggen over overstappen naar de vijand ben jij t wel mathieu daar zat je eerst ook bij de enemy en daarna bij de andere

Maar mij boeit t niet
Jullie vinden dit nie kunnen
Wij vonden andere dingen niet kunnen die jullie normaal vinden
Om dan iemand een steek mee te geven is gewoon laag
Zoek eerst de problemen bij jezelf waarom iemand stopt daar en kijk dan pas naar die persoon zelf
 

DeletedUser69389

Guest
Graag wil ik GWAMM feliciteren met het aantrekken van hun nieuwe topspeler.

Deze heeft in het verleden al vaak bewezen trouw te zijn aan zijn stam, zijn account nooit zomaar in de steek te laten en vooral het hoofd koel te houden wanneer er iets is dat hem niet aanstaat.

Ik wens jullie er veel succes mee en hoop hem oprecht nooit meer te zien.

- William is nog betwistbaar. Voordeel van de twijfel.
- Stan Ayvamos die in de stamchat zat en die wij defensief hielpen.
- Liam die eerst bij Xbraun zat en ruzie had met het team door zijn grote bek. Naait uit frustratie Xbraun een ban aan in de hoop op een permaban en nog geen oogknippering later zat die in Looney.
- Karel die op Innosmurf zat en naar een direct front account is overgestapt.
- LLM die zijn overgestapt nadat ze eerst velen, waaronder ondergetekende, aan het lijntje hebben gehouden om een betere positie te verkrijgen.
- Ivar die vanuit Chaos is gerecruit met Archer Maximus samen.
 
Reactiescore
487
- William is nog betwistbaar. Voordeel van de twijfel.
- Stan Ayvamos die in de stamchat zat en die wij defensief hielpen.
- Liam die eerst bij Xbraun zat en daarna naar Looney ging. Even later had Xbraun een ban.
- Karel die op Innosmurf zat en naar een direct front account is overgestapt.
- LLM die zijn overgestapt nadat ze eerst velen, waaronder ondergetekende, aan het lijntje hebben gehouden om een betere positie te verkrijgen.
- Ivar die vanuit Chaos is gerecruit met Archer Maximus samen.

De LLM rekruut was alleen maar in voordeel van gwamm+chaos. Grote fout van loonley.
Nu zitten wij er mee opgescheept
 
Reactiescore
1.753
Komaan Martijn pak ze zoals je graag de stofzuiger pakt
 
Reactiescore
26
- William is nog betwistbaar. Voordeel van de twijfel.
- Stan Ayvamos die in de stamchat zat en die wij defensief hielpen.
- Liam die eerst bij Xbraun zat en ruzie had met het team door zijn grote bek. Naait uit frustratie Xbraun een ban aan in de hoop op een permaban en nog geen oogknippering later zat die in Looney.
- Karel die op Innosmurf zat en naar een direct front account is overgestapt.
- LLM die zijn overgestapt nadat ze eerst velen, waaronder ondergetekende, aan het lijntje hebben gehouden om een betere positie te verkrijgen.
- Ivar die vanuit Chaos is gerecruit met Archer Maximus samen.

Stan is letterlijk 1 avondje geholpen door Ian. Dus die wij kan wel weg gelaten worden. Daarnaast is Stan lid van team LLM dus opzich wel logisch, dat ook hij de overstap heeft gemaakt. Stan heeft daarnaast ook nooit gelogd op een account binnen jullie stammen... En voordat hij echt bij Looney speelde zijn er ook menig weken verstreken geweest.
 

DeletedUser69389

Guest
Stan is letterlijk 1 avondje geholpen door Ian. Dus die wij kan wel weg gelaten worden. Daarnaast is Stan lid van team LLM dus opzich wel logisch, dat ook hij de overstap heeft gemaakt. Stan heeft daarnaast ook nooit gelogd op een account binnen jullie stammen... En voordat hij echt bij Looney speelde zijn er ook menig weken verstreken geweest.
Klinkklare onzin. Zat notabene nog in de GWAMM server toen er signalen bekend werden dat hij/jij in Looney was gaan spelen. Het was dat er direct ingegrepen werd, maar anders was er misschien (on)bewust informatie gelekt.
 
Reactiescore
1.542
Beetje zielig om opeens te komen janken op het AF. Sebas heeft blijkbaar een goede reden om klaar te zijn met Looney en in het bijzonder zijn buurman. Wellicht moeten jullie jezelf eens afvragen hoe het komt dat die verliezen daar telkens vallen, stacks waren er keer op keer amper te zien bij Magmador terwijl buurmannetje bij iedere massa (zowel fake als real) stack ok stond met 200k gemiddeld. Daarnaast werd er vanaf Mamba vrijwel nooit mee gesniped. of recaps gegooid. Het is dan denk ik vrij begrijpelijk dat dit frustraties opwekt en dat je er dan op een gegeven moment klaar mee bent.

Het is jullie goed recht dat je de join aankaart, maar ik vind niet dat je erover mag oordelen dat het vuil of vies is aangezien jullie zelf (zoals bovengenoemd in andere posts) ook meerdere mensen vanuit ons kamp hebt toegelaten. Waar ik dan destijds met de kop niet bij kon was dat degene die Xbraun banned kreeg instant in Looney mocht spelen, toen ben ik wel een beetje mijn respect verloren.

Ik weet verder niet wat Looney gedaan heet om deze situatie op te lossen en wat er zo al besproken is voordat Sebas leavde dus daar oordeel ik verder niet over.
 
Reactiescore
983
Als er iemand niks mag zeggen over overstappen naar de vijand ben jij t wel mathieu daar zat je eerst ook bij de enemy en daarna bij de andere

Maar mij boeit t niet
Jullie vinden dit nie kunnen
Wij vonden andere dingen niet kunnen die jullie normaal vinden
Om dan iemand een steek mee te geven is gewoon laag
Zoek eerst de problemen bij jezelf waarom iemand stopt daar en kijk dan pas naar die persoon zelf
Aha je kan de discussie niet winnen dus gaat dan maar met non argumenten gooien? Typisch.

- Dat was absoluut niet in deze fase van de wereld
- Dat was met afscheid of door wegspelen. Niet door kwaad leaven van de discord en paar dagen er na al bij de tegenpartij in de discord te zitten.
- (toch wel de belangrijkste) IK ZAT NIET BIJ HET ANDERE KAMP NA 2-3 DAGEN!!!!!!! Bij mij zaten er maanden tussen.

Zo'n dingen moet je netjes afhandelen en kan je niet van de ene op de andere dag beslissen Kevin en jij weet maar al te goed dat het bij mij compleet anders was.

Ik geef inderdaad een steek mee omdat deze gewoon verdiend is. Ik zeg niks wat niet waar is en als ik dat wel doe zie ik graag wat dat wel is en waarom, is tot nu toe nog niet gelukt.

De problemen bij me/ons zelf zoeken? Wat is dat nu voor zever haha

Dus stel: Iemand van GWAMM/Chaos kamp is niet tevreden met deze actie en verschijnt in mijn inbox met informatie over dingen die ik niet hoor te weten. Dan treft hem dus geen enkele schuld want GWAMM moet het probleem maar bij hun eigen beleid gaan zoeken natuurlijk...

Niet geheel dezelfde situatie maar er zal nooit sluitend bewijs zijn dat Sebas helemaal zijn mond houd en zeker niet als ik afga op w76. En jij gaat dan een end game, main speler van een account vergelijken met een speler die nooit logde als floater.

Je reageert beter niet Kevin.
 
Reactiescore
26
Klinkklare onzin. Zat notabene nog in de GWAMM server toen er signalen bekend werden dat hij/jij in Looney was gaan spelen. Het was dat er direct ingegrepen werd, maar anders was er misschien (on)bewust informatie gelekt.

Graag zie ik een bericht tegemoet van wanneer Stan de discord heeft verlaten.
 
Reactiescore
26
Beetje zielig om opeens te komen janken op het AF. Sebas heeft blijkbaar een goede reden om klaar te zijn met Looney en in het bijzonder zijn buurman. Wellicht moeten jullie jezelf eens afvragen hoe het komt dat die verliezen daar telkens vallen, stacks waren er keer op keer amper te zien bij Magmador terwijl buurmannetje bij iedere massa (zowel fake als real) stack ok stond met 200k gemiddeld. Daarnaast werd er vanaf Mamba vrijwel nooit mee gesniped. of recaps gegooid. Het is dan denk ik vrij begrijpelijk dat dit frustraties opwekt en dat je er dan op een gegeven moment klaar mee bent.

Het is jullie goed recht dat je de join aankaart, maar ik vind niet dat je erover mag oordelen dat het vuil of vies is aangezien jullie zelf (zoals bovengenoemd in andere posts) ook meerdere mensen vanuit ons kamp hebt toegelaten. Waar ik dan destijds met de kop niet bij kon was dat degene die Xbraun banned kreeg instant in Looney mocht spelen, toen ben ik wel een beetje mijn respect verloren.

Ik weet verder niet wat Looney gedaan heet om deze situatie op te lossen en wat er zo al besproken is voordat Sebas leavde dus daar oordeel ik verder niet over.

Nja dat Sebas een simpele is kunnen we hier ook wel uit opmaken. Communiceren kan die niet. Sebas kan beter gewoon toegeven dat hij het gewoon allemaal niet meer aan kon. Ook wel eens voorbij horen komen van Sebas dat hij uit betrouwbare bron had vernomen dat Magma 90% fake was of niet dan Sebas ;). Begint nu ook wel te verklaren hoe Vinci zo makkelijk kan blitzen bij Mamba. Bijna alle dorpen waren gescout, maar diegene die niet gescout was en 0 info over was werd gepakt, toeval?
 
Reactiescore
983
Beetje zielig om opeens te komen janken op het AF. Sebas heeft blijkbaar een goede reden om klaar te zijn met Looney en in het bijzonder zijn buurman. Wellicht moeten jullie jezelf eens afvragen hoe het komt dat die verliezen daar telkens vallen, stacks waren er keer op keer amper te zien bij Magmador terwijl buurmannetje bij iedere massa (zowel fake als real) stack ok stond met 200k gemiddeld. Daarnaast werd er vanaf Mamba vrijwel nooit mee gesniped. of recaps gegooid. Het is dan denk ik vrij begrijpelijk dat dit frustraties opwekt en dat je er dan op een gegeven moment klaar mee bent.

Het is jullie goed recht dat je de join aankaart, maar ik vind niet dat je erover mag oordelen dat het vuil of vies is aangezien jullie zelf (zoals bovengenoemd in andere posts) ook meerdere mensen vanuit ons kamp hebt toegelaten. Waar ik dan destijds met de kop niet bij kon was dat degene die Xbraun banned kreeg instant in Looney mocht spelen, toen ben ik wel een beetje mijn respect verloren.

Ik weet verder niet wat Looney gedaan heet om deze situatie op te lossen en wat er zo al besproken is voordat Sebas leavde dus daar oordeel ik verder niet over.
Tja Luc wat moeten we anders?
Zoals ik zeg wordt het door iedereen van jullie weggewoven, op welke manier we er ook over proberen te praten.
Dan kan ik die bal terugkaatsen en zeggen: Het is zielig dat jullie dit allemaal proberen goed te praten door te vergelijken met recruits of dat dit onze fout is.

De reden dat ik naar het AF trek is omdat dit in mijn ogen gewoon naar een stab toeneigt. God mag weten wat hij jullie allemaal vertelt en jullie mogen beweren wat jullie willen, zeker zullen we nooit zijn.

Ik weet maar al te goed dat ik met deze posts niet veel zal bereiken in het GWAMM/Chaos kamp. Ik hoop hier alleen wat neutrale lezers hun aandacht te trekken en te zorgen dat deze speler in de toekomst niet dezelfde fout kán maken.
 
Reactiescore
54
Nja dat Sebas een simpele is kunnen we hier ook wel uit opmaken. Communiceren kan die niet. Sebas kan beter gewoon toegeven dat hij het gewoon allemaal niet meer aan kon. Ook wel eens voorbij horen komen van Sebas dat hij uit betrouwbare bron had vernomen dat Magma 90% fake was of niet dan Sebas ;). Begint nu ook wel te verklaren hoe Vinci zo makkelijk kan blitzen bij Mamba. Bijna alle dorpen waren gescout, maar diegene die niet gescout was en 0 info over was werd gepakt, toeval?

Als dit het denk niveau is kan je me net zo goed voor alle ellende in de wereld verantwoordelijk houden :p
 
Reactiescore
1.542
Nja dat Sebas een simpele is kunnen we hier ook wel uit opmaken. Communiceren kan die niet. Sebas kan beter gewoon toegeven dat hij het gewoon allemaal niet meer aan kon. Ook wel eens voorbij horen komen van Sebas dat hij uit betrouwbare bron had vernomen dat Magma 90% fake was of niet dan Sebas ;). Begint nu ook wel te verklaren hoe Vinci zo makkelijk kan blitzen bij Mamba. Bijna alle dorpen waren gescout, maar diegene die niet gescout was en 0 info over was werd gepakt, toeval?

Gast, ik weet niet wat je nu allemaal aan het lullen bent maar suggereer je nu dat iemand ons even verteld heeft verteld welk dorp van jou blitzbaar was?
Misschien moet je de volgende keer even beter in je berichten kijken of meer moeite doen om een scoutwave te blocken. Niet echt gepast dit en t.b.h. ook een beetje jammer om dit van jou te horen.


1644273450715.png
 
Reactiescore
742
Gast, ik weet niet wat je nu allemaal aan het lullen bent maar suggereer je nu dat iemand ons even verteld heeft verteld welk dorp van jou blitzbaar was?
Misschien moet je de volgende keer even beter in je berichten kijken of meer moeite doen om een scoutwave te blocken. Niet echt gepast dit en t.b.h. ook een beetje jammer om dit van jou te horen.


Bekijk bijlage 31781

1644273630264.png
 
Bovenaan