Top/Flopspelers

Reactiescore
2.064
ahhahaahaha
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ohjee, de meme kwaliteit van René is duidelijk extreem besmettelijk.
 
Reactiescore
5.686
Is dit je dagboek Joa? Dan moet je wel je zin beginnen met: ''Lief dagboek''.
 
Reactiescore
983
Graag wil ik GWAMM feliciteren met het aantrekken van hun nieuwe topspeler.

Deze heeft in het verleden al vaak bewezen trouw te zijn aan zijn stam, zijn account nooit zomaar in de steek te laten en vooral het hoofd koel te houden wanneer er iets is dat hem niet aanstaat.

Ik wens jullie er veel succes mee en hoop hem oprecht nooit meer te zien.
 
Reactiescore
742
ja wat een lozer, alvast naar de winnende kant springen zodat die kan zeggen w80 gewonnen te hebben?

ik spring altijd naar de verliezende kant, nog plekje over in looney?
 
Reactiescore
983
ja wat een lozer, alvast naar de winnende kant springen zodat die kan zeggen w80 gewonnen te hebben?

ik spring altijd naar de verliezende kant, nog plekje over in looney?
Ooit was er een dag waar jij had gevonden dat dit echt not done is. Jammer om te zien dat die Jelle er niet meer is en het nu vrolijk wegwuift net zoals iedereen daar.
 
Reactiescore
454
Graag wil ik GWAMM feliciteren met het aantrekken van hun nieuwe topspeler.

Deze heeft in het verleden al vaak bewezen trouw te zijn aan zijn stam, zijn account nooit zomaar in de steek te laten en vooral het hoofd koel te houden wanneer er iets is dat hem niet aanstaat.

Ik wens jullie er veel succes mee en hoop hem oprecht nooit meer te zien.

Wat ben je weer salty zeg,

Hebben wij voor alle spelers die looney uit gwamm en chaos kampen heeft een af postje gemaakt

Effe gauw een steek meegeven siert je echt zeg
 
Reactiescore
742
Ooit was er een dag waar jij had gevonden dat dit echt not done is. Jammer om te zien dat die Jelle er niet meer is en het nu vrolijk wegwuift net zoals iedereen daar.

Ik ben maar een zielige floater mattie kan er niet veel aan doen, maar heb ook vernomen (idk of het waar is) dat er ook meerdere CO's van gwamm/choas naar looney zijn gehopt dus heft mekaar weer mooi op
 
Reactiescore
983
Wat ben je weer salty zeg,

Hebben wij voor alle spelers die looney uit gwamm en chaos kampen heeft een af postje gemaakt

Effe gauw een steek meegeven siert je echt zeg
En is dat niet terecht dan?

Klein verschil in momentum, timing en manier waarop. Vind je niet?
 
Reactiescore
157
Graag wil ik GWAMM feliciteren met het aantrekken van hun nieuwe topspeler.

Deze heeft in het verleden al vaak bewezen trouw te zijn aan zijn stam, zijn account nooit zomaar in de steek te laten en vooral het hoofd koel te houden wanneer er iets is dat hem niet aanstaat.

Ik wens jullie er veel succes mee en hoop hem oprecht nooit meer te zien.

Bij deze de felicitaties terug voor de spelers die vanuit gwamm/chaos zich bij looney hebben aangesloten. Of ben je deze vergeten zuur mannetje?
 
Reactiescore
454
En is dat niet terecht dan?

Klein verschil in momentum, timing en manier waarop. Vind je niet?

Mwah vind ik niet
Stan was destijds ook anti looney
En zat in onze discord
Tot die in een keer uit de discord was zonder ook maar iets te melden en bij looney zat

Hoor je ons daar veder over huilen en geven wij dan steken naar nee
Stel jezelf niet zo aan man
 
Reactiescore
983
Allemaal toch serieus verschillende situaties hoor.

Hier gaat het om een speler die in de end game in volle strijd de ene dag loopt te deffen op een account bij kant A om vervolgens 2-3 dagen later (na het kwaad leaven van discord etc) al bij kant B te loggen op een account.

Door hier ook nog eens over te liegen heeft hij het er niet beter op gemaakt. Hoe weten wij dat er geen info is meegenomen? Moeten wij hiervoor jullie op jullie en zijn woord geloven? Waarvan we zien dat het niets waard is (zoals bewezen aangezien hij toch bij jullie speelt nu, terwijl dit wel ontkend werd)
 
Reactiescore
983
Mwah vind ik niet
Stan was destijds ook anti looney
En zat in onze discord
Tot die in een keer uit de discord was zonder ook maar iets te melden en bij looney zat

Hoor je ons daar veder over huilen en geven wij dan steken naar nee
Stel jezelf niet zo aan man
Ga je nu werkelijk Stan vergelijken met deze situatie? Kom op Kevin iedereen weet dat dit 2 compleet verschillende situaties zijn
 
Reactiescore
454
Zeker aangezien
Hier mensen daar een looney massa gedefd hebben
Om hem daarna paar weken laten geinternt zien worden door looney

Zijn zeker vergelijkbare situaties
 
Reactiescore
983
Zeker aangezien
Hier mensen daar een looney massa gedefd hebben
Om hem daarna paar weken laten geinternt zien worden door looney

Zijn zeker vergelijkbare situaties
Ja want de fase in de wereld was inderdaad dezelfde. Ik was vergeten dat het toen al end game fase was en de wereld beslist kon worden met 1 massa.
Ik geef je volledig gelijk!!
 
Reactiescore
454
Ja want de fase in de wereld was inderdaad dezelfde. Ik was vergeten dat het toen al end game fase was en de wereld beslist kon worden met 1 massa.
Ik geef je volledig gelijk!!

Destijds dat jullie deel chaos leegrecruiten was ook een fase waardoor de wereld op zn kop stond en wat normaal niet getolereerd word

Maar toen was je nergens het moraal riddertje aan t uithangen
Maar nu er iets in kamp looney gebeurt ben je er met de kippen bij he
 
Bovenaan