Top/Flopspelers

Reactiescore
1.542
Tja Luc wat moeten we anders?
Zoals ik zeg wordt het door iedereen van jullie weggewoven, op welke manier we er ook over proberen te praten.
Dan kan ik die bal terugkaatsen en zeggen: Het is zielig dat jullie dit allemaal proberen goed te praten door te vergelijken met recruits of dat dit onze fout is.

De reden dat ik naar het AF trek is omdat dit in mijn ogen gewoon naar een stab toeneigt. God mag weten wat hij jullie allemaal vertelt en jullie mogen beweren wat jullie willen, zeker zullen we nooit zijn.

Ik weet maar al te goed dat ik met deze posts niet veel zal bereiken in het GWAMM/Chaos kamp. Ik hoop hier alleen wat neutrale lezers hun aandacht te trekken en te zorgen dat deze speler in de toekomst niet dezelfde fout kán maken.

Dat is je goed recht ook, ik, en ik denk nog wel anderen kunne beamen dat Sebas niks openlijk op onze discord heeft verteld over scripts, plannen, activiteit etc. Wat er persoonlijk tussen mensen besproken wordt weet ik helaas niet. Ik weet dat je er niks aan hebt maar dit is in ieder iig niet het geval.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
- Liam die eerst bij Xbraun zat en ruzie had met het team door zijn grote bek. Naait uit frustratie Xbraun een ban aan in de hoop op een permaban en nog geen oogknippering later zat die in Looney.

Als dit serieus is snap ik echt niet waarom dit uberhaupt door Looney wordt aangekaart. Speel deze persoon ook nog eigenlijk?
 
Reactiescore
1.752
Jongens er is een goede manier om dit op te lossen die in het verleden eerder succesvol bleek te zijn:

DIT KAN ECHT NIET !1!!!!!11!1!!
IK GA KATAS MAKEN WACHT MAAR ALLE DORPEN NAAR 26P KNALLEN
onetische spelerkes allemaal floppers bij tegel grrrr
Zo hoeft het niet hoor wij gaan op DILLIET veel succes grijze dorpjes te edelen
Deze wereldwinst betekent niets wees er maar niet trots op als mensen dit zien dan weten ze dat jullie vieze spelerkes zijn


(tips altijd welkom)
 
Reactiescore
5.594
Beetje zielig om opeens te komen janken op het AF. Sebas heeft blijkbaar een goede reden om klaar te zijn met Looney en in het bijzonder zijn buurman. Wellicht moeten jullie jezelf eens afvragen hoe het komt dat die verliezen daar telkens vallen, stacks waren er keer op keer amper te zien bij Magmador terwijl buurmannetje bij iedere massa (zowel fake als real) stack ok stond met 200k gemiddeld. Daarnaast werd er vanaf Mamba vrijwel nooit mee gesniped. of recaps gegooid. Het is dan denk ik vrij begrijpelijk dat dit frustraties opwekt en dat je er dan op een gegeven moment klaar mee bent.

Het is jullie goed recht dat je de join aankaart, maar ik vind niet dat je erover mag oordelen dat het vuil of vies is aangezien jullie zelf (zoals bovengenoemd in andere posts) ook meerdere mensen vanuit ons kamp hebt toegelaten. Waar ik dan destijds met de kop niet bij kon was dat degene die Xbraun banned kreeg instant in Looney mocht spelen, toen ben ik wel een beetje mijn respect verloren.

Ik weet verder niet wat Looney gedaan heet om deze situatie op te lossen en wat er zo al besproken is voordat Sebas leavde dus daar oordeel ik verder niet over.

Dat Sebas gefrustreerd is valt te begrijpen denk ik. Frustraties zijn normaal in deze fase van het spelletje.

Al heb ik nooit na mijn frustraties ook maar een haar op mijn hoofd gehad om dan maar bij de tegenpartij te gaan spelen. Jij ook niet denk ik Luc.
 
Reactiescore
1.752
Als dit serieus is snap ik echt niet waarom dit uberhaupt door Looney wordt aangekaart. Speel deze persoon ook nog eigenlijk?
Liam heeft de volle 3x gelogd volgens mij en we komen er net massaal achter dat die niet meer in de disc zit, ripkes.
Beter nog de halve discord komt uit de lucht gevallen "wie is Liam" haha
 

DeletedUser69389

Guest
Als dit serieus is snap ik echt niet waarom dit uberhaupt door Looney wordt aangekaart. Speel deze persoon ook nog eigenlijk?
Jup helaas wel. Dat niet actief is geworden is tot daaraantoe. Maar het heeft wel plaatsgevonden dat die is overgelopen ondanks dat dit bekend was.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Liam heeft de volle 3x gelogd volgens mij en we komen er net massaal achter dat die niet meer in de disc zit, ripkes.
Beter nog de halve discord komt uit de lucht gevallen "wie is Liam" haha

Waarom werd zo een iemand toegelaten in Looney?
 
Reactiescore
1.542
Als dit serieus is snap ik echt niet waarom dit uberhaupt door Looney wordt aangekaart. Speel deze persoon ook nog eigenlijk?

Mua niemand weet of hij dit expres gedaan heeft, ik vind niet dat je dit zo openlijk kan uitspreken, het ging om foutief script gebruik (T-time) en hij zei dat die er niks van wist. We hadden wel onze twijfels over de hele situatie, dat deze speler nog geen week later in Looney speelde was dan wel een beetje een shame.
 
Reactiescore
15
- William is nog betwistbaar. Voordeel van de twijfel.
- Stan Ayvamos die in de stamchat zat en die wij defensief hielpen.
- Liam die eerst bij Xbraun zat en ruzie had met het team door zijn grote bek. Naait uit frustratie Xbraun een ban aan in de hoop op een permaban en nog geen oogknippering later zat die in Looney.
- Karel die op Innosmurf zat en naar een direct front account is overgestapt.
- LLM die zijn overgestapt nadat ze eerst velen, waaronder ondergetekende, aan het lijntje hebben gehouden om een betere positie te verkrijgen.
- Ivar die vanuit Chaos is gerecruit met Archer Maximus samen.

Altijd weer dat llm verhaaltje krom trekken om gelijk te halen. Misschien eindelijk ook daar eens de hand in eigen boezem steken of moet ik hier de screenshots van alle dreigementen voor onze overstap hier beginnen posten?

llm heeft nooit meteen de stap gezet om over te stappen en heeft nooit mensen aan het lijntje gehouden. Hadden we toen met de chaos leiding een degelijke discussie kunnen voeren, waren wij nooit van de stam weg gestapt.

Maar als je constant door je eigen stam gestabbed wordt, genegeerd wordt en zelfs gedreigd wordt tot ontslag als je iets in twijfel trekt en wil bespreken, dan denk ik dat ieder ander team toch ook wel 2x nadenkt waarvoor ze zich voor zo een stam moeten inzetten als je mening in geen enkel geval gehoord en gerespecteerd werd. Voor de duidelijkheid: dit is geen verwijt aan Tegel want zij deden hun best wel om de boel te ontmijnen, maar telkens er een oplossing was, werd binnen chaos alweer anders gecommuniceerd en begon heel het spel voor die enkele individuen opnieuw.

Dat is heel anders dus dan de overstap naar de vijand maken als nota bene het account waarop je speelt nog onder vuur ligt van diezelfde stam waar je gaat spelen.
 
Reactiescore
157
Mua niemand weet of hij dit expres gedaan heeft, ik vind niet dat je dit zo openlijk kan uitspreken, het ging om foutief script gebruik (T-time) en hij zei dat die er niks van wist. We hadden wel onze twijfels over de hele situatie, dat deze speler nog geen week later in Looney speelde was dan wel een beetje een shame.

Ik heb met kyle hier gesprekken over gevoerd wat voor mannetje het is. Zelfs warre ingelicht met wat voor praktijken hij zich bezig houdt om spelers te bedonderen en ze nemen m gewoon aan.

Kyle zijn woorden zijn letterlijk zulke spelers moeten we van deze community weren. En dan speelt die even later in looney. Wat een lachertje zeg.
 
Reactiescore
903

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Je speelt dan tenminste met mij dan
 
Reactiescore
903
Nare mannetjes zijn jullie
 
Reactiescore
1.752
Vandaag in 'things that did not age well':

1644276698411.png
 
Bovenaan