Top/Flopspelers

Reactiescore
31
Je gaat gewoon om dorpen leuren, hoe laag kan je zijn? Ga of tw spelen of sim city, maar niet beide op 1 platform.

Zal het spelletje voor jou nog is uitleggen, als je een dorp wil overnemen val je het aan met een edelman. Met 4 succesvolle edelman-aanvallen zal je een dorp kunnen overnemen. De tegenstander zal zich proberen te verdedigen door je edelmannen dood te maken.
 
Reactiescore
1.918
oke
 
Reactiescore
1.532
Illy gebanned vanwege treurig aangeven van een ander en Illy daardoor boos en nu gebeurt het andersom. Dat is ‘t punt geloof ik?
 
Reactiescore
2.477
Oké leg even 'The Point' uit dan.
Zonder andere werelden voorafgaand te noemen & zonder gejank.
JUST THE POINT.
Het is verdomd hypocriet om een actie te verafschuwen (iemand reporten, triest) om vervolgens exact hetzelfde te doen? Moeilijk is het echt niet? Nu eens proberen posten zonder me te laten cringen, bvd
 
Reactiescore
216
Het is verdomd hypocriet om een actie te verafschuwen (iemand reporten, triest) om vervolgens exact hetzelfde te doen? Moeilijk is het echt niet? Nu eens proberen posten zonder me te laten cringen, bvd
Even verduidelijken, Illy report iemand die brutaal & 'fuck off' op een normale vraag beantwoord, ik zie het niet.
Zal wel zijn te 'kortzichtig' ben, The Point zit waarschijnlijk in een hersenspinseltje & is onverklaarbaar.
 
Reactiescore
253
Even verduidelijken, Illy report iemand die brutaal & 'fuck off' op een normale vraag beantwoord, ik zie het niet.
Zal wel zijn te 'kortzichtig' ben, The Point zit waarschijnlijk in een hersenspinseltje & is onverklaarbaar.

Doe eens normaal. Als jij 'fuck off' als een reden ziet om iemand te reporten ben je wel heel laag gevallen. Speel gewoon het spel op een faire manier man.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Doe eens normaal. Als jij 'fuck off' als een reden ziet om iemand te reporten ben je wel heel laag gevallen. Speel gewoon het spel op een faire manier man.

Obviously voor de short win gaan. Wil je niet mijn gratis dorp worden? Dan maak ik je een gratis dorp. :biggrin:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Heeft de support ook daadwerkelijk een ban gegeven voor Fuck Off?
 
Reactiescore
2.477
Even verduidelijken, Illy report iemand die brutaal & 'fuck off' op een normale vraag beantwoord, ik zie het niet.
Zal wel zijn te 'kortzichtig' ben, The Point zit waarschijnlijk in een hersenspinseltje & is onverklaarbaar.
Vind je het gek? In mijn optiek komt zo'n PM vrij bijdehand over, als je het antwoord 'fuck off' ziet als een legitieme reden iemand een ban aan te smeren ben je gewoon best triest. Zeker wanneer je weet dat Illy dit zelf heeft meegemaakt en toen verafschuwde. Achja, fake moraalridders heb je overal en als het om gratis dorpen gaat is plots wél alles oke?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Lijkt me gewoon logisch? Een beetje fatsoen? Als je dat niet beseft kan je best optiefen. :redface:

Niks logisch aan. Fuck off is gewoon de vertaling van rot op en ik weet vrij zeker dat ze daarvoor niet zouden bannen.
 
Bovenaan