Top/Flopspelers

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.780
Reactiescore
216
Het is verdomd hypocriet om een actie te verafschuwen (iemand reporten, triest) om vervolgens exact hetzelfde te doen? Moeilijk is het echt niet? Nu eens proberen posten zonder me te laten cringen, bvd
Vind je het gek? In mijn optiek komt zo'n PM vrij bijdehand over, als je het antwoord 'fuck off' ziet als een legitieme reden iemand een ban aan te smeren ben je gewoon best triest. Zeker wanneer je weet dat Illy dit zelf heeft meegemaakt en toen verafschuwde. Achja, fake moraalridders heb je overal en als het om gratis dorpen gaat is plots wél alles oke?

Ik vind het gek, dat iedereen altijd blijft zeiken over vorige werelden.
Alsof al die zeikers onschuldig zijn...
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.780
Ik vind het gek, dat iedereen altijd blijft zeiken over vorige werelden.
Alsof al die zeikers onschuldig zijn...

Iedere actie gepaard gaat met een reactie, die tegengesteld gericht zijn!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Inderdaad heel gek. Een wereld die pas een paar weken gesloten is is echt niet meer relevant jongens. Mensen veranderen!!!!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dit is het niveau van de tegenwoordige tw speler?
7e0d7190f57e9e1f709c489ccbca047e.png
 
Reactiescore
2.477
Ik vind het gek, dat iedereen altijd blijft zeiken over vorige werelden.
Alsof al die zeikers onschuldig zijn...
Het is niet zeiken, het is aantonen dat het een trieste actie is wat overloopt van de hypocrisie. Tevens is het allesbehalve gek dat uitlatingen van een maand geleden erbij worden getrokken als het over een soortgelijke situatie gaat. Dat gebeurt altijd en overal.
 
Reactiescore
31
Het gaat mij er vooral om dat meneer om dorpen loopt te 'vragen' en dat volkomen normaal vindt. Dat is toch gewoon vragen voor extra boost dorpjes?

Ga toch tw spelen man. Kansloze figuren die beetje pp spenden en dan doen of de wereld van hun is.
 
Reactiescore
216
Het gaat mij er vooral om dat meneer om dorpen loopt te 'vragen' en dat volkomen normaal vindt. Dat is toch gewoon vragen voor extra boost dorpjes?

Ga toch tw spelen man. Kansloze figuren die beetje pp spenden en dan doen of de wereld van hun is.
Quasi iedere speler heeft gratis dorpjes/boosters.
That's just the way it is.
 
Reactiescore
1.226
Quasi iedere speler heeft gratis dorpjes/boosters.
That's just the way it is.

Vragen aan spelers om gratis dorpen is niet "the way it is". Waar haal je dat vandaan? Ik denk dat er meer mensen zijn die niet om gratis dorpjes vragen dan die het wel doen. Aan jullie zelf de keuze waar je bij wilt horen.
 
Reactiescore
1.892
Quasi iedere speler heeft gratis dorpjes/boosters.
That's just the way it is.
Ja de ene regelt interns gedurende de start door een goede babbel en diplomatie, de ander start de wereld met vooraf 2 MB’s & 5 boost accs om vervolgens als nog gerekt te worden. :biggrin:
 
Bovenaan