Top/Flopspelers

Reactiescore
61
Ladies and gents,

For the first time ever, I present to you: the main pheonix player.

Ik ga even in op enkele zaken die ik hier en daar las. Hou me normaal niet bezig met het AF aangezien ik gewoon het spel wil spelen. No drama for me
(BTW, why the * zoveel drama? En dat stoken tussen spelers en stammen. Wauw. Sad.)

Maar. Er is een maar. Ik kreeg van een paar kanten te horen dat er ook over mijn acc werd gesproken, vooral zaken die niet waar zijn en mijn naam besmeuren.

Korte introductie -
Ik was alleszins geen pre-made met pugna. Verre van. Ik was in gesprek met meerdere spelers rond me om zo zelf een stam te beginnen met de grotere spelers. (dag 7 ofzo van de wereld btw)
Uiteindelijk draaide het anders uit dan verwacht en kreeg ik het aanbod om de stam pugna te joinen. Na wat over en weer gepraat ben ik hierop ingegaan.

Een week of 2 verder kreeg ik van boyman EN bruh een pm, vragende achter een nap. In beide gevallen is er heel wat gediscussieerd. Aangezien ik nooit een nap met beide kon aangaan (edellijnnen) . Uiteindelijk is er mij een interessant voorstel gedaan. Hier en daar is de deal nog wat aangepast geweest tot deze deal op tafel lag: In ruil voor onmiddellijk enkele dorpen van MP, worden zij mijn mb. Dan in de loop van de volgende weken zou ik een 50% van hun dorpen krijgen.
Ik had er eerst m'n twijfels bij. In 1 keer zoveel mb's erbij. Maar wel heel wat dorpen for free.
Na een dag of 2 zei bruh mij dat er nog geen unanieme beslissing was gevallen. Dus ben ik met ieder van hun in gesprek gegaan om zo eens te luisteren naar wat zij juist zoeken in het spel en hoe zij het plan zien. IEDEREEN VAN MP heeft naar het einde van de gesprekken toegezegd op de deal die bruh mij voorstelde. Iedereen. Alle 7. Zonder ook maar 1 dreigement van mijn kant. Alle 7 stonden ze achter het plan.

@saroc ik richt mij even tot u. Wanneer in het verhaal heb ik u verplicht m'n mb te worden? Was jij het niet die mij stuurde dat hij blij was met deze deal? Dat we konden samenwerken op deze manier? Of was jij het niet die al VOOR bruh mij stuurde, wou samenwerken? Was het ook niet zo dat ik 50% of meer van de dorpen zou krijgen maar ik uiteindelijk maar een 5-tal dorpen van heel de stam heb genomen? (voor er een paar besloten te stoppen)
Omdat ik de gesprekken super aangenaam vond met ieder van jullie! En jullie die dorpen ook gunde. Gun factor noemen ze zoiets. Achteraf gezien, was het gunnen blijkbaar misplaatst.

Pas NA de deal rond was, heb ik het gesprek opengetrokken naar Co-schap voor bruh aangezien we nog Co's nodig hadden. Pas na enkele dagen praten is ook die deal rond gekomen, want ik moest natuurlijk wel zeker zijn dat ie qua uren pastte op het acc. Dit bleek zo te zijn, vandaar de fusie met bruh.

Als er aantijgingen gebeuren, gelieve dit niet naar het acc pheonix te richten aangezien ik elke gesprekspartner met respect heb behandeld.
Vandaag kreeg ik in een pm te horen dat ik een leugenaar ben en mensen manipuleer + hij zei tegen m'n Co dat ie niet capable is om gesprekken te voeren, voor mij is het simpel. Geblokkeerd. In tegenstelling tot andere personen ga ik er niet verder op in & tag ik de persoon in kwestie hier niet. Ik verlaag mij niet tot dat niveau. Als ik mij zo zou verlagen moest ik elke wereld die ik ooit gespeeld heb, berichten plaatsen op het AF - 'Oh NeE diE hEeFt dAt GeDaAn'
Typische gaming community dag van vandaag. Geef mij maar the old days, waar er niet zoveel geweend werd.

Als je een probleem hebt, niet akkoord bent of eender wat, stuur in game een respectvol bericht en richt dit bericht aan mij. J-Main. Ik sta open voor discussies maar hou het volwassen, of probeer dit toch op zen minst. Anders stop ik het gesprek onmiddellijk aangezien er toch niet te praten valt.
Dus gelieve het 'je past perfect in team pugna' voor jezelf te houden.

Free dorpen:
Ik heb uiteindelijk heel wat free dorpen gekregen (spelers die wouden stoppen en ook een gun factor hadden naar mij toe) maar heb voor geen enkele gebedeld, gelogen of bedrogen. Als mensen een pm sturen dat ik hun dorpen mag nemen, wie ben ik dan om dit af te wijzen? Ik zie op deze wereld bijna niets anders dan grote accounts die internen/fuseren of gewoon dorpen krijgen. Dit was voor ons niet anders.

Op het boyman gebeuren ga ik gewoon niet in, buiten dat het allemaal fair verlopen is.
Als je maar halve waarheden weet, moet je geen volle aantijgingen gooien. Er zijn maar 2 accounts die weten hoe die gesprekken gelopen zijn. Pheonix en boyman zelf. Geen saroc of mb of eender wie die maar 20% weet van wat er gaande was. Niemand van jullie weet wat boyman besloten had tussendoor etc etc etc.

Even aan andere personen, voor ze het hier achter zwieren
: leer uw map eens deftig te bekijken voor je 'cf' naar ons gooit. Met die logica zouden wij een dorp aan de andere kant van je stam mogen pakken om dan te zeggen dat alles ertussen van ons is. Met dat sad gedoe hier. Stilletjes aan beu.

Nu kruip ik terug in m'n grot, weg van al dit drama. Want hoe meer ik hier lees, hoe minder overtuigd ikzelf ben om andere mensen met respect te behandelen. Laag gedoe.

Play the game. Als je drama wilt, zoek dan een GenZ.

Peace out,
J-Main Pheonix


Was jij niet degene die met een co-schap kwam aanzetten nog voor je het 2 dagen later aan bruh aanbood? Ik hoefde alleen maar je MB te worden! En oja wie sloeg het toen af en koos voor zijn stam? Ik ja.

Had ik daarna nog keuze denk je toen alles met bruh was afgesproken? Denk het niet.

Ten derde was ik akkoord met een samenwerking en je kon 1 dorp krijgen meer niet dus waar je deze 50% vandaan tovert ik heb geen idee.

Ik ga hier ook niet meer op reageren, want het zijn echt halve waarheden die je nu zegt.
 
Reactiescore
211
Waar is de tijd gebleven dat je nog dorpen naar 26 punten kon kata'en en dat dat als normaal gezien werd :rolleyes:

#BringBackTheGoodOldDays?:eek:
 
Reactiescore
8
Wel grappig dat je denkt dat TLK en MP een belangrijke rol gingen spelen xd
Belangrijk wie ze gratis krijgt bedoel je?
Elk account is al steeds gaan runnen bij inc en nam jij de vv om ons mooi door de 20:1 regel genaaid te laten worden en al interns te regelen.

TLK en MP zouden zeker een belangrijke rol spelen. stonden beide een tijdje rondt de top 20-25 en hadden een gebied die iedereen in handen wou hebben. dus lijkt me dat dit toch grotendeels ging bepalen wie er in zuid het sterkste zou staan.

je doelt nu op bolleke vet, maar die speler gaf me aan te willen stoppen met directe igang dus had mij zijn vv gegeven zodat ik de troepen nuttig kon gebruiken en daarna als de dorpen leeg waren TLK ze kon internen. en ja als jullie gan aanvallen met een massa is het logisc dat ik een paar spelers van TLK eerder laat internen als gepland zodat alle dorpen tenminste bij TLK konden blijven.

ik zie hier geen probleem in en alleen maar slim gespeeld. je mag bij zijn dat ik je clears grotendeels gedodged heb. ik kon je ook naaien en al je off laten doodlopen, maar door eerdere samenwerking heb ik dit maar niet gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
8
Was jij niet degene die met een co-schap kwam aanzetten nog voor je het 2 dagen later aan bruh aanbood? Ik hoefde alleen maar je MB te worden! En oja wie sloeg het toen af en koos voor zijn stam? Ik ja.

Had ik daarna nog keuze denk je toen alles met bruh was afgesproken? Denk het niet.

Ten derde was ik akkoord met een samenwerking en je kon 1 dorp krijgen meer niet dus waar je deze 50% vandaan tovert ik heb geen idee.

Ik ga hier ook niet meer op reageren, want het zijn echt halve waarheden die je nu zegt.

je zou in het begin 1 dorp afstaan inderdaad. maar je dacht toch niet dat je al die dorpen kon behouden recht waar pheonix een cluster ging opbouwen. MB's verspreiden zich constant. die hebben niet 10 dorpen voor heel de wereld lang. komen telkens nieuwe dorpen bij en gaan er ook telkens weer weg.

Degen die hier halve waarheden lult ben jij zelf gewoon en nu dan dorpen gratis geven aan andere die volle cf's leggen is ook niet het sympathiekste wat je kon doen. je snapt het principe van MB denk ik niet tegoei waardoor je een volledige misvatting van het verhaal hebt.

En die misvatting heb ik je al duidelijk gemaakt met men post over wanneer de samenwerking stond en wanneer ik als co ben gevraagd etc. alsook zijn er gewoon verliezen gemaakt aan de dorpen van boyman. zou wel grappig zijn als die dorpen free zijn en we toch troepen verliezen...

ik denk dus dat jij gewoon even alles op een rijtje moet gaan zetten en even moet kijken wat je allemaal fout geïnterpreteerd hebt. ipv nu gratis cf's te geven aan andere.
 
Reactiescore
0
Was jij niet degene die met een co-schap kwam aanzetten nog voor je het 2 dagen later aan bruh aanbood? Ik hoefde alleen maar je MB te worden! En oja wie sloeg het toen af en koos voor zijn stam? Ik ja.

Had ik daarna nog keuze denk je toen alles met bruh was afgesproken? Denk het niet.

Ten derde was ik akkoord met een samenwerking en je kon 1 dorp krijgen meer niet dus waar je deze 50% vandaan tovert ik heb geen idee.

Ik ga hier ook niet meer op reageren, want het zijn echt halve waarheden die je nu zegt.

Dus omdat jij als eerste mij stuurde en wou samenwerken en ik je het Co schap aanbood, ben ik de boeman? Hmm. Strange facts mate. Ik zeg net dat ik Co's nodig had. Dus aleja, wat is er net fout aan? :)

Ik heb geen zin om screenshots te gaan maken waar je zelf aangeeft de deal te willen, want geloof het of niet. Jullie hebben allemaal zwart op wit gezegd de deal te willen en overal is er gesproken over meerdere dorpen. Heb net vluchtig bekeken en je hebt zelf op een bepaald moment gestuurd 'welke dorpen ga je nu al nemen?' en je gaf aan dat er wel 3 dorpen waren waar veel troepen in stonden dus die liever niet. Heb ik ook rekening mee gehouden. Mijn antwoord was 'ik ga er nu maar 1 nemen, rest pas later als jullie al wat verplaatst zijn'
Je hebt ook gestuurd dat je de dorpen naast boyman geedeld hebt zodat ik sneller de dorpen naast m'n cluster kon overnemen. Of is dit ook gelogen? Dit zijn straight facts die ik op 1m kijken gevonden heb.

Alle gesprekken rond die deal verliepen ook op een fijne manier. Snap deze actie niet van u. Weet totaal niet vanwaar het komt gewoon even een Yolo actie iedereen tegen iedereen opzetten en stoppen met het spel met een BANG?

Mvg
 
Reactiescore
57
Bruh-Ikke is een leugenaar van beroep. Ook wilde hij met ons zogenaamd een pact tegen Pugna. Terwijl op dit moment jullie allang in gesprek waren. Daar bovenop vraagt hij hier ook wel om eerst een uitgebreid plan te sturen voordat wij zouden aanvallen. Droeftoeter eerste klasse ben je om op deze manier te spelen en dan ook nog op het forum lopen janken.

Mamba Mentality 02.02.21 11:07
Hoi. Al veel last gehad van [ALLY]pugna[/ALLY] ?

bruh-ikke 02.02.21 11:09
ik zelf voorlopig nog niet, lig ook nog op een klein afstandje natuurlijk, maar dat zal ook niet lang meer duren vrees ik. voor de rest heeft ons front met hun wel eens een keertje scouts over de vloer gehad. maar dat is al een dag of 5 geleden. zelf heb ik meer last van krstN.

bruh-ikke 02.02.21 11:18
vanwaar de vraag?

Mamba Mentality 02.02.21 12:38
Zomaar :D ik zag de CFs van pugna bij jullie en vroeg me aff of jullie allys waren

bruh-ikke 02.02.21 12:44
neenee geen allys. als we met hun zouden samenwerken zaten wijzelf helemaal vast he. rechts onze bg, boven me krstN waar ik niet doorheen kom en onder me lig de rest van de stam, zou dus helemaal vastliggen als we met pugna samenwerkte. hebben die optie opengelaten omdat ze als stam ver uit elkaar liggen. enige speler die nu dreigt is pheonix voor mij, dat kan ik nog net aan om proberen dor te komen met de stam. jullie liggen wel meer ingepakt door hen zie ik. mooi maantje hebben ze wel rond jullie

bruh-ikke 02.02.21 12:55
een samenwerking zou op zich wel handig zijn niet? al kom je dan een beetje met het probleem dat we dezelfde edellijn gaan krijgen en elkaar toch in de weg gaan lopen.

Mamba Mentality 02.02.21 12:57
Staan die dorpen stacked in jullie cluster ? Van pheonix

bruh-ikke 02.02.21 12:58
de dorpen van pheonix bedoel je? dat zou ik niet weten. hebben zelf niet gescout om heel eerlijk te zijn

bruh-ikke 02.02.21 13:08
die 3 dorpen die jij meer tegen ons aan hebt, zijn die off of niet? dan kunnen we kijken als we pheonix kunnen aanvallen met een massa.

Mamba Mentality 02.02.21 13:09
Ik laat jullie iets weten als het zo ver is

bruh-ikke 02.02.21 13:10
uhm oke, wel liefst op voorhand zodat er duidelijk plan gemaakt kan worden, anders wordt het gewoon ene troependump vrees ik en dat is allesbehalve handig nu.
 
Reactiescore
8
Bruh-Ikke is een leugenaar van beroep. Ook wilde hij met ons zogenaamd een pact tegen Pugna. Terwijl op dit moment jullie allang in gesprek waren. Daar bovenop vraagt hij hier ook wel om eerst een uitgebreid plan te sturen voordat wij zouden aanvallen. Droeftoeter eerste klasse ben je om op deze manier te spelen en dan ook nog op het forum lopen janken.

hahaha tuurlijk ga ik jullie een beetje klooien als we al lang samenwerken met pugna. zo kom je nog leuke plannen te weten natuurlijk tegen hun bijvoorbeeld. jij zou exact hetzelfde gedaan hebben als je MB was van iemand en een andere stam vraagt je iets met de interesse ze aan te vallen. dat gebeurt op elke wereld en bij elke stam. ik ga toch niet zeggen ja we zijn hun mb plan maar iets met andere stammen. en zeker niet als er al plannen waren jullie en vooral aao aan te vallen toen.

AAA deed hetzelfde toen ik ze vroeg venari aan te vallen langs achter gelijktijdig. het is ook niet slim aan de mb stam van je tegenstanders iets vragen om die stam aan te vallen. je moet gewoon eens goed opletten met wie je pm stuurt rond je tegenstander want er zijn meer samenwerkingen in de wereld dan je denkt.

dit was ook de fout van insomnia met hun geplande massa op pugna. ze sturen elke stam rond pugna inclusief een stam waar letterlijk in de beschrijving staat MB van pugna... ja dan ben je zelf gewoon niet heel slim en doe je alleen maar jezelf de das om. en dat heb jij exact zelf ook, gedaan door mb stam van pugna te vragen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
hahaha tuurlijk ga ik jullie een beetje klooien als we al lang samenwerken met pugna. zo kom je nog leuke plannen te weten natuurlijk tegen hun bijvoorbeeld. jij zou exact hetzelfde gedaan hebben als je MB was van iemand en een andere stam vraagt je iets met de interesse ze aan te vallen. dat gebeurt op elke wereld en bij elke stam. ik ga toch niet zeggen ja we zijn hun mb plan maar iets met andere stammen. en zeker niet als er al plannen waren jullie en vooral aao aan te vallen toen.
Je past wel goed binnen Pugna dan ja
 
Reactiescore
3
hahaha tuurlijk ga ik jullie een beetje klooien als we al lang samenwerken met pugna. zo kom je nog leuke plannen te weten natuurlijk tegen hun bijvoorbeeld. jij zou exact hetzelfde gedaan hebben als je MB was van iemand en een andere stam vraagt je iets met de interesse ze aan te vallen. dat gebeurt op elke wereld en bij elke stam. ik ga toch niet zeggen ja we zijn hun mb plan maar iets met andere stammen. en zeker niet als er al plannen waren jullie en vooral aao aan te vallen toen.

AAA deed hetzelfde toen ik ze vroeg venari aan te vallen langs achter gelijktijdig. het is ook niet slim aan de mb stam van je tegenstanders iets vragen om die stam aan te vallen. je moet gewoon eens goed opletten met wie je pm stuurt rond je tegenstander want er zijn meer samenwerkingen in de wereld dan je denkt.

dit was ook de fout van insomnia met hun geplande massa op pugna. ze sturen elke stam rond pugna inclusief een stam waar letterlijk in de beschrijving staat MB van pugna... ja dan ben je zelf gewoon niet heel slim en doe je alleen maar jezelf de das om. en dat heb jij exact zelf ook, gedaan door mb stam van pugna te vragen.
Als ik het allemaal zo ff lees, ben jij toch de gene die zegt dat een samenwerking allicht wel handig is.. Wel je eigen leugens blijven volgen hé.
 
Reactiescore
8
Als ik het allemaal zo ff lees, ben jij toch de gene die zegt dat een samenwerking allicht wel handig is.. Wel je eigen leugens blijven volgen hé.

moet natuurlijk geloofwaardig meespelen om info te verschalken. ik kan er niet aan doen dat mamba me contacteert over pugna als er letterlijk in onze beschrijving staat dat we samenwerken met pugna...

Ik probeer dan natuurlijk zoveel mogelijk info eruit te halen aangezien zij de fout maken mij te sturen hierrond. ik kan je vertellen dat er vaker op deze wereld massa's aan het licht zijn gekomen omdat er een stam of speler wordt gestuurd die al samenwerkt met het desbetreffende doelwit. het feit dat nu alleen deze op het af benoemd wordt is dan wel weer grappig. iedereen doet dat hoor. mensen moeten voorzichtiger omgaan met andere stammen dingen te vragen want dat gebeurt nu te klakkeloos en als ze zelf er de dupe van worden is de ander het geweest.

Mamba had dus gewoon even simpel moeten kijken en dan wist hij al meteen dat we samenwerkten met pugna.
 
Reactiescore
57
moet natuurlijk geloofwaardig meespelen om info te verschalken. ik kan er niet aan doen dat mamba me contacteert over pugna als er letterlijk in onze beschrijving staat dat we samenwerken met pugna...

Ik probeer dan natuurlijk zoveel mogelijk info eruit te halen aangezien zij de fout maken mij te sturen hierrond. ik kan je vertellen dat er vaker op deze wereld massa's aan het licht zijn gekomen omdat er een stam of speler wordt gestuurd die al samenwerkt met het desbetreffende doelwit. het feit dat nu alleen deze op het af benoemd wordt is dan wel weer grappig. iedereen doet dat hoor. mensen moeten voorzichtiger omgaan met andere stammen dingen te vragen want dat gebeurt nu te klakkeloos en als ze zelf er de dupe van worden is de ander het geweest.

Mamba had dus gewoon even simpel moeten kijken en dan wist hij al meteen dat we samenwerkten met pugna.

Leuk om dit er inderdaad later bij te zetten. Stop alsjeblieft met je cringe. Het is wel duidelijk hoe je het spel speelt :)
 
Reactiescore
8
Leuk om dit er inderdaad later bij te zetten. Stop alsjeblieft met je cringe. Het is wel duidelijk hoe je het spel speelt :)

klik even snel op MP en je ziet staan together we are stronger TLK en pugna. dat jij daar te lui voor was en je dus hebt laten vangen is niet mijn fout. je bent zelf gewoon volledig in de val gelopen. en ik kan je zeggen dat meerdere stamen die fout albegaan hebben, ook elders op de wereld.
 
Reactiescore
201
Bruhbruhtje toch,
Heb je niet wat beters te doen dan hier de hele tijd van die lange tekstjes te spammen, en jezelf zo in een een nog groter web van wansmakelijke leugens en bedrog te storten?

Ik denk dan aan bvb sturen van speren en zwaarden naar illy, of misschien een vv’tje daar nemen zodat je je stamgenoot dit keer oprecht helpt, en niet alweer naait zoals je in fact hebt gedaan met heel MP en TLK :)
 
Reactiescore
736
klik even snel op MP en je ziet staan together we are stronger TLK en pugna. dat jij daar te lui voor was en je dus hebt laten vangen is niet mijn fout. je bent zelf gewoon volledig in de val gelopen. en ik kan je zeggen dat meerdere stamen die fout albegaan hebben, ook elders op de wereld.

Je doet stoer dat je mensen bedonderd? Kansloos, walgelijk figuur.
 
Reactiescore
57
klik even snel op MP en je ziet staan together we are stronger TLK en pugna. dat jij daar te lui voor was en je dus hebt laten vangen is niet mijn fout. je bent zelf gewoon volledig in de val gelopen. en ik kan je zeggen dat meerdere stamen die fout albegaan hebben, ook elders op de wereld.

En jij kan niet lezen? Volgens mij zeg ik duidelijk dat je dit er later leuk bijgezet hebt. Blijf proberen, je valt alleen verder en verder door de mand :D
 
Reactiescore
8
aah wat is die TW community toch prachtig geworden doorheen de jaren. vol belachelijke spelers zoals @Dom Perignon die zelf het smerigste spel spelen en alleen andere zwart willen maken. of spelers zoals mamba mentality die te lui zijn research te doen naar de spelers bij we ze vragen om hulp ne dus in de val lopen en de andere alsnog willen zwart praten.

jeetje wat ga ik deze community allesbehalve missen zeg. bij deze stop ik dus per direct met TW, want als je zelfs dreigingen gaat krijgen via discord hierrond ja dan houdt het ver op voor mij. gelukkig zijn er wel nog sommige spelers die fijn en fair willen spelen en niet zagen om domme fouten die ze begaan hebben.

dus aan degene die hebben liggen dreigen op men discord, goed bezig met je leven als je je zo al wilt vertonen als het om een simpel spelletje gaat. zeer triestig. de spelers over wie ik het heb zullen het wel weten. maar denk dat iedereen wel al weet in welke richting hij die spelers moet zoeken.

veel succes aan iedereen voor de rest van deze wereld en de volgende werelden. al geldt dit niet voor venari want die lichten de boel toch alleen maar op en gek genoeg komen ze er telkens nog mee weg ook.

nu zet ik alles op delete, in game account was al op delete en nu mijn AF account ook. groetjes en tot nooit meer.
 
Reactiescore
1.754
Vaarwel dappere strijder
 
Reactiescore
7
Bruhbruhtje toch,
Heb je niet wat beters te doen dan hier de hele tijd van die lange tekstjes te spammen, en jezelf zo in een een nog groter web van wansmakelijke leugens en bedrog te storten?

Ik denk dan aan bvb sturen van speren en zwaarden naar illy, of misschien een vv’tje daar nemen zodat je je stamgenoot dit keer oprecht helpt, en niet alweer naait zoals je in fact hebt gedaan met heel MP en TLK :)

als er iemand is die MP en TLK niet genaaid heeft is het bruh-ikke wel. respect voor de tijd en moeite die deze gozer in beide stammen gestoken heeft anders waren we waarschijnlijk al lang weggespeeld. spelers zoals jou zouden zich diep moeten schamen, het enige wat jullie doen is het spelplezier voor andere weghalen door op achterbakse wijzen iedereen tegen elkaar op te zetten met leugens.
 
Reactiescore
166
als er iemand is die MP en TLK niet genaaid heeft is het bruh-ikke wel. respect voor de tijd en moeite die deze gozer in beide stammen gestoken heeft anders waren we waarschijnlijk al lang weggespeeld. spelers zoals jou zouden zich diep moeten schamen, het enige wat jullie doen is het spelplezier voor andere weghalen door op achterbakse wijzen iedereen tegen elkaar op te zetten met leugens.

De conclusie was dus dat Bruh-ikke juist degene is die aan die omschrijving voldoet. :rolleyes:
 
Bovenaan