Top/Flopspelers

Reactiescore
201
als er iemand is die MP en TLK niet genaaid heeft is het bruh-ikke wel. respect voor de tijd en moeite die deze gozer in beide stammen gestoken heeft anders waren we waarschijnlijk al lang weggespeeld. spelers zoals jou zouden zich diep moeten schamen, het enige wat jullie doen is het spelplezier voor andere weghalen door op achterbakse wijzen iedereen tegen elkaar op te zetten met leugens.

Ik weet niet of je een beetje op de map hebt gekeken laatste welen, maar het is dus net jouw vriendje die op eoa dubieuze wijze ervoor gezorgd hebben dat heel jullie stammetjes in 1-2-3 weggespeeld is door internen.
 
Reactiescore
38
Reactiescore
903
Reactiescore
524
Goedenavond lezers van dit geweldige forum! @Dom Perignon, speciaal voor jou iets eerder op de avond!

Gisteren hebben de woonwagenkampers van EWS een geweldige dag gehad.

Aangezien Cacturne ver boven de rest staat horen alleen topspelers in dienst te spelen van Cacturne, daar hoort ook een van de betere MB's van deze wereld bij, genaamd Klaveren Koning, een krachtig statement hierbij is: Klaveren Koning Top, de rest Flop.

Nu denkt u vast, waar zijn de bewijsjes voor deze harde woorden?

Nou hier zijn ze dan, onder mijn leiding hebben we gisteren onze grote lieve EX-rang 1 speler weggespeeld. Ik heb alle dorpen gecapt met mijn edellimiet die zo hoog is dat ik nog steeds niet aan mijn max zit, dankjewel @AlmightyMisRa voor de GS.


d9ba8dd439b5b6feaf9cd65c012970f4.png



Hierbij wil ik dan ook aangeven dat de rest van de wereld het niet meer boeit wat ik doe. Mijn hoogtepunt is reeds geweest.


Vriendelijke groeten,

Klaveren Koning Top.
 
Reactiescore
903
Klaveren koning top, de rest flop!
 
Reactiescore
2.062
Is dit het einde van EWS?


Mijn oude co, en tevens goede vriend @aapjeklapklap hoofdspeler van King of PVM (EWS), heeft een erg vreselijke stab gepleegd.

Na grondig onderzoek over het ''jens???" smoesje, heb ik gevonden wie er echt op het account narcistic illy zat, het was luc...

04-03-2021 heb ik een spotprent over luc gemaakt en wou ik hem op discord taggen, tot mijn grote verbazing zag ik dit staan:

1614858280350.png

Luc zijn discord naam, narcistische illy heeft alles geregeld en gezorgd dat het account geen OS / hulp / duidelijkheid gaf aan de stam Pugna. Er toevallig dat het account precies aan EWS zoveel dorpen verloor die dag!
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
864
Is dit het einde van EWS?


Mijn oude co, en tevens goede vriend @aapjeklapklap hoofdspeler van King of PVM (EWS), heeft een erg vreselijke stab gepleegd.

Na grondig onderzoek over het ''jens???" smoesje, heb ik gevonden wie er echt op het account narcistic illy zat, het was luc...

04-03-2021 heb ik een spotprent over luc gemaakt en wou ik hem op discord taggen, tot mijn grote verbazing zag ik dit staan:

Bekijk bijlage 27458

Luc zijn discord naam, narcistische illy heeft alles geregeld en gezorgd dat het account geen OS / hulp / duidelijkheid gaf aan de stam Pugna. Er toevallig dat het account precies aan EWS zoveel dorpen verloor die dag!

In de middeleeuwen werden dit soort mensen opgehangen!!!
 
Bovenaan