als er iemand is die MP en TLK niet genaaid heeft is het bruh-ikke wel. respect voor de tijd en moeite die deze gozer in beide stammen gestoken heeft anders waren we waarschijnlijk al lang weggespeeld. spelers zoals jou zouden zich diep moeten schamen, het enige wat jullie doen is het spelplezier voor andere weghalen door op achterbakse wijzen iedereen tegen elkaar op te zetten met leugens.
Looney Tunes top, venari flop?! Of niet @TasmanianDevilConclusie: Daffy & Tazz flop (Dom intern top)
Ja helemaal mee eens en dan vooral @JerreLooney Tunes top, venari flop?! Of niet @TasmanianDevil
Jammer dat dictator @Dom Perignon onze stamnaam moest aanpassen.
Pestkop hou je tellie maar in de gaten vannacht, wie weet komen er incs aan!Ja helemaal mee eens en dan vooral @Jerre
Klaveren Koning top, zal vanavond posten waarom....
Ben nu al nieuwsgierig!!1
De steunpilaar van het kamp
Bescheiden zoals zen DORPUITBOUWERS
Looney Tunes top !Looney Tunes top, venari flop?! Of niet @TasmanianDevil
Jammer dat dictator @Dom Perignon onze stamnaam moest aanpassen.
Ripkesis dit het einde van Illy?
ohnee dat was eergisteren al
Is dit het einde van EWS?
Mijn oude co, en tevens goede vriend @aapjeklapklap hoofdspeler van King of PVM (EWS), heeft een erg vreselijke stab gepleegd.
Na grondig onderzoek over het ''jens???" smoesje, heb ik gevonden wie er echt op het account narcistic illy zat, het was luc...
04-03-2021 heb ik een spotprent over luc gemaakt en wou ik hem op discord taggen, tot mijn grote verbazing zag ik dit staan:
Bekijk bijlage 27458
Luc zijn discord naam, narcistische illy heeft alles geregeld en gezorgd dat het account geen OS / hulp / duidelijkheid gaf aan de stam Pugna. Er toevallig dat het account precies aan EWS zoveel dorpen verloor die dag!
In de middeleeuwen werden dit soort mensen opgehangen!!!
En in 2021?